K: Patrol y61 3.0td turbo juhtimine
Moderaatorid: jr, Moderators
- vastikvana
- Mudder
- Postitusi: 72
- Liitunud: K Sept 14, 2011 9:19 pm
K: Patrol y61 3.0td turbo juhtimine
Tere!
Autoks 03.a patrol y61 (pikk) manuaalkastiga.
Küsimus: mis on patroli originaal turborõhk ja kas seda kuidagi paremaks saab?
Autole paigaldatud 35" rattad ja nüüd maanteel võimatu hoogu üless saada.
90km/h sõites näitab 0.7bar ja 110km/h sõites 0.9bar.
Turborõhk kogub end jube kaua üless kiirendades ,põhimõteliselt koos kiirusega
Kas asi võib olla, vigases turbo solenoidis?
Minu arusaam on , et muutuvageomeetriaga turbol peaks ikka maksimaalne rõhk gaasiandes kohe üless tulema, mitte koos kiirusega?
Autoks 03.a patrol y61 (pikk) manuaalkastiga.
Küsimus: mis on patroli originaal turborõhk ja kas seda kuidagi paremaks saab?
Autole paigaldatud 35" rattad ja nüüd maanteel võimatu hoogu üless saada.
90km/h sõites näitab 0.7bar ja 110km/h sõites 0.9bar.
Turborõhk kogub end jube kaua üless kiirendades ,põhimõteliselt koos kiirusega
Kas asi võib olla, vigases turbo solenoidis?
Minu arusaam on , et muutuvageomeetriaga turbol peaks ikka maksimaalne rõhk gaasiandes kohe üless tulema, mitte koos kiirusega?
- vastikvana
- Mudder
- Postitusi: 72
- Liitunud: K Sept 14, 2011 9:19 pm
Re: K: Patrol y61 3.0td turbo juhtimine
https://youtu.be/0LkxCjEjo70
Videol 2.käigukiirendus täis gaasiga kuni 4000 pördeni (turbo rõhk max 0.9bar), see järel käiguvahetus kolmandale ja täis gaasiga kiirendus, rõhk üle 0.6bar ei tõusnud.
Videol 2.käigukiirendus täis gaasiga kuni 4000 pördeni (turbo rõhk max 0.9bar), see järel käiguvahetus kolmandale ja täis gaasiga kiirendus, rõhk üle 0.6bar ei tõusnud.
- vastikvana
- Mudder
- Postitusi: 72
- Liitunud: K Sept 14, 2011 9:19 pm
Re: K: Patrol y61 3.0td turbo juhtimine
Mõistan,et tahad nalja visata, aga sellest postitusest väga abi pole.laurz kirjutas:http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=345
Interneedumis ringi uurides,tuli ilmsiks, et see y61 3.0td juhtloogiga viga
Sellele on õigeks ravimiks on boost controller, millega saab rõhu juhtimise ilusti ühtlaseks.
Odavam variant on teha mehaaniliseks, Dawes valve kasutades.
- freelander
- Fitting 44"
- Postitusi: 424
- Liitunud: E Veebr 04, 2008 9:20 am
Re: K: Patrol y61 3.0td turbo juhtimine
Väga suurt abi sa sellest ei saa. Ainuke õige lahendus mootori vahetus.
Patrol y61, om648, 38"
Re: K: Patrol y61 3.0td turbo juhtimine
Käima pannes geomeetria varras liigub? Kohapeal piitsutades geo varras liigub? Vaakumid korras?
Y61
- vastikvana
- Mudder
- Postitusi: 72
- Liitunud: K Sept 14, 2011 9:19 pm
Re: K: Patrol y61 3.0td turbo juhtimine
Jep, Geomeetria varras liigub.Tercel kirjutas:Käima pannes geomeetria varras liigub? Kohapeal piitsutades geo varras liigub? Vaakumid korras?
