Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
Tere!
Pärast vintsi paigaldust on 2" seibitõstega GC WJ esiots kolm sentimeetrit madalam kui taguots. Vedru ilmselt ei ole ka kõige värskem. Millest alustada ja kuhu suunduda? Uus vedru võib aidata, aga võib ka mitte? Olen lugenud, et pannakse ka s-klassi vedrusid alla, milliseid täpsemalt? Kas too vedru võiks kompenseerida vintsi raskuse ja olla võrreldav partner tagumisele tõsteklotsiga tavavedrule? Trossi vahetamine köie vastu on suur võit?
Pärast vintsi paigaldust on 2" seibitõstega GC WJ esiots kolm sentimeetrit madalam kui taguots. Vedru ilmselt ei ole ka kõige värskem. Millest alustada ja kuhu suunduda? Uus vedru võib aidata, aga võib ka mitte? Olen lugenud, et pannakse ka s-klassi vedrusid alla, milliseid täpsemalt? Kas too vedru võiks kompenseerida vintsi raskuse ja olla võrreldav partner tagumisele tõsteklotsiga tavavedrule? Trossi vahetamine köie vastu on suur võit?
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 740
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
Ma panen oma 4” vedrud müüki varsti. Rough Country 4” vedrud, aja ja raskusega on ca 3-3.5” peale vajunud. Ehk on huvi.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
Tänan pakkumise eest. Ma kardan, et seda saab esimeste püsikiirusliigendite jaoks liiga palju.CayenneTurbo kirjutas:Ma panen oma 4” vedrud müüki varsti. Rough Country 4” vedrud, aja ja raskusega on ca 3-3.5” peale vajunud. Ehk on huvi.
Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
Tekkis ikkagi huvi nende w140 vedrude osas. Milliseid valida? Kohati loen, et tuleb neid otsasid pressida? Kas ilma ei saa?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
Keretõstel saab "peksa" vaid esikrdaani otsad, ehk sealsed püsikad (endal läks suht kohe vahekasti poolne vahetusse), neid ikka mõtlesid? Pooltelje otsad ei muutu.koliver kirjutas:Tänan pakkumise eest. Ma kardan, et seda saab esimeste püsikiirusliigendite jaoks liiga palju.CayenneTurbo kirjutas:Ma panen oma 4” vedrud müüki varsti. Rough Country 4” vedrud, aja ja raskusega on ca 3-3.5” peale vajunud. Ehk on huvi.
Ma tegin hiljuti enda omal 2" klotsitõste ja pigem võiks tagaots veel natuke kõrgemal olla (taha said ka 6cm pikemad tagaamordid, kuna orikad hakkasid mingis hetkes vedru piirama).
Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
Esimest kardaani mõtlesin ikka jah, vabandan.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
Vedru vedruks. Kui ma enda omale klotsika tegin + pikemad amordid taha, siis vaatasin suht hirmuga, kui auto tõstukile rippu jäi - stabika kondid liikusid väljasirutatud olekus pmst täiesti sirgeks, kartsin juba, et kui amort ja vedru veel järgi vajuvad, võib kondi üldse tagurpidi käima lüüa Ehk lisaks pikematele amortidele ja vedrudele, tuleks mõtlema hakata ka pikematele kontidele, muidu kaob kogu kõrgus stabika piiramise taha.CayenneTurbo kirjutas:Ma panen oma 4” vedrud müüki varsti. Rough Country 4” vedrud, aja ja raskusega on ca 3-3.5” peale vajunud. Ehk on huvi.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
"Küürakal", nagu ka teistel MB mudelitel on erinevaid vedrusid erinevate mootorite ja varustuse tarbeks. Mihandsed on paslikud saaks ennustada, kui teaks praeguste vedrude varda läbimõõtu ja vaba pikkust. Kena oleks ka survejõud poole pikkuse peale vajutatuna, aga seda koduste vahenditega väga ei mõõda.koliver kirjutas:Tekkis ikkagi huvi nende w140 vedrude osas. Milliseid valida? Kohati loen, et tuleb neid otsasid pressida? Kas ilma ei saa?
