Raulexi Terrano TR3/ET2

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1287
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Raulexi Terrano TR3/ET2

PostitusPostitas LauriJ » N Dets 08, 2016 3:09 pm

Ainult 1,5kordsest tõmbejõust jääb kindlasti väheks.
TR3 "ZukMy" , Defender 110, MB G-wagun W463 OM606, Volvo C304, LC150
Estonian Offroad Team
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4270
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Raulexi Terrano TR3/ET2

PostitusPostitas Movistar » N Dets 08, 2016 4:41 pm

raulex kirjutas:Vintsist siis veel, parim normaalse hinnaga saadaolev on vist BTR ?
Arvutamine pole probleem, aga vaja teada oleks vinsi trossi kiirust. Edasi juba 1,5 kordne auto mass ja saaks arvutada vajaliku ülekantava võimsuse.
Google annab kiiretele elektivintsidele trossikiiruseks kuni 120 m/min.
Palju on hea kiire vintsi trossikiirus ?

Näita mulle ka seda 120m/min. elektrivintsi.See on ca 2 m/sek. Ehk pool teeb ca 4,.. rpm per/ sekund.
Sellist kiirust on võimalik saavutada aga parimal juhul saad sellega lihtsalt trossi sisse kerida.Muud teha ei jõua.
Vana tõde on,et kaotad jõus kuid võidad teepikkuses ja vastupidi.


Trossi kiiruse järgi seda küll ei arvutata ja see on ka vale lähenemine.
TR3
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 38"
Postitusi: 385
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Re: Raulexi Terrano TR3/ET2

PostitusPostitas raulex » N Dets 08, 2016 6:14 pm

Google andis sellise numbri, vast tõesti koormuseta kerimise max kiirus.
Proovisin googeldada Gigglepini ja Tibust ,no mingit head lehte tehniliste andmetega erinevatel koormustel, nagu Comeup oma, mina ei leidnud.
Comeup kiirustega eri koormustel pole ju kiire vintsimise juures midagi peale hakata.
Trossi kiirus on minu arvates ikka oluline komponent hüdromootori valimisel, kui ikka mootori max pöörded/vintsi ülekandearv ei võimalda trumlit piisavalt kiiresti kerida, siis ei saa ju kiiret vintsimist tulla.
Tõmbejõuga on lihtsam:Vintsi nm= mootori nm x vintsi ülekandearv - kaod. Küsimus muidugi, palju hea on ? Kahekordne auto mass või rohkem ?
Mis asju siis veel arvutama peaks ,et kiire vintsi, mis ka mudas tõmmata jõuab, saaks ?
Vintsi tahaks võimalikult hea saada, selle saab tulevikus ka parema masina külge panna.
Nissan Terrano ja Nissan Terrano koll.
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 757
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa
Kontakt:

Re: Raulexi Terrano TR3/ET2

PostitusPostitas MetsaVikat » N Dets 08, 2016 9:01 pm

Gigglepini mingi variant annab jah andmetes kuni 400ft minutis, mis teeb siis ca120m minutis, aga see tühjalt. Koormusega 70ft ümber, ehk siis ca 20m minutis 4-6t tõmbamisel. Foorumis oli üks väga pikk vintsi teema, kus oli arutusel tõmbamis tugevused, ja mis jõudu selleks vaja on, suhteliselt asjalik teema. Leidsin üles viewtopic.php?f=40&t=15272&hilit=h%C3%BCdrovints
Sa vb. seda juba lugenud ka. Kui loed kõik foorumi vintsiteemad läbi(neid pole üldse palju tegelikult) Siis peaks lähtematerjali küll nii palju tulema, et tead, mis tahad ja mis on normaalne. Nagu Movistar ütles, kahte ühes nii lihtsalt ei saa. Toon väga jämeda näite aga kui sa tahad näiteks kerida 120m minutis 5-6T jõuga, siis ilmselt sinu mootor seda teha ei jaksagi(eelkõige hüdrovintsi ja mehhaanilist mõtlen). Mina neid arvutusi täpselt ei tea, aga internet umbselt täis neid. Mul kapi peal milemarker, sellele panen otsa nz50 pumba, otse väntvõllilt ning surved jätan sinna 100-130bari kanti, voolavuse 50l kanti, nõks sinna tänna.

Kui plaanis asjalik elektrivints osta, siis Movistaril peaks just sulle sobiv asi olemas olema.

Muidu äge projekt, edu ehitamisel (Y)

Terv. Villu
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Raulexi Terrano TR3/ET2

PostitusPostitas Praks1 » N Dets 08, 2016 10:40 pm

Et suvalist asja kiirelt ringi ajada, pole m...igi jõudu vaja, aga seda koormuse all ringi ajada on vaja rämedalt voolu, või mootori hp-si. Pole vahet kas hüdro või kardaan, lihtsalt erinevad jõu ülekande viisid.
Ühesõnaga tulge maale ja ärge unistage lennuk vintsidest, esiteks pole pauku mis ringi ajaks seda, teiseks pole kogemusi (tapad vintsmani ära)
Arvutasime ja tahtsime kah teha kunagi diffri vintsi, max kiirus v8 mootoriga tuli umbes 70km/h
Ilmselt tr3 pillil üks kiiremaid vintse sai kunagi tehtud eelmisel porgandil. Ehk 5käik tühikäigul 1m/s umbes, aga vintsides kasutasid 1 käiku.
Proto
53951597
kkaaleste
True Off Roader!
Postitusi: 1110
Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa

Re: Raulexi Terrano TR3/ET2

PostitusPostitas kkaaleste » L Sept 30, 2017 5:28 pm

Mis sellest masinast vahepeal saanud on?
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 38"
Postitusi: 385
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Re: Raulexi Terrano TR3/ET2

PostitusPostitas raulex » L Sept 30, 2017 10:05 pm

Mingit erilist progressi pole vahepeal toimunud.
Hindasin masina ehituse aja- kui rahakulu liiga optimistlikult.
Raha tilgub ikka tasapisi juurde, aga aega ei saa kusagilt.
Masin muidu sõidab, kodumetsades saab katsetada.
Ootan ka lõplikku selgust reeglites, praegu paistab ,et tuleb keskenduda ET2 klassile.
Nissan Terrano ja Nissan Terrano koll.

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist