Chevy

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2682
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Chevy

PostitusPostitas erik » L Juun 22, 2019 9:07 am

Kui oled amordid ise ehitanud, siis pole meil, foorumi lugejatel ju mingit nõu võimalik anda. Amordiõlisid on ju väga erineva viskoosusega ja omadustega. Suuremas valikus müüb neid Motoral, Motul toodetena. Ja ilmselt paljud muud moto kauplused.

Google aitab: "Motul shock või fork oil"
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » L Juun 22, 2019 11:26 am

Mõtlen, et mida vedelam ja vähem temperatuuridele mõjuv seda parem. Vedru kokku surumise suunas on ava üsna suur. Täpselt ei tea kui suur aga arvan, et esimestel ~10mm. Tagasi liikuv õli, ehk kui vedru pikemaks liigub on väliselt reguleeritav kuni täieliku sulgemiseni. Klapi vedru, mis tagab õli ühes suunas liikumise, reguleerisin piisavalt pehmeks, et suutsin läbi puhuda. Panen esialgu ATF tagasi, kui läheb testimiseks, ja asi toimib, saab edasi vaadata, kuidas asja parendada.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » K Juun 26, 2019 5:09 pm

Kasutaja avatar
KarlReimann
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » R Juun 28, 2019 6:21 pm

Kasutaja avatar
Nifa21
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Jaan 11, 2016 1:37 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas Nifa21 » E Juul 01, 2019 9:23 am



Nii teegi, väga lahe, jõudu.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
v6sa
True Off Roader!
Postitusi: 1472
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Chevy

PostitusPostitas v6sa » E Juul 01, 2019 9:50 am

KarlReimann kirjutas:Võib arvamust avaldada.

...


Täiesti jabur ja ajuvaba. :mrgreen:

Mulle meeldib. Palun ravimeid mitte vahetada! 8)

Rehvivalik on huvitav. Palju rõhku kasutad?

Vaata tootja rõhusoovitust siit:
https://www.mitas-tyres.com/gb/product/5011515020000/

Arvesta, et tegu on pehme radiaaliga, mille küljed ei talu torkimist. Ettevaatust raiesmikel.
B2500, Krooks ja hübriidruss veavad kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul
Kasutaja avatar
KarlReimann
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » E Juul 01, 2019 10:11 am

Rehvi valik sõltus velje mõõdust, 425/75 r20 oli suurim mida pakuti sellele veljele. Külgi aitab natukene kaitsta 10" kitsas velg. Rõhku on lohvis 1bar ja enamus sellest vesi. Igas rehvis on 130l vett, et miinimum võistluskaal, ehk 3t välja annaks.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » R Juul 05, 2019 8:55 pm

Veidi veel lihvida, värvida ja valmis ta saabki.

https://photos.app.goo.gl/YPErRLgeTeJ6csb96

Ridalas proovimise käigus saime esimese vasaku velje kõveraks. Tuleb sirgu ajada ja tugevused sisse keevitada.
Kasutaja avatar
KarlReimann
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » E Juul 08, 2019 7:22 pm

Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Chevy

PostitusPostitas Ural 6x6 » E Juul 08, 2019 11:24 pm

’’Kolhoosi esimees’’
56651125
Kasutaja avatar
KarlReimann
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » N Juul 11, 2019 8:13 am

Kasutaja avatar
KarlReimann
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm

Re: Chevy

PostitusPostitas KarlReimann » P Juul 21, 2019 5:10 pm

Lätis käidud, vintsi nöör läks naksti katki. Varem on kestnud, kuna seni oleme vintsinud nii, et pool on vee all või nöör on olnud märg. Nüüd oli täiesti kuiv. Pool on sama väike kui elektri vintsil aga nii kiire, et nööril on tekkinud hõõrdumine ja nöör ilmselt kuumuse tõttu ei pidanud pingele vastu.

https://photos.app.goo.gl/Ad5xvsJ6dM1qvujg9
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4294
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Chevy

PostitusPostitas MahviaDeTyrk » P Juul 21, 2019 9:30 pm

KarlReimann kirjutas:Lätis käidud, vintsi nöör läks naksti katki. Varem on kestnud, kuna seni oleme vintsinud nii, et pool on vee all või nöör on olnud märg. Nüüd oli täiesti kuiv. Pool on sama väike kui elektri vintsil aga nii kiire, et nööril on tekkinud hõõrdumine ja nöör ilmselt kuumuse tõttu ei pidanud pingele vastu.


Lätis kusagil müüakse siukest väärt kraami ? :cheers
Vintsi nöör/tross tikub katki minema siis kui vints on nii kiire, et auto ei saa aru, et peaks järgi tulema
tartuoffroad.ee
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1262
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Chevy

PostitusPostitas LauriJ » P Juul 21, 2019 11:36 pm

Silma järgi tundus see nöör jube peenike seal. Mingi 10mm? Ime, et see niikauagi vastu pidas.
Paar õpetussõna veel. Kui te pole oma vintsi tõmbejõus kindlad, siis ei ole vaja hooga kraavi sukelduda ning siis hakata plokkide jms kraamiga tegelema.
Kui te ajate oma vintsi kiirust ratta kiirusega samaks, siis selle kasulikkus tulebki välja murukamara peal sõites, mitte kamara all vintsides ja aeglaselt rattaid keerutades.
Võibolla Teie tiim seda viga ei teinudki aga eilsel sõidul tegid päris mitu veoka meeskonda selle vea. Üks neist saadi alles täna õhtul samast kohast kätte. :)

ET2 võistlusel ei sõitnud keegi esimesel korral suure hooga auku, mindi hiilides ning kui auto ära vajus, siis pandi kohe vints külge. Hilisematel ringidel sõideti juba kraavist ilma vintsimata läbi paar korda.
Tasub sealt ehk kogemusi hankida. Effekte sisenemine ei too tavaliselt edu :D
TR3 "ZukMy" , Defender 110, W463 OM606, X5 40d, LC150
Estonian Offroad Team
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Chevy

PostitusPostitas Ural 6x6 » E Juul 22, 2019 1:15 am

LauriJ kirjutas:ET2 võistlusel ei sõitnud keegi esimesel korral suure hooga auku, mindi hiilides ning kui auto ära vajus, siis pandi kohe vints külge. Hilisematel ringidel sõideti juba kraavist ilma vintsimata läbi paar korda.
Tasub sealt ehk kogemusi hankida. Effekte sisenemine ei too tavaliselt edu :D


Tead Lauri, kunagi viimasel Oro offroadil vaatasin ka, kui ET2 autod sõitsid ühes tiigiservas nagu jumalad mööda vett. Ja mis Sa arvad, kui kaugele jõudis selles tiigiservas veok? Tagantjärele võib ainult öelda, et oleks suurema hooga läinud oleks rahvas näinud suuremat mudapilve ja võib-olla oleks pidanud vintsima kõigest 99m - 100m asemel. Oma kogemustele toetudes kipub näima pigem nii, et kui esimesed korrad võib ehk hooga läbi minna, siis aeglaselt luurama hakates kipud lõpuks pigem rohkem vintsitrossi otsas istuma. :)
’’Kolhoosi esimees’’
56651125

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist