Palun abi 93a cherokee
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Palun abi 93a cherokee
Tere
Sai nädal natuke peale nautida ühte poolmetsakolli.
93a. 4.0
Nüüd juhtus selline olukord, et peale täiesti tavalist väljasuretamist auto ei käivitu.
Säde on, kaitsmed, mis leidsime terved. Bensu pump teeb korraks ka häält.
Autodata joonised relee/kaitsmekarbist on erinevad nagu öö ja päev.
Aga kontroll lamp ei näita, et pihustitele voolu peale tuleks. Kontroll otse pihusti pistikust kontroll lambiga, kui pistik pihustilt eemaldatud.
Kuna seal on juhtmeid megalt ratsitud ja probleeme on tegelikult hulgim veel, siis otsiks ehk kedagi, kes on juba hingeeluga kursis ja viitsiks kuskil Harjumaa nurga selle asja üle vaadata. Tasu eest muidugi.
Panen kõik probleemid kirja, vb kellegil miskit tuksatab.
Peal on mingi gaasiseade, mis ei toimi, mingid suvalised voolikudki lahti.
Leidsime lisa signa pasuna, aga süsteemi mitte. Klassikaliselt lahutataks nkn ju kas starter või bensupump.
Rooli all on mingi 3 astmeline lüliti, mille taga mingi box.
Spidomeeter ei toimi
Kontroll tuledest põlevad ainult kaugtuled ja mingi punane tekst "maint reod" enne käivitamist. ABSi tundub, et vist selle üldse polnudki. Mootori tulega diagnostikat teha ei saa.
Mootori jauhutus vent käib läbi lüliti.
Päris mitmes kohas on mingid releed, mis on ilmselgelt ise pandud.
Esimene anomaalia tekkis peale ühest veest läbi sõitmist, kus kohati(mittte alati)nagu vahele jättis vms. Täna avastasime, et ühel küünlal vist oli keraamika pooleks. Aga see vist, lihtsalt uitmõttena, mootori ajuga ju 1-0 ei teeks?
Sai nädal natuke peale nautida ühte poolmetsakolli.
93a. 4.0
Nüüd juhtus selline olukord, et peale täiesti tavalist väljasuretamist auto ei käivitu.
Säde on, kaitsmed, mis leidsime terved. Bensu pump teeb korraks ka häält.
Autodata joonised relee/kaitsmekarbist on erinevad nagu öö ja päev.
Aga kontroll lamp ei näita, et pihustitele voolu peale tuleks. Kontroll otse pihusti pistikust kontroll lambiga, kui pistik pihustilt eemaldatud.
Kuna seal on juhtmeid megalt ratsitud ja probleeme on tegelikult hulgim veel, siis otsiks ehk kedagi, kes on juba hingeeluga kursis ja viitsiks kuskil Harjumaa nurga selle asja üle vaadata. Tasu eest muidugi.
Panen kõik probleemid kirja, vb kellegil miskit tuksatab.
Peal on mingi gaasiseade, mis ei toimi, mingid suvalised voolikudki lahti.
Leidsime lisa signa pasuna, aga süsteemi mitte. Klassikaliselt lahutataks nkn ju kas starter või bensupump.
Rooli all on mingi 3 astmeline lüliti, mille taga mingi box.
Spidomeeter ei toimi
Kontroll tuledest põlevad ainult kaugtuled ja mingi punane tekst "maint reod" enne käivitamist. ABSi tundub, et vist selle üldse polnudki. Mootori tulega diagnostikat teha ei saa.
Mootori jauhutus vent käib läbi lüliti.
Päris mitmes kohas on mingid releed, mis on ilmselgelt ise pandud.
Esimene anomaalia tekkis peale ühest veest läbi sõitmist, kus kohati(mittte alati)nagu vahele jättis vms. Täna avastasime, et ühel küünlal vist oli keraamika pooleks. Aga see vist, lihtsalt uitmõttena, mootori ajuga ju 1-0 ei teeks?
Re: Palun abi 93a cherokee
Nendel läheb aju täiesti tühja koha pealt ka katki, 3 kogemust erinevate autodega aju veaga.
Re: Palun abi 93a cherokee
Tänan vastuse eest.
Sellel ajul ilmselt salapärast immot või mingit kodeerimist ei ole? Võti tundub täiesti blank olema. ehk siis peaks täiesti suvalise ajuga käima minema?
Sai ükspäev see gaasiseade maha katkutud. Peale vabanenud ruumi mingeid anomaaliad see ära ei võtnud.
Päris targad vennad on kunagi seda gaasiseadet pannud. ABSi pump on minema visatud selleks.
Mootori tule sain ka korda. Sinna oli LED otsa joodetud, mis juhtmega kuskile keskkonsooli viidud.
Vilgutades tulid vist nagu koodid 12; 22 ja 54 (55 oli ka, aga see tähendab koodi lugemise lõppu)
Code 12-Memory to controller has been cleared within 50-100 engine starts.
Code 22-Coolant voltage low-coolant temperature sensor input below the minimum acceptable voltage/Coolant voltage high-coolant temperature sensor input above the maximum acceptable voltage.
Code 54-Camshaft or (distributor sync.) reference circuit-No camshaft position sensor signal detected during engine rotation.
Ilmselt lähen seda viimast kuskilt sealt jagaja alt otsima.
EDIT:
autodatas on pistiku pinnid pildi järgi valesti.
Aga sain selel cam sensori kontrolltid, vähemalt nii palju kui multimeeter lubab. mass ja pinge olemas ilusti. Signaal... no, multimeeter pole selle jaoks parim asi just, aga näitas muutuvaid numbreid, kui 2V lugemi peale lülitasin. Muidu peaks olema 2v 50ms signaal, aga sageduse puhul multimeeter ilmselt 2v tuvastada ei suuda. 0,3v vist nägin kõige rohkem.
Sellel ajul ilmselt salapärast immot või mingit kodeerimist ei ole? Võti tundub täiesti blank olema. ehk siis peaks täiesti suvalise ajuga käima minema?
Sai ükspäev see gaasiseade maha katkutud. Peale vabanenud ruumi mingeid anomaaliad see ära ei võtnud.
Päris targad vennad on kunagi seda gaasiseadet pannud. ABSi pump on minema visatud selleks.
Mootori tule sain ka korda. Sinna oli LED otsa joodetud, mis juhtmega kuskile keskkonsooli viidud.
Vilgutades tulid vist nagu koodid 12; 22 ja 54 (55 oli ka, aga see tähendab koodi lugemise lõppu)
Code 12-Memory to controller has been cleared within 50-100 engine starts.
Code 22-Coolant voltage low-coolant temperature sensor input below the minimum acceptable voltage/Coolant voltage high-coolant temperature sensor input above the maximum acceptable voltage.
Code 54-Camshaft or (distributor sync.) reference circuit-No camshaft position sensor signal detected during engine rotation.
Ilmselt lähen seda viimast kuskilt sealt jagaja alt otsima.
EDIT:
autodatas on pistiku pinnid pildi järgi valesti.
Aga sain selel cam sensori kontrolltid, vähemalt nii palju kui multimeeter lubab. mass ja pinge olemas ilusti. Signaal... no, multimeeter pole selle jaoks parim asi just, aga näitas muutuvaid numbreid, kui 2V lugemi peale lülitasin. Muidu peaks olema 2v 50ms signaal, aga sageduse puhul multimeeter ilmselt 2v tuvastada ei suuda. 0,3v vist nägin kõige rohkem.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2460
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Palun abi 93a cherokee
Kas Su multimeetril sageduse mõõtmise võimalus ka on? See võiks midagi näidata.
Osutimultimeeter veel näitab midagi signaali kohta, aga odav digi mitte.
Kas säde jookseb küünaldes mootorit starteriga ringi ajades?
Osutimultimeeter veel näitab midagi signaali kohta, aga odav digi mitte.
Kas säde jookseb küünaldes mootorit starteriga ringi ajades?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- TTUUL
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 160
- Liitunud: N Jaan 05, 2012 10:09 am
- Asukoht: Oru ja Saula küla piiril
Re: Palun abi 93a cherokee
Kas süütepool on ilma pragudetta ?
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... M: 2700.-
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... M: 5700.-
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... M: 2700.-
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... M: 5700.-
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
Re: Palun abi 93a cherokee
Mul oli kunagi väntvõlli anduri viga kui nii käitus. See on mootori tagaotsas küllaltki halvasti ligipääsetavas kohas.
