Balti karika klassi 4x4 OPEN tehniliste reeglite projekt
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Balti karika klassi 4x4 OPEN tehniliste reeglite projekt
Lätist tuli klassile 4x4 OPEN tehniliste reeglite projekt aastateks 2009-12.
Huvilised saavad selle vene keelse dokumendiga tutvuda siin.
Selles dokumendis erineb meie 4x4 VABA reeglitest kaks olulist punkti:
1. KEELATUD on beadlock'ide kasutamine (punkt 11)
2. lubatud on vaid ÜKS VINTS (punkt 21)
Nüüd on edasi kaks võimalust:
1. kas me esitame lätlastele oma kirjaliku seisukoha nende punktide muutmiseks vastavalt meie arusaamale, mida nad siis kas arvestavad või mitte
2. me ei reageeri kuidagi ja need kes soovivad võistelda lätlastega selles klassis Balti karikale, peavad neid reegleid arvestama
Samuti olgu märgitud, et klassis TR2 Balti karika arvestust on ettepanek edasi mitte pidada, kuid samas, kui tekib arvestatav hulk soovijaid, võib seda siiski teha. Kuid kolme auto pärast pole see mõtekas.
Vabaklassi ja TR2 klassi võistlejad, palun võtke nüüd vaevaks oma seisukohad avaldada. Minu ja Maidu arvamus on, et Eesti 4x4 VABA reegleid MITTE MUUTA vastavalt sellele projektile.
andres
Huvilised saavad selle vene keelse dokumendiga tutvuda siin.
Selles dokumendis erineb meie 4x4 VABA reeglitest kaks olulist punkti:
1. KEELATUD on beadlock'ide kasutamine (punkt 11)
2. lubatud on vaid ÜKS VINTS (punkt 21)
Nüüd on edasi kaks võimalust:
1. kas me esitame lätlastele oma kirjaliku seisukoha nende punktide muutmiseks vastavalt meie arusaamale, mida nad siis kas arvestavad või mitte
2. me ei reageeri kuidagi ja need kes soovivad võistelda lätlastega selles klassis Balti karikale, peavad neid reegleid arvestama
Samuti olgu märgitud, et klassis TR2 Balti karika arvestust on ettepanek edasi mitte pidada, kuid samas, kui tekib arvestatav hulk soovijaid, võib seda siiski teha. Kuid kolme auto pärast pole see mõtekas.
Vabaklassi ja TR2 klassi võistlejad, palun võtke nüüd vaevaks oma seisukohad avaldada. Minu ja Maidu arvamus on, et Eesti 4x4 VABA reegleid MITTE MUUTA vastavalt sellele projektile.
andres
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Re: Balti karika klassi 4x4 OPEN tehniliste reeglite projekt
hulkur kirjutas: Vabaklassi ja TR2 klassi võistlejad, palun võtke nüüd vaevaks oma seisukohad avaldada.
HALLOOOOOO TR2 ja vaba võistlejad!!!! Ma saan aru, et suurepärane A.Šultsi mälestusvõistlus hoiab veel meeli ärevil, aga ootaks mingitki tagasisidet... Või on tõesti kõigil sügavalt poogen?
Täiesti isiklik seisukoht oleks, et esitame lätlastele oma kirjaliku seisukoha nende punktide muutmiseks vastavalt meie arusaamale, mida nad siis kas arvestavad või mitte. Sest täiesti isiklikult meie huvide vastu on mõlemad punktid, ehk siis nii beadlock'ide kui teise vintsi kasutamine. Meie 4x4 VABA peaks ikkagi jääma sama vabaks, kui on siiani olnud, tehku need lätakad siis muutused oma reeglites vastavalt meie soovile või mitte.
boob@vabaklass
boob@vabaklass
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Samuti isiklik seisukoht:
Võimalus nr 1. Ja juhul kui peab minema kompromissile ja valima ühe neist kahest, siis jätta ära pigem tagavints kui beadlockid, sest tagavintsi võib viimases hädas Läti võistlusteks kas kinni plommida või ära kruvida, aga rehvilukkudega on juba keerulisem, vahetama veljed, rehvid jne.
Võimalus nr 1. Ja juhul kui peab minema kompromissile ja valima ühe neist kahest, siis jätta ära pigem tagavints kui beadlockid, sest tagavintsi võib viimases hädas Läti võistlusteks kas kinni plommida või ära kruvida, aga rehvilukkudega on juba keerulisem, vahetama veljed, rehvid jne.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Nii palju kui mina vaba inimestega rääkinud olen siis tahaks sinna võistlema minna küll.Suurim takistus on rehvilukud.Vintsi saab eemaldada aga teist jooksu velgi osta on juba tunduvalt kulukam.Sel kevadel oli täitsa plaan 4 vabal Lätti minna aga peale reeglite lugemist tuli välja,et lukkudega ei tohi.Küsisin seda ka Maidu käest,et kas ikka kuidagi ei saa aga ei saanud.Seega lukud vabaks.
Veiko
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Minu isiklik arvamus oleks samuti, et võiksid nii beadlock'id kui tagavints lubatud olla. Usun, et kui Läti võistlejatelt selle kohta arvamust küsida siis vaevalt keegi vastu oleks.
Hannes Kask, Shrek Offroad Team
http://4x4shrek.planet.ee
http://4x4shrek.planet.ee
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Tekkisid selle projektiga veel paar küsimust:
1. Sõiduautod täismassiga kuni 3000kg võiks asendada "B" kategooria autodega, praeguse projektiga võime oma kastikaga kodus edasi sõita ja 3000 ei seondu ka mingite klassifikatsioonidega ("B" lõpeb teatavasti 3500kg.) ja niikuinii üritavad kõik autot kegemaks saada.
2. Mis vintsitrossi purunemise leevndist räägitakse, saan aru et peab trossile installeerima hiiglasliku, neoonvärvilise plagu.
3. Kas rehvilukkude mittelubamist ei saaks (juhul kui lätlased tahavad soosida tavavelgi) asendada min. rehvirõhuga. Seda on küll väga raske kontrollida aga kaotaks rehviluku eelise tavavelje ees.
4. Kas nad ei tahaks endale tõlkida meilkehtivaid tingimusi, ikkagi ca. 60 autot nende järgi valmis ehitatud.
1. Sõiduautod täismassiga kuni 3000kg võiks asendada "B" kategooria autodega, praeguse projektiga võime oma kastikaga kodus edasi sõita ja 3000 ei seondu ka mingite klassifikatsioonidega ("B" lõpeb teatavasti 3500kg.) ja niikuinii üritavad kõik autot kegemaks saada.
2. Mis vintsitrossi purunemise leevndist räägitakse, saan aru et peab trossile installeerima hiiglasliku, neoonvärvilise plagu.
3. Kas rehvilukkude mittelubamist ei saaks (juhul kui lätlased tahavad soosida tavavelgi) asendada min. rehvirõhuga. Seda on küll väga raske kontrollida aga kaotaks rehviluku eelise tavavelje ees.
4. Kas nad ei tahaks endale tõlkida meilkehtivaid tingimusi, ikkagi ca. 60 autot nende järgi valmis ehitatud.
Tehtud, mõeldud.
Mul tekkis sellega üks idee,mitte plagu vaid langevari ,nagu kiirendus autodel,võtab pingealt lendava trossi hoo mahatotu kirjutas: 2. Mis vintsitrossi purunemise leevndist räägitakse, saan aru et peab trossile installeerima hiiglasliku, neoonvärvilise plagu.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Siis peaks neid kaks tükki olema, sest tross katkeb ju pooleks, e. kaheks tükiks.srock kirjutas:Mul tekkis sellega üks idee,mitte plagu vaid langevari ,nagu kiirendus autodel,võtab pingealt lendava trossi hoo mahatotu kirjutas: 2. Mis vintsitrossi purunemise leevndist räägitakse, saan aru et peab trossile installeerima hiiglasliku, neoonvärvilise plagu.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Ma arvan ka, et ei peaks muutma.
