Uunikumiga metsas kihutamas
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Ma kuulsin, et ühel sinisel rvormelil oleks ka näiteks turbo kolinal tänavale kukkunud, kui mõni katse veel sõita oleks olnud... Või siis 2015? Antsumäe, kus ming (sinine) auto kaotas suht kiiresti pidurid, kuna ettevalmistusega oli kiirustatud ning katsetada ei jõutud enne võistlust... Mis põhjustel nt Erik üleeelmine aasta Horvaatias rooliotsa purunemise tõttu puusse küttis? Ma usun, et auto vaadati väga hoolikalt enne võistlus üle ning kõik kahtlased kohad hooldati. Samuti eelmisel aastal oleks Porgandiga napilt sama asi juhtunud, õnneks avastati käändmikus mõra õigeaegselt. Ühesõnaga kõigil juhtub. Mõnel tihedamini, mõnel vähem. Kui me uue autoga rajale esimest korda tulime, siis polnud me ka katsetanud. Peale paari katset olid kõikide portaalide poldid lahti ning rattad all väga lääpas
Aga Erikul selle kohapealt õigus. Meil kõigil põlveotsas ehitatud autod. Samuti tingimused, mis neile võistluse käigus avalduvad võivad tehnilist seisukorda väga kiiresti halvemuse poole viia. Pidevalt on näiteid, kus midagi juhtub elutähtsate sõlmedega nagu näiteks pidurid kaovad, või siis sõidetakse roolisüsteemis midagi puru ja siis üritatakse võistlust veel jätkata. Tingimused tehnikale on metsas ülirasked. Autod tehakse ka järjest kergemad (juppe õgvendatakse niikaua, kuni ükskord nõrgim koht metsas järgi annab ning sellest tehakse siis alles järeldused - nii meil siin see R&D ju käib).
Mina olen ka 70ne piirkiiruse poolt. Nagunii kiiremates lõikudes suudavad enamus enamvähem sama kiirusega liigelda ja palju rohkem sekundeid kaotatakse kuskil mujal. Lisaks mõned tiimid ei viitsi ikka turvavööd peale tõmmata, autodes vedeleb palju lahtiseid esemeid (väikestes klassides unustatakse nt hilift või tagavara ratas kinnitada) jne jne.
Aga Erikul selle kohapealt õigus. Meil kõigil põlveotsas ehitatud autod. Samuti tingimused, mis neile võistluse käigus avalduvad võivad tehnilist seisukorda väga kiiresti halvemuse poole viia. Pidevalt on näiteid, kus midagi juhtub elutähtsate sõlmedega nagu näiteks pidurid kaovad, või siis sõidetakse roolisüsteemis midagi puru ja siis üritatakse võistlust veel jätkata. Tingimused tehnikale on metsas ülirasked. Autod tehakse ka järjest kergemad (juppe õgvendatakse niikaua, kuni ükskord nõrgim koht metsas järgi annab ning sellest tehakse siis alles järeldused - nii meil siin see R&D ju käib).
Mina olen ka 70ne piirkiiruse poolt. Nagunii kiiremates lõikudes suudavad enamus enamvähem sama kiirusega liigelda ja palju rohkem sekundeid kaotatakse kuskil mujal. Lisaks mõned tiimid ei viitsi ikka turvavööd peale tõmmata, autodes vedeleb palju lahtiseid esemeid (väikestes klassides unustatakse nt hilift või tagavara ratas kinnitada) jne jne.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Sellised poolsurnud agregaadid hõljuvad VABA klassi autode seas.
Olles mõnda sellist remontinud ja taastanud, siis tuleb tõdeda, et ümber ehitatud roolikäpad, küünlavalgusega keevitatud panhardid, lekkivad küttetrassid, olematud rattalaagrid/piduriklotsid jne.
Sellel teemal olen rääkinud nii Eero kui ka Antoga, eks ole näha.
Aga teh. komka peab Vaba teh. seisule rohkem tähelepanu pöörama. Kuna tegemist on igamehe klassiga, siis on mõistetavalt ka eelarved oluliselt taskukohasemad. Ning ka teh lahendused sisaldavad suuremal määral perfolinti, kruve, nipukaid ja igasugu erinevaid teipe.
A.
Olles mõnda sellist remontinud ja taastanud, siis tuleb tõdeda, et ümber ehitatud roolikäpad, küünlavalgusega keevitatud panhardid, lekkivad küttetrassid, olematud rattalaagrid/piduriklotsid jne.
Sellel teemal olen rääkinud nii Eero kui ka Antoga, eks ole näha.
Aga teh. komka peab Vaba teh. seisule rohkem tähelepanu pöörama. Kuna tegemist on igamehe klassiga, siis on mõistetavalt ka eelarved oluliselt taskukohasemad. Ning ka teh lahendused sisaldavad suuremal määral perfolinti, kruve, nipukaid ja igasugu erinevaid teipe.
A.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Antsumäe 2015 ja see Talisprint olidki pigem testid.LauriJ kirjutas:Ma kuulsin, et ühel sinisel vormelil oleks ka näiteks turbo kolinal tänavale kukkunud, kui mõni katse veel sõita oleks olnud... Või siis 2015? Antsumäe, kus ming (sinine) auto kaotas suht kiiresti pidurid, kuna ettevalmistusega oli kiirustatud ning katsetada ei jõutud enne võistlust... :
Ikka juhtub ja rohkem juhtub siis kui pole veel ise teinud
Ehk ei juhtu neil kes midagi ei tee. Kes teeb, sel ka juhtub.
HM Racing Team
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Eks ta nii olegi. Teised katsetavad säästlikumaid ja alternatiivseid autoehituse viise.
Sellepärast suuremad kiirused võivadki palju jama põhjustada .
Sellepärast suuremad kiirused võivadki palju jama põhjustada .
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Säästlikum ja alternatiivne on teibi, kruvide ja montaazilindiga veLauriJ kirjutas:Eks ta nii olegi. Teised katsetavad säästlikumaid ja alternatiivseid autoehituse viise.
Sellepärast suuremad kiirused võivadki palju jama põhjustada .
HM Racing Team
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Jep. Teip on kergem kui metallkinnitus, montaazilint on juba tehases läbi puuritud. Seega puhas reissing värk.Movistar kirjutas:Säästlikum ja arternatiivne on teibi, kruvide ja montaazilindiga veLauriJ kirjutas:Eks ta nii olegi. Teised katsetavad säästlikumaid ja alternatiivseid autoehituse viise.
Sellepärast suuremad kiirused võivadki palju jama põhjustada .
Eks tehniline komisjon võiks eluohtlikud lahendused välja prakeerida enne võistlust. Võistluse käigus uudsete lahenduste leiutajatega palvetan enne võistlust, et satun nendega samas suunas sõitma - siis vast kokku ei põrka.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Enne eelmise aasta kukepead käis meil auto pulkadeks lahti ja kõik mis vähegi tundus kahtlane, läks vahetusse. Sitaks aega ja raha läks.
Ja siis tehnilises vinguti läbipõlenud gabariidi pärast. 1000m hiljem polnud eriti kellelgi terveid tulesid.
Nagu uputaja eelpool kirjeldas, siis tegelikult tuleks pöörata tähelepanu OLULISELE, mitte põristada lonti, et pukseerimisaasa värv on liialt kulunud.
Helar
Vaba # 518
Ja siis tehnilises vinguti läbipõlenud gabariidi pärast. 1000m hiljem polnud eriti kellelgi terveid tulesid.
Nagu uputaja eelpool kirjeldas, siis tegelikult tuleks pöörata tähelepanu OLULISELE, mitte põristada lonti, et pukseerimisaasa värv on liialt kulunud.
Helar
Vaba # 518
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Johhaidii.Kellegil ikka väga sügeleb kuskil midagi.
Lugesin kogu teema läbi ja ainuke kellele selle punkti võiks omistada on mitte nii lugupeetud kaasvõistleja kes soovitas kiiremini sõitjatel oma karikad võiga kokku teha ja sisse istuda .
Lõik protokollist:
5.Suur Maasturite Talvesprint 2018 võistlusel kiirust ületanud ja hiljem korraldajaid, 4x4 komiteed ning kogu
maastikusõidu võistluste mainet mustanud sportlaste käitumine, kas määrata võistluskeeld?
