Kui mootor soojaks ei lähe, siis vaheta kõigepealt termostaat ära. Kui klapid ei liigu, siis pead neid vahetama/remontima, aga kontrolli, kas kliimas gaasi on ja kliimaradikas terve, muidu pead pärast teist korda lahti kakkuma kliimaradika vahetuseks.Algaja007 kirjutas:Paistab et leige õhu taga on termostaat! Seda vist ei ole. Kohapeal üle 50 kraadi ei lähe ja kui ajalehed ette panin siis pikema sõidu peale läks sinna 80-90 kanti!
Tundub et tööd ja nalja hakkab saama.
Suvise jahutuse kohta ei oska õelda...alles sain selle masina.
Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Vaatan järgi..aga kliima radikat ju ainult jahutuseks muidu vaja?
Uurisin kapoti alt, ja nägin et ega torustikule juurde ei pääse eriti,turbo on ees. Kas see kruvitakse küljest ära või peab sealt vahelt kuidagi voolikud lahti keerama?
Uurisin kapoti alt, ja nägin et ega torustikule juurde ei pääse eriti,turbo on ees. Kas see kruvitakse küljest ära või peab sealt vahelt kuidagi voolikud lahti keerama?
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Paljudel lõunapoolt tulnud masinatel ongi 50C termostaat sees, juba tehasest, selle mootori omapära.Algaja007 kirjutas:Paistab et leige õhu taga on termostaat! Seda vist ei ole. Kohapeal üle 50 kraadi ei lähe ja kui ajalehed ette panin siis pikema sõidu peale läks sinna 80-90 kanti!
Tundub et tööd ja nalja hakkab saama.
Suvise jahutuse kohta ei oska õelda...alles sain selle masina.
Pane varuosana saadaolev 96C sisse. Suht lihtne töö, E-padrunitega on kinni.
NB! pihustite tagasivoolu voolikud on väga rabedad ja püüa neid mitte eriti väänata, varuosana on kallid!
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Kliima ja soendusradika torude lahtivõtmiseks mootoriruumis ei pea turbot näppima.Algaja007 kirjutas:Vaatan järgi..aga kliima radikat ju ainult jahutuseks muidu vaja?
Uurisin kapoti alt, ja nägin et ega torustikule juurde ei pääse eriti,turbo on ees. Kas see kruvitakse küljest ära või peab sealt vahelt kuidagi voolikud lahti keerama?
Nendest torudest veidi mootori taha on samal kõrgusel üks HVAC mooduli kinnituspolt.
Selle lahtisaamine on küll PITA!
Lahenduseks on seestpoolt plastkorpuse puruks tõmbamine ja hiljem lauapeal ära lappimine.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Kas sa oskad ka varuosakoodi sellisele termostaadile öelda? Mul majapidamises kaks 2,7L OM612 tähisega MB mootorit ning hea meelega pistaks mõlemasse 96 kraadised termostaadid sisse, aga seni olen kohanud ainult 87 kraadiseid. Mis kokkuvõttes toimetavad kah, sest nii MB kui Jeep sildi alt müüduna omavad mõlemad mootorid lisasoojendit, mis peaks teoorias ja korrasoleku korral mootori temperatuuri kiiresti vähemalt 70 kraadi peale tõstma. Näidikute järgi on Jeep peal olev mehaaniline lisasoojendi küll mõnevõrra efektiivsem kui MB elektriline, aga ma ei julge ka lubada, et mõlemad (eriti MB) 100% tehasekonditsioonis on. Soojeneb väga vaevaliselt teine. MB termostaadi vahetusega oli muidugi selline huvitav kogemus, et paar kuud pärast termostaadi vahetust mootor justkui üldse enam töötemperatuuri ei saavutanud, aga pärast mõningast uurimist osutus vigaseks hoopis termostaadiga komplektis olnud järelturu temperatuuriandur, mis sai vahetatud originaali vastu.rannamees kirjutas: Paljudel lõunapoolt tulnud masinatel ongi 50C termostaat sees, juba tehasest, selle mootori omapära.
Pane varuosana saadaolev 96C sisse. Suht lihtne töö, E-padrunitega on kinni.
NB! pihustite tagasivoolu voolikud on väga rabedad ja püüa neid mitte eriti väänata, varuosana on kallid!
NB osas on tegemist ju suhteliselt odava ja meetriga müüdava kütusevoolikuga. Ok, pihusti külge kinnituva osa hinda ei oska pakkuda, aga ega seal mingit väga ulmelist hinda ka ei tohitaks küsida nende kolmikute eest.
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Peast kahjuks ei mäleta ja vett sest termostaadi vahetusest juba omajagu merre voolanud...
87 peakski olema Mersu orig, mu endal läks sisse 92 Gates ja mingi kataloog pakkus ka 96 aga see oli noname tootja ja tarneaeg ka suht pikk.
87 peakski olema Mersu orig, mu endal läks sisse 92 Gates ja mingi kataloog pakkus ka 96 aga see oli noname tootja ja tarneaeg ka suht pikk.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Ma julgen väita, et kui 87* termostaadist ei piisa toa soojaks saamiseks, siis on viga kusagil mujal ja mitte termostaadi madalas avanemistemperatuuris. 96* ei pane ka mootorit kiiremini soojenema, soojeneb ikka sama kiirusega, kuni soojust hakkab üle jääma ja termostaat avaneb. Kui toas pole piisavalt sooja ja/või mootor soojeneb normaalsest aeglasemalt, siis on termostaat lihtsalt ise väsinud, kütteradikas osaliselt umbes/katlakivi täis, õhuvool ebapiisav tänu umbes salongifiltrile või kliimaradikale (kui filtrit ees pole, nagu WJ originaalis) vms.
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Ma pole veel jõudnud remondiga alustada,aga hetkel kui on ajalehed ees ja temperatuur on kusagil 80 sõites,siis on täitsa enamvähem. Kui veel põhk ka radika vahelt ära võtta ,siis peaks täitsa alleaa olema!
Aga mulle õeldi poes et ei olegi mingit muud termostaati kui see 87 kraadi:shock:
Ühesõnaga ma võtsin selle,aga eks siis paistab.
Mul siin mõned vead veel lahendada et saaks igapäevaselt kasutada...
Roolikarp tuleb ära vahetada,täiesti võimatu on sõita. Ilmselt siis ka esisilla puksid,ma arvan.
Olen otsinud netist ja mõnda kohta ka helistanud,aga roolikarpi ma küll leidnud pole kusagilt. Ehk on teist mõnel kontakte?
Vasaku poole suunatuled ei vilgi. Kust võiks viga otsida? Ohutuled vilguvad kõik,samuti parempoolne suund töötab.
Mootori tühikäik vahel kõigub..röhib nagu siga hoovil. Annan gaasi,jälle korras ,kuni käigu sisse panen.. Aga muidu töötab hästi ja läheb käima nii külmalt kui soojalt ja ei suitse..ühesõnaga tundub veel tihe olema,ma arvan.
Aga mulle õeldi poes et ei olegi mingit muud termostaati kui see 87 kraadi:shock:
Ühesõnaga ma võtsin selle,aga eks siis paistab.
Mul siin mõned vead veel lahendada et saaks igapäevaselt kasutada...
Roolikarp tuleb ära vahetada,täiesti võimatu on sõita. Ilmselt siis ka esisilla puksid,ma arvan.
Olen otsinud netist ja mõnda kohta ka helistanud,aga roolikarpi ma küll leidnud pole kusagilt. Ehk on teist mõnel kontakte?
Vasaku poole suunatuled ei vilgi. Kust võiks viga otsida? Ohutuled vilguvad kõik,samuti parempoolne suund töötab.
Mootori tühikäik vahel kõigub..röhib nagu siga hoovil. Annan gaasi,jälle korras ,kuni käigu sisse panen.. Aga muidu töötab hästi ja läheb käima nii külmalt kui soojalt ja ei suitse..ühesõnaga tundub veel tihe olema,ma arvan.
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Soovitan soojalt ka rooliotsad + rooliamort üle vaadata. Roolikarp on tavaliselt esimene asi mis pilbasteks võetud jeebukitel ära võetakse, edu otsingutel.Algaja007 kirjutas:Roolikarp tuleb ära vahetada,täiesti võimatu on sõita. Ilmselt siis ka esisilla puksid,ma arvan.
Olen otsinud netist ja mõnda kohta ka helistanud,aga roolikarpi ma küll leidnud pole kusagilt. Ehk on teist mõnel kontakte?
Endal oli sama jama, kui põtrade juurest koju sõites suund ära lõppes. Vasak suund ei toiminud, parem suund koos ohutuledega töötas edasi.Algaja007 kirjutas:Vasaku poole suunatuled ei vilgi. Kust võiks viga otsida? Ohutuled vilguvad kõik,samuti parempoolne suund töötab.
Ise täpselt ei mäleta, mis jama oli, kas relee või midagi muud. Auto käis elektriku juures ja tagasi tuli tervena, sellest paar aastat möödas.
Kui väga vaja sõita selle "toreda" suunatuleveaga, siis võid korra proovida sellist trikki: vajuta vasak suund sisse ning korraks vajuta ohutulede nuppu, et esimese klõpsu ära teeks. Seejärel võta ohukad välja ja kui hästi läheb siis jääb vasak suund ajutiselt vilkuma (kustub muidugi ära kui suuna välja võtad).
