Silverbeast 3.0
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Kuigi ma arvasin, et suvel ma garaazi ei jõua, siis natuke ikka vahel jõuab ka.
Nina kinni ehitamine, õnneks mu isal on ette kujutus, kuidas plekki voolida...
Tagasein, üritasime seda alguses ühest tükist teha, krt ei õnnestunud.
Voolime skoopi
Nina kinni ehitamine, õnneks mu isal on ette kujutus, kuidas plekki voolida...
Tagasein, üritasime seda alguses ühest tükist teha, krt ei õnnestunud.
Voolime skoopi
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 3.0
Selline lahe Maarjamaa MadMax tundub olevat, katusele veel vennad Heckler ja Koch ja valmis ta ongi ... vaatasin viimaselt pildilt, et kaks joogitopsi hoidjat on ka ikka ..kuhu muidu rool tuleb??
Aga jõudu!
Aga jõudu!
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Leidsin vanu pilte sorteerides selle teemaga seonduva esimese pildi ka üles.
Nii algabki auto ehitamine, ilmselt on kõik, kes kere 0`st ehitavad, mingil algushetkel sellises seisus olnud.
Nii algabki auto ehitamine, ilmselt on kõik, kes kere 0`st ehitavad, mingil algushetkel sellises seisus olnud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Silverbeast 3.0
Jajah, siis tundub asi "peaaegu valmis". …veel.erik kirjutas:Leidsin vanu pilte sorteerides selle teemaga seonduva esimese pildi ka üles.
Nii algabki auto ehitamine, ilmselt on kõik, kes kere 0`st ehitavad, mingil algushetkel sellises seisus olnud.
Tehtud, mõeldud.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Vaikselt olen tegelenud asjadega, mis tuleb ka ära teha. Nagu näiteks hooratta valmistamine. Siin on siis Fordi kahemassilise alumise poole ja BMW m20 mootori hooratta liitmine.
Tulemuse tasakaalustasin ise üle, vabajooksu laagripukil. Muidu oleks võinud ka rehvipinki panna, aga keskava oli selleks liiga väike.
Siis eemaldasin mootorist palansiiri. See on nagu 9 kg lotovõit. See eeldas karteri modifitseerimist, vaheplaadi ja klappidega vaheseintega. Muidu loksub õli igas suunas mõtetult ringi ja katsu siis õlipumba nahas olla ja õli kätte saada.
See on siis balansiir, ilmselt väga vajalik asi tänavaautole.
Selle balansiiri õlikanali sulgemise punn on väga levinud tuuning kaup. Nüüd on mul ka lillad jupid auto küljes nagu Hardol, kõvasti peaks hobuseid juurde tulema.
Selle paneeli tootsin küll ise, aga lihtsam ja odavam oleks see olnud tellida koos selle kuradi lilla punniga.
Otsepritse mootorid on ühed sisselaske sittajad, see oli teada värk. Nii kole (pilt on muidugi suurepärane) on sisselaske klapp. Mootor on sõitnud vast 40 - 50 tuhat. Neid klappe on päris huvitav puhastada, aga kui silmaoperatsiooni riistad, sisenemisega urruaugu kaudu, olid valmis tehtud, polnudki see asi nii hull. Paar tundi vast läks, et kõik 8 klappi üle käia.
Kuna katusel oli jälle ruumi ja salongis võiks olla natuke privaatsust, siis lahendasin katuselt võetava jahutusõhu selliselt.
Kuna kangimajandus on ümber rooli vajalik, tegin südame kõvaks ja tellisin BSA grupi lülitid, kui kõige rohkemate ja mulle vajalikemate funktsioonidega. Ma jõudsin seda otsust muidugi ka päris kiiresti kahetseda, kuna nendel lülititel on 100 erinevat kombinatsiooni. E. originaalset paigalduraami, mis ümber rooli käiks ja neid kinni hoiaks, ei õnnestunud neile, kuidagi hankida. Mis siis ikka, teeme jälle ise... krt küll!
Eelmisesse autosse olin kuidagi liiga palju kellasid sisse pannud, nüüd katsume vähemaga hakkama saada
See junn aga tahab jälle kinnituskõrva saada, tuleb toota.
aita nüüd praeguseks küll.
Tulemuse tasakaalustasin ise üle, vabajooksu laagripukil. Muidu oleks võinud ka rehvipinki panna, aga keskava oli selleks liiga väike.
Siis eemaldasin mootorist palansiiri. See on nagu 9 kg lotovõit. See eeldas karteri modifitseerimist, vaheplaadi ja klappidega vaheseintega. Muidu loksub õli igas suunas mõtetult ringi ja katsu siis õlipumba nahas olla ja õli kätte saada.
See on siis balansiir, ilmselt väga vajalik asi tänavaautole.
Selle balansiiri õlikanali sulgemise punn on väga levinud tuuning kaup. Nüüd on mul ka lillad jupid auto küljes nagu Hardol, kõvasti peaks hobuseid juurde tulema.
Selle paneeli tootsin küll ise, aga lihtsam ja odavam oleks see olnud tellida koos selle kuradi lilla punniga.
