Vaata kapoti alla, kas roolikardaan juhtmekimpu ei höövelda.Timka kirjutas:Tervitus 3.1td omanikud!
Kas keegi elektri probleemidega ka võitlend?
Avastasin pimedas sõites et lähituled vilguvad vahepeal selline mulje justkui genekas ei laeks ja aku oleks tühi (aku korras ja laadimine normis).
Nüüd auto seisis 2 päeva ja aku tühi. Kuskil mingi lühis/tarbimine taga?! Akuklemmi peale pannes säriseb
WJ 3,1 omanikud ühineme
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Mis rolli see vedru mängib? Otsides käigukasti viga leidsin et see vedru katki. Kas mõjutab käikude vahetumist?
- Manused
-
- 2A4ECEEF-5837-472B-8774-F6349C5F9908.jpeg (266.97 KiB) Vaadatud 5686 korda
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Ehk keegi on minust targem.
Nimelt WJ 3.1-le kas sobivad bensuka mootori padjad ?
Läksin US-partsu patju küsima, mees uuris asja arvutist jah, noh jube kirves....
Uuris veel, leidis, et mootori patjadel miskid südamikud eraldi, mis tuleb välja pressida ja hind palju normaalsem.
Paraku, et need on bensuka patjadel ja seda ei tea kas 3.1-le sobib.
Nimelt WJ 3.1-le kas sobivad bensuka mootori padjad ?
Läksin US-partsu patju küsima, mees uuris asja arvutist jah, noh jube kirves....
Uuris veel, leidis, et mootori patjadel miskid südamikud eraldi, mis tuleb välja pressida ja hind palju normaalsem.
Paraku, et need on bensuka patjadel ja seda ei tea kas 3.1-le sobib.
XC 70
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Targem ei ole, samuti ei tea kuju - või mõõtude erinevusest, kuid loogika kohaselt on diisli pada raskem, kui bensuka oma ja sellega seoses võivad need äkki "lahjaks" jääda dislale?puhvel kirjutas:Ehk keegi on minust targem.
Nimelt WJ 3.1-le kas sobivad bensuka mootori padjad ?
Läksin US-partsu patju küsima, mees uuris asja arvutist jah, noh jube kirves....
Uuris veel, leidis, et mootori patjadel miskid südamikud eraldi, mis tuleb välja pressida ja hind palju normaalsem.
Paraku, et need on bensuka patjadel ja seda ei tea kas 3.1-le sobib.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Tegelt jäin mõtlema, et neid bensukaid on ju kahte varianti, 4 L ja 4.7 v8TiitR kirjutas:Targem ei ole, samuti ei tea kuju - või mõõtude erinevusest, kuid loogika kohaselt on diisli pada raskem, kui bensuka oma ja sellega seoses võivad need äkki "lahjaks" jääda dislale?puhvel kirjutas:Ehk keegi on minust targem.
Nimelt WJ 3.1-le kas sobivad bensuka mootori padjad ?
Läksin US-partsu patju küsima, mees uuris asja arvutist jah, noh jube kirves....
Uuris veel, leidis, et mootori patjadel miskid südamikud eraldi, mis tuleb välja pressida ja hind palju normaalsem.
Paraku, et need on bensuka patjadel ja seda ei tea kas 3.1-le sobib.
v8 ilmselt pole kerge.
XC 70
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Kah õige!puhvel kirjutas:Tegelt jäin mõtlema, et neid bensukaid on ju kahte varianti, 4 L ja 4.7 v8TiitR kirjutas:Targem ei ole, samuti ei tea kuju - või mõõtude erinevusest, kuid loogika kohaselt on diisli pada raskem, kui bensuka oma ja sellega seoses võivad need äkki "lahjaks" jääda dislale?puhvel kirjutas:Ehk keegi on minust targem.
Nimelt WJ 3.1-le kas sobivad bensuka mootori padjad ?
Läksin US-partsu patju küsima, mees uuris asja arvutist jah, noh jube kirves....
Uuris veel, leidis, et mootori patjadel miskid südamikud eraldi, mis tuleb välja pressida ja hind palju normaalsem.
