L-200 mootori ülemäärane suitsusus
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus
Õhufilter ja sisselasketorustik on puhtad?
Pihustid on alati kahtlased;)
Pihustid on alati kahtlased;)
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus
Kindel, et ka peale gaasi mahalaskmist oli tahm?
Kui õlikulu ei ole, siis jääb kusev (-ad) pihusti(-d).
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus
Kas äkki EGR gaasid+kartertituulutuse õliaurud ei ole sisselaske kanaleid+klappe ära ummistanud?
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus
Neste Pro Diesel peaks ka tahma vähendama kui ainult ülevaatuselt on vaja läbi saada.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus
Hea, et nii lihstalt korda said ja veel parem, et siia kirjutasid.
Ma natuke urgitseks, kui tohib. Võib vabalt ignoreerida;)
Mis pööretel käiguvahetus tavapäraselt kombeks oli, et seda tahma nii isuga on kogunenud? 3,47 on ikka üksjagu. See on ühe aasta saak (auto on üle 10 aasta vana)?
Ma uurin, kuna kasutades üsna sarnase pajaga Mazda toodet samast aastast, siis sellel antud probleemi ei esine, kuivõrd mootorile tuleb õige elu sisse allas 2200 pöörde pealt ja siis reipamat sõitu tehes (või turskemat käru tirides) käivadki pöörded 4 kilo kandis ära enne käiguvahetust. Mootorile tundub selline tarwitamine täitsa sobivat...
Ma natuke urgitseks, kui tohib. Võib vabalt ignoreerida;)
Mis pööretel käiguvahetus tavapäraselt kombeks oli, et seda tahma nii isuga on kogunenud? 3,47 on ikka üksjagu. See on ühe aasta saak (auto on üle 10 aasta vana)?
Ma uurin, kuna kasutades üsna sarnase pajaga Mazda toodet samast aastast, siis sellel antud probleemi ei esine, kuivõrd mootorile tuleb õige elu sisse allas 2200 pöörde pealt ja siis reipamat sõitu tehes (või turskemat käru tirides) käivadki pöörded 4 kilo kandis ära enne käiguvahetust. Mootorile tundub selline tarwitamine täitsa sobivat...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus
Piiraja on seatud mootorile veel ohutu pöörde peale. Mõnda aega vastu piirajat ei tee ühele elusale töötemperatuuril mootorile mitte midagi.
Pidev ja püsiv põhjagaas ilmselt kulutab küll paja enneaegu läbi.
Pidev ja püsiv põhjagaas ilmselt kulutab küll paja enneaegu läbi.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus
Miks? Mingi tihend sulab ära?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus
Aga miks mitte törts 2takti õli lisada, jaso FC miinimum.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus
Seda minagi küsisin - ProDiesel ei ole RME! See on sünteetiline, nagu Aspengi. Seetõttu ka nii kallis. Iseküsimus muidugi, millised kõrvalmõjud vanadel (ja pikalt meie kütustega sõitnud) mootoritel tekkida võivad.
Jaan räägib RME kütustest, mida tehti esterdamisega. Nende koostis sõltus tõesti peamiselt sellest, mida täpsemalt esterdati ja kas suvatseti tehnoloogiast kinni pidada.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus
JAMA!
Fossiilivad, et mühiseb:
https://www.neste.com/products/all-prod ... l-products
MY RD ei suudeta toota nii palju, kui maksejõuline (mitte meie) klientuur nõuab. Muu hulgas tarvitab seda sõjavägi, kuna sünteetiline kütus on stabiilsem, kui keskkonnasõbralikusk tuunitud fossiilne.
Küll on neil plaan lõpetada fossiilsete tootmine aastal 2045. Sest siis lõpeb nende kahe tehase kasutusluba ja nad ei näe vajadust seda uuendada (õigemini, selleks ajaks amortiseerunud tehaste sisseseadet ja tehnoloogiat).
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus
Alexela jah oma gaasipunktidega saavutas nö "rohelise jälje" kütuseturul ja vabastati biolisandi kohustusest kütustes. Mul käis mingi aeg Alexela mingi võll kontoris end esitlemas ja koostööd pakkumas.jaan mmc kirjutas: ↑R Okt 29, 2021 12:11 pmKeegi naisterahvas, nime küll ei mäleta. See oli juba vast aasta või rohkemgi tagasi. Mäletamistmööda langes samasse aega kui tekkis küsimus, miks Alexela võib ainsana müüa bio vabu kütuseid. Minuteada oligi enne Alexela puhta diisli turule tulekut aeg kus biolisandite lisamine diislile oli Eestis kohustuslik. Ka tanklatesse on sildid BIOVABA tekkinud alles viimasel ajal.
Parandasin varasemas postituses arvamuse, ei tooda, ei müü Eestis vastu. Küllap ta toodab tõesti.
Uurisin ka teiste tanklate kohta ja pmst võetakse kütus 1..2 kohast kõikidele ja kett siis ise segab vastava % biolisandit küttesse.