Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Moderaator: Moderators
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Tänud, sain kõvasti targemaks
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Vii masin ülevaatusele sellisesse kohta mis ikka on spetsialiseerunud maasturitele ja oskab midagi ka vaadata. Näiteks Soo autogrupp
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Carservice on ju viimased pea 20 aastat maastureid ehitanud ja remontinud. Pole off-road maailmas päris tundmatu asuatus.smurhv kirjutas:Vii masin ülevaatusele sellisesse kohta mis ikka on spetsialiseerunud maasturitele ja oskab midagi ka vaadata. Näiteks Soo autogrupp
Habe juures on Y61 patroleid kõvasti remonditud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Soo autogrupp kindel valik. Rommi selles osas vast väga pädev.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Tere.
Kas mitte selle mootori põhi häda ei ole seotud õhukulu mõõtmisega? MAF andur annab nats paha infot ja see pada ei suuda kütuse ja õhukulu toime tulla, temperatuur tõuseb ja lõpetab pauguga. Lisaks veel ülemäära kergesti kuluv kõrgsurve pump. See mootor töötab võiduka lõpuni ideaalselt. Iseenesest on olemas võtted parendamiseks. Pime EGR, kuigi tegelikult peaks toimiv EGR põlemise temperatuuri alandama, kuna tagastuvates gaasides vähem hapniku, aga kuna see pada ei tea õhu hulgast täpset väärtust, lisaks nõgisest klapist lekib lisa õhku, tõuseb temperatuur. Lisaks 3" väljalase ja EGT näidik, et õigel ajal saad võtmest päästa, kui asi kisub keeruliseks.
Aastatega vist tehti seda paremaks, 118kw on mured mõnevõrra harvemad, alates 2007, kui tuli Common Rail, siis vist juba päris hea.
Aga auto on VÄGA hea ja lahe. Mootor on pisiasi, kui ülejäänud Ok, siis saab ainult paremaks teha. Igal 3,0 Patroli omanikul peab mersu pada nurgas olema...nii igaks juhuks.
Ma vaataksin pigem korraliku 2,8. Korras mootor käib kenasti edasi, on tunnistajaid. Mul siiani hing haige, et maha müüsin...
Parandage, kui eksin
H.
Kas mitte selle mootori põhi häda ei ole seotud õhukulu mõõtmisega? MAF andur annab nats paha infot ja see pada ei suuda kütuse ja õhukulu toime tulla, temperatuur tõuseb ja lõpetab pauguga. Lisaks veel ülemäära kergesti kuluv kõrgsurve pump. See mootor töötab võiduka lõpuni ideaalselt. Iseenesest on olemas võtted parendamiseks. Pime EGR, kuigi tegelikult peaks toimiv EGR põlemise temperatuuri alandama, kuna tagastuvates gaasides vähem hapniku, aga kuna see pada ei tea õhu hulgast täpset väärtust, lisaks nõgisest klapist lekib lisa õhku, tõuseb temperatuur. Lisaks 3" väljalase ja EGT näidik, et õigel ajal saad võtmest päästa, kui asi kisub keeruliseks.
Aastatega vist tehti seda paremaks, 118kw on mured mõnevõrra harvemad, alates 2007, kui tuli Common Rail, siis vist juba päris hea.
Aga auto on VÄGA hea ja lahe. Mootor on pisiasi, kui ülejäänud Ok, siis saab ainult paremaks teha. Igal 3,0 Patroli omanikul peab mersu pada nurgas olema...nii igaks juhuks.
Ma vaataksin pigem korraliku 2,8. Korras mootor käib kenasti edasi, on tunnistajaid. Mul siiani hing haige, et maha müüsin...
Parandage, kui eksin
H.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Tegelikult sobib korraliku keraga 3,0 isend peale "tuumaplahvatust" kenasti 4,2L Patroli mootorile baasdoonoriks. Viimast saab panna peale nii vabalt hingavana, kui veidi paksema rahakaoti puhul ka turbotatault. Kestab see vahva malmpomm vähemalt kaks patroli kere eluiga.holari kirjutas:Igal 3,0 Patroli omanikul peab mersu pada nurgas olema...nii igaks juhuks.
Ma vaataksin pigem korraliku 2,8. Korras mootor käib kenasti edasi, on tunnistajaid. Mul siiani hing haige, et maha müüsin...
2,8L pole ka halb valik, hüütakse vaese mehe 4,2-ks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Vabalthingava 4,2 mootoriga Y61 on maanteel väga uimane ja kiiremal sõidul läevad pöörded üles. 37 rattaga sai maanteekiirusega juba sõita, aga uimane ikka.Landy kirjutas:Tegelikult sobib korraliku keraga 3,0 isend peale "tuumaplahvatust" kenasti 4,2L Patroli mootorile baasdoonoriks. Viimast saab panna peale nii vabalt hingavana, kui veidi paksema rahakaoti puhul ka turbotatault. Kestab see vahva malmpomm vähemalt kaks patroli kere eluiga.holari kirjutas:Igal 3,0 Patroli omanikul peab mersu pada nurgas olema...nii igaks juhuks.
Ma vaataksin pigem korraliku 2,8. Korras mootor käib kenasti edasi, on tunnistajaid. Mul siiani hing haige, et maha müüsin...
2,8L pole ka halb valik, hüütakse vaese mehe 4,2-ks.
