exploreri esisild?
Moderaatorid: jr, Moderators
Ühesõnaga sa siis seda elektrimootorit (sidurit) ei müü? Pole nagu eriti aega seda uut otsima hakata praegu, kuna üsna kohe vaja soome minna ja aega ja raha napib, alles sai ostetud autole naelrehvid ja muud väljaminekud. Võibolla hiljem mõtleks manuaal-lülituse peale ümber minna.
pasast välja aitab ainult vints...
Vajan nüüd spetsialistide abi, nimelt saadeti mulle nüüd selle 93 aasta exploreri vahekasti pildid, aga on väikesed erinevused. Kindlasti tuleb ringi teha vahekasti pistik. Ootan tarkade vastust kas läheb 95 aasta omale peale või ei. Minu silm ütleb, et läheb ainult pistik vaja ümber teha.
pasast välja aitab ainult vints...
Kas see on mootori pistik? Mootori vahetad koos pistikuga ära. Probleemiks jääb nüüd selle vahekasti siduri pistik, mis on sõidu ajal võlli käimatõmbamiseks mõeldud. Sinna saadetakse 11 sekundiks peale nupu vajutust vool peale.
EDIT: Selle vahekastiga on sul ka selle auto aju vaja. Sinu praegune aju ei oska selle vahekastiga midagi peale hakata. Tööpõhimõte jua täiesti erinev!!!
Kangiga manuaalne BW1354 oleks kindlam. Põrandasse augud ja tuld!
EDIT: Selle vahekastiga on sul ka selle auto aju vaja. Sinu praegune aju ei oska selle vahekastiga midagi peale hakata. Tööpõhimõte jua täiesti erinev!!!
Kangiga manuaalne BW1354 oleks kindlam. Põrandasse augud ja tuld!
+372 5028488
Loe minu eelmiseid postitusi. Sinu kast peaks olema 44-05 Control Trac, millel esisild ühendatakse selle selle siduriga taha ja jäik hammas-hambasse lülitus puudub. 93 aasta masina all peaks olema BorgWarner 1354, mille esisild lülitub nagu ikka vanakooli vahekastidel kombeks hammas-hambasse ja sidur on ainult võllide sünkroniseerimiseks. BW1354 on olemas nii elektrimootoriga kui ka kangiga.
Kas neil väliseid erinevusi on, ma ei tea. Hästi ei usu, sest mõlemad on BorgWarneri toodang ja 44-05 peaks olema asendatav 1354'ga.
EDIT: Kui nüüd panna 1354 vahekast 44-05 aju taha, siis aju tahab selle siduriga möllama hakata, kuid seda ju ei ole. Samuti ei osata teha 4wd lülitust, sest selleks on vaja 1354 vahekastil hetkeliselt aktiveerida sünkro ja seejärel teha mootoriga lülitus. Kui nüüd nii teoretiseerida ... ilmselt on vaja küsida kellegi käest, kes selle on ära teinud.
Kas neil väliseid erinevusi on, ma ei tea. Hästi ei usu, sest mõlemad on BorgWarneri toodang ja 44-05 peaks olema asendatav 1354'ga.
EDIT: Kui nüüd panna 1354 vahekast 44-05 aju taha, siis aju tahab selle siduriga möllama hakata, kuid seda ju ei ole. Samuti ei osata teha 4wd lülitust, sest selleks on vaja 1354 vahekastil hetkeliselt aktiveerida sünkro ja seejärel teha mootoriga lülitus. Kui nüüd nii teoretiseerida ... ilmselt on vaja küsida kellegi käest, kes selle on ära teinud.
+372 5028488
BW1354 electrical shift:
http://www.rsgear.com/borg_1354es.htm
44-05 Control Trac:
http://www.rsgear.com/borg_4405.htm
http://www.rsgear.com/borg_1354es.htm
44-05 Control Trac:
http://www.rsgear.com/borg_4405.htm
+372 5028488
Re: exploreri esisild?
Tere, kaevasin siis vana teema üles, kuna nüüd endalgi esisillaga abi vaja. Asi siis nii, et vahekasti küljes olev mootor põriseb küll kui 4LO sisse lülitada ja aeglusti ka töötab, aga esisilda järgi ei võta. Mingisugune klõps käib ainult siis, kui lüliti 4Lo pealt tagasi 4high peale panna. Esirattad läbi ei libise, kui ühelt või teiselt poolt keerad. Lugesin siit ,et seal toimetavad ka mingisugused Hubid, kuidas need välja näevad, et neid kontrollida ja kus asuvad? Ahjaa, autoks siis 1999 aasta 4,0 150kw Explorer.
Vastajatele, tänud ette!
Vastajatele, tänud ette!
Re: exploreri esisild?
Nii nüüd palju siis netis kaevatud, ja tundub, et sellel aastakäigul neid vaakumiga HUB-e vist enam ei ole. Aga kustkohast siis viga otsida? Eile tõstsin kõik rattad üles ja proovisin siis kõik variandid läbi. Kui käik sisse panna, siis koos tagumistega käivad ka esimesed ringi, aga vedu taga ei ole. Kui esirattaid kinni hoida, siis ei toimeta esisild ei 4HI ega 4LO-ga.
Re: exploreri esisild?
Tea kus kõik Fordi mehed kadunud on?