Turbo on eelmise omaniku poolt uus pandud (ca 4.kuud vana)
Imelik on, et miks 80-90km/h üless kiirendades rõhk ei tõuse.Rõhu tõusmine toimub sama aeglaselt nagu kiirse kasvamine
Algul oli mõte, et KR-pump ei anna kõrgemal pöördel kütust piisavalt välja, et piisavalt väljalaske gaase tekitada turbo toimimiseks.
NB! on proovitud kahte erinevat KR-pumpa, aga turbo käitub ikka saama moodi.
- freelander
- Fitting 44"
- Postitusi: 424
- Liitunud: E Veebr 04, 2008 9:20 am
Re: K: Patrol y61 3.0td turbo juhtimine
Rõhk tõuseb ikka vastavalt pööretele. Üle 1.1 sa ei saa nagunii seda rõhku eriti. Läheb errorisse.
35 rattaga see patrol ei liigugi eriti. Originaal mootor ikka väga mannetu nende ratastega.
Ja ainult rõhust pole eriti kasu ka, kütust peale vaja. Aga sellel selline pump mida ei anna peale keerata.
35 rattaga see patrol ei liigugi eriti. Originaal mootor ikka väga mannetu nende ratastega.
Ja ainult rõhust pole eriti kasu ka, kütust peale vaja. Aga sellel selline pump mida ei anna peale keerata.
Patrol y61, om648, 38"
- vastikvana
- Mudder
- Postitusi: 72
- Liitunud: K Sept 14, 2011 9:19 pm
Re: K: Patrol y61 3.0td turbo juhtimine
Ega ma teda mingiks raketiks teda niikuinii selle mootoriga ei saa.Mootori vahetus on järgmine aasta plaanis (BMW M57)freelander kirjutas:Rõhk tõuseb ikka vastavalt pööretele. Üle 1.1 sa ei saa nagunii seda rõhku eriti. Läheb errorisse.
35 rattaga see patrol ei liigugi eriti. Originaal mootor ikka väga mannetu nende ratastega.
Ja ainult rõhust pole eriti kasu ka, kütust peale vaja. Aga sellel selline pump mida ei anna peale keerata.
Üitaks hetkel sellest mootorist max kätte saada, et vähegi sõidetav oleks.
Hetke tehtud mod:
Plokikaane remont+portimine
Klapivehede reguleerimine min lubatud tolerantsile, et saada nukkvõllidest rohkem kätte.
Uuema tüübi kolvid (118kw väiksema kolvirõngastega ,väiksem sisehõõrdetegur)
2,5" Roostevaba downpipe (KAT eemaldatud)
EGR Eemaldatud.
Re: K: Patrol y61 3.0td turbo juhtimine
Lase panna või pane ( kui on piisavalt infot ) geo varras ning stopperkruvi paika ja sõida, vahe on turbol ja turbol, samuti M57 algul tegi igasugu janti taastatud turboga, kuni tuli välja et taastatud turbol geo labad peetis jne. Kui korralikult taastatud asi siis reguleeringu viga pakuks oma kogemuse põhjal.
Y61
- vastikvana
- Mudder
- Postitusi: 72
- Liitunud: K Sept 14, 2011 9:19 pm
Re: K: Patrol y61 3.0td turbo juhtimine
Eks seda peab vist jah, ise peen häälestamaTercel kirjutas:Lase panna või pane ( kui on piisavalt infot ) geo varras ning stopperkruvi paika ja sõida, vahe on turbol ja turbol, samuti M57 algul tegi igasugu janti taastatud turboga, kuni tuli välja et taastatud turbol geo labad peetis jne. Kui korralikult taastatud asi siis reguleeringu viga pakuks oma kogemuse põhjal.
Õnneks suht ligipääsetaval kohal.
Re: K: Patrol y61 3.0td turbo juhtimine
Õhulugejat oled ikka kontrollinud?
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
Re: K: Patrol y61 3.0td turbo juhtimine
Ja kustkohast targad seda peenhäälestust teevad ?
Mul just üks turbo vahetus ees ootamas, WJ-il küll.
Mul just üks turbo vahetus ees ootamas, WJ-il küll.
XC 70