Gaz 69 mootor ja vahetus ja kardaan ja radiaator GAZ 24
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Oled sa kindel et 24 tagasillaga tuleb taga rööbe väiksem või sama kui esisilla rööbe. Kui taga on rööbe suurem kui ees ei pidadama auto juhitav olema. Ma olen küll kuulnud et volga reduktori saab panna 69- silla sisse. Aga kui sa niigi originaali taga ei aja, ole meheks ja kasuta võimalusel uaz-i (või mõne muu auto) juppe, siis pole uunikumi meestel valus vaadata
Kui soovi on ja kiirelt reageerid siis meil on üks TÄIESTI rape raam mille küljest võimalik saada vahekasti tala, muidu raam läheb vanarauda.
Kui soovi on ja kiirelt reageerid siis meil on üks TÄIESTI rape raam mille küljest võimalik saada vahekasti tala, muidu raam läheb vanarauda.
Et esiti proovime siis ellu äratada mootori mis oli algselt autol peal. Kui see ei õnnestu, siis ikkagi gaz 24 mootor aiste vahele. Karburaatori kohta ei tea, peab võrdlema esiti teistega. Masin on tõesti kodukootud hot road oma raudade ja turvakaarega. Kui viitsiks ja oskaks selgeks saada õpetused piltide üles panekuks, siis võiks ju ka pildi lisada, aga jah.
Ja piinlik öelda, aga esialgsel vaatusel tundub et maha saetud siis käigukasti koda toetav tala? Vahekastil ju kandurid küljes mis kinnituvad kere külge? Tala asub otse armatuuri all. Kui saab selle kusagilt tervelt kätte, siis oleks küll hää meelega huvitet.
Ja autol miski bmw rooliratas ja istmed kadunud, tulevad ka mitteoriginaalid ja ehk isegi turvavöödega.
Ja piinlik öelda, aga esialgsel vaatusel tundub et maha saetud siis käigukasti koda toetav tala? Vahekastil ju kandurid küljes mis kinnituvad kere külge? Tala asub otse armatuuri all. Kui saab selle kusagilt tervelt kätte, siis oleks küll hää meelega huvitet.
Ja autol miski bmw rooliratas ja istmed kadunud, tulevad ka mitteoriginaalid ja ehk isegi turvavöödega.
-
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
- Asukoht: Kose
Käigukasti toetava tala annan TASUTA, kui viitsid Kosele järgi tulla!ricardodesol11 kirjutas:Et esiti proovime siis ellu äratada mootori mis oli algselt autol peal. Kui see ei õnnestu, siis ikkagi gaz 24 mootor aiste vahele. Karburaatori kohta ei tea, peab võrdlema esiti teistega. Masin on tõesti kodukootud hot road oma raudade ja turvakaarega. Kui viitsiks ja oskaks selgeks saada õpetused piltide üles panekuks, siis võiks ju ka pildi lisada, aga jah.
Ja piinlik öelda, aga esialgsel vaatusel tundub et maha saetud siis käigukasti koda toetav tala? Vahekastil ju kandurid küljes mis kinnituvad kere külge? Tala asub otse armatuuri all. Kui saab selle kusagilt tervelt kätte, siis oleks küll hää meelega huvitet.
Ja autol miski bmw rooliratas ja istmed kadunud, tulevad ka mitteoriginaalid ja ehk isegi turvavöödega.
Vahekast siiski kere külge ei kinnitu!
On ikka omaette tala raami küljes selle jaoks.
Beast'i isa.
No sellisel juhul ei ütleks ära mõlemast talast ja eks tuleks ka Kosele järgi.Nichtraucher kirjutas:Käigukasti toetava tala annan TASUTA, kui viitsid Kosele järgi tulla!ricardodesol11 kirjutas:Et esiti proovime siis ellu äratada mootori mis oli algselt autol peal. Kui see ei õnnestu, siis ikkagi gaz 24 mootor aiste vahele. Karburaatori kohta ei tea, peab võrdlema esiti teistega. Masin on tõesti kodukootud hot road oma raudade ja turvakaarega. Kui viitsiks ja oskaks selgeks saada õpetused piltide üles panekuks, siis võiks ju ka pildi lisada, aga jah.
Ja piinlik öelda, aga esialgsel vaatusel tundub et maha saetud siis käigukasti koda toetav tala? Vahekastil ju kandurid küljes mis kinnituvad kere külge? Tala asub otse armatuuri all. Kui saab selle kusagilt tervelt kätte, siis oleks küll hää meelega huvitet.
Ja autol miski bmw rooliratas ja istmed kadunud, tulevad ka mitteoriginaalid ja ehk isegi turvavöödega.
Vahekast siiski kere külge ei kinnitu!
On ikka omaette tala raami küljes selle jaoks.
-
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
- Asukoht: Kose
Helista palun ette ka 50 250 48ricardodesol11 kirjutas:No sellisel juhul ei ütleks ära mõlemast talast ja eks tuleks ka Kosele järgi.Nichtraucher kirjutas:Käigukasti toetava tala annan TASUTA, kui viitsid Kosele järgi tulla!ricardodesol11 kirjutas:Et esiti proovime siis ellu äratada mootori mis oli algselt autol peal. Kui see ei õnnestu, siis ikkagi gaz 24 mootor aiste vahele. Karburaatori kohta ei tea, peab võrdlema esiti teistega. Masin on tõesti kodukootud hot road oma raudade ja turvakaarega. Kui viitsiks ja oskaks selgeks saada õpetused piltide üles panekuks, siis võiks ju ka pildi lisada, aga jah.
Ja piinlik öelda, aga esialgsel vaatusel tundub et maha saetud siis käigukasti koda toetav tala? Vahekastil ju kandurid küljes mis kinnituvad kere külge? Tala asub otse armatuuri all. Kui saab selle kusagilt tervelt kätte, siis oleks küll hää meelega huvitet.
Ja autol miski bmw rooliratas ja istmed kadunud, tulevad ka mitteoriginaalid ja ehk isegi turvavöödega.
Vahekast siiski kere külge ei kinnitu!
On ikka omaette tala raami küljes selle jaoks.
Beast'i isa.
Nichtraucher kirjutas:Helista palun ette ka 50 250 48ricardodesol11 kirjutas:No sellisel juhul ei ütleks ära mõlemast talast ja eks tuleks ka Kosele järgi.Nichtraucher kirjutas: Käigukasti toetava tala annan TASUTA, kui viitsid Kosele järgi tulla!
Vahekast siiski kere külge ei kinnitu!
On ikka omaette tala raami küljes selle jaoks.
ET siis peale minupoolset pikka ja tüütavat närvidele käimist vahetalad olemas, antud hetkel seiklevad veel mööda eestit ringi paar päeva, ja seega suured tänud.
Vahepeal suutsin autost leida ka õnneks puuduvad mootoriploki "punnid" mis tundusid suht defka värk olema kaubandusvõrgus ja varsti läheb katsetamiseks, sest ilmad juba liigagi ilusad vahepeal.
-
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
- Asukoht: Kose
-
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
- Asukoht: Kose
Leiame radika ka!ricardodesol11 kirjutas:Originaalmootor peal, ja tundub et surved olemas. Tekkis uus küsimus, et kas GAZ 24 radikas sobiks originaali asemele(no ära varastatud eelmise omaniku tagant), et kus pool väljavõtted ja nii. Pole lihtsalt praegu käepärast radikat et võrrelda.
Ja kõike muud leiab ka!
Küsi aga julgesti!
Beast'i isa.
Et asja vahepeal hoolega aetud ja jõutud lõppeks sinnamaale tõdemisega - mootor raip töövõimeline, aga mitte liikluskõlbulik. Suitseb, pritsib küünlad õli täis, puterdab ja soojast peast töötab, ilmselt miskid rõngad kinni või muu tüüpiline jama. Tekkis küsimus, et kas sellisele mootorile ka remontjuppe veel piisavalt saadaval on - mootor poola variant ehk siis nn nysa mootor? Ja veel keerulisem teema, et kas leidub ka inimesi kes kusagil võiksid selle mootori remondi ära teha ja seda mõistliku hinna eest. Tegelt probleem sellevõrra raskeb, et ka teine gaz 69 plekkkong vajab ilmselt samalaadset abi. Või oskab keegi nõu anda mis kõige targem mul edasi toimetada?
-
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
- Asukoht: Kose