5.1. Seoses algmaterjali puudulikkusega ei võeta arutusele.
Lugesin kogu teema läbi ja ainuke kellele selle punkti võiks omistada on mitte nii lugupeetud kaasvõistleja kes soovitas kiiremini sõitjatel oma karikad võiga kokku teha ja sisse istuda .
Lõik protokollist:
5.Suur Maasturite Talvesprint 2018 võistlusel kiirust ületanud ja hiljem korraldajaid, 4x4 komiteed ning kogu
maastikusõidu võistluste mainet mustanud sportlaste käitumine, kas määrata võistluskeeld?
5.1. Seoses algmaterjali puudulikkusega ei võeta arutusele.
HM Racing Team
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Movistar kirjutas:Johhaidii.Kellegil ikka väga sügeleb kuskil midagi.
Lugesin kogu teema läbi ja ainuke kellele selle punkti võiks omistada on mitte nii lugupeetud kaasvõistleja kes soovitas kiiremini sõitjatel oma karikad võiga kokku teha ja sisse istuda .
Lõik protokollist:
5.Suur Maasturite Talvesprint 2018 võistlusel kiirust ületanud ja hiljem korraldajaid, 4x4 komiteed ning kogu
maastikusõidu võistluste mainet mustanud sportlaste käitumine, kas määrata võistluskeeld?
5.1. Seoses algmaterjali puudulikkusega ei võeta arutusele.
Et siis korraldajate poolt on ok orgunnida sitasti ettevalmistatud reglemendiga võistlust?
Ja isiklikud emotsioonid kummutavad ratsionaalse mõtlemise, sest kellelgi on rohkem mune arvamust välja öelda kui kellelgi?
Lasteaed.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Teadmatus on ikka tore asi küll, ma ilmselt poleks öösel magadagi saanud, kui oleks teadnud, et mu närune autosportlase karjäär ripub sellise päevakorra punkti pärast juuksekarva otsas. Jumal tänatud, et kellegil armulikust oli ja asi tagasi lükati.Movistar kirjutas:Johhaidii.Kellegil ikka väga sügeleb kuskil midagi.
Lugesin kogu teema läbi ja ainuke kellele selle punkti võiks omistada on mitte nii lugupeetud kaasvõistleja kes soovitas kiiremini sõitjatel oma karikad võiga kokku teha ja sisse istuda .
Lõik protokollist:
5.Suur Maasturite Talvesprint 2018 võistlusel kiirust ületanud ja hiljem korraldajaid, 4x4 komiteed ning kogu
maastikusõidu võistluste mainet mustanud sportlaste käitumine, kas määrata võistluskeeld?
5.1. Seoses algmaterjali puudulikkusega ei võeta arutusele.
Aga kas poleks nüüd aeg näpuga näitajatel selgitada, just seda, maine kahjustamise poolt. Ma oleks nagu kuskilt nüüd hiljuti kuulnud, et kiirusega patustasid logide järgi KÕIK TR3 klassis osalejad, kaasa arvatud need, kes protestipileti ostsid? Äkki peaks keegi nüüd vabandama? Mõne õllegi tooma, ähh? Või see asi nüüd käibki, et kellegi umbmääraste vihjete põhjal visatakse nendele, kes oma vigu tunnistada julgevad, virtsa avalikult krae vahele ja siis pannakse veel võistleja litsentsi kehtivus arutluse alla? Ja mis siis nüüd saab, unustame lihtsalt ära? Aga, mis saab sellest karikast, mis mul paluti sisse istuda, võin selle oma kapi otsa tagasi panna, või pean edasi häbenema, et äkki sohiga saadud?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Teeks logid avalikuks tagasi. Tahaks ka näha. Praegu tundub see kõigi kiiruseületamine veel suurema õhust võetud väitena.
Kui mina oleks kasvõi nt 71kmh sõitnud, oleksin reeglite järgi küll patune aga jääksin oma arvamusele kindlaks.
