Niva kütusekulu

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
Metsamees
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 166
Liitunud: P Mai 02, 2004 10:55 pm
Asukoht: Keila
Kontakt:

Niva kütusekulu

PostitusPostitas Metsamees » L Apr 16, 2005 4:16 pm

Tere!

Oleksin huvitatud teie Nivade Kütusekuludest...

Kel viitsimust ja mahti tehke katse 1L pudeliga,
katsetage kaua sõidab teie Niva 1L bensiiniga 80 km/h normaalselt kiirendades ja heade teeoludega, ja andke märku...
tänud!
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
Kasutaja avatar
Alex
Fitting 38"
Postitusi: 306
Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
Asukoht: Pealinna külje all
Kontakt:

PostitusPostitas Alex » P Apr 17, 2005 12:09 am

enne karpa regulli:otse tee Rakverre(100 km) kiirusega 90...kulu 8 liitrit,
peale regulli,puhastamist....ropp aga 16 liitrit


alex@endiselt hädas solexi karpaga
Kasutaja avatar
Niva 2121
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: T Jaan 04, 2005 6:43 pm

Re: Niva kütusekulu

PostitusPostitas Niva 2121 » P Apr 17, 2005 9:29 pm

Metsamees kirjutas:Tere!

Oleksin huvitatud teie Nivade Kütusekuludest...

Kel viitsimust ja mahti tehke katse 1L pudeliga,
katsetage kaua sõidab teie Niva 1L bensiiniga 80 km/h normaalselt kiirendades ja heade teeoludega, ja andke märku...
tänud!


Seda peaks täitsa proovima mõni päev kaua sõidab 1L.
Kasutaja avatar
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas virgo » T Apr 19, 2005 12:19 am

originaalkummiga 13 litra per sada kilti...mudakatega 20 sajale
Kasutaja avatar
Metsamees
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 166
Liitunud: P Mai 02, 2004 10:55 pm
Asukoht: Keila
Kontakt:

PostitusPostitas Metsamees » T Apr 19, 2005 6:33 pm

[quote="Alex"]enne karpa regulli:otse tee Rakverre(100 km) kiirusega 90...kulu 8 liitrit,
peale regulli,puhastamist....ropp aga 16 liitrit


alex@endiselt hädas solexi karpaga[/quote]

Mul oli endal õnneks vastupidine effekt... kui ostsin võttis 16 sajale regull ei mõiganud, kuid peale karpa vahetust sain kah 8 tuuri...

Võiks su karpa üle vaadata, ehk leian midagi...
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
Kasutaja avatar
Alex
Fitting 38"
Postitusi: 306
Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
Asukoht: Pealinna külje all
Kontakt:

PostitusPostitas Alex » T Apr 19, 2005 11:35 pm

vahetasid mille vastu?olen endiselt huvitatud solexi alles jätmisest aga praegune olukord on üle mõistuse...tahaks saada nii mootori normaalselt tööle,hetke kütuse hindade juures on ka ökonoomsus teretulnud nähtus.millised on variandid?
alex@sõitnud 08-ga perfektselt töötava solexiga
Kasutaja avatar
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas virgo » K Apr 20, 2005 1:46 pm

Metsamees kirjutas:
Mul oli endal õnneks vastupidine effekt... kui ostsin võttis 16 sajale regull ei mõiganud, kuid peale karpa vahetust sain kah 8 tuuri...

Võiks su karpa üle vaadata, ehk leian midagi...


Kas panid uue solexi peale või vahetasid klassikalise karpa vastu?
Endal ka paneb see solex vahest kukalt kraapima.
Kasutaja avatar
Alex
Fitting 38"
Postitusi: 306
Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
Asukoht: Pealinna külje all
Kontakt:

PostitusPostitas Alex » N Apr 21, 2005 10:05 am

minul lõppeb asi ilmselt uue solexi ostmisega.Töö hinnad on lihtsalt nii kallid, et üle ühe korra ei tasu remoda :?

ehk saan oma probleemile nii lahenduse...
Joss
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: N Jaan 06, 2005 1:22 pm

PostitusPostitas Joss » R Apr 22, 2005 8:40 am

Endal ka nii 13-14 ja krt ei sõida ka norm. Miskit vaja ette võtta!
Kasutaja avatar
Metsamees
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 166
Liitunud: P Mai 02, 2004 10:55 pm
Asukoht: Keila
Kontakt:

PostitusPostitas Metsamees » P Apr 24, 2005 6:01 pm

Mehed mehed...
Mix Solex?
Solex on 08 peal algul ökonoomne kuid mõne aja pärast tekivad tal probleemid. Ta annab liiga vähe kütust kätte Nivale. Segu jääb liiga lahjaks.
Või midagi säärast ei oska toda seletada...
Mina ise kasutan ДААЗ-i karpat mis mõeldud 2141 Moskvitsile tu ju sama mootoriga mis Nivagi. Täpse markeeringu võin ka öelda kui keegi huvitatus on. Ka võin müüa teile tolle karpa tutakana...

