MudEST 2018 järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17372
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
MudEST 2018 järelkajad
Järelvaadatav. mis ja kuidas toimus:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 7WNgu9tBcR
Samas ka suured tänud organisaatoritele ja osalejatele! Väga vahva võistlus oli, vähemasti kohtuniku seisukohast!
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 7WNgu9tBcR
Samas ka suured tänud organisaatoritele ja osalejatele! Väga vahva võistlus oli, vähemasti kohtuniku seisukohast!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: MudEST 2018 järelkajad
Panen ka oma kommentaarid kirja.
Võistlusest ja rajast.
Seekord oli siis gps trackerite ja waypunktide võistlus. Võistlejatele anti kaart kätte koos punktidega ning tähtis oli õiges järjekorras punktist punkti sõita. GPS siis salvestas raja ja pärast kohtunikud oma programmiga. Lihtne. Kohtunikel käib asi palju kiiremini, pole mingeid fotode läbi vaatamist jne.
Proloog andis hea aimduse, mis põhisõidul toimuma hakkab.
Põhisõit oli vinge. Ühisstart mulle muidugi ei meeldinud. Liiga palju sagimist, närveerimist ja ohtlikke olukordi. Eraldistardist, kasvõi 30sekiste intervallidega oleks paras olnud sõita. See selleks. Rada ise oli väga äge. Oli ikka täie lauluga kihutamist, kui ka nikerdamist puude vahel. Sai kihutatud karjääri betoon teedel, samas ka ukerdatud kändude vahel metsas harvendusteedel. Ühesõnaga kõike. Vett oli ka piisavalt. Vintsimisi TR3 klassis üllatavalt vähe.
Meil oma sõit läks juba suht varakult aiataha. Pool tundi peale starti läks mootori käpp puruks ning võisime aasta arvestuses kolmandast kohast suu puhtaks pühkida. Esimene mõte oli jala metsast välja minna aga siis sai koorma rihmaga mootor õigesse asendisse aidatud ning metsast välja longatud. Tee peal tegime kiire kõne T. Landile, kuna tal on bussis kõik vajaminev ühe auto ehitamiseks seal hulgas ka keevitus. Abivalmis Lõuna-Eesti härrasmehed keerasid oma reisibussi Sirgalast tagasi Alutagusele ning meie hakkasime kiirelt autot lammutama. Õige pea oli käpp tagasi koos ja sai uuesti katkestatud kohapealt sõitu jätkatud. Esimesse pausi jõudsime teistest tükk maad hiljem. Remondile oli kulunud ca 1tund ja 20min. Pausil sai ventilaatorid välja lülitatud, et akut säästa aga sõitma asudes seda loomulikult sisse ei lülitanud. Suures võistlus tuhinas sai kuskil raudtee ääres kogu jahutusvedelik taevasse lennutatud (üks lõdvik lendas otsast ära, õnneks ei läinud pooleks). See sai siis kiiresti, väikeste kõrvetustega kätele, tagasi pandud, Kraavist radikas vett täis topitud ja edasi sõidetud. Kaotasime ca 20min sellega. Esimesele pausile jõudsime teistest ca 2h hiljem.
Ülejäänud sõit läks suht murevabalt. Korra lendas kojamees küljest. See sai lõpuks külge tagasi monteeritud. Need ohtlikud lasumised olid päris koledad. Kui esimesse ohtliku laskumisse metsas jõudsime, siis all oli Suzka team all puude otsas. Olevat 3 korda üle katuse käinud. . Proovisime neid veidi paremasse kohta vintsida aga kuna neil auto oli puude vahel kinni ja roolimist polnd, siis me lihtsalt lohisesime nende poole. Soovisime neile edu ning tulistasime edasi.
Teel finishi poole nägime päris mitut õnnetut kaasvõistlejat, kõigil mingid tehnilised probleemid. Kellel mootor kottis, kellel rooliotsad puruks (rooli probleemidega oli vähemalt 3 võistlejat). Päris mitu esiklaasi vedeles rajal. Kes siis oli üle katuse pannud ja peale seda klaasi eest ära peksnud jne.
Üks napikas oli enne finishit veel, kui Vaba klassi team Imemehed rajal seisid. Meil muidugi oli vaja kiirelt mööda sõita ja läksime läbi võsa. Aga leidsime eest ühe päris sügava kraavi, kuhu napilt oleks katusele keeranud. Õnneks üks tagumine ratas jäi puu najale ja päästis väga hullust olukorrast meid. Vintsisime tagasi ning sõit jätkus.
Üldiselt ülivinge ja nauditav võistlus ja seda sõitu võiks aastas mitu korda teha. Materjali seal jagub ikka terveks hooajaks kärutamiseks.
Võistlusest ja rajast.
Seekord oli siis gps trackerite ja waypunktide võistlus. Võistlejatele anti kaart kätte koos punktidega ning tähtis oli õiges järjekorras punktist punkti sõita. GPS siis salvestas raja ja pärast kohtunikud oma programmiga. Lihtne. Kohtunikel käib asi palju kiiremini, pole mingeid fotode läbi vaatamist jne.
Proloog andis hea aimduse, mis põhisõidul toimuma hakkab.
Põhisõit oli vinge. Ühisstart mulle muidugi ei meeldinud. Liiga palju sagimist, närveerimist ja ohtlikke olukordi. Eraldistardist, kasvõi 30sekiste intervallidega oleks paras olnud sõita. See selleks. Rada ise oli väga äge. Oli ikka täie lauluga kihutamist, kui ka nikerdamist puude vahel. Sai kihutatud karjääri betoon teedel, samas ka ukerdatud kändude vahel metsas harvendusteedel. Ühesõnaga kõike. Vett oli ka piisavalt. Vintsimisi TR3 klassis üllatavalt vähe.
Meil oma sõit läks juba suht varakult aiataha. Pool tundi peale starti läks mootori käpp puruks ning võisime aasta arvestuses kolmandast kohast suu puhtaks pühkida. Esimene mõte oli jala metsast välja minna aga siis sai koorma rihmaga mootor õigesse asendisse aidatud ning metsast välja longatud. Tee peal tegime kiire kõne T. Landile, kuna tal on bussis kõik vajaminev ühe auto ehitamiseks seal hulgas ka keevitus. Abivalmis Lõuna-Eesti härrasmehed keerasid oma reisibussi Sirgalast tagasi Alutagusele ning meie hakkasime kiirelt autot lammutama. Õige pea oli käpp tagasi koos ja sai uuesti katkestatud kohapealt sõitu jätkatud. Esimesse pausi jõudsime teistest tükk maad hiljem. Remondile oli kulunud ca 1tund ja 20min. Pausil sai ventilaatorid välja lülitatud, et akut säästa aga sõitma asudes seda loomulikult sisse ei lülitanud. Suures võistlus tuhinas sai kuskil raudtee ääres kogu jahutusvedelik taevasse lennutatud (üks lõdvik lendas otsast ära, õnneks ei läinud pooleks). See sai siis kiiresti, väikeste kõrvetustega kätele, tagasi pandud, Kraavist radikas vett täis topitud ja edasi sõidetud. Kaotasime ca 20min sellega. Esimesele pausile jõudsime teistest ca 2h hiljem.
Ülejäänud sõit läks suht murevabalt. Korra lendas kojamees küljest. See sai lõpuks külge tagasi monteeritud. Need ohtlikud lasumised olid päris koledad. Kui esimesse ohtliku laskumisse metsas jõudsime, siis all oli Suzka team all puude otsas. Olevat 3 korda üle katuse käinud. . Proovisime neid veidi paremasse kohta vintsida aga kuna neil auto oli puude vahel kinni ja roolimist polnd, siis me lihtsalt lohisesime nende poole. Soovisime neile edu ning tulistasime edasi.
Teel finishi poole nägime päris mitut õnnetut kaasvõistlejat, kõigil mingid tehnilised probleemid. Kellel mootor kottis, kellel rooliotsad puruks (rooli probleemidega oli vähemalt 3 võistlejat). Päris mitu esiklaasi vedeles rajal. Kes siis oli üle katuse pannud ja peale seda klaasi eest ära peksnud jne.
Üks napikas oli enne finishit veel, kui Vaba klassi team Imemehed rajal seisid. Meil muidugi oli vaja kiirelt mööda sõita ja läksime läbi võsa. Aga leidsime eest ühe päris sügava kraavi, kuhu napilt oleks katusele keeranud. Õnneks üks tagumine ratas jäi puu najale ja päästis väga hullust olukorrast meid. Vintsisime tagasi ning sõit jätkus.
Üldiselt ülivinge ja nauditav võistlus ja seda sõitu võiks aastas mitu korda teha. Materjali seal jagub ikka terveks hooajaks kärutamiseks.
Re: MudEST 2018 järelkajad
Võistlus oli tipp,topp, rada hea. Ja loodetavasti on järgmine aasta veel parem.
Aega läheb aga asja saab...
Donald
58290905
Donald
58290905
Re: MudEST 2018 järelkajad
Vähe teistmoodi võistlus siis seekord. Ongi sihuke tore hooaeg olnud vist kus iga võistlus omanäoline ja omal moel lahe. Uus trackeri süsteem on sedasorti võistlusformaadi puhul kindlasti õige. Tõsi, nüüd kaob ära see "mikro-offroad" st punkti manööverdamine mis mõnel juhul ka päris põnev on olnud - kui punkt on paigutatud tiiki, mäenõlvale või muidu raskesti ligipääsetavasse kohta. Vaba klassi rajal oli vähem karjääridele omaseid elemente kui sellest piirkonnast oleks ehk oodanud ja rohkem lihtsalt metsateid ja turbaväljadel keerutamist. Samas ei olnud ka raiesmikke ja ridamisi magistraalkraavide ületusi mida muudel võistlustel juba piisavalt on saanud "nautida".
Proloog oli just paras et enne põhivõistlust formaadiga ja uue varustusega tutvuda. Proloogilt tulles ei osanud algul midagi erilist oma tulemusest arvata, siis tuli Samru ja lõi meid ligi 3 minutiga... arvasime et ju me siin ikka midagi vussi keerasime ja midagi head oodata ei ole. Hiljem selgus aga et nad olid lihtsalt mehed teiselt planeedilt ja ülejäänud kambast me olime ikkagi kiiremad, st saime oma klassis teise tulemuse - mis oli osaliselt kindlasti tänu üsna varakult rajale minekule, kuuldavasti hiljem oli hullem olnud.
Põhisõidu start läks meil hästi, püsisime kenasti Samru sabas kuni stardisirge lõpuni. Siis aga lõi aurupilve kapoti alt välja ja tuli kõrvale tõmmata. Sellist pikka 100% poweriga pingutust pole meil kunagi olnud vaja varem teha selle autoga ja selgus et jahutus ei käi sellest üle. 15 minutit jahutamist ja saime sõitu juba mõõdukamas tempos jätkata. Tagantjärgi ütleks et hea oligi. Sama valuga seal auklikel metsateedel jätkates oleks ikka üsna ebamugav olnud. Ma ühinen eelkõneleja ettepanekuga et kasvõi 30 sekundi intervalliga viitstart oleks täitsa ok olnud. Oleks teravama tipu sellelt rabelemiselt maha võtnud. Mõõdukas tempos jätkates suutsime siiski kuskil ühe (äsja vahetatud) püsika ära lõhkuda ja juba enne esimest pausi olime 3WD. Esimese pausi eel üks valli taha varjunud kraav üllatas meid veidi ja ninapidi auku kukkudes kerkisid tagarattad korraks maast lahti. Seal kõrval seisid kaameratega kodanikud ja see peaks kogenud võistlejatele mõjuma kui ohumärk aga nuh ju me pole veel nii kogenud. Ei tea kas see auku maandumine oli põhjuseks või mitte aga mingil veidral kombel oli eelsüüteküünalde latt läinud lühisesse ja pausi järel autot käivitades lõi suitsupilve läbi kapoti avade välja. Kaasvõistlejate abiga sai see kiirelt kustutatud ja sõit sai jätkuda. Veel veidi hiljem lõpetas koostöö esidifri arb ja jätkasime tagaveolisena. See oli eriti valus 194 punkti järgsel mudalõigul kus meil ikka läks palju aega. Samuti kulus kõvasti aega kolmanda pausi ja finishi vahelistel turbaväljadel. Kui üks kevadine väike tagadifri probleem välja arvata, siis on meil auto tegelikult sel hooajal eeskujulikult vastu pidanud aga ju siis tema jaks sai kah hooaja lõpuks otsa. Kui võistluse eel oli väike lootus õnnestumisel hooaja lõikes poodiumit küsida, siis see lootus paraku päeva jooksul kadus. Seetõttu võtsimegi asja rahulikult, võimalusel aitasime nõu ja jõuga teisi hätta sattunud võistlejaid ja nautisime võistlust täiega. Järgmine kord loodetavasti näeme jälle
Proloog oli just paras et enne põhivõistlust formaadiga ja uue varustusega tutvuda. Proloogilt tulles ei osanud algul midagi erilist oma tulemusest arvata, siis tuli Samru ja lõi meid ligi 3 minutiga... arvasime et ju me siin ikka midagi vussi keerasime ja midagi head oodata ei ole. Hiljem selgus aga et nad olid lihtsalt mehed teiselt planeedilt ja ülejäänud kambast me olime ikkagi kiiremad, st saime oma klassis teise tulemuse - mis oli osaliselt kindlasti tänu üsna varakult rajale minekule, kuuldavasti hiljem oli hullem olnud.
Põhisõidu start läks meil hästi, püsisime kenasti Samru sabas kuni stardisirge lõpuni. Siis aga lõi aurupilve kapoti alt välja ja tuli kõrvale tõmmata. Sellist pikka 100% poweriga pingutust pole meil kunagi olnud vaja varem teha selle autoga ja selgus et jahutus ei käi sellest üle. 15 minutit jahutamist ja saime sõitu juba mõõdukamas tempos jätkata. Tagantjärgi ütleks et hea oligi. Sama valuga seal auklikel metsateedel jätkates oleks ikka üsna ebamugav olnud. Ma ühinen eelkõneleja ettepanekuga et kasvõi 30 sekundi intervalliga viitstart oleks täitsa ok olnud. Oleks teravama tipu sellelt rabelemiselt maha võtnud. Mõõdukas tempos jätkates suutsime siiski kuskil ühe (äsja vahetatud) püsika ära lõhkuda ja juba enne esimest pausi olime 3WD. Esimese pausi eel üks valli taha varjunud kraav üllatas meid veidi ja ninapidi auku kukkudes kerkisid tagarattad korraks maast lahti. Seal kõrval seisid kaameratega kodanikud ja see peaks kogenud võistlejatele mõjuma kui ohumärk aga nuh ju me pole veel nii kogenud. Ei tea kas see auku maandumine oli põhjuseks või mitte aga mingil veidral kombel oli eelsüüteküünalde latt läinud lühisesse ja pausi järel autot käivitades lõi suitsupilve läbi kapoti avade välja. Kaasvõistlejate abiga sai see kiirelt kustutatud ja sõit sai jätkuda. Veel veidi hiljem lõpetas koostöö esidifri arb ja jätkasime tagaveolisena. See oli eriti valus 194 punkti järgsel mudalõigul kus meil ikka läks palju aega. Samuti kulus kõvasti aega kolmanda pausi ja finishi vahelistel turbaväljadel. Kui üks kevadine väike tagadifri probleem välja arvata, siis on meil auto tegelikult sel hooajal eeskujulikult vastu pidanud aga ju siis tema jaks sai kah hooaja lõpuks otsa. Kui võistluse eel oli väike lootus õnnestumisel hooaja lõikes poodiumit küsida, siis see lootus paraku päeva jooksul kadus. Seetõttu võtsimegi asja rahulikult, võimalusel aitasime nõu ja jõuga teisi hätta sattunud võistlejaid ja nautisime võistlust täiega. Järgmine kord loodetavasti näeme jälle
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: MudEST 2018 järelkajad
Mis ma ikka oskan öelda. Igas mõttes ideaalne sõit. Võiks 2x aastas see kalendris olla.
Ühisstart mulle meeldis, oli huvitav kolleegidega mõõtu võtta. Mul oma peas oli ainus mõte esimesel poolel tunnil, et küll on kahju, et keegi peale võistejate ei näe, kui lahe see on
Ühisstart mulle meeldis, oli huvitav kolleegidega mõõtu võtta. Mul oma peas oli ainus mõte esimesel poolel tunnil, et küll on kahju, et keegi peale võistejate ei näe, kui lahe see on
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Re: MudEST 2018 järelkajad
Kuna jäime ilgelt palju hiljaks, siis reedel proloogi ei sõitnud ja leppisime asjaoluga, et stardime teistest 10 min hiljem, peaasi, et sõita saaks. Reede öösel sai veel ära vahetatud pooltelje otsa kumm ja rattalaager. Esimese pika pausini oli kõik väga super, kui välja arvata see, et tagumised amordid oleks võinud ka ära vahetada, sest selgus, et need olid ikka väga läbi omadega ja peksid igatepidi põhja. Aga üritasime sellest hoolimata edasi sõita. Enne teist pikka pausi lendasid meil, ilmselt kuskil vees, ventika kõik labad ja jahutus oli 0. Ja edasine teekond võttis ikka väga palju aega, sest auto ainult kees. Aga no mis teha, sõitu katkestada ka ei tahtnud ja nii me siis läksime. Natuke maad sõitsime, siis jälle jahutasime jne. kuni teise pika pausini. Enne teist pikka pausi suutsime auto esimese kõrvalistujapoolse nurga ka vastu puud täiesti puruks sõita. Teisele pikale pausile minnes jõudis meiega samaaegselt ka vahepeal organiseeritud elektriline vent, mille eest täname Rassi ja Raitsi. Viimasele lõigule läksime juba korras temperatuuriga autoga. Algus oli hea, kuni siis oma vea tõttu sõitsime turbaväljal väga valesse rööpasse ja ilusti kõhu peale kinni. Vintsida ei olnud mitte kusagilt, sest isegi kõik meie köievarud kokku pannes oli seda esimese puuni ikka liiga vähe. Me olekski vist sinna jäänud kui tagant ei oleks tulnud Pätu, kellest saime ennast välja vintsida. Ja sõit jätkus. Jõudsime mingi hetke teepeale, mis otse sõites viis finišisse, aga rada jätkus paremale pöörates. Kuna enamus võistlejaid olid selleks ajaks juba võistluse lõpetanud, siis võtsime vastu otsuse, et sõidame otse finišisse, sest kartsime, et kui jälle kuskile turbaväljale kinni jääme, siis ei pruugi rajal olla kedagi, kes meid aidata saaks.
Rajast, formaadist ja kogu võistlusest on väga väga positiivsed emotsioonid ja sellist rada sõidaks kindlasti veel.
Suured tänud korraldajatele ja kogu ülejäänud meeskonnale ja seltskonnale.
Järgmiste kordadeni ja siis püüan juba enda auto rajale saada, kuigi elu esimene kaardilugemine oli ka päris põnev
Merle
Rajast, formaadist ja kogu võistlusest on väga väga positiivsed emotsioonid ja sellist rada sõidaks kindlasti veel.
Suured tänud korraldajatele ja kogu ülejäänud meeskonnale ja seltskonnale.
Järgmiste kordadeni ja siis püüan juba enda auto rajale saada, kuigi elu esimene kaardilugemine oli ka päris põnev
Merle
Elus peab õnne olema!
TR1 107
TR1 107
Re: MudEST 2018 järelkajad
Me siis ka üle pika aja sonkisime TR1 radadel Jimnyga. Rada oli äge! Oli köike ja vaheldumisi. Loodus väga kaunis. Korralduse kohapealt köik suures plaanis toimis ja öigel ajal.
Trackeriga söit meie jaoks esmakordne ja tänu sellele läks 2 punkti aia taha. Vöi kui poleks kiirust ületanud, oleks ka poodiumile saanud
Trackeriga söit meie jaoks esmakordne ja tänu sellele läks 2 punkti aia taha. Vöi kui poleks kiirust ületanud, oleks ka poodiumile saanud
Team saarlased
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 23
- Liitunud: T Veebr 02, 2016 1:48 pm
Re: MudEST 2018 järelkajad
Võistluse formaat oli vägev, ei muud kui vaata kaarti ja kihuta. Proloogi rada oli paras proovimiseks ja soojenduseks, ise suutsin aga pimedas kaarti vaadates hooga turbakraavi sõita kust põrkega olid jalad taeva poole ja maandudes kõhuli mingitpidi atv otsas, natuke oigamist ja ropendamist ja läks edasi, kuid varsti avastasin et snorklitoru oli kadunud ja pärast finisit läksime seda otsima aga leida ei suutnudki. Õnneks keegi oli võtnud vaevaks proloogil seisma jääda ja see üles korjata ning võistluskeskusesse viia, suured tänud heategijatele!
Ühisstart põhisõidule on ärev nagu ikka, pärast stardisirge lõppu oli lihtsalt 10km mööda metsarada hanereas, õnneks siis tuli mingisuguseid kraave kus hakkas ka midagi toimuma. Kahjuks lasti atvd viimasena rajale ja kraaviläbimist ootavatest autodest mööda pressimine oli veits keeruline aga ei midagi ületamatut. Pärast seda saime kuskile suht täitsa ette aga paarimehe masin lõppes ära ja nii me kõigile möödujatele lehvitasime. Kuna aga minu sõidutahe oli suur siis kihutasin keskusesse ja haarasin sealt paar turisti kaasa ja jätkasime juba veits lõbusamatena võistlusraja läbimist. Üllatuseks aga kuni esimese pika pausini oli suht mööda teid sõitmine, isegi turistid küsisid, et kas selline võistlusrada ongi või. Edasi läks natukene lõbusamaks aga kokkuvõttes ikka suht lihtne rada. Ei midagi hullu, vahelduseks kindlasti hea aga ootasin veidi raskemat tehnilist rada.
Kuskil vahepeal hüppas mingi sõjard rajale ja karjus seal et läheksime mööda tuldud rada tagasi ja teda üldse ei huvita mida me räägime. Selgus et olime jõudnud laskeala piirile kus rajaga paralleelselt laskeala sees oli sõidutee, kustmööda kõik olid sõitnud. Pärast rahulikku selgitamist, et näe, me ei lähe tee peale ta rahunes ja sõit jätkus.
Hommikusöök võistluskeskuses oli huumor, kus küsiti 6 eurot aga söök oli suht otsas, alles oli jäänud keedetud muna ja kurgiviile. See aga, et õhtul sauna pakuti, oli väga positiivne.
Kokkuvõttes lõbus üritus ja kindlasti järgmine aasta saab veel parem.
Andromeda Racing
Ühisstart põhisõidule on ärev nagu ikka, pärast stardisirge lõppu oli lihtsalt 10km mööda metsarada hanereas, õnneks siis tuli mingisuguseid kraave kus hakkas ka midagi toimuma. Kahjuks lasti atvd viimasena rajale ja kraaviläbimist ootavatest autodest mööda pressimine oli veits keeruline aga ei midagi ületamatut. Pärast seda saime kuskile suht täitsa ette aga paarimehe masin lõppes ära ja nii me kõigile möödujatele lehvitasime. Kuna aga minu sõidutahe oli suur siis kihutasin keskusesse ja haarasin sealt paar turisti kaasa ja jätkasime juba veits lõbusamatena võistlusraja läbimist. Üllatuseks aga kuni esimese pika pausini oli suht mööda teid sõitmine, isegi turistid küsisid, et kas selline võistlusrada ongi või. Edasi läks natukene lõbusamaks aga kokkuvõttes ikka suht lihtne rada. Ei midagi hullu, vahelduseks kindlasti hea aga ootasin veidi raskemat tehnilist rada.
Kuskil vahepeal hüppas mingi sõjard rajale ja karjus seal et läheksime mööda tuldud rada tagasi ja teda üldse ei huvita mida me räägime. Selgus et olime jõudnud laskeala piirile kus rajaga paralleelselt laskeala sees oli sõidutee, kustmööda kõik olid sõitnud. Pärast rahulikku selgitamist, et näe, me ei lähe tee peale ta rahunes ja sõit jätkus.
Hommikusöök võistluskeskuses oli huumor, kus küsiti 6 eurot aga söök oli suht otsas, alles oli jäänud keedetud muna ja kurgiviile. See aga, et õhtul sauna pakuti, oli väga positiivne.
Kokkuvõttes lõbus üritus ja kindlasti järgmine aasta saab veel parem.
Andromeda Racing
Re: MudEST 2018 järelkajad
Hommikusöök oli veider jah. Mul läks isegi hästi, sain 2 viimast juustuviilu. Paarimees jäi ilmavirkostone kirjutas: Hommikusöök võistluskeskuses oli huumor, kus küsiti 6 eurot aga söök oli suht otsas, alles oli jäänud keedetud muna ja kurgiviile.
Andromeda Racing
Teine huvitav nüanss oli see kui õhtul peo jooksul vaikselt õlle hind muudkui tõusis koos klientide joobeastmega...
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17372
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: MudEST 2018 järelkajad
Laupäevahommikuse söögi kriitikaga ighati nõus!indreq kirjutas:Hommikusöök oli veider jah. Mul läks isegi hästi, sain 2 viimast juustuviilu. Paarimees jäi ilmavirkostone kirjutas: Hommikusöök võistluskeskuses oli huumor, kus küsiti 6 eurot aga söök oli suht otsas, alles oli jäänud keedetud muna ja kurgiviile.
Andromeda Racing
Teine huvitav nüanss oli see kui õhtul peo jooksul vaikselt õlle hind muudkui tõusis koos klientide joobeastmega...
Kui pühapäevahommikul sai normaalst süüa,siis Laupäeva hommikul sai valida moosiga pudru koos viineritega ja pärst toodi peekonit ka juurde. Paar juutsu-ja kurgiviilu olika veel alles.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: MudEST 2018 järelkajad
See kui viiner oli väike ja pudru vedel ei ole kuidagi võistlusega seotud.
Need on küsimused majutusasutusele.
Mulle ka ei meeldinud, et kohvi oli nagu lahja tee
Need on küsimused majutusasutusele.
Mulle ka ei meeldinud, et kohvi oli nagu lahja tee
HM Racing Team
Re: MudEST 2018 järelkajad
Videomeenutusi saab järgi vaadata minu fotonurgast
https://www.facebook.com/Urve-fotonurk-133329853818376/
ja värske pildigalerii:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 498b7d8f2a
Kohtumiseni Antsumäel!
https://www.facebook.com/Urve-fotonurk-133329853818376/
ja värske pildigalerii:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 498b7d8f2a
Kohtumiseni Antsumäel!
Re: MudEST 2018 järelkajad
Siis kui saarlased puhvetisse peole jõudsid, oli rahvas juba kadunud Hakkasin just uhkeid alumiinium juppe käperdama kui välja peksti, et nad kinni
Team saarlased
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: MudEST 2018 järelkajad
Tere. Kuna Ratturitel kogunes seekord tehnilist ebaõnne kogu hooaja jagu, siis jääb üle vaid kadestada neid kes kogu Sirgala unikaalse raja täies ulatuses läbida said. See tükike mida läbida jõudsime, oli super.
Vastutasuks tegijatele palun anda nüüd korralduse kohta ka mõõdetav tagasiside, et parim võistlus ikka hooaja lõpus väärikalt tunnustatud saaks ja korraldajad edaspidi kitsaskohti vältida oskaksid.
Nii, et täida ise ja jaga uuringu linki ka võistlusel osalenud sõbraga, kes juhtumisi 4x4 foorumi külaline ei ole.
Hea MudEST võistlusel osaleja. Palun anna hinnang võistluse korralduse kohta.
EST Uuring: http://www.connect.ee/uuring/406255748/
Пожалуйста oцените порядок проведения MudEST.
RUS Oпросa: http://www.connect.ee/uuring/406269684/
Please give feedback about organizing the MudEst competition.
ENG Study: http://www.connect.ee/uuring/406276932/
Ettetänud ja peatse kohtumiseni "Suur Maasturite Võidusõit 2018" radadel.
Vastutasuks tegijatele palun anda nüüd korralduse kohta ka mõõdetav tagasiside, et parim võistlus ikka hooaja lõpus väärikalt tunnustatud saaks ja korraldajad edaspidi kitsaskohti vältida oskaksid.
Nii, et täida ise ja jaga uuringu linki ka võistlusel osalenud sõbraga, kes juhtumisi 4x4 foorumi külaline ei ole.
Hea MudEST võistlusel osaleja. Palun anna hinnang võistluse korralduse kohta.
EST Uuring: http://www.connect.ee/uuring/406255748/
Пожалуйста oцените порядок проведения MudEST.
RUS Oпросa: http://www.connect.ee/uuring/406269684/
Please give feedback about organizing the MudEst competition.
ENG Study: http://www.connect.ee/uuring/406276932/
Ettetänud ja peatse kohtumiseni "Suur Maasturite Võidusõit 2018" radadel.
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005