Nii ühe kui teise keelamisega tõuseb pmst sõidukiirus (silmad ruutus edasi, sest tagasiteed ei ole) ja väheneb vastavalt loodushoid ning sõiduohutus.
Millega nad ise ka põhjendavad neid keelde?
Lätti minnes kulub auto vastavusse viimiseks paar tundi.
1. Vints maha võtta - mõned poldid.
2. Ratastel välimised rõngad maha ja rehv paigaldatakse nagu muiste. Veljele keevitaud rõngas jääb kui iluasi. Kas see on keelatud?
Lätlastel seis nirum, kui meile tulevad
Nii ühe kui teise keelamisega tõuseb pmst sõidukiirus (silmad ruutus edasi, sest tagasiteed ei ole) ja väheneb vastavalt loodushoid ning sõiduohutus.
Millega nad ise ka põhjendavad neid keelde?
Lätti minnes kulub auto vastavusse viimiseks paar tundi.
1. Vints maha võtta - mõned poldid.
2. Ratastel välimised rõngad maha ja rehv paigaldatakse nagu muiste. Veljele keevitaud rõngas jääb kui iluasi. Kas see on keelatud?
Lätlastel seis nirum, kui meile tulevad
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- weix2
- Fitting 44"
- Postitusi: 423
- Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
- Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740
Kui tõesti on need kax punkti väänamatu jõuga, siis jama, samasNeuser kirjutas:Samuti isiklik seisukoht:
Võimalus nr 1. Ja juhul kui peab minema kompromissile ja valima ühe neist kahest, siis jätta ära pigem tagavints kui beadlockid, sest tagavintsi võib viimases hädas Läti võistlusteks kas kinni plommida või ära kruvida, aga rehvilukkudega on juba keerulisem, vahetama veljed, rehvid jne.
Nagu yteldud : 3. Kas rehvilukkude mittelubamist ei saaks (juhul kui lätlased tahavad soosida tavavelgi) asendada min. rehvirõhuga. Seda on küll väga raske kontrollida aga kaotaks rehviluku eelise tavavelje ees.
KOntrollida küll keerukas aga karistustabelisse punkt et kui rehvirõhk alla teatud taseme ja seda kontrollib kohtunik, karistuseks võistlustelt kõrvaldamine. Muidugi võib ka rehv katki olla ja osaõhku välja jooksnud, samas 4 rehvi ja ega kõik saa ometi korraga katki olla ....
Tagavints plommi alla, ei tohiks olla keerukas.
Weix i arusaam asjast
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Ise vastan. Lubatud seeriaviisiliselt valmistatud sõiduautode veljedurmas kirjutas: 2. Ratastel välimised rõngad maha ja rehv paigaldatakse nagu muiste. Veljele keevitatud rõngas jääb kui iluasi. Kas see on keelatud?
Разрешены диски серийного промышленного производства для легковых автомобилей.
Ilmselt ei kavatse nad lubada ka mõttetuid kettaid nende küljes.
Et siis - lukud vabaks!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Ju kiluvarastel puuduvad vastavad kogemused, mis meil siin Eestis on olemas. Nimelt: oli ka mõte MosseLiigas keelata ära laiad veljed, et oleks ikka täiega originaal. Ja siis tuli üks kolmest idee autorist rahuliku südamega peale Izevskis seeriaviisiliselt toodetud laiade ja tugevdustega rallivelgedega, mida paigaldati seal seeriaviisiliselt toodetud IZ-Rally alla. Ka väikeseeria on seeria. Oligi kogu ooper ja õiglasem oli isetehtud laienduste lubamine.urmas kirjutas:Разрешены диски серийного промышленного производства для легковых автомобилей.
Et siis - lukud vabaks!
Ma olen 100% kindel, et väga paljud rehvilukkudega veljed on seeriaviisiliselt sõiduautodele toodetud, serdid olemas jne. Kuna ELis on teh.määrustes (meie TjSM määrus nr.50) ka veljed ülitäpselt reguleeritud, siis peavad vähemalt siinpool lompi sellised asjad olemas olema.