NB! olen nõus aitama teie Nivasi ökonoomsemateks muuta...
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
Kasutaja avatar
Alex
Fitting 38"
Postitusi: 306
Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
Asukoht: Pealinna külje all
Kontakt:

PostitusPostitas Alex » E Apr 25, 2005 10:32 am

ei ole küll asjatundja aga minul on solexi markeeringuks 21073-....ehk siis ei ole tegu 08 karpaga ja minu teada on see mõeldud just 1700cm3 mootori jaoks.Oleks tegu puhtalt metsas müttamise autogaq poleks see küttekulu ka oluline aga...kui üks asi kõlbab kõigeks, siis ei kõlba ta milllekski...ja nüüd on vaja leida kompromiss, et kannataks ka igapäevaseid sõite teha.
2141 oli minu teada nii 06 1600-ne kui ka 412 mootor peal.
Ilmselt on ka Metsamehel 1600-ne mootor?

Paljud karpa tegijad ei taha aga solexi puhul aidata(nigu miski needus oleks sellega)
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 142
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

PostitusPostitas jlx » E Apr 25, 2005 12:22 pm

Paljud karpa tegijad ei taha aga solexi puhul aidata(nigu miski needus oleks sellega)[/quote]

Sääl pidi siuke häda olema,et kui üx mingi tühikäigu kanal umbe läheb,ei tee seda enam millegagi puhtaks ja lahti:ühesõnaga prügimäele vana ja uus peale.

Enda Nival vana karpa peal ja kütuse kulu maanteel u 10 sajale ja rohkem ei nõuagi ökonoomsust vanakeselt.
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 835
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru
Kontakt:

PostitusPostitas ardi » E Apr 25, 2005 7:23 pm

Selles pole erilist vahet kas karburaator (eeldusel,et heas töökorras) on 1,7 või 1,3 mootori oma.Näit.1,0 karburaator töötab täiesti edukalt ka 3,0 mootoril ja vastupidi,kuna segu koostis peab olema ühesugune.Küll on aga väikse mootori karbussil peenemad lõõrid,mistõttu suur mootor ei saa suurtel pööretel küllaldaselt segu.Samas suur karbuss väiksel mootoril ei suuda tühikäigul hoida täpset segukoostist,seega tühikäiku raske hoida stabiilsena.Paljudele Uazidele on paigaldatud Lada karbusse,eesmärgiga madalatel pööretel ja maastikul kütust kokku hoida.
Viimati muutis ardi, T Apr 26, 2005 12:17 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Metsamees
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 166
Liitunud: P Mai 02, 2004 10:55 pm
Asukoht: Keila
Kontakt:

PostitusPostitas Metsamees » T Apr 26, 2005 8:07 am

Minul on küll jah 1600-ne mootor, kuid vahet pole sama karpa töötas ka väga hästi M 2140-ne peal 1500, maanteel 6,5 sajale keskmine oli 8,3. Minul oli ka ennist karpa mis algas 2107... ja 16 sajale oli ka, hiljem proovisin sama karpat samale 2140-le ja peale mootori turtsumise ei kuulnud ma midagi...
Seega on ikka oluline kuidas karpa kütust segab...
Jeep Grand Cherokee 5,2.
242. LSD.
GSM 5076854
Kasutaja avatar
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas virgo » P Mai 01, 2005 9:28 am

jlx kirjutas:
Sääl pidi siuke häda olema,et kui üx mingi tühikäigu kanal umbe läheb,ei tee seda enam millegagi puhtaks ja lahti:ühesõnaga prügimäele vana ja uus peale.

Enda Nival vana karpa peal ja kütuse kulu maanteel u 10 sajale ja rohkem ei nõuagi ökonoomsust vanakeselt.



Tundub et endal sama jama kallale tulnud...kanali tõmbas nii umbe, et suruõhk 8 at-i juures piuksugi läbi ei imbunud.......rsk .....aga uut solexit ka ei hakka ostma...pigem klassikalise lada oma peale aretada.
Mudas alates 2003.

Mine “Niva”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist