Nifa21 - Niva ehitus
Moderaatorid: Landy, Moderators
Re: Nifa21 - Niva ehitus
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Venest selline vidin. Keskdifri ploki kangile üks asend juurde: lülitab esimese kardaani välja. Lubaduste järgi kukub kütusekulu 0,5-2,5 l/100 km.
Venna autol küljes. Vaba jooks palju parem, vibra täielikult kadunud, kütusekulu kohta hetkel ei tea.
Venna autol küljes. Vaba jooks palju parem, vibra täielikult kadunud, kütusekulu kohta hetkel ei tea.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Tagumine põrkeraud sai originaal. Kinnitused lähevad põhja külge kinni, kuhu omakorda kinnituvad väljatõmbamise aasad. Originaalaasad nõrgad. Vinkli alumine serv jääb põrkeraua alla, seega saab selt tulevikus vajadusel tungrauaga tõsta - hea ligipääs ja mugav.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Metsas.
Taustal mägi. Allatulek lahe, üles enam ei proovinud nende rehvidega, märg savi.
Pildilt pole aru saada, aga tõus oli ränk. Keegi oli proovinud, aga kuskil kolmveerandi mäe peal sai jaks otsa.
Jälle üks väga pikk ja lahe laskumine. Talvel oli see koht päris jube.
Taustal mägi. Allatulek lahe, üles enam ei proovinud nende rehvidega, märg savi.
Pildilt pole aru saada, aga tõus oli ränk. Keegi oli proovinud, aga kuskil kolmveerandi mäe peal sai jaks otsa.
Jälle üks väga pikk ja lahe laskumine. Talvel oli see koht päris jube.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Vahekast läheb remonti. Laagrite, simmerite, tihendite vahetus, esisilla väljalülitus külge, keskdiffer vahetusse.
Keskdiffer. Küsisin poest nelja sateliidiga, aga anti ikka kahe sateliidiga, ise ei kontrollinud -vene värk, nah. Nelja sateliidiga ei teki kulumisel suurt lõtku, mis tekitab väidetavalt vibra, mis ongi vahetuse põhjuseks.
Uuema tüübi kardaani flansi simmer (pilt halb). Tal üks lisakrae, mis siis takistab paremini tolmu sisseminemist ja õli väljatulemist.
Vahekasti täiskomplekt laagreid koos juhendi ja määrdega. Lahe ja ilus kast, aga mõte jääb selgusetuks.
Vahekasti ja käigukasti vaheline tsentreerimispuksid, mis on mõeldud püsikiirusliigendiga kardaanile. Vanasti oli seal metallsõrmus.
Keskdiffer. Küsisin poest nelja sateliidiga, aga anti ikka kahe sateliidiga, ise ei kontrollinud -vene värk, nah. Nelja sateliidiga ei teki kulumisel suurt lõtku, mis tekitab väidetavalt vibra, mis ongi vahetuse põhjuseks.
Uuema tüübi kardaani flansi simmer (pilt halb). Tal üks lisakrae, mis siis takistab paremini tolmu sisseminemist ja õli väljatulemist.
Vahekasti täiskomplekt laagreid koos juhendi ja määrdega. Lahe ja ilus kast, aga mõte jääb selgusetuks.
Vahekasti ja käigukasti vaheline tsentreerimispuksid, mis on mõeldud püsikiirusliigendiga kardaanile. Vanasti oli seal metallsõrmus.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Vahetasin ära esimesed pidurisupportid / klotsid. Uuel Nival (ei tea, mis aastast) on esisuport ühe pidurivoolikuga, vanal oli kaks.
Vahepeal kärsatasime "progemise" käigus ühe juurdeostetud aju ära, vist ei saanud asja Aga eks proovime uuesti. Asi selles, et esivendid peksavad täiega segast - käivad ei käi, "tuuritavad" vahest ja vahest käivad normaalselt. Kui juhe taha panna, siis arvuti näitab, et temperatuur kõigub näiteks viie sekundi jooksul seitse korda vahemikus 91-98 kraadi. Seepärast vendid käivadki nii nagu jumal juhatab. Õnneks saab salongist nupust ühe vendi vägisi käima panna.
Metsas sai ka nati rassitud...
Vahepeal kärsatasime "progemise" käigus ühe juurdeostetud aju ära, vist ei saanud asja Aga eks proovime uuesti. Asi selles, et esivendid peksavad täiega segast - käivad ei käi, "tuuritavad" vahest ja vahest käivad normaalselt. Kui juhe taha panna, siis arvuti näitab, et temperatuur kõigub näiteks viie sekundi jooksul seitse korda vahemikus 91-98 kraadi. Seepärast vendid käivadki nii nagu jumal juhatab. Õnneks saab salongist nupust ühe vendi vägisi käima panna.
