Chevy

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Chevy

Postitus Postitas Movistar »

heeringas kirjutas:
uputaja kirjutas:Jäta need Trailmasterid kohe heaga rahule.
Äkki selgitaks lähemalt, ma ei saa aru.

Mull hakkab ka vedrustust vajav mass kokkusaama.
Niiet jälgin huviga.
Uputaja andis läbi lillede mõista, et s*tt on s*tt ja seda ei tasu näppida :wink:
HM Racing Team
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Ei väida, et asi auto all toimib aga proovin järele. Kuna klapid ja silindrid on olemas sai proovitud teistsugust lahendust. Kolvis auk, trossel ja ühesuunaline klapp vooliku vahel. Trosseldamine tomib survele mitte hõrendusele nagu varem.

https://photos.app.goo.gl/pNsoqaDJrEfQC6cp8
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1176
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Chevy

Postitus Postitas marauder »

Ma oma kogenematusest väidaks, et liiga kergelt pressid kokku seda praegu. Raske auto ka...
Team saarlased
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Jäi mainimata, et vedruna teda kasutada ei saa, kuna vars liiga peenike 25mm. Proovin teda amordina. Unimogi originaal amort on võrdluseks ja see käib veel kergemini/kiiremini kokku. Arvasin, et ainult lahti tõmmet peaks trosseldama ja kokku võimalikult kiirelt laskma.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Chevy

Postitus Postitas erik »

KarlReimann kirjutas:Jäi mainimata, et vedruna teda kasutada ei saa, kuna vars liiga peenike 25mm. Proovin teda amordina. Unimogi originaal amort on võrdluseks ja see käib veel kergemini/kiiremini kokku. Arvasin, et ainult lahti tõmmet peaks trosseldama ja kokku võimalikult kiirelt laskma.

Just arvasid, ärme seda tõe pähe võta. Amort on palju keerulisem asi, kui õli, kolb ja voo.doo
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Chevy

Postitus Postitas heeringas »

Ei vaidle vastu, et ORI on hea, aga mis oleks altenatiiv? (odavam)
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

Tore kui sinul ja paljudel teistel on võimalus osta korralikud asjad. Mina oma võimeid hinnates ei saa kuidagi lubada vedrustusele kulutada 5000€. Lisaks mul võiks ju need peened süsteemid olla aga mis edasi? Mul on 5 ringi sõidukogemust, kas koos amordi ostuga tuleb ka teadmine, mida nad tegema peaks? Ilmselt pole ühekordne kulu. Siis käin seadistamas, sajad eurod näpus. Amort pole ainus asi auto juures. Lõhun mõne silda hoidva varda, mis jällegi teadmatusest kehvasti ehitatud, naks tuhanded lähevad. Ma loodan, et siin foorumis on lugejaid, kellel on samad probleemid ja eesmärgid kui minul. Nimelt minu eesmärk on ehitada auto millega saaks kogu võistluse aja sõita, mitte katkestada. Kui olen kunagi sinnamaale jõudnud, et sõit vedrustuse taha jääb siis vaatan edasi. Seniks jagan oma tegemisi, ehk on mõni veel alternatiivsetest lahendustest huvitatud. Kehvemad küll aga ehk paremad kui mitte midagi.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

heeringas kirjutas:Ei vaidle vastu, et ORI on hea, aga mis oleks altenatiiv? (odavam)
LauriJ ju pakkus välja eelmise lehe lõpus, et head amordid saad 2000€ ring
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Chevy

Postitus Postitas LauriJ »

heeringas kirjutas:Ei vaidle vastu, et ORI on hea, aga mis oleks altenatiiv? (odavam)
Eelmisel lehel kirjutasin ju alternatiividest.
KarlReimann kirjutas:Tore kui sinul ja paljudel teistel on võimalus osta korralikud asjad. Mina oma võimeid hinnates ei saa kuidagi lubada vedrustusele kulutada 5000€. Lisaks mul võiks ju need peened süsteemid olla aga mis edasi? Mul on 5 ringi sõidukogemust, kas koos amordi ostuga tuleb ka teadmine, mida nad tegema peaks? Ilmselt pole ühekordne kulu. Siis käin seadistamas, sajad eurod näpus. Amort pole ainus asi auto juures. Lõhun mõne silda hoidva varda, mis jällegi teadmatusest kehvasti ehitatud, naks tuhanded lähevad. Ma loodan, et siin foorumis on lugejaid, kellel on samad probleemid ja eesmärgid kui minul. Nimelt minu eesmärk on ehitada auto millega saaks kogu võistluse aja sõita, mitte katkestada. Kui olen kunagi sinnamaale jõudnud, et sõit vedrustuse taha jääb siis vaatan edasi. Seniks jagan oma tegemisi, ehk on mõni veel alternatiivsetest lahendustest huvitatud. Kehvemad küll aga ehk paremad kui mitte midagi.
Amordi taha veoka klassis hetkel tulemused ei jää. Hangi kogemusi, ehita auto vastupidavaks ja siis vaata edasi.