Kui mina oleks kasvõi nt 71kmh sõitnud, oleksin reeglite järgi küll patune aga jääksin oma arvamusele kindlaks.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Ja antud kontekstis, kus lubatud kiiruseks oli 70 kmh, siis mis pagana vahet sellel on, kas sa ületasid seda 1km tunnis või 21 km tunnis? Rikkumine on rikkumine, eriti veel antud juhendit järgides, kus pole määratud väikest rikkumist, suurt rikkumist ja "eriti kuradi häbitult suurt rikkumist". See on täpselt sama asi, kui "natuke rase". e. sellist asja pole olemas.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Ja ennem tundus igati loogiline väide, et ainult mina ja Moovi ületasid kiirust? Ja just nendel kahel, peaks edaspidise sõitmise ära keelama?LauriJ kirjutas:Teeks logid avalikuks tagasi. Tahaks ka näha. Praegu tundub see kõigi kiiruseületamine veel suurema õhust võetud väitena.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Protesti kirjutaja patustas kiirusega kahel korral - ühe korra peale esimest ringi õhtul telefoniga Ardusse sõites saateautos ja teine kord katsele sõites ülesõidul 2 sekundit.
Ma leian, et Eero väide selle kohta, et kõik patustasid oli liialdus.
Hea meelega ootan oma õlut ja vabandust.
Ma leian, et Eero väide selle kohta, et kõik patustasid oli liialdus.
Hea meelega ootan oma õlut ja vabandust.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Re: Uunikumiga metsas kihutamas
Miks +10kmh saad trahvi, +21kmh võidakse load hoiule võtta ning +41kmh aresti maja viiakse? Vahe on sees, kas sõidan linnas üldises liiklusvoos 55kmh või olen huligaan ja lased 200kmh. Mõlemal juhul on tegu kiiruseületamisega ju. Lihtsalt vahe on selles, et +1kmh minujaoks on tõesti eksimus (võib nimetada ka spidomeetri veaks või mõõteveaks). +21kmh seda kindlasti enam pole. 55kmh liikuvad "reeglite rikkujad" ei peaks peeglisse vaatama, kui nimetavad 200kmh liikunud indiviidi huligaaniks.
Kui võtta navicupi aluseks, siis Urvo ju pani siia pildi, mis näitas Silverbeasti kiiruseks 112kmh. Kui te väidate ja toetute oma OZI trackile, et sõitsite 91kmh, siis võime ju öelda, et navicup eksib 21kmh ja need ülejäänusi, keda ennist ka kiiruseületajateks tembeldati (kuigi ületasid vb 3-4kmh piirkiirust), sõitsid tegelikult 50ga.
Kokkuvõttes ma ei usu, et keegi Sinult (Erik) vabandust paluma tuleb. (karikate sisseistumise jutust ei tea ma ka midagi, see päris huvitav teema ).
Päris mitmed tiimid on avaldanud soovi,et trackid ja kiirused avalikustataks uuesti, miks seda siis ei tehta? Kardetakse " 4x4 komiteed ning kogu maastikusõidu võistluste maine" mustamist?
Mina pole väitnud, et Silverbeast ja Boatworld kiirust ületasid. Kellegile sõidukeelu andmist ei pea õigeks. Tahan ikka, et tulevik oleks meil aus ja turvaline
Kui võtta navicupi aluseks, siis Urvo ju pani siia pildi, mis näitas Silverbeasti kiiruseks 112kmh. Kui te väidate ja toetute oma OZI trackile, et sõitsite 91kmh, siis võime ju öelda, et navicup eksib 21kmh ja need ülejäänusi, keda ennist ka kiiruseületajateks tembeldati (kuigi ületasid vb 3-4kmh piirkiirust), sõitsid tegelikult 50ga.
Kokkuvõttes ma ei usu, et keegi Sinult (Erik) vabandust paluma tuleb. (karikate sisseistumise jutust ei tea ma ka midagi, see päris huvitav teema ).
Päris mitmed tiimid on avaldanud soovi,et trackid ja kiirused avalikustataks uuesti, miks seda siis ei tehta? Kardetakse " 4x4 komiteed ning kogu maastikusõidu võistluste maine" mustamist?
Mina pole väitnud, et Silverbeast ja Boatworld kiirust ületasid. Kellegile sõidukeelu andmist ei pea õigeks. Tahan ikka, et tulevik oleks meil aus ja turvaline