Metsas sai ka nati rassitud...
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Uued ukse lingid. Mugavad ja töötavad hästi.
Taha uued pidurisilindrid. Vaz 2105 omad. Need siis isereguleeruvad, piduripedaal pidi jäigemaks minema. Eks näis.
Metsas õnnestus traktori jälgedesse sisse vajuda ja põhja peale kinni jääda. Tagasillas kruvireduktor. Kui ühel rattal pidamine ära kaob, siis käsipidurit peale tõmmates saab talle "takistuse" uuesti luua ja nii veavad mõlemad rattad taga ühtlaselt. Olin siiamaani nati umbusklik, aga töötab 100%, lahe.
Vend pani enda Nivale ette uued päevasõidutuled, mida vanemal mudelil pole. Tuled natuke suuremad kui vanal, katavad kogu augu ära. Parkimistulede sisse on pandud üks lisapirn, mis siis mõeldud päevasõidutuledeks. Uutel Nivadel tehaseseades nii.
Taha uued pidurisilindrid. Vaz 2105 omad. Need siis isereguleeruvad, piduripedaal pidi jäigemaks minema. Eks näis.
Metsas õnnestus traktori jälgedesse sisse vajuda ja põhja peale kinni jääda. Tagasillas kruvireduktor. Kui ühel rattal pidamine ära kaob, siis käsipidurit peale tõmmates saab talle "takistuse" uuesti luua ja nii veavad mõlemad rattad taga ühtlaselt. Olin siiamaani nati umbusklik, aga töötab 100%, lahe.
Vend pani enda Nivale ette uued päevasõidutuled, mida vanemal mudelil pole. Tuled natuke suuremad kui vanal, katavad kogu augu ära. Parkimistulede sisse on pandud üks lisapirn, mis siis mõeldud päevasõidutuledeks. Uutel Nivadel tehaseseades nii.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Hakkasime venna Nivat värvima. Vesi jooksis esiklaasi vahelt salongi. Esialgne plaan oli, et ainult selle parandame ära, aga lõpuks läks asi käest ja otsustasime kõik laiali võtta ja ära teha. Võib kindlalt väita, et venna '78 aasta auto kere on tunduvalt paremas korras kui minu '05 aasta oma. Auke on siin-seal, aga kere tähtsatel kohtadel (nt vedrukandurid) on olukord kordades parem.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Venna Niva
Üks väga paha koht relakaga ligi pääsemiseks. Õõtsad ja vedrutaldrikud tuleb eemaldada. Topeltplekk. Esimene auto, millel kerekeevitust teen, palju õppida...
Papist šabloon.
Keegi on kunagi juba kallal käinud, mõned asjad tahavad üle käimist. Esitiiva tagumine nurk.
Salong.
Üks väga paha koht relakaga ligi pääsemiseks. Õõtsad ja vedrutaldrikud tuleb eemaldada. Topeltplekk. Esimene auto, millel kerekeevitust teen, palju õppida...
Papist šabloon.
Keegi on kunagi juba kallal käinud, mõned asjad tahavad üle käimist. Esitiiva tagumine nurk.
Salong.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Enda Nivale sai uued tagatuled.
Videot ei suuda siia laadida...itimehe kursusi vaja...
Selline jublakas (nime ei tea) vaja panna suunatule relee asemele. Siis hakkavad suunad korralikult tööle.
Videot ei suuda siia laadida...itimehe kursusi vaja...
Selline jublakas (nime ei tea) vaja panna suunatule relee asemele. Siis hakkavad suunad korralikult tööle.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2433
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Nifa21 - Niva ehitus
A see ongi ju suunatulede relee...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Päris nii ei ole. Võtsin "päris" suunatulede relee ära ja panin selle asemele. Originaaliga suunatuled ei töötanud korrektselt. Vilkus neljast pirnist 2 ja ei jooksnud ühest äärest teise. Seda asjandust müüakse koos tuledega.
Kes teab selle vidina nime ja tööpõhimõtet, võiks siia kirjutada!
Kes teab selle vidina nime ja tööpõhimõtet, võiks siia kirjutada!
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Äkki leiad varuosakataloogist
http://www.landy.ee/niva/manuals/manuals.htm
originaal tootekoodi ja siis lihtsma edasi minna?
http://www.landy.ee/niva/manuals/manuals.htm
originaal tootekoodi ja siis lihtsma edasi minna?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Nifa21 - Niva ehitus
Ise tellisin Aliexpressist, mingi paar euri.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis