Volvo C303 projekt
Moderaator: Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Volvo C303 projekt
Ajendatuna ühest teemas kust selgus,et vanu raipeid pole mõtet putitada, tekkis mõte,et teeks uue teema ja siin on kõik hea ja halb nõu teretulnud .
Nimelt loodus tühja kohta ei salli ja nüüd kui võistlusauto on targemate juhtmejumalate käes tegemises ,oligi hea põhjus ette võtta kaua mõeldud projekt nimega Volvo .
Tahaks teha siis ühe "väga hea" hobisõiduki sellest 41 a vanast asjast.
Hakkasime seda juba vaikselt timmima nii 1,5 a tagasi aga vaikselt on soiku jäänud.Küll ei viitsi,siis pole kus teha,siis pole aega (oma garaazis ikka väga kitsas) ja siis jälle ei viitsi.
Seda volvot on õnnistatud ühe väga õnnetu 3 liitrise bensiinimootoriga ja see oli ammu selge,et tuleb vahetada. 35 liitrit sajale ja ei mingit rõõmu .Hing ihkas ikka teravat bensiini aga mingil hetkel käis peast mingi kiiks läbi ja sai kiiruga ostetud LC 3,0TD ja see sai veel kiiremini vahele topitud,et mõte ei jõuaks vahepeal muutuda.
Kokku sai see istutatud 3 sillalise volvo pealt pärit 5 käigulise kastiga.Sidur LC.
Siis läks sinna peale MB G pealt pärit võimendav roolikarp,et jõuaks ka keerata seda asja ilma jõusaalis käimata.
Ja siis jäi see jälle seisma kuna polnud julgust minna lihtsalt arki,et bensiin diisliks ümber vormistataks. Hirm oli muidugi suurem kui vaja. Arkis polnud mingit probleemi ja 2 tunniga oli bensiinist saanud diisel ja rattad olid ka passis nii nagu peavad .
Plaanid aga on suured:
Volvo kõige kiirem sillaülekanne on 5,99:1 .Ilmselt liiga aeglane ikka diisli jaoks. Horvaadid lubasid lähiajal teele panna custom jupid,et ülekande saaks 5,15:1 .Ootame ja pildistame kui tulevad.
Pump dieselmeken-isse ja turbo külma poole tiiviku vahetus.
Väline puur,et kere vähegi sirge püsiks.
Ketaspidurid
Meh.vints+elektri tali
Kogu kere värvimine,isoleerimine ja soojustamine ning viimistlus seest,et oleks soe ja vähe vaiksem.
100% uus elekter ja tuled.Kogu auto 12 v peale.
Suurem RV kütusepaak
Uued istmed. Esimesed ma juba leidsin aga tagumise pikaga on probleem.Ei tea mida panna.Kui kellegil on head kogemust millise aparaadi pikk iste võiks täpselt sobida siis võib vabalt teada anda.Toon tume ja soovitatavalt nahk.
Samuti võib infot jagada,et milline vähe moodsam radikas sinna ette mahub.Kõrgus tundub,et võiks olla ca 15 cm suurem kui originaal.
JaNiiEdasi
Panen paar pilti ka,et usutavam tunduks.
Nimelt loodus tühja kohta ei salli ja nüüd kui võistlusauto on targemate juhtmejumalate käes tegemises ,oligi hea põhjus ette võtta kaua mõeldud projekt nimega Volvo .
Tahaks teha siis ühe "väga hea" hobisõiduki sellest 41 a vanast asjast.
Hakkasime seda juba vaikselt timmima nii 1,5 a tagasi aga vaikselt on soiku jäänud.Küll ei viitsi,siis pole kus teha,siis pole aega (oma garaazis ikka väga kitsas) ja siis jälle ei viitsi.
Seda volvot on õnnistatud ühe väga õnnetu 3 liitrise bensiinimootoriga ja see oli ammu selge,et tuleb vahetada. 35 liitrit sajale ja ei mingit rõõmu .Hing ihkas ikka teravat bensiini aga mingil hetkel käis peast mingi kiiks läbi ja sai kiiruga ostetud LC 3,0TD ja see sai veel kiiremini vahele topitud,et mõte ei jõuaks vahepeal muutuda.
Kokku sai see istutatud 3 sillalise volvo pealt pärit 5 käigulise kastiga.Sidur LC.
