mure ARK-ga

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
eimuu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 49
Liitunud: K Veebr 04, 2009 9:36 pm

mure ARK-ga

Postitus Postitas eimuu »

Tervitus!
Nimelt probleem selles, et sai soetatud Niva ja tehtud mootori kapitaal remont ja ka kere siit sealt järgi aidatud. ning käsil või õigemini lõpusirgel masina tõstmine.
eeskujuks kasutaja Landy nö. äärmustesse mindud punase niva projekt.
siit ka küsimus, millised katsumused mind ees ootavad ehk mida oma jutuga ARK-i minnes silmas pidada. ma ei tee sellest võistlusautot vaid et vahel metsas käia ja ka teinekord linna minna...
pole konkreetselt minu murele vastavat infi leidnud.
teretulnud on ka soovitused, millega arvestada edasisel ehitusel või mida ümber teha.
kuidas suhtuvad ARK spetsialistid ümberkeevitatud sildadesse ja varrastesse?
suhteliselt ümar jutt sai aga loodan abile.
käsi kullas, perse mullas!!!
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Re: mure ARK-ga

Postitus Postitas yanekk »

eimuu kirjutas:Tervitus!
Nimelt probleem selles, et sai soetatud Niva ja tehtud mootori kapitaal remont ja ka kere siit sealt järgi aidatud. ning käsil või õigemini lõpusirgel masina tõstmine.
eeskujuks kasutaja Landy nö. äärmustesse mindud punase niva projekt.
siit ka küsimus, millised katsumused mind ees ootavad ehk mida oma jutuga ARK-i minnes silmas pidada. ma ei tee sellest võistlusautot vaid et vahel metsas käia ja ka teinekord linna minna...
pole konkreetselt minu murele vastavat infi leidnud.
teretulnud on ka soovitused, millega arvestada edasisel ehitusel või mida ümber teha.
kuidas suhtuvad ARK spetsialistid ümberkeevitatud sildadesse ja varrastesse?
suhteliselt ümar jutt sai aga loodan abile.
Lõhnab vägisi ekspertiisi järgi.
Kuskil oli miski infokild et tahetakse vastu võtta miski seadus.Kui masin juba arvel,siis ümber ehituse registreerimine kergem,tulevikus ehk juba lihtsam.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
eimuu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 49
Liitunud: K Veebr 04, 2009 9:36 pm

Postitus Postitas eimuu »

arvel on ta küll ja vist isegi kindlustus kehtib. aga ma kujutan ette, et kui pidurid, tuled, gaasid korras ja visuaalselt kh kõik ok. kõik keevisõmblused viisakalt teha(vormistada) ei tohiks äkki väga probleeme olla.
Ekspertiis... mis see endast kujutab ja kas neid teostatakse ARK lehel viidatud mingites ATB laborites?
käsi kullas, perse mullas!!!
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

eimuu kirjutas:arvel on ta küll ja vist isegi kindlustus kehtib. aga ma kujutan ette, et kui pidurid, tuled, gaasid korras ja visuaalselt kh kõik ok. kõik keevisõmblused viisakalt teha(vormistada) ei tohiks äkki väga probleeme olla.
Ekspertiis... mis see endast kujutab ja kas neid teostatakse ARK lehel viidatud mingites ATB laborites?
Niva-ga see häda,et iga viimane kui üks ülevaataja teab peast,milline peab Niva kõhualune välja nägema.Mikide masinatega on selles suhtes suts lihtsam.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Täpsustuseks:
1)Ei ole see Landy Niva! Minu endia auto oli see http://www.lahe.net/landy/niva/
2)Jutt on ilmslet Nivamehe projektist http://www.lahe.net/landy/nivamees/
mis on ka paari võistlusel osalenud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
eimuu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 49
Liitunud: K Veebr 04, 2009 9:36 pm

Postitus Postitas eimuu »

tänan täpsustamast, sain lihtsalt sedasi aru.
mingi aeg tagasi leidsin siin foorumis ringi kolades pildimaterjali sellest, kuidas nival esidifrit nö. tugevdada, ehk eraldi raamile ehitada. on ehk kellelgi pildimaterjali sellest või viitsib mõni rida kirjutada juhenduseks?
käsi kullas, perse mullas!!!
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

eimuu kirjutas:tänan täpsustamast, sain lihtsalt sedasi aru.
mingi aeg tagasi leidsin siin foorumis ringi kolades pildimaterjali sellest, kuidas nival esidifrit nö. tugevdada, ehk eraldi raamile ehitada. on ehk kellelgi pildimaterjali sellest või viitsib mõni rida kirjutada juhenduseks?
Aga palun!
Päev aega tööd.Plussiks on,et saab kasutada tagumist reduktorit ja kui läheb,siis saab kuskilt ikka midagi.Tuleb rõhutada,et laagripesade keevitamisel peab täpselt tsentreerima ja muud kunsti ei olegi.
Senini on ennast igati õigustanud kõigil autodel.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”