Jeep ZJ V8 Metsakoll
Moderaator: Moderators
Re: Jeep ZJ Metsakoll
Ma loodan, et lasid kastile ka tuulutuse teha, kui see juba maha käis
Re: Jeep ZJ Metsakoll
zilliver kirjutas:Ma loodan, et lasid kastile ka tuulutuse teha, kui see juba maha käis
Kahjuks meenus see kasti mehel siis kui kast juba uuesti all oli. Aga eks üritan vette mitte elama jääda.
Sai vähe sõitmas käidud jälle.
Müramisest rohkem pilte siin
https://imageshack.com/a/pFZo/1[/quote]
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll
Üks vanem Härra Tallinnas. Elu aeg neid teinud. Huvi siis annan kontakti.military kirjutas:Kus sa käigukasti remontida lasid?
Möödunud nv oli taas suurem ühis sõit.
Üks stiilinäide minu sõitmisest
https://youtu.be/QDsjStysmj8
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll
Mis siis vahepeal on olnud.
Säästu masina ehitus jätkub!
Autol üks tagumine vedru andis otsad. Asendasin tagumise vedrud hoopis esimestega mõlemal pool. Esimesed on oma 3.5-4“ pikemad, seega jäi auto tagumik nüüd ka lisa 3,5“ kõrgem. Kuna vedru all ka 3“ puks siis on kogu tõste teoorias umbes 6,5“. Kuna pagass aga igasugu nodi täis, siis reaalsuses on vast 6“ kogu tõste. Amordid said klassikalisel viisil omale pikenduse otsa. Sellise kompotiga sai ka üks pikk päev metsas oldud. Metsas sai masin korralikku siht-osterbelist kasutamist, ning miskeid anomaaliaid ei tähendanud(ok, üks sahin oli, kuid see oli lahtine plastik).
Tõsi on see, et pean nüüd asendama nn. Lääbad (control arms) ja track bar-id. Hetkel sillad igas asendis vales kohas.
Kuna ees on tõste 3“ ja taga 6,5“ siis tellisin ette ka uued 3,5“ pikemad vedrud. Saab ka esiosa maast veidi enam lahti. Sama lahendusega nagu taga, tuleb pikendamise trikk ka esi amortidega. Usun, et eest jääb lõplik tõus siiski veidi alla 6“ tänu vintsile.
Vett palju, ning külge sai snorkel. Paigaldus oli küllaltki lihtne, kui paar osa välja arvata. Snorkel paigas julgesin ka vähe isasemalt „auku sukelduda“. Päeva lõpus avastasin, et vesi oli ka aku peal ära käinud. Poleks snorkel olnud oleks vist uut mootorit hetkel otsimas.
Ilmad lähevad aina ilusamaks ja vett tekib aina enam.
Varsti saab ka küljelaiendid äkki autole külge pista.
Kallist tõste serja vist ei ostagi, sest odav lahendus tundub toimivat, seega panustan selle raha hoopis uutele rehvidele, ning plaanin alla panna 33“ asemel 35“ rehvid. Parim valik tundub 35x12.5-15 M8090 Maxxis CREEPY CRAWLER. Sellel ka muster suts sügavam, kui mu praegusel. Selline kärna muster sobib mulle vast kõige paremini. Vist vajan ka vähe teist velge, et rehv laiendini välja tuleks ilusasti. Aga see alles kevadel või suvel.
Mõni pilt ka hiljem...
Säästu masina ehitus jätkub!
Autol üks tagumine vedru andis otsad. Asendasin tagumise vedrud hoopis esimestega mõlemal pool. Esimesed on oma 3.5-4“ pikemad, seega jäi auto tagumik nüüd ka lisa 3,5“ kõrgem. Kuna vedru all ka 3“ puks siis on kogu tõste teoorias umbes 6,5“. Kuna pagass aga igasugu nodi täis, siis reaalsuses on vast 6“ kogu tõste. Amordid said klassikalisel viisil omale pikenduse otsa. Sellise kompotiga sai ka üks pikk päev metsas oldud. Metsas sai masin korralikku siht-osterbelist kasutamist, ning miskeid anomaaliaid ei tähendanud(ok, üks sahin oli, kuid see oli lahtine plastik).
Tõsi on see, et pean nüüd asendama nn. Lääbad (control arms) ja track bar-id. Hetkel sillad igas asendis vales kohas.
Kuna ees on tõste 3“ ja taga 6,5“ siis tellisin ette ka uued 3,5“ pikemad vedrud. Saab ka esiosa maast veidi enam lahti. Sama lahendusega nagu taga, tuleb pikendamise trikk ka esi amortidega. Usun, et eest jääb lõplik tõus siiski veidi alla 6“ tänu vintsile.
Vett palju, ning külge sai snorkel. Paigaldus oli küllaltki lihtne, kui paar osa välja arvata. Snorkel paigas julgesin ka vähe isasemalt „auku sukelduda“. Päeva lõpus avastasin, et vesi oli ka aku peal ära käinud. Poleks snorkel olnud oleks vist uut mootorit hetkel otsimas.
Ilmad lähevad aina ilusamaks ja vett tekib aina enam.
Varsti saab ka küljelaiendid äkki autole külge pista.
Kallist tõste serja vist ei ostagi, sest odav lahendus tundub toimivat, seega panustan selle raha hoopis uutele rehvidele, ning plaanin alla panna 33“ asemel 35“ rehvid. Parim valik tundub 35x12.5-15 M8090 Maxxis CREEPY CRAWLER. Sellel ka muster suts sügavam, kui mu praegusel. Selline kärna muster sobib mulle vast kõige paremini. Vist vajan ka vähe teist velge, et rehv laiendini välja tuleks ilusasti. Aga see alles kevadel või suvel.
Mõni pilt ka hiljem...
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll
Eks see hirm oli ka omal. Aga hommiul õli oli igatahes ilus punane.puhvel kirjutas:No käimar siis vett täis kui vesi juba aku peal ?
Vett seal üle 70cm ei olnud tegelikult ka kõige sügavamas kohas. Aga sõites lükkab nina ette päris kõrge veel laine, mis kohati ka kapoti peale trügis.
Tuulutuse ava miski 1m kõrgusel ma pakun...
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll
Vahepeal on nipetnäpet sõitu tehtud ja autot ka.
Lällar sai autosse. Külje laiendid sai autole ära pandud Aga vaja veel kohendada paari kohta. Uued vedrud jõudsid eestisse lõpuks.
Vabariigi aastapäeva softroad ürituse tegin kaasa. Päris lahe oli. Kõige lahjem mul polnudki
Paar pilti!
Päikeseloojang mägedes.
Selle pildiga pikem lugu. Aga üks mees ei tahtnud uskuda, et laukasse pole mõtet ronida
Vaja läks kolme masinat, et üks pisike LC70 kätte saada.
Aastapäeva sõit.
Üle pika aja üks puhta auto pilt ka:
Lällar sai autosse. Külje laiendid sai autole ära pandud Aga vaja veel kohendada paari kohta. Uued vedrud jõudsid eestisse lõpuks.
Vabariigi aastapäeva softroad ürituse tegin kaasa. Päris lahe oli. Kõige lahjem mul polnudki
Paar pilti!
Päikeseloojang mägedes.
Selle pildiga pikem lugu. Aga üks mees ei tahtnud uskuda, et laukasse pole mõtet ronida
Vaja läks kolme masinat, et üks pisike LC70 kätte saada.
Aastapäeva sõit.
Üle pika aja üks puhta auto pilt ka:
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll
puhvel kirjutas:Egas kalossidega minda sellisesse kohta, vähe pikemad asjad ikka
Tõsi!
Käisin ka ise seal ootamatult keradeni vette korra
Aga jah, mõni mees sumpas pikalt seal jäises vees.
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll
Veidi juttu...
Sõidetud on vahepeal usinasti. On uputatud, aidatud teisi, lõhutud ja remonditud.
https://www.youtube.com/watch?v=9MYPAA8qjjk
Paar nädalat tagasi kell 6 hommikul praadisin muna, kui üks masin tagurpidi minu hoovi teeotsast müüda vuhises ja tee ääres kallakust alla hange maandus. Viskasin püksid jalga ja läksin appi. Teele jõudes selgus, et asfalt oli kaetud kiilasjääga. Välja lennanud auto oli kaa paar liiklusmärki omale kõhualla korjanud. BMW roolis noor tüdruk, ei saanud ise aru midagi. Paar autot jä veel seisma. Üks abiks tulnud härra arvas, et kui ma sinna kõrvale lähen siis olen ise ka kinni, sest seeal ju sisuliselt kraav ja lund põlvini. Ning siin aitab üldse ainult traktor. Seda traktori teemat maini vist oma 32 korda.
Aga näe... Vana väike jeep sõitis nagu muuses kuhu vaja ja tiris bemari jäisel teel kraavist välja!
Vanamees käis ja korrutas lõpuni et traktor vaja tuua... Traktor vaja!
Eelmine nädal tekkis sõites huvitav kobin, mis aina süvenes. Käisin auto all, peal ja vahel, midagi ei leinud. Ning samas hakkas ka spido hullu panema. Loogiline seletus oli vahekast. Leidsin uue, ning alla pannes avastasin, et olen hoopis ise loll ja mõned asjad olid pisut lahti, millest tekkis kobin, ning vahekasti peal oli korralik muda auk, mis ilmselt ajas mõned pistikud veidi ühendusse. Kast pealt puhtaks, lahtised poldid kinni ja korras.
Paigaldatud küljelaiendid sõitsin kolmandal päeval osaliselt küljest ära. Miski palk oli tee servas mida pimedas ei näinud. Hullu pole. Veidi vaja taastada ja jälle kena.
Lumisel harvesteri teel leidsin ühe hea kännu, mis sulges nelja silindri väljalaske toru ja väänas pisut summutit nii, et hääl läks inetuks. Sumpa vaja täies pikusest alt võtta ja korda teha. Muuhulgas viskan olemasoleva püti võssa(jube kolakas ja pudevalt jääb kuskile taha kinni). Jäta, otse toru. Taha lõppu pistan ühe lahtise reso. Kuulsin nv ühte sellist ja maru hea hääl on. Üldse mitte vali, kuid ilus.
https://www.upload.ee/files/9742562/IMG ... 5.jpg.html
Esi sillas hakkas miski ragisema. Ilmselt vasak pooltelje ots(parempoolse olen ära vahetanud). Õnneks suht soodne jupp ja läheb siis loodan, et ei lähe kuskil muda-augus.
Mu Jeebul on taga Dana 44 sild! Vaja nüüd esimene ka leida, siis saab 35"/37" alla panna
Kuidagimoodi ei taha kohale jõuda esimesed tõstevedrud. Nüüd lõpuks lubati hommseks. Paistab, kas saabuvad ka siis
Esi ots ikka kole madal praegu.
Vaikselt teen jeebile rada oma maadele. Eelmisel nv mõtlesin sisse võta ka ühe suht tüma kraavi ületuse. Vett maximum 10 cm. Aga pinnas pehme. Masin kadus maa sisse nagu niuhti. 10 min vintsi valmis seadmist ja masin oli veel 10cm vajunud.
Muuseas tänasin ennast, et vints nii kõrgel asub.
Pilt ja video.
https://www.youtube.com/watch?v=sMMzVCXDgO0&t=26s
Hullasin pisut ühel harvesteri rajal. Otse rööpasse pani ka korra, ning nina kadus vee alla! Snorkel õigustas ennast taas!
Päris lahe oli. Korra panin kaamera ka.
https://www.youtube.com/watch?v=j6dTm3kLeyM
Üks vaba Nv tuleb, siis peaks kõik vead ära likvideerima. Hakkab juba veidi raipeks muutuma.
Paar niisama pilti:
Sõidetud on vahepeal usinasti. On uputatud, aidatud teisi, lõhutud ja remonditud.
https://www.youtube.com/watch?v=9MYPAA8qjjk
Paar nädalat tagasi kell 6 hommikul praadisin muna, kui üks masin tagurpidi minu hoovi teeotsast müüda vuhises ja tee ääres kallakust alla hange maandus. Viskasin püksid jalga ja läksin appi. Teele jõudes selgus, et asfalt oli kaetud kiilasjääga. Välja lennanud auto oli kaa paar liiklusmärki omale kõhualla korjanud. BMW roolis noor tüdruk, ei saanud ise aru midagi. Paar autot jä veel seisma. Üks abiks tulnud härra arvas, et kui ma sinna kõrvale lähen siis olen ise ka kinni, sest seeal ju sisuliselt kraav ja lund põlvini. Ning siin aitab üldse ainult traktor. Seda traktori teemat maini vist oma 32 korda.
Aga näe... Vana väike jeep sõitis nagu muuses kuhu vaja ja tiris bemari jäisel teel kraavist välja!
Vanamees käis ja korrutas lõpuni et traktor vaja tuua... Traktor vaja!
Eelmine nädal tekkis sõites huvitav kobin, mis aina süvenes. Käisin auto all, peal ja vahel, midagi ei leinud. Ning samas hakkas ka spido hullu panema. Loogiline seletus oli vahekast. Leidsin uue, ning alla pannes avastasin, et olen hoopis ise loll ja mõned asjad olid pisut lahti, millest tekkis kobin, ning vahekasti peal oli korralik muda auk, mis ilmselt ajas mõned pistikud veidi ühendusse. Kast pealt puhtaks, lahtised poldid kinni ja korras.
Paigaldatud küljelaiendid sõitsin kolmandal päeval osaliselt küljest ära. Miski palk oli tee servas mida pimedas ei näinud. Hullu pole. Veidi vaja taastada ja jälle kena.
Lumisel harvesteri teel leidsin ühe hea kännu, mis sulges nelja silindri väljalaske toru ja väänas pisut summutit nii, et hääl läks inetuks. Sumpa vaja täies pikusest alt võtta ja korda teha. Muuhulgas viskan olemasoleva püti võssa(jube kolakas ja pudevalt jääb kuskile taha kinni). Jäta, otse toru. Taha lõppu pistan ühe lahtise reso. Kuulsin nv ühte sellist ja maru hea hääl on. Üldse mitte vali, kuid ilus.
https://www.upload.ee/files/9742562/IMG ... 5.jpg.html
Esi sillas hakkas miski ragisema. Ilmselt vasak pooltelje ots(parempoolse olen ära vahetanud). Õnneks suht soodne jupp ja läheb siis loodan, et ei lähe kuskil muda-augus.
Mu Jeebul on taga Dana 44 sild! Vaja nüüd esimene ka leida, siis saab 35"/37" alla panna
Kuidagimoodi ei taha kohale jõuda esimesed tõstevedrud. Nüüd lõpuks lubati hommseks. Paistab, kas saabuvad ka siis
Esi ots ikka kole madal praegu.
Vaikselt teen jeebile rada oma maadele. Eelmisel nv mõtlesin sisse võta ka ühe suht tüma kraavi ületuse. Vett maximum 10 cm. Aga pinnas pehme. Masin kadus maa sisse nagu niuhti. 10 min vintsi valmis seadmist ja masin oli veel 10cm vajunud.
Muuseas tänasin ennast, et vints nii kõrgel asub.
Pilt ja video.
https://www.youtube.com/watch?v=sMMzVCXDgO0&t=26s
Hullasin pisut ühel harvesteri rajal. Otse rööpasse pani ka korra, ning nina kadus vee alla! Snorkel õigustas ennast taas!
Päris lahe oli. Korra panin kaamera ka.
https://www.youtube.com/watch?v=j6dTm3kLeyM
Üks vaba Nv tuleb, siis peaks kõik vead ära likvideerima. Hakkab juba veidi raipeks muutuma.
Paar niisama pilti:
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll
MIs iganes asi see vahel kraksu tegi, see enam ei tee. Poolassi otsad ei loksu ka. Kummaline.Ahto P kirjutas: Esi sillas hakkas miski ragisema. Ilmselt vasak pooltelje ots(parempoolse olen ära vahetanud). Õnneks suht soodne jupp ja läheb siis loodan, et ei lähe kuskil muda-augus.
Masin sain omale lisa tõste ja sellega on eest ja tagant 6.5" tõstet. Tõste siis puhas säästukas. Ehk uued +3,5" vedru pluss 3" puks. Amort on originaal, kuid pikendatud. Tagumise stabika eemaldasin. Esimese konte pikendasin 8cm. Track bar on originaal pikkusega ja sillad jumala vales kohas. Tuleval nv pikendan ka need ära ja siis sild risti pidi paigas. Lääpadega vaatan veel, mis teen. Ise-enesest metsas sõitu ei sega. Läbilöögi puksidele panin väiksed flansi, nii et amort jõuga põhja ei läheks. Eile 2 tundi "testisin" ja tundub, et toimib.
Kui ennem metsas sõites käis ratas ikka koopasse vahetevahel, siis nüüd võib mõnuga metsas minna anda ja miski ei käi enam vastu.
Paar pilti ka.
Ennem:
Ja nüüd:
Üks kena auk jäi teele:
Kaks sama ajastu vana looma
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll
Vaata kardaanide nurgad üle.
Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll
lible kirjutas:Vaata kardaanide nurgad üle.
Märkus õige. Õnneks 93 ja 94 aasta omadel on topelt ristid.
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Jeep ZJ V8 Metsakoll
Selle kraaksu koha pealt- Tõenäoliselt hakkavad esisilla sateliidid uut kuju võtma.
Mäletad mu juttu kuidas Jeebi sillad kestavad veic aega.
Mäletad mu juttu kuidas Jeebi sillad kestavad veic aega.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.