Siis läks sinna peale MB G pealt pärit võimendav roolikarp,et jõuaks ka keerata seda asja ilma jõusaalis käimata.
Ja siis jäi see jälle seisma kuna polnud julgust minna lihtsalt arki,et bensiin diisliks ümber vormistataks. Hirm oli muidugi suurem kui vaja. Arkis polnud mingit probleemi ja 2 tunniga oli bensiinist saanud diisel ja rattad olid ka passis nii nagu peavad .
Plaanid aga on suured:
Volvo kõige kiirem sillaülekanne on 5,99:1 .Ilmselt liiga aeglane ikka diisli jaoks. Horvaadid lubasid lähiajal teele panna custom jupid,et ülekande saaks 5,15:1 .Ootame ja pildistame kui tulevad.
Pump dieselmeken-isse ja turbo külma poole tiiviku vahetus.
Väline puur,et kere vähegi sirge püsiks.
Ketaspidurid
Meh.vints+elektri tali
Kogu kere värvimine,isoleerimine ja soojustamine ning viimistlus seest,et oleks soe ja vähe vaiksem.
100% uus elekter ja tuled.Kogu auto 12 v peale.
Suurem RV kütusepaak
Uued istmed. Esimesed ma juba leidsin aga tagumise pikaga on probleem.Ei tea mida panna.Kui kellegil on head kogemust millise aparaadi pikk iste võiks täpselt sobida siis võib vabalt teada anda.Toon tume ja soovitatavalt nahk.
Samuti võib infot jagada,et milline vähe moodsam radikas sinna ette mahub.Kõrgus tundub,et võiks olla ca 15 cm suurem kui originaal.
JaNiiEdasi
Panen paar pilti ka,et usutavam tunduks.
- Manused
-
- Ring and pinion.jpg (104 KiB) Vaadatud 11157 korda
HM Racing Team
Re: Volvo C303 swap
mitu istumiskohta see tagumine pikk iste peaks sisaldama? mina ise kavatsen panna oma mitsubishi l300 -le 2gen pajero tagumise istme mille seljatugi on igate pidi reguleeritav ning lisaks on tal olemas käetoed kuid arvan et vollvosse see iste on ilmselt kitsas.Võid minna roosna alliku pakiauto kodulehele kus on lammutatud autode pildid nii väljast kui ka seest ,ning siis saad näiteks vaadata milline oleks sinu mõistes sobilik volvosse ,muidugi oma silm on kuningas.Kui ise istet otsisin oma bussi, siis tundus ,et igasuguste mb vitode ja vianode istmed olid ka suht ok.võid vaadata ka vw caravelle või transporteri omi.
ps.osadel vito istmetel on juba turvavööd istme külge ehitatud.(need luksus vitode istmed on muidugi ka siga kallid)
ps.osadel vito istmetel on juba turvavööd istme külge ehitatud.(need luksus vitode istmed on muidugi ka siga kallid)
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Volvo C303 swap
Kodanik Jaanus Paju otsis ka tükk aega, mida enda off-road tehnoabi bussi panna ning lõpuks jäi valik pidama Jaguari esisitmete peale. Põhjuseid mitu:
*istusid kenasti kõrvuti ja olid õige mõõduga
*olid mugavad ja hästi reguleeritavad
*olid hulgim ja mõistliku hinnaga kättesaadavad (2,7 TDV6 doonormootorite eemaldamise järel jääb Land Roveri inimestel ju kõik muu Jaguri kola üle)
Võid paluda tal (kui mitte varem, siis mõnel võistlusel) oma bussi salongi esitleda.
*istusid kenasti kõrvuti ja olid õige mõõduga
*olid mugavad ja hästi reguleeritavad
*olid hulgim ja mõistliku hinnaga kättesaadavad (2,7 TDV6 doonormootorite eemaldamise järel jääb Land Roveri inimestel ju kõik muu Jaguri kola üle)
Võid paluda tal (kui mitte varem, siis mõnel võistlusel) oma bussi salongi esitleda.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Volvo C303 swap
See on nüüd mingi konksuga lause,millest ainult tulihingelised "inglise huumori" fännid aru saavad.Landy kirjutas: *olid hulgim ja mõistliku hinnaga kättesaadavad (2,7 TDV6 doonormootorite eemaldamise järel jääb Land Roveri inimestel ju kõik muu Jaguri kola üle)
LR ja jaguari istmed on kuidas täpselt omavahel seotud ?