Re: Palun abi 93a cherokee
Mul oli ka vändaanduri viga kui tankla ees lihtsalt enam käima ei läinud
i6 zj 242
Re: Palun abi 93a cherokee
Täna sain jälle asja nokitud. Otseselt midagi ei teinudki, kui kellegil tuli tühja kohapealt idee, brake cleanerit sisselaskesse lasta.
Ja läks käima.
Mõnda aega käis ilusti, käivitus ilusti jne. aga nüüd on tal tühipöörded kuskil 2k peal. Kusjuures etnne seda väljasuremise nalja oli sama häda.
Oma TDSi ajast mäletan, et siis oli vända anduri probleem.
Keegi jugleb kinnitada?
Varuosapakkumistes vändaandureid ääretult laia hinnavahemikuga. Millist võtta?
Ja läks käima.
Mõnda aega käis ilusti, käivitus ilusti jne. aga nüüd on tal tühipöörded kuskil 2k peal. Kusjuures etnne seda väljasuremise nalja oli sama häda.
Oma TDSi ajast mäletan, et siis oli vända anduri probleem.
Keegi jugleb kinnitada?
Varuosapakkumistes vändaandureid ääretult laia hinnavahemikuga. Millist võtta?
- TTUUL
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 160
- Liitunud: N Jaan 05, 2012 10:09 am
- Asukoht: Oru ja Saula küla piiril
Re: Palun abi 93a cherokee
Rõhk kütte latis mitu ühikut?
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... M: 2700.-
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... M: 5700.-
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... M: 2700.-
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... M: 5700.-
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
Re: Palun abi 93a cherokee
Tere
Latirõhu mõõtmiseks omal vajalik atribuutika kahjuks puudub.
Aga sai täna jälle näpitud... Gaasiklapi juures on kaks pistikut, eeldan et üks on tühikäigumootor(4 klemmi) ja teine gaasiklapi asendi andur(kolm klemmi)?
Tühikäigu oma ei tee teist nägugi, kui eemaldada, aga gaasiklapi oma eemaldades kukkusid pöörded ilusti vabakäigu omadeks.
Mootori tuli ka põleb kogu aeg.
Täna pole sõidule jõudnud minna, aga tundub et kast ka vist erroris. Vahetab käiku alles 4k rpm peale ja viimast käiku sisse ei panegi. TPSi probleem?
Selline küss veel, et sildades tundub olema ülerõhu torud. Kuhu need mootori poolel ühendatakse? Meil on otsad lahtised.
Latirõhu mõõtmiseks omal vajalik atribuutika kahjuks puudub.
Aga sai täna jälle näpitud... Gaasiklapi juures on kaks pistikut, eeldan et üks on tühikäigumootor(4 klemmi) ja teine gaasiklapi asendi andur(kolm klemmi)?
Tühikäigu oma ei tee teist nägugi, kui eemaldada, aga gaasiklapi oma eemaldades kukkusid pöörded ilusti vabakäigu omadeks.
Mootori tuli ka põleb kogu aeg.
Täna pole sõidule jõudnud minna, aga tundub et kast ka vist erroris. Vahetab käiku alles 4k rpm peale ja viimast käiku sisse ei panegi. TPSi probleem?
Selline küss veel, et sildades tundub olema ülerõhu torud. Kuhu need mootori poolel ühendatakse? Meil on otsad lahtised.
- Manused
-
- 20240512_135358.jpg (665.97 KiB) Vaadatud 958 korda
Re: Palun abi 93a cherokee
---Selline küss veel, et sildades tundub olema ülerõhu torud. Kuhu need mootori poolel ühendatakse? Meil on otsad lahtised.--
ei ühendugi kuhugi. Kui sa neid kummivollisid mõtled.
Mingitel aparaatidel olen näinud nende vollide otsas miskiseid filtrilaadseid jupstükke.
ei ühendugi kuhugi. Kui sa neid kummivollisid mõtled.
Mingitel aparaatidel olen näinud nende vollide otsas miskiseid filtrilaadseid jupstükke.
Re: Palun abi 93a cherokee
TPS sai välja vahetatud, kast töötab jälle normaalselt ja pöörded on ka paigas.
Kusjuures eemaldatud tpsi pistikuga hakkas mootori katkuma kõvasti. Väga raske oli normaalselt sõita.
Kusjuures eemaldatud tpsi pistikuga hakkas mootori katkuma kõvasti. Väga raske oli normaalselt sõita.