Hakkasin kere maha võtma ja kuna enne pole päris kaheks tükiks võtnud, panen asjad kirja + tekkivad küsimused, endal lihtsam ja ehk tulevikus kulub kellelegi ära.
Eelnevalt tegin sellise nimekirja:
1. Kere-raami poldid
2. Piduritorud
3. Kütusetorud
4. Roolivõll
5. Radikas ja lõdvikud
6. Kastide kulissid
7. Sidur
8. Juhtmed-patsid (gene, aku pats, ABS-andurid, eest-taha pats, kabiini minev pats)
Kõigepealt võtsin maha akud ja radika.
Praegu on tekkinud küsimus selle jämeda juhtmepatsi asjus, mis mootoriruumist kabiini läheb. Kas sellel on kuskil mingi jäme pistik vahel või peab need hargnevad otsad kõik lahti nokkima mootoriruumis, seal ikka on neid, starter, ks-pump, jne?
Edit: tegin pealkirja ringi, kuna ainult mahavõtmisega seekord ei saa asi piirduma ja mõni küsimus ikka tekib
LC95 kere maha/peale+tekkivad küsimused
Moderaatorid: jr, Moderators
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
LC95 kere maha/peale+tekkivad küsimused
Viimati muutis amevier, K Nov 07, 2018 8:47 pm, muudetud 1 kord kokku.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: LC95 kere maha võtmine
Jep, mul on lihtne ilma lisadeta kolhoosnik ja 1kz motoga, polnud tõesti palju pistikuid ja lahti sai kõik enne tõstmist. Natuke oli vaja kere kergitada, et k-kasti pealt juhtmete klambrid lahti teha.
Kütusetorudega päris lihtne, kuna paak ja trassid on kere küljes, siis oli vaja lahti võtta ainult pumba küljest peale- ja tagasivool.
Enne koostatud nimekirjale lisandus veel käsipiduritross, muud midagi tagaotsas polegi lahti võtta. Piduritorud lähevad raami keskkohas kere pealt raamile üle ja sealsamas on stutsid ka nende poolitamiseks.
Kütusetorudega päris lihtne, kuna paak ja trassid on kere küljes, siis oli vaja lahti võtta ainult pumba küljest peale- ja tagasivool.
Enne koostatud nimekirjale lisandus veel käsipiduritross, muud midagi tagaotsas polegi lahti võtta. Piduritorud lähevad raami keskkohas kere pealt raamile üle ja sealsamas on stutsid ka nende poolitamiseks.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: LC95 kere maha/peale+tekkivad küsimused
Tekkis küsimus raami keskkohas kerelt raamile mineva patsi asjus - seal on 3 pistikut vahel ja pats hargneb edasi tagasilla kohal. Minul seal praegu abs-andurid ja üks 8 kontaktiga pistik, mis on tühi ja kinni teibitud. Mis pistik see võib olla, tagasilla kohal oleva raami põikitala küljes?
Konksu ja tagatulede pats tuleb tagapool kerest läbi põhja, need ei saa asjasse puutuda.
Veel üks märkus, õigemini soovitus, et sellel autol peavad kerepuksid (padjad?) olema korralikult pingutatud - polt pikk, kumm pehme ja alumised vedela profiiliga ka, tekib aja jooksul lõtk, metallosa kulumine ja sitt saab vahele. Keskmiste ridade alumised puksid on nii vedelad, et mul tekkis mõte need kõvemate vastu vahetada.
Konksu ja tagatulede pats tuleb tagapool kerest läbi põhja, need ei saa asjasse puutuda.
Veel üks märkus, õigemini soovitus, et sellel autol peavad kerepuksid (padjad?) olema korralikult pingutatud - polt pikk, kumm pehme ja alumised vedela profiiliga ka, tekib aja jooksul lõtk, metallosa kulumine ja sitt saab vahele. Keskmiste ridade alumised puksid on nii vedelad, et mul tekkis mõte need kõvemate vastu vahetada.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: LC95 kere maha/peale+tekkivad küsimused
Äkki midagi tagasilla lukustusega seonduvat? Tehasest pandud sama pats kõigile sõltumata luku reaalsest olemasolust?amevier kirjutas:Tekkis küsimus raami keskkohas kerelt raamile mineva patsi asjus - seal on 3 pistikut vahel ja pats hargneb edasi tagasilla kohal. Minul seal praegu abs-andurid ja üks 8 kontaktiga pistik, mis on tühi ja kinni teibitud. Mis pistik see võib olla, tagasilla kohal oleva raami põikitala küljes?
Konksu ja tagatulede pats tuleb tagapool kerest läbi põhja, need ei saa asjasse puutuda.
Veel üks märkus, õigemini soovitus, et sellel autol peavad kerepuksid (padjad?) olema korralikult pingutatud - polt pikk, kumm pehme ja alumised vedela profiiliga ka, tekib aja jooksul lõtk, metallosa kulumine ja sitt saab vahele. Keskmiste ridade alumised puksid on nii vedelad, et mul tekkis mõte need kõvemate vastu vahetada.