Istmeid oleks vaja jah selliseid kus reas 3 kohta ja igal mehel oma vöö istme küljes.
Või olla nii RIDA 3 kui ka kõik eraldi.
HM Racing Team
- suitsukala
- Fitting 38"
- Postitusi: 288
- Liitunud: L Apr 16, 2016 7:04 pm
- Asukoht: Saaremaa, Kärla
Re: Volvo C303 swap
Ilmselt mõtles Landy seda, et ostetakse ainult mootori pärast Jaguar, tõstetakse mootor Jaguarilt LR'le ning ülejäänud Jaguari kola müüki.Movistar kirjutas:See on nüüd mingi konksuga lause,millest ainult tulihingelised "inglise huumori" fännid aru saavad.Landy kirjutas: *olid hulgim ja mõistliku hinnaga kättesaadavad (2,7 TDV6 doonormootorite eemaldamise järel jääb Land Roveri inimestel ju kõik muu Jaguri kola üle)
LR ja jaguari istmed on kuidas täpselt omavahel seotud ?
Istmeid oleks vaja jah selliseid kus reas 3 kohta ja igal mehel oma vöö istme küljes.
Või olla nii RIDA 3 kui ka kõik eraldi.
Jeep Comanche Laredo '88
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Volvo C303 swap
Täpslet nii. Need Ford-Pesukott 2.7L TDV6 mootorid surevad kärbestena ja normaalse doonori saab reeglina Jaguari aiste vahelt.suitsukala kirjutas: Ilmselt mõtles Landy seda, et ostetakse ainult mootori pärast Jaguar, tõstetakse mootor Jaguarilt LR'le ning ülejäänud Jaguari kola müüki.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Volvo C303 swap
Ma sain enda omale imedepõllult korraliku C306 radika. Kuuma suve pole veel näinud, aga originaal radikast on ikka tublisti paksem. Mu OM603 jaoks peaks piisama.
Siseviimistlusega on juba täitsa enamvähem (salongi esimeses osas). Mürasummutus matid-jutud-värgid tehtud.
Neid esiistmeid saan vajadusel soovitada. Natuke pikemad kui originaalid, aga padja kõrgus koos siinidega 1-2cm originaalidest madalam isegi. Ning laiuse poolest sobisid ka väga hästi.
Siseviimistlusega on juba täitsa enamvähem (salongi esimeses osas). Mürasummutus matid-jutud-värgid tehtud.
Neid esiistmeid saan vajadusel soovitada. Natuke pikemad kui originaalid, aga padja kõrgus koos siinidega 1-2cm originaalidest madalam isegi. Ning laiuse poolest sobisid ka väga hästi.
Re: Volvo C303 swap
Istmed sain sealt: https://www.fk-shop.de/index.php?lang=1 ... =Cyberstar+
Mul siis mudel "Cyberstar", kunstnahast. Hetkel vaadates tundus seal seda mudelit kunstnahast ainult halli olevat, ülejäänud valikud on riidest ('fabric' vs 'artificial leather'). Hinnad ja saada olevad värvid jms muutub seal lehel üleöö ja 100+ eur ulatuses nii et natuke peab passima et omale meeldiv värv hea hinnaga saada. Ise sain 200 eur paar + transport 50 euri.
Seal ka mõned teised mudelid (ka nö korvistme tüüpi) ja ka sellised, mis välimuselt Cyberstariga samasugused, aga mõõtudelt suuremad. Nii ei peab hoolega jälgima (mõõtude pilt on toodete juures olemas), muidu pärast ei mahu autosse ära.
Polstri sain ebayst, umbes midagi sellist: https://www.ebay.co.uk/itm/10SQ-MT-SMOK ... 2749.l2649
Väga hea materjal. Lihtne paigaldada ja venib ilusti ka ümber keskkonsooli ning võtab kohe uue kuju ega jää kusagilt kiskuma. Ma sain ruutmeetri hinnaks koos liimi ja transpordiga alla 8 euri. Tellisin 10 ruutu, millest vast natuke üle poole kulus esimese salongi jaoks ära. Eestist tundus et alla 20 eur/m2 ei pakuta suurt midagi.