Suunatulede relee peaks olema salongis, kaitsmekarbi taga. Inglisekeel suus on siis siin õpetus http://www.jeepforum.com/forum/f310/tur ... lp-986447/
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Interneti varuosapoodides on 92 kraadist termostaati küll, kui otsida MB sildi alt, nt W210 kerega 1999-2002.a 125kW E 270 CDI-le, mootor ju sama. Jeep'le näitab tõesti ainult 87 kraadiseid.Algaja007 kirjutas: Aga mulle õeldi poes et ei olegi mingit muud termostaati kui see 87 kraadi:shock:
Rõhuregulaator ühisanuma tagumises otsas? See on tavaliselt common rail mootori pöörete kõikumise põhjus. Rõngastihendid kipuvad ära väsima ja siis ei saa regulaator konstantse rõhu hoidmisega hästi hakkama, eriti külmalt. Vahest piisab ka regulaatori tihendite vahetamisest. Rõhuregulaatori enda kättesaamine on tore tegevus, kuna ruumi sisuliselt pole. Õnneks saab mootori mahavõtmiseta täiesti hakkama, kui raili latt eemaldada.Algaja007 kirjutas: Mootori tühikäik vahel kõigub..röhib nagu siga hoovil. Annan gaasi,jälle korras ,kuni käigu sisse panen..
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Vahetatud termostaat ja mootor läheb korralikult soojaks ning salong samuti. Ainult et küljeklaasidele ei puhu..
Ma ise siiski armatuuri ei riski ära võtta,et soojendust kätte saada. Keerasin õpetuste järgi olulisemad poldid välja ,aga kusagil on oli ikka kinni... Vaatasin et minu jaoks läheb keeruliseks ja ma ei saa seda pärast võibolla ise kokku tagasi. Kruvisin asjad tagasi!
Ma ise siiski armatuuri ei riski ära võtta,et soojendust kätte saada. Keerasin õpetuste järgi olulisemad poldid välja ,aga kusagil on oli ikka kinni... Vaatasin et minu jaoks läheb keeruliseks ja ma ei saa seda pärast võibolla ise kokku tagasi. Kruvisin asjad tagasi!
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Allapoole minevad juhtmekimpde elektripistikud ikka keerasid lahti?Algaja007 kirjutas:Vahetatud termostaat ja mootor läheb korralikult soojaks ning salong samuti. Ainult et küljeklaasidele ei puhu..
Ma ise siiski armatuuri ei riski ära võtta,et soojendust kätte saada. Keerasin õpetuste järgi olulisemad poldid välja ,aga kusagil on oli ikka kinni... Vaatasin et minu jaoks läheb keeruliseks ja ma ei saa seda pärast võibolla ise kokku tagasi. Kruvisin asjad tagasi!
Need hoiavad ka kogu komplekti paigal.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Ei keeranud..ei tulnud selle pealegi. Proovin ükspäev uuesti. Õppevideos youtuubis mõnda kohta korralikult ei näita.
Uurin asja veel!
Uurin asja veel!
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Juhitavuse saaks teoreetiliselt mitut moodi paremaks teha. Roolikarbi vahetus on viimane asi.
Üks rooliots on kõva lõtkuga.
Roolikarbi alumine nõellaager on vaja vahetada
Mõni asi veel mida mõtelnud olen ,aga ma ei tea kas neid teha saab..
Kas saab karbis midagi peale keerata,et hambumine parem oleks?
Kas roolikarbis olevad hammasrattad saaks keerata teise asendisse ,kus oleksid vähem kulunud?:-))
Karbi küljes olev hoob, ei ole samuti nõ.otse..ehk teoreetiliselt võimendab see ka igasuguseid lokse,sest rooli reageerimine(kiirus)on aeglasem..mitte küll oluliselt,aga eks iga väike asi loeb.. iga millimeeter!
Üks rooliots on kõva lõtkuga.
Roolikarbi alumine nõellaager on vaja vahetada
Mõni asi veel mida mõtelnud olen ,aga ma ei tea kas neid teha saab..
Kas saab karbis midagi peale keerata,et hambumine parem oleks?
Kas roolikarbis olevad hammasrattad saaks keerata teise asendisse ,kus oleksid vähem kulunud?:-))
Karbi küljes olev hoob, ei ole samuti nõ.otse..ehk teoreetiliselt võimendab see ka igasuguseid lokse,sest rooli reageerimine(kiirus)on aeglasem..mitte küll oluliselt,aga eks iga väike asi loeb.. iga millimeeter!
Re: Jeep Grand Cherokee mure soojendusega.
Ära aja tita juttu, missugused hammakad sa keerad teise asendisse ja karbi küljes olev hoob ei peagi olema otse.Algaja007 kirjutas:Juhitavuse saaks teoreetiliselt mitut moodi paremaks teha. Roolikarbi vahetus on viimane asi.
Üks rooliots on kõva lõtkuga.
Roolikarbi alumine nõellaager on vaja vahetada
Mõni asi veel mida mõtelnud olen ,aga ma ei tea kas neid teha saab..
Kas saab karbis midagi peale keerata,et hambumine parem oleks?
Kas roolikarbis olevad hammasrattad saaks keerata teise asendisse ,kus oleksid vähem kulunud?:-))
Karbi küljes olev hoob, ei ole samuti nõ.otse..ehk teoreetiliselt võimendab see ka igasuguseid lokse,sest rooli reageerimine(kiirus)on aeglasem..mitte küll oluliselt,aga eks iga väike asi loeb.. iga millimeeter!
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.