Pajero 2007 poob kinni kiirendades
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pajero 2007 poob kinni kiirendades
Tere!
Kas kellegil on olnud kogemust järgmise murega?
Tegemist 3,2 125kw mootoriga, käivitud soojalt/külmalt ideaalset, sõidab samuti väga hästi kuid kui kiirendada, siis käikudelt 2-3 ja 3-4 näiteks möödasõitu tehes, siis kuskil 3000 pöörde peal poob ennast kinni ja edasi ei lähe, samuti ei vaheta käiku üles enne kui möödunud on kuskil 5-6 sekundit. Teine asi on, et sõidan rahulikult ja kiirendan korraks ja lasen gaasipedaali lahti, siis jõnksutab autot, algul tundis nagu kast lahmiks käike kuid tundub, et midagi ikka mootoriga.
Tänades abi eest ette!
Kas kellegil on olnud kogemust järgmise murega?
Tegemist 3,2 125kw mootoriga, käivitud soojalt/külmalt ideaalset, sõidab samuti väga hästi kuid kui kiirendada, siis käikudelt 2-3 ja 3-4 näiteks möödasõitu tehes, siis kuskil 3000 pöörde peal poob ennast kinni ja edasi ei lähe, samuti ei vaheta käiku üles enne kui möödunud on kuskil 5-6 sekundit. Teine asi on, et sõidan rahulikult ja kiirendan korraks ja lasen gaasipedaali lahti, siis jõnksutab autot, algul tundis nagu kast lahmiks käike kuid tundub, et midagi ikka mootoriga.
Tänades abi eest ette!
Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades
Vaheta alustuseks kütusefiltrid ära.
Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades
Esinduse hooldus oli 2500 km tagasi :/
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades
Filter ummistub mustast kütusest, mitte hooldamatusest. Korraliku küttega võib filter läbi roostetada, väljsat sisse ja halva kütusega võib paagitäiega mitu filtrit vahetada.Andres1 kirjutas:Esinduse hooldus oli 2500 km tagasi :/
Tehtud, mõeldud.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2439
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades
Kas probleem algas peale konkreetset tankimist mõne minuti jooksul? Siis kütus.Andres1 kirjutas:Esinduse hooldus oli 2500 km tagasi :/
Kas probleem ilmneb alati samades tingimustes? Või vahel ei ole probleemi? Siis vaakum ja turbo juhtimine.
Kas seda autot saab arvutiga üle kuulata sõidu ajal? Kas kõikpöörlemised ja surved on normis probleemi tekkimisel või mõni näit hüppab?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades
Tere!
Tänan kõiki vastajaid.
Täna käis AGR ja arvuti vigu ei näidanud, küll läks vahetusele kütusefilter mis olla andmebaasi järgi vahetatud 50 000km tagasi.
Praegu toimib justkui kõik ideaalselt.
Tervitades
Tänan kõiki vastajaid.
Täna käis AGR ja arvuti vigu ei näidanud, küll läks vahetusele kütusefilter mis olla andmebaasi järgi vahetatud 50 000km tagasi.
Praegu toimib justkui kõik ideaalselt.
Tervitades
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades
50000km? Tegid nalja praegu?Andres1 kirjutas:Tere!
Tänan kõiki vastajaid.
Täna käis AGR ja arvuti vigu ei näidanud, küll läks vahetusele kütusefilter mis olla andmebaasi järgi vahetatud 50 000km tagasi.
Praegu toimib justkui kõik ideaalselt.
Tervitades
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades
Miks nalja, esindused teevad hooldust ju tehasejuhendi järgi, mu isuzul on kütusefiltri vahetus nn suures hoolduses elik 45 ooo km pealt, muidugi vahetan iga õlivahetusega kõik filtrid, seda enam et pole enam esinduse originaalfiltrid.TiitR kirjutas:50000km? Tegid nalja praegu?Andres1 kirjutas:Tere!
Tänan kõiki vastajaid.
Täna käis AGR ja arvuti vigu ei näidanud, küll läks vahetusele kütusefilter mis olla andmebaasi järgi vahetatud 50 000km tagasi.
Praegu toimib justkui kõik ideaalselt.
Tervitades
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades
Pean vaatama arve pealt, kuid meil käib uuem Jeep iga 20000km. tagant Silberis hoolduses ja minu arust on igakord ka küttefilter vahetatud. Soovitatakse ju see filter vahetada hiljemalt kahe hoolduse tagant. Mina enda omadel teen seda igal hooldusel (olenevalt autost, kas 10 või 15000km. tagant).honkomees kirjutas:Miks nalja, esindused teevad hooldust ju tehasejuhendi järgi, mu isuzul on kütusefiltri vahetus nn suures hoolduses elik 45 ooo km pealt, muidugi vahetan iga õlivahetusega kõik filtrid, seda enam et pole enam esinduse originaalfiltrid.TiitR kirjutas:50000km? Tegid nalja praegu?Andres1 kirjutas:Tere!
Tänan kõiki vastajaid.
Täna käis AGR ja arvuti vigu ei näidanud, küll läks vahetusele kütusefilter mis olla andmebaasi järgi vahetatud 50 000km tagasi.
Praegu toimib justkui kõik ideaalselt.
Tervitades
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades
Rõhk sõnadel minu arust Isuzul on meil norm 15 000 hoolduseks, saksal 20 000 km, aga kütusefiltri vahetus ette nähtud igal kolmandal hooldusel (nn suur hooldus koos kõigi mahlade vahetusega, sillad, kastid jne).TiitR kirjutas:... meil käib uuem Jeep iga 20000km. tagant Silberis hoolduses ja minu arust on igakord ka küttefilter vahetatud. Soovitatakse ju see filter vahetada hiljemalt kahe hoolduse tagant. ...
Muide kütusefilter oli ainuke asi, mida esindus tungivalt soovitas ka pärast garantiiaega kasutada vaid originaali, igasugu pukside jms osas pakkusid ise odavaid alternatiive.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- alfasierra1
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 20
- Liitunud: L Jaan 13, 2018 4:41 pm
Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades
Minu 2007 Pajerol olid samad sümptomid. Kiirendamisel jõud kadunud ja mootor justkui poos. Sai käidud AGR-is ja sealt öeldi, et kiirendades ei saa mootor piisavalt õhku.
Viga oli ummistunud sisselaske kollektoris. Kui see maha võeti, siis avanev pilt oli masendav. Kanalid olid totaalselt umbes. Peale puhastamist kaaluti kollektorist välja raiutud pigi ja seda oli peaaegu 600g
Peale seda sai EGR kinni pandud ja ajust välja progetud. Nüüd vajutad ja läheb
Viga oli ummistunud sisselaske kollektoris. Kui see maha võeti, siis avanev pilt oli masendav. Kanalid olid totaalselt umbes. Peale puhastamist kaaluti kollektorist välja raiutud pigi ja seda oli peaaegu 600g
Peale seda sai EGR kinni pandud ja ajust välja progetud. Nüüd vajutad ja läheb
Jeep GC SRT 2015
- alfasierra1
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 20
- Liitunud: L Jaan 13, 2018 4:41 pm
Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades
Lisan siia teemasse veel ühe võimaliku probleemi ja lahenduse.
Sõitsin u. kuu aega tagasi läbi löökaugust, mis peale hakkas auto mootor puterdama. Tööle läks ilusti nii külmalt kui soojalt, kuid kiirendus kadunud ( tõmme tuli järgi alles 3000+ pööretel), aeglasel sõidul kord vedas ja siis jälle mitte. Paar korda pikemal distantsil viskas mootori tule põlema ja turbo tagant ära ( veakood P0299 turbocharger). Et saaks edasi sõita, pidin veakoodi OBD skänneriga ära kustutama.
Murest murtuna panin aja kinni Silber autosse, kirjutades oma murest ja tellisin täis diagnostika ( Peterburi teel), lootes saada abi margiesindusest. Esimene ja viimane kord kui sinna lähen ... täielik joke! Viisin lonkava auto sinna, sain päeva peale vastuse, et viga ei leitud ja võite oma auto ära viia ... ning sõitsin oma lonkava autoga sealt minema. Kuna teenuse eest arvet ei esitatud ja ühtegi paberit kaasa ei antud, siis ei tea kas üldse mingit diagnosti tehtiga.
Probleemi lahendus - lugesin erinevaid foorumeid nii meilt kui välismaalt ja arvatavaks probleemseks kohaks pakuti MAF andurit, ehk siis õhumassi lugejat. Sain kokku tuttavaga, kellel sama Pajero. Laenasin tema masina MAF-i ja probleemid kadusin nagu nõia väel Eile sain kätte uue tellitud (DENSO DMA-0113) anduri ja mootor töötab ja veab nii nagu vaja
Sõitsin u. kuu aega tagasi läbi löökaugust, mis peale hakkas auto mootor puterdama. Tööle läks ilusti nii külmalt kui soojalt, kuid kiirendus kadunud ( tõmme tuli järgi alles 3000+ pööretel), aeglasel sõidul kord vedas ja siis jälle mitte. Paar korda pikemal distantsil viskas mootori tule põlema ja turbo tagant ära ( veakood P0299 turbocharger). Et saaks edasi sõita, pidin veakoodi OBD skänneriga ära kustutama.
Murest murtuna panin aja kinni Silber autosse, kirjutades oma murest ja tellisin täis diagnostika ( Peterburi teel), lootes saada abi margiesindusest. Esimene ja viimane kord kui sinna lähen ... täielik joke! Viisin lonkava auto sinna, sain päeva peale vastuse, et viga ei leitud ja võite oma auto ära viia ... ning sõitsin oma lonkava autoga sealt minema. Kuna teenuse eest arvet ei esitatud ja ühtegi paberit kaasa ei antud, siis ei tea kas üldse mingit diagnosti tehtiga.
Probleemi lahendus - lugesin erinevaid foorumeid nii meilt kui välismaalt ja arvatavaks probleemseks kohaks pakuti MAF andurit, ehk siis õhumassi lugejat. Sain kokku tuttavaga, kellel sama Pajero. Laenasin tema masina MAF-i ja probleemid kadusin nagu nõia väel Eile sain kätte uue tellitud (DENSO DMA-0113) anduri ja mootor töötab ja veab nii nagu vaja
Jeep GC SRT 2015