Uksetihendite jaoks võtsin ka materjali ebayst. https://www.ebay.co.uk/itm/Uni-Large-Ca ... 2749.l2649
Eestist ei leidnud alla 8eur/m kusagilt.. ja ka siis oleks pidanud võtma 25m rulli korraga.
Mul siis mudel "Cyberstar", kunstnahast. Hetkel vaadates tundus seal seda mudelit kunstnahast ainult halli olevat, ülejäänud valikud on riidest ('fabric' vs 'artificial leather'). Hinnad ja saada olevad värvid jms muutub seal lehel üleöö ja 100+ eur ulatuses nii et natuke peab passima et omale meeldiv värv hea hinnaga saada. Ise sain 200 eur paar + transport 50 euri.
Seal ka mõned teised mudelid (ka nö korvistme tüüpi) ja ka sellised, mis välimuselt Cyberstariga samasugused, aga mõõtudelt suuremad. Nii ei peab hoolega jälgima (mõõtude pilt on toodete juures olemas), muidu pärast ei mahu autosse ära.
Polstri sain ebayst, umbes midagi sellist: https://www.ebay.co.uk/itm/10SQ-MT-SMOK ... 2749.l2649
Väga hea materjal. Lihtne paigaldada ja venib ilusti ka ümber keskkonsooli ning võtab kohe uue kuju ega jää kusagilt kiskuma. Ma sain ruutmeetri hinnaks koos liimi ja transpordiga alla 8 euri. Tellisin 10 ruutu, millest vast natuke üle poole kulus esimese salongi jaoks ära. Eestist tundus et alla 20 eur/m2 ei pakuta suurt midagi.
Uksetihendite jaoks võtsin ka materjali ebayst. https://www.ebay.co.uk/itm/Uni-Large-Ca ... 2749.l2649
Eestist ei leidnud alla 8eur/m kusagilt.. ja ka siis oleks pidanud võtma 25m rulli korraga.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Volvo C303 swap
Mulle jäid sellised pihku.
Tihend on vähemalt Tallinnas letikaup.
Tihend on vähemalt Tallinnas letikaup.
HM Racing Team
Re: Volvo C303 swap
No Sparco vastu nende hiinakatega ikka ei saa jaa.
Aga tagumist istet otsin/mõtlen veel ise ka. Kindel plaan on taha voodi teha, aga pole veel eriti isegi mõelnud, kas teha voodi kuidagi eraldi või siis nii, et istmed läheks voodiks.
Aga tagumist istet otsin/mõtlen veel ise ka. Kindel plaan on taha voodi teha, aga pole veel eriti isegi mõelnud, kas teha voodi kuidagi eraldi või siis nii, et istmed läheks voodiks.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Volvo C303 swap
Mingitest 2+1 klapitavatest tagaistmetest komplekteerida 1+2+1 võiks ju ka teema olla? Ja mürasummutus, seda tuleb teha võimalikult müra lähedal. Head on kleebitavad, fooliumiga müramatid ja kogu plekile, mis mootorit ümbritseb. Üsna arvestatav lärm tuleb esimestest rattakoobastest, seega mõjub hästi mingi ekraan, kere ja raami vahele jne.
Tehtud, mõeldud.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Volvo C303 swap
Äkki mõnest Carvelle matkamasina romust leiad voodiks käiva tagaistme? Kapteni esistmed müüakse tavaliselt hetkega maha,aga tagumisi pidavat rohkem liikuma.olli kirjutas:No Sparco vastu nende hiinakatega ikka ei saa jaa.
Aga tagumist istet otsin/mõtlen veel ise ka. Kindel plaan on taha voodi teha, aga pole veel eriti isegi mõelnud, kas teha voodi kuidagi eraldi või siis nii, et istmed läheks voodiks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Volvo C303 swap
Sul see kaal nagunii koguaeg käe ulatuses, äkki viitsid selle istme kaalu õelda?Movistar kirjutas:Mulle jäid sellised pihku.
Tihend on vähemalt Tallinnas letikaup.
Sämmy Offroad Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Volvo C303 swap
Raske on.
Kaaluda ei viitsi , kuna kaal ja iste ei asu ühes kohas aga 12 kilo kindlasti.
Kaaluda ei viitsi , kuna kaal ja iste ei asu ühes kohas aga 12 kilo kindlasti.
HM Racing Team