Sain lõpuks endale rahuldava 2" (50mm) tõste tehtud samkompunn uutest juppidest. See kasutatud vedrude sortimine-saagimine jne kammajja ei kõlba kuhugi, info ebatäpne ja lõpuks ikka midagi aru ei saa, kui palju käib, ei käi, töötab, ei tööta jne.
Vedrud siit
http://www.jimnybits.com/jimny/suspensi ... rings.html
Esimesed amordid Monroe adventure D7644 õlikad
Tagumised amordid KYB 343098 gaasikad. (nendele tuleb paigaldamisel juurde otsida 1 metallsõrm/puks mille mõõdu saab teiselt pakis olevalt puksilt.
Lõpliku seisukoha võtsin nende asjade alusel.
https://www.drive2.ru/r/suzuki/854042/
https://www.drive2.ru/l/7201101/
http://www.sprinter-jimny.ru/Lift.htm
Raami ja silla vahele, ratta koopasse jooksmise käimise vastu tellisin ka sellised 38mm tükid.
http://www.jimnybits.com/jimny/suspensi ... acers.html
Iseenesest nagu kõlbavad aga kuna mul oli mingites tagavarades ühed LC105 esisilla vedrudesse käivad isased bumpstopid, kuna mõõdu poolest tundus ideaalne, siis läksid hoopis need isasemad ja jimnybitsi vahetükid on saadaval kui keegi tahab.
Esisilla lääbadel on sinised ekstsentrilised polyuretaanpuksid ja tagasillal rohelised tavalised.
235/75R15 Maxxis Trepadoridega ja originaalsete jimny +5 offsetiga velgedega on sõita väga mõnus ja paras. Kuskilt kuhugile vastu ei käi ka rattaid rippu lastes. Käisin ühe kodujuures oleva testtracki peal ja rõvetsesin veidi ja lõikamata koobastega käis korraks esiratas vastu koopa juhipoolset plastmassi. Seda siis suht jõuliselt otse kuumaastiku aukudesse sõites. Mina ütlen, et sai üle ootuste hea. Pole vaja rohkem leiutada.
esimene perve ülemise serva poolne ratas
Niipalju ruumi täiesti kokusurutud asendis tagasillal
Niipalju ruumi rippus rattal taga
Kokkusurutud LC105 bumpstop. Kui lõikuda lühemaks, saaks flexi juurde
Tagumine alumine
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td