Otsepritse mootorid on ühed sisselaske sittajad, see oli teada värk. Nii kole (pilt on muidugi suurepärane) on sisselaske klapp. Mootor on sõitnud vast 40 - 50 tuhat. Neid klappe on päris huvitav puhastada, aga kui silmaoperatsiooni riistad, sisenemisega urruaugu kaudu, olid valmis tehtud, polnudki see asi nii hull. Paar tundi vast läks, et kõik 8 klappi üle käia.
Kuna katusel oli jälle ruumi ja salongis võiks olla natuke privaatsust, siis lahendasin katuselt võetava jahutusõhu selliselt.
Kuna kangimajandus on ümber rooli vajalik, tegin südame kõvaks ja tellisin BSA grupi lülitid, kui kõige rohkemate ja mulle vajalikemate funktsioonidega. Ma jõudsin seda otsust muidugi ka päris kiiresti kahetseda, kuna nendel lülititel on 100 erinevat kombinatsiooni. E. originaalset paigalduraami, mis ümber rooli käiks ja neid kinni hoiaks, ei õnnestunud neile, kuidagi hankida. Mis siis ikka, teeme jälle ise... krt küll!
Eelmisesse autosse olin kuidagi liiga palju kellasid sisse pannud, nüüd katsume vähemaga hakkama saada
See junn aga tahab jälle kinnituskõrva saada, tuleb toota.
aita nüüd praeguseks küll.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
No paar pilti panen veel.
See katuse õhuvõtt ja filtri kopsik on valmis
Esisilla hoovad ja rool on ka koos
No ja gaasi saab ka anda
See katuse õhuvõtt ja filtri kopsik on valmis
Esisilla hoovad ja rool on ka koos
No ja gaasi saab ka anda
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 3.0
Ilus töö järjekordselt. Ootame järgmisi postitusi ja arenguid.
Re: Silverbeast 3.0
Räägi sest kangimajandusest, mis funktsioon seal BSA kangide juures sind erutab just? Mulle just ei klapi se keeratav kojameeste asi, söidu ajal ei saa kuidagi sinna pihta, palju mugavam on üles-alla käiv kang kuna sinna ikka pihta saab.
Team saarlased
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Vot ei ole see kojameeste kang keeratav, üles alla on. Tuled on keeratavad ja töötuled saan panna kangist käima. Pasun on ka kangi otsast, mida vw grupi kangidel pole.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Silverbeast 3.0
Ah, okei, siis igati õigustatud kangid.erik kirjutas:Vot ei ole see kojameeste kang keeratav, üles alla on. .
Team saarlased
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2439
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Silverbeast 3.0
Tõenäoliselt need kolm keeratavat lülitit (algselt siis põhituled, udutuled ja tagumise kojamehe lülitus), lisaks suunad ja kojamees kangist kangutades. Ports lülitusi ühe korraga paigas.marauder kirjutas:Räägi sest kangimajandusest, mis funktsioon seal BSA kangide juures sind erutab just?
...
Kiitus asjaliku ehituskajastuse eest.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Silverbeast 3.0
Vahepeal peab mõne pildi ka üles panema. Muidu arvatakse, et midagi ei sünni.
Ahi läks omale kohale
Kapott on kuidagi enneaegselt valmis saanud
Vahekast, käigukast ja mootor on oma kohale saanud
Kangid on oma kohal ja kinni. Need käsijuhtimise kangid tegin pikemaks, kuna varem pidin hirmus kõvasti tirima, et midagi juhtuma hakkaks.
Jahutuskapp hakkab looma
See on selline pilt, mida on vaja rohkem enda jaoks. Ehk, "nii natuke veel on puudu ja samas on veel nii palju teha".
Ahi läks omale kohale
Kapott on kuidagi enneaegselt valmis saanud
Vahekast, käigukast ja mootor on oma kohale saanud
Kangid on oma kohal ja kinni. Need käsijuhtimise kangid tegin pikemaks, kuna varem pidin hirmus kõvasti tirima, et midagi juhtuma hakkaks.
Jahutuskapp hakkab looma
See on selline pilt, mida on vaja rohkem enda jaoks. Ehk, "nii natuke veel on puudu ja samas on veel nii palju teha".
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Silverbeast 3.0
Viimane pilt on küll ülbe!!!
Korralik töö.
Korralik töö.
Re: Silverbeast 3.0
Seleta täpsemalt,mida need käsijuhtimise kangid tegema hakkavad ,ühel kangil nägin mingitsugust silindrit taga olevat (nagu oleks hüdro käsipidur)?
Muidu vist siin foorumis üks unikaalsemaid projekte "kolmede"seas !!!
Ootame juba huviga millal selle kolli esimesed hääle ja sõiduproovid toimuvad !
Muidu vist siin foorumis üks unikaalsemaid projekte "kolmede"seas !!!
Ootame juba huviga millal selle kolli esimesed hääle ja sõiduproovid toimuvad !
Re: Silverbeast 3.0
Need kangid on vasak ja parem kässar,nagu traktoritel jalaga ,et vajadusel paremini keerata.
Proto
53951597
53951597