Keerdvedru on keerdvedru ja neid saab vahetada. Aga mõõte ja survejõudu on vaja teada.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
Tänan vastuse eest. Ma eeldan, et mul on seal originaalvedru, mille mõõdud võiks KYB järgi olla midagi sellist:v6sa kirjutas:"Küürakal", nagu ka teistel MB mudelitel on erinevaid vedrusid erinevate mootorite ja varustuse tarbeks. Mihandsed on paslikud saaks ennustada, kui teaks praeguste vedrude varda läbimõõtu ja vaba pikkust. Kena oleks ka survejõud poole pikkuse peale vajutatuna, aga seda koduste vahenditega väga ei mõõda.koliver kirjutas:Tekkis ikkagi huvi nende w140 vedrude osas. Milliseid valida? Kohati loen, et tuleb neid otsasid pressida? Kas ilma ei saa?
Keerdvedru on keerdvedru ja neid saab vahetada. Aga mõõte ja survejõudu on vaja teada.
Jämedus 1 [mm]: 14.25
Pikkus (mm): 413
Kaal (kg): 4.17
Tunnussuurus: AA
Välisläbimõõt [mm]: 125
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
Kuidas vintsi paigaldasid muidu? Jätsid orig. stange või läksid raudstange peale?koliver kirjutas:Tere!
Pärast vintsi paigaldust on 2" seibitõstega GC WJ esiots kolm sentimeetrit madalam kui taguots.
Mul ka siin mingid mõtted vintsiga, kuid tahaks orig. stange säilitada.
Pilte raatsid jagada?
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 809
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
Ma ehitasin neid stange sisse.TiitR kirjutas:Kuidas vintsi paigaldasid muidu? Jätsid orig. stange või läksid raudstange peale?koliver kirjutas:Tere!
Pärast vintsi paigaldust on 2" seibitõstega GC WJ esiots kolm sentimeetrit madalam kui taguots.
Mul ka siin mingid mõtted vintsiga, kuid tahaks orig. stange säilitada.
Pilte raatsid jagada?
Hetkel on mul kõik laserlõigatud detailid otsas aga plaanis juurde lasta millaski teha.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
Tänud piltide eest. Sa räägid ikka wj detailidest? Kui jah ja mingi osa valmis saad, võid mulle märku anda. Ütle hinda ka.nymmik kirjutas:Ma ehitasin neid stange sisse.TiitR kirjutas:Kuidas vintsi paigaldasid muidu? Jätsid orig. stange või läksid raudstange peale?koliver kirjutas:Tere!
Pärast vintsi paigaldust on 2" seibitõstega GC WJ esiots kolm sentimeetrit madalam kui taguots.
Mul ka siin mingid mõtted vintsiga, kuid tahaks orig. stange säilitada.
Pilte raatsid jagada?
Hetkel on mul kõik laserlõigatud detailid otsas aga plaanis juurde lasta millaski teha.
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 809
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
WJ jah, aga sama kohandasin ka WH-le ka selle aga seal on stange taga vähe ruumi, et suur vints sinna peita. Mul WH-l atv vints puhtalt saha liigutamiseks, metsas käimise lõpetasin ära.
Selline kit, https://www.okidoki.ee/item/jeep-vintsi ... t/6940511/
või siis kokku praetud
https://www.okidoki.ee/item/vintsi-alus ... 4/6940517/
Selline kit, https://www.okidoki.ee/item/jeep-vintsi ... t/6940511/
või siis kokku praetud
https://www.okidoki.ee/item/vintsi-alus ... 4/6940517/
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
Kuidas sa selle vabajooksu piduri vms. selle nimetus on?, vabastad? Meil stanged ka natuke erinevad (sul facelift pildil), mul seal all ribid vms., ilmselt need maha saagima.
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 809
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud
see oli päris lihtsalt tehtud mul, otsin kas leian mingi pildi. iluvõre vahelt oli pisike kang selleks.TiitR kirjutas:Kuidas sa selle vabajooksu piduri vms. selle nimetus on?, vabastad? Meil stanged ka natuke erinevad (sul facelift pildil), mul seal all ribid vms., ilmselt need maha saagima.
EDIT:
paremat pilti ei leidnud
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6