Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
vabandan juba ette ära kui mu püstitatud teema kellegile ajuvabadusena tundub või kui selle valesse rubriiki püstitasin...
nimelt küsimus selline: kas keegi on oma autol jahutusradiaatori koos ventilaatori/tega salongi sisse toonud??? küsimus tõusis päevakorda seoses Niva nö. projekteerimisega ja tõdemisega et radikaid juba üsna palju okste/roigaste nahka läinud...
ise kujutan tulemust ette enam-vähem niimoodi....:http://s10.photobucket.com/albums/a125/ ... ysteem.jpg
ootaks tagasisidet ja õpetussõnu tedjamatelt meestelt...
ette tänades: saldion
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui ainult hea sõnaga!!!
K.Kotkas kirjutas:kas niva on tõesti parim valik sellise tasemega ehituse juures ?
niva on valitud kuna rahakott ei võimalda kahjuks hetkel päris maasturit soetada , ja nagu on siin foorumis juba palju kordi üteldud: nivaga saad maitse suhu aga lõpuks ostad ikka päris maasturi
ja muidugi ei saa väita et ehitamine ja oma kätetöö imetlemine ei pakuks oma naudingut...
kuid siiski, sooviks teada et millega peab arvestama ja mille juures eriti tähelepanelik olema...
Ette tänades: saldion
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui ainult hea sõnaga!!!
mrt kirjutas:et siis voolik peaks minema põhja alt või katuselt, kui kinni ei kata seda.
tegu pole voolikutega, vaid spetsjom jahutusvedeliku jaoks mõeldud plasttorudega(VW transporteril mootor taga, radikas ees... sealt ka torud mis jooksid eest taha) mis on salongiosas(vaheseinast kuni mootoriruumini) kaetud alumiinium korpusega...
Ette tänades: saldion
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui ainult hea sõnaga!!!
Pane radikas näiteks tagavararatta kohale kapoti alla pikali. Kapoti peale väike scoop ka.
Salongi radikat paigaldades tuleb tagada piisav õhuvool ja isolatsioon, et õnnetuse puhul kuuma vedelikku kraevahele ei saaks. Iseasi, et kui mõnus see kuum radikas suvel palavaga salongis on.
FlammablE kirjutas:Pane radikas näiteks tagavararatta kohale kapoti alla pikali. Kapoti peale väike scoop ka.
käis ka selline mõte läbi... kuid... tagavararatta ruum suht kiitsakas... ja kuidas radiaator pikaliasendis toimib??? õhuvool?? takistatud??? ülevalt läbi scoobi sisse-alt välja??? metsas??? korraliku ventilaatori jaoks pole just palju ruumi...
salongi puhul oleks radiaator sõitjateruumist täielikult eraldatud vaheseinaga ja torud kaetud alumiinium korpusega... korralik ventilatsioon radiaatoriruumis peaks tuntavalt vähendama ka kuumuse kandumist sõitjateruumi...???
Nii palju küsimusi...
saldion[/quote]
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui ainult hea sõnaga!!!
Mõned ajad tagasi meil siin metsades üks selline Niva liikus ringi, kus radikas oli kapoti alla ümber tõstetud. Kasutaja Virx ehk oskab lähemlat pajatada ja ka mõned illustreerivad pildid panna.
KGKnutsonis minu mäletamist mööda oli päris häid õhukesi ja võimsaid ventikaid. Radika saab võtta nii suure, kui parasjagu ära mahub. Väikesel kiirusel metsas mütates on mõttekam jahedamat õhku väljast sisse võtta. Sellistes oludes liigub õhk nagunii tänu ventikale, niiet suht ükskõik, millises asendis radikas on, peaasi et õhk läbi käiks.
Kõige lihtsam oleks aga radikale mingi terasvõrk ette tõmmata ja mitte nivaga jämedamaid puid ahistada.
Sellel Landy mainitud Nival on radikas seal, sest vints oli mootoriruumi paigaldatud. Kui tahad täpsemalt antud aretist näha, siis võid vaatama tulla või teen pilte.
vabandan veelkord kõigi ees küsimuste pärast mis enamusele tunduvad iseenesest mõistetavalt selged... tegu esimese projekti ja ehitamisega... tahaks ikka korralikult teha
Kannatlikku meelt paludes: saldion
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui ainult hea sõnaga!!!
Parim variant on teha alumiiniumvinkitest rest ette. kasutates otsapealt vaadates kuusena laotud vinkleid, millel on väike ülekate. See murraks sul kõik oksad kenast pooleks ja keeraks radika ette rõngasse. Muidugi läheks selline vigur üht teist maksma, kuid see oleks radika kaitsel parim lahendus.
Muide ka kuulikindlatel autodel on kasutusel sama lahendus, kuid loomulikult pole tegu seal alumiiniumiga. Alu oleks lihtsalt kerge ja okste jaoks tal tugevust jätkub piisavalt.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Olle kirjutas:Parim variant on teha alumiiniumvinkitest rest ette. kasutates otsapealt vaadates kuusena laotud vinkleid, millel on väike ülekate. See murraks sul kõik oksad kenast pooleks ja keeraks radika ette rõngasse. Muidugi läheks selline vigur üht teist maksma, kuid see oleks radika kaitsel parim lahendus.
Muide ka kuulikindlatel autodel on kasutusel sama lahendus, kuid loomulikult pole tegu seal alumiiniumiga. Alu oleks lihtsalt kerge ja okste jaoks tal tugevust jätkub piisavalt.
mnjah... mõte ju hea... aga... eelarve on tõesti ikka VÄGA-VÄGA piiratud
selles suhtes tundub radika salongi viimine odavama lahendusena, kuna selleks on iseenesest kõik vajalik olemas, lihtsalt ohtralt tööd vaja teha...
tänades: saldion
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui ainult hea sõnaga!!!