Paraku, et need on bensuka patjadel ja seda ei tea kas 3.1-le sobib.
v8 ilmselt pole kerge.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Lugesin pool juhuslikult ja mõtlesin, et teen silmaringi mõttes kiire googelduse mootorite kaaludest.
Tuleb välja, et kiiresti leiab netist kõike muud, peale mootorite kaalaude
Poole tunniga sain sellised andmed:
4.7L wet weight is 474 lbs- 215kg
3.7L wet weight is 422 lbs- 191kg
5,2L 499lbs- 226kg
The 242 cu in (4 L) engine was developed by AMC in just 26 months using many off the shelf components while featuring, among others, additional strength, improved combustion chamber, port setup, and cam profile.[12] The total weight of the new engine was 483 pounds (219.1 kg
Tuleb välja, et kiiresti leiab netist kõike muud, peale mootorite kaalaude
Poole tunniga sain sellised andmed:
4.7L wet weight is 474 lbs- 215kg
3.7L wet weight is 422 lbs- 191kg
5,2L 499lbs- 226kg
The 242 cu in (4 L) engine was developed by AMC in just 26 months using many off the shelf components while featuring, among others, additional strength, improved combustion chamber, port setup, and cam profile.[12] The total weight of the new engine was 483 pounds (219.1 kg
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Korralik tankimootor ikka . Kunagi üks mootoriremontija ei jõudnud plokikaane kaalu ära imestadarannamees kirjutas: (219.1 kg
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Padjad on 3,1-l tehase koodiga 52059051 vasak ja 50-ga lõpp parem.Aga tegelikult istuvad ilma kronsata nad ka vastupidi ja ongi ühesugused ja erinevate koodidega. Näiteks http://www.jeepchryslerparts.eu/shop/pr ... -bush.htmlpuhvel kirjutas:Ehk keegi on minust targem.
Nimelt WJ 3.1-le kas sobivad bensuka mootori padjad ?
Läksin US-partsu patju küsima, mees uuris asja arvutist jah, noh jube kirves....
Uuris veel, leidis, et mootori patjadel miskid südamikud eraldi, mis tuleb välja pressida ja hind palju normaalsem.
Paraku, et need on bensuka patjadel ja seda ei tea kas 3.1-le sobib.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Varuosi võib siit küsida näiteks.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Tere vajan nõu ja abi1?!
Mure järgmine 3.1td hakkavad ära surema roolvõimu survetoru ja tagasivool, kas kellegil on pakkuda kasutatud variante või oskate soovitada kus saab taastada, sest hinnad .. roolivõimu survevoolik OEM 52088666ab 230.- roolivõimu tagasivool OEM 52088775ab 98.-.
Mure järgmine 3.1td hakkavad ära surema roolvõimu survetoru ja tagasivool, kas kellegil on pakkuda kasutatud variante või oskate soovitada kus saab taastada, sest hinnad .. roolivõimu survevoolik OEM 52088666ab 230.- roolivõimu tagasivool OEM 52088775ab 98.-.
me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Vanad voolikud näpus Hydroscandi ja tehakse sulle uued.
Nissan Pickup D21 King Cab
Stay focused and work smart!
Stay focused and work smart!
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Kus selliseid kullatud voolikuid müüakse?Milo78 kirjutas:Tere vajan nõu ja abi1?!
Mure järgmine 3.1td hakkavad ära surema roolvõimu survetoru ja tagasivool, kas kellegil on pakkuda kasutatud variante või oskate soovitada kus saab taastada, sest hinnad .. roolivõimu survevoolik OEM 52088666ab 230.- roolivõimu tagasivool OEM 52088775ab 98.-.
Rockautos algab tagasivoolu hind 5eur/tk ja survevoolikud 13eur/tk.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Selliste OEM koodidtega seal ei ole müügis vähemalt mina ei leidnud pakkus wj 4.0l ja 4.7 bensiinimootoriga autodele vidinaid või siis mina ei oska otsida ja hinnad sellised kuna originaalosana (MOPAR) saadaval ainult.
me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.