mure ARK-ga
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
mure ARK-ga
Tervitus!
Nimelt probleem selles, et sai soetatud Niva ja tehtud mootori kapitaal remont ja ka kere siit sealt järgi aidatud. ning käsil või õigemini lõpusirgel masina tõstmine.
eeskujuks kasutaja Landy nö. äärmustesse mindud punase niva projekt.
siit ka küsimus, millised katsumused mind ees ootavad ehk mida oma jutuga ARK-i minnes silmas pidada. ma ei tee sellest võistlusautot vaid et vahel metsas käia ja ka teinekord linna minna...
pole konkreetselt minu murele vastavat infi leidnud.
teretulnud on ka soovitused, millega arvestada edasisel ehitusel või mida ümber teha.
kuidas suhtuvad ARK spetsialistid ümberkeevitatud sildadesse ja varrastesse?
suhteliselt ümar jutt sai aga loodan abile.
Nimelt probleem selles, et sai soetatud Niva ja tehtud mootori kapitaal remont ja ka kere siit sealt järgi aidatud. ning käsil või õigemini lõpusirgel masina tõstmine.
eeskujuks kasutaja Landy nö. äärmustesse mindud punase niva projekt.
siit ka küsimus, millised katsumused mind ees ootavad ehk mida oma jutuga ARK-i minnes silmas pidada. ma ei tee sellest võistlusautot vaid et vahel metsas käia ja ka teinekord linna minna...
pole konkreetselt minu murele vastavat infi leidnud.
teretulnud on ka soovitused, millega arvestada edasisel ehitusel või mida ümber teha.
kuidas suhtuvad ARK spetsialistid ümberkeevitatud sildadesse ja varrastesse?
suhteliselt ümar jutt sai aga loodan abile.
käsi kullas, perse mullas!!!
Re: mure ARK-ga
Lõhnab vägisi ekspertiisi järgi.eimuu kirjutas:Tervitus!
Nimelt probleem selles, et sai soetatud Niva ja tehtud mootori kapitaal remont ja ka kere siit sealt järgi aidatud. ning käsil või õigemini lõpusirgel masina tõstmine.
eeskujuks kasutaja Landy nö. äärmustesse mindud punase niva projekt.
siit ka küsimus, millised katsumused mind ees ootavad ehk mida oma jutuga ARK-i minnes silmas pidada. ma ei tee sellest võistlusautot vaid et vahel metsas käia ja ka teinekord linna minna...
pole konkreetselt minu murele vastavat infi leidnud.
teretulnud on ka soovitused, millega arvestada edasisel ehitusel või mida ümber teha.
kuidas suhtuvad ARK spetsialistid ümberkeevitatud sildadesse ja varrastesse?
suhteliselt ümar jutt sai aga loodan abile.
Kuskil oli miski infokild et tahetakse vastu võtta miski seadus.Kui masin juba arvel,siis ümber ehituse registreerimine kergem,tulevikus ehk juba lihtsam.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
arvel on ta küll ja vist isegi kindlustus kehtib. aga ma kujutan ette, et kui pidurid, tuled, gaasid korras ja visuaalselt kh kõik ok. kõik keevisõmblused viisakalt teha(vormistada) ei tohiks äkki väga probleeme olla.
Ekspertiis... mis see endast kujutab ja kas neid teostatakse ARK lehel viidatud mingites ATB laborites?
Ekspertiis... mis see endast kujutab ja kas neid teostatakse ARK lehel viidatud mingites ATB laborites?
käsi kullas, perse mullas!!!
Niva-ga see häda,et iga viimane kui üks ülevaataja teab peast,milline peab Niva kõhualune välja nägema.Mikide masinatega on selles suhtes suts lihtsam.eimuu kirjutas:arvel on ta küll ja vist isegi kindlustus kehtib. aga ma kujutan ette, et kui pidurid, tuled, gaasid korras ja visuaalselt kh kõik ok. kõik keevisõmblused viisakalt teha(vormistada) ei tohiks äkki väga probleeme olla.
Ekspertiis... mis see endast kujutab ja kas neid teostatakse ARK lehel viidatud mingites ATB laborites?
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Täpsustuseks:
1)Ei ole see Landy Niva! Minu endia auto oli see http://www.lahe.net/landy/niva/
2)Jutt on ilmslet Nivamehe projektist http://www.lahe.net/landy/nivamees/
mis on ka paari võistlusel osalenud.
1)Ei ole see Landy Niva! Minu endia auto oli see http://www.lahe.net/landy/niva/
2)Jutt on ilmslet Nivamehe projektist http://www.lahe.net/landy/nivamees/
mis on ka paari võistlusel osalenud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
tänan täpsustamast, sain lihtsalt sedasi aru.
mingi aeg tagasi leidsin siin foorumis ringi kolades pildimaterjali sellest, kuidas nival esidifrit nö. tugevdada, ehk eraldi raamile ehitada. on ehk kellelgi pildimaterjali sellest või viitsib mõni rida kirjutada juhenduseks?
mingi aeg tagasi leidsin siin foorumis ringi kolades pildimaterjali sellest, kuidas nival esidifrit nö. tugevdada, ehk eraldi raamile ehitada. on ehk kellelgi pildimaterjali sellest või viitsib mõni rida kirjutada juhenduseks?
käsi kullas, perse mullas!!!
Aga palun!eimuu kirjutas:tänan täpsustamast, sain lihtsalt sedasi aru.
mingi aeg tagasi leidsin siin foorumis ringi kolades pildimaterjali sellest, kuidas nival esidifrit nö. tugevdada, ehk eraldi raamile ehitada. on ehk kellelgi pildimaterjali sellest või viitsib mõni rida kirjutada juhenduseks?
Päev aega tööd.Plussiks on,et saab kasutada tagumist reduktorit ja kui läheb,siis saab kuskilt ikka midagi.Tuleb rõhutada,et laagripesade keevitamisel peab täpselt tsentreerima ja muud kunsti ei olegi.
Senini on ennast igati õigustanud kõigil autodel.