Aga üldiselt motosport ongi keskmisest kallim hobi. Alustades arvavad kõik, et asi on lihtne ning odav. Teen välimuselt sarnase asja valmis ning olengi võitja. Tegelikkus on palju keerulisem. Paljud küsivad, et miks mõni TR3 auto maksab 50k€ miks mõni 100k€. Sillad on ju 3k€, Amordid on 4-5k€, mootori toorik 1k€, Käigukast ka 500€, vintsi leiab kuuritagant ka 500€-ga, rehvid saab ka kasutatult mingi tonniga kätte. Toru oskame kõik painutada ja kokku keevitada. Siin foorumis kahjuks väga ei kirjutata, mida tähendab tegelikult tippklassi auto ehitus (Eriku ja Muuvi teemad ehk veidi annavad aimu aga sealt ikka üht-teist puudu, millest ei räägita).

Tundub, et teemaalgatajal kasvavad käed õigest kohast välja ning metallitöö oskused on väga heal tasemel. Samuti on esitatud küsimused igati õiged ja püüad asjale ikka esmalt mõtte ja arvutustega läheneda. Pane samas vaimus edasi! Küll tasapisi tulemused paranevad ning tänu kogemustele paraneb su sõiduvahend ja siis hakkavad ka tulemused tulema. :thumb:
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Chevy

Postitus Postitas uputaja »

Euro4x4partsis maksavad airshockid 280eur tk. Suht odav võrreldes oma ajaga garaages oinida kahtlase toimeainega segusid timmida.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Chevy

Postitus Postitas heeringas »

uputaja kirjutas:Euro4x4partsis maksavad airshockid 280eur tk.
Ehk paned ka mõne lingi ,või amordi margi.
Ma ei suutnud midagi leida.

Ja siis veel palju see silla käik peaks olema (oleks hea)?
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 872
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Re: Chevy

Postitus Postitas MetsaVikat »

Ilmselt mõtleb neid http://www.euro4x4parts.com/mon_proto_p ... _profender

Lätlaste suur kole ka taoliste peal.

Terv.
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Chevy

Postitus Postitas heeringas »

MetsaVikat kirjutas:Ilmselt mõtleb neid http://www.euro4x4parts.com/mon_proto_p ... _profender
Kas keegi oskab öelda, või leida kohta kus on kirjas, kui suurt raskust see amort jõuab tööle panna?
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Chevy

Postitus Postitas erik »

KarlReimann kirjutas:Tore kui sinul ja paljudel teistel on võimalus osta korralikud asjad. Mina oma võimeid hinnates ei saa kuidagi lubada vedrustusele kulutada 5000€. Lisaks mul võiks ju need peened süsteemid olla aga mis edasi? Mul on 5 ringi sõidukogemust, kas koos amordi ostuga tuleb ka teadmine, mida nad tegema peaks? Ilmselt pole ühekordne kulu. Siis käin seadistamas, sajad eurod näpus. Amort pole ainus asi auto juures. Lõhun mõne silda hoidva varda, mis jällegi teadmatusest kehvasti ehitatud, naks tuhanded lähevad. Ma loodan, et siin foorumis on lugejaid, kellel on samad probleemid ja eesmärgid kui minul. Nimelt minu eesmärk on ehitada auto millega saaks kogu võistluse aja sõita, mitte katkestada. Kui olen kunagi sinnamaale jõudnud, et sõit vedrustuse taha jääb siis vaatan edasi. Seniks jagan oma tegemisi, ehk on mõni veel alternatiivsetest lahendustest huvitatud. Kehvemad küll aga ehk paremad kui mitte midagi.
Pole mõtet mu märkust ninasse võtta, mina teiste raha ei loe . Aga hea nõu on mõistlik vastu võtta ja amortide ise tegemise asemel, kas või kõige suvalisem romula asi võtta. Garanteeritult parem kui ise tehtud. Kas õhkpadja peale pole te mõelnud? Läbi mõistliku jõuõla peaks toimima saama, kombineeritult siis tava amordiga.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Rock Crawler
Postitusi: 521
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

Postitus Postitas KarlReimann »

uputaja kirjutas:Euro4x4partsis maksavad airshockid 280eur tk. Suht odav võrreldes oma ajaga garaages oinida kahtlase toimeainega segusid timmida.
Mina näen hinnaks 320€, see selleks, see oleks juba vastuvõetav, kui ta vedru töö ka ära teeks. Kas keegi kiidab või laidab neid Eesti keeles kusagil? Müüb neid keegi Eestis?
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”