Muidu 3,0 Patrol väga tore auto, kui mootor korras. Mägedes kuruteedel pikkadel tõusudel 2,8 autod kasutasid aeglustit ja ikka kuumenesid, 3,0 sõitis seal ilma aeglustita 35 rattaga rahulikult. Päris huvitav, kas see mootor on veel elus, läks Saaremaale vist.
Aga mul on nüüd Toyota.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Aga jäägu see meie viie vahele, aga Amevier, Toyota on väga igav ja liiga lihtne, ainult sõitis. Patrolil oli iseloomu, selline..meeste auto. Naist pidin tulise hanguga rooli ajama, kui endal tervislik seisund ei lubanud.
Toyota on väga hea, seda ma üldse ei väida, aga midagi on puudu. Või oli see minu personaalne probleem?
H
Toyota on väga hea, seda ma üldse ei väida, aga midagi on puudu. Või oli see minu personaalne probleem?
H
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Usun on Toyota ja nissani vahe on nii ostuhinnas kui tema kestvuses. Tôenäoliselt jonnib Toyota tôesti vähem, kui nissan ja 4.2td Toyotal ei plahvatagi ilmselt kunagi Roostetavad need kaks vast ühtemoodi. Ma arvan, et täisvarustuses TLC 100 pakub ka piisavalt vôimalust end mehena tunda ja käsi ôliseks teha.
Kui antud Patrol meeldib, osta ära ja naudi, kui lôhki läheb, teed korda vôi istutad 4.2 vahele ja sôit jätkub nägu naerul. Lôppudelôpuks tuleb ikka auto osta emotsioonide ajel ja täita ehk üks enda unistustestki, sest kalleid vigu vôib esineda igal automargil ja sellepärast pole môtet autot ostmata jätta, et äkki juhtub see kôige hullem
Kui antud Patrol meeldib, osta ära ja naudi, kui lôhki läheb, teed korda vôi istutad 4.2 vahele ja sôit jätkub nägu naerul. Lôppudelôpuks tuleb ikka auto osta emotsioonide ajel ja täita ehk üks enda unistustestki, sest kalleid vigu vôib esineda igal automargil ja sellepärast pole môtet autot ostmata jätta, et äkki juhtub see kôige hullem
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Ega Sa täit tõde ei saagi kunagi teadma.Kui aga auto meeldib ja ostueelne kontroll kah maha ei tee-miks ka mitte.Olen ise ka lugenud foorumeid no nii Tolstoide kaupa,tulemuseks on et,kel liigub-ei kurda ja kes ostis ämbri-no üks häda teise kaela.
ZJ-ex
Y61,2.8 ex
Y61,2.8 ex
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Ussitavad kõik ühtemoodi, tegu suures plaanis ikka vanade autodega ja kõik on väsinud. Kui juba mootorit vahetada siis ikka midagi muud kui 4.2 nissani kolakasJJRR kirjutas:Usun on Toyota ja nissani vahe on nii ostuhinnas kui tema kestvuses. Tôenäoliselt jonnib Toyota tôesti vähem, kui nissan ja 4.2td Toyotal ei plahvatagi ilmselt kunagi Roostetavad need kaks vast ühtemoodi. Ma arvan, et täisvarustuses TLC 100 pakub ka piisavalt vôimalust end mehena tunda ja käsi ôliseks teha.
Kui antud Patrol meeldib, osta ära ja naudi, kui lôhki läheb, teed korda vôi istutad 4.2 vahele ja sôit jätkub nägu naerul. Lôppudelôpuks tuleb ikka auto osta emotsioonide ajel ja täita ehk üks enda unistustestki, sest kalleid vigu vôib esineda igal automargil ja sellepärast pole môtet autot ostmata jätta, et äkki juhtub see kôige hullem
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Maa olen sõitnud 12 aastat Y61-ga. Päris mitmega. Mootori osas on läinud üks kord õhulugeja ja üks kord sai pumbale kap tehtud. Muus osas pole kordagi mootoritega midagi juhtunud. Tegelikult pole üldse midagi juhtunud, kui just raam ära ei roosteta! Lihtsalt üks näide positiivsest küljest.
---------------------------------------------------------
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Yhinen ka patroli "meeste" klubiga, ka 10+a kogemust.
2x 2,8 ja ei ole see 2,8 nii jõuetu midagi. Tuleb ainult kaine mõstuse ja ratsionaalsusega suhtuda.
Väiksed modifikatsioonid mootoril ( egr disable, turbo butterfly disable, korralik väljalase, mõstlik kütuse korrigeerimine, korralik hooldusvälp ) ja kestab küll.
Jahh nõus, kiirendusauto ei ole aga see eest korralik tank.
Best
Tony
2x 2,8 ja ei ole see 2,8 nii jõuetu midagi. Tuleb ainult kaine mõstuse ja ratsionaalsusega suhtuda.
Väiksed modifikatsioonid mootoril ( egr disable, turbo butterfly disable, korralik väljalase, mõstlik kütuse korrigeerimine, korralik hooldusvälp ) ja kestab küll.
Jahh nõus, kiirendusauto ei ole aga see eest korralik tank.
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Mul saab ka sel aastal 10 aastat 2.8 Patroliga. Sõidetud 250-350 000 ehk siis minu käes saanud 100 000 km enamuses asfalt ja talvel sahkamata teed. Selle ajaga vahetatud esisilla käändmiku laagrid kohe ostes, siis vahetatud turbo, millel midagi lendas labadesse, pumba remont ja igaks juhuks juurde ka pihustid ja eelsüüteküünlad, uus genekas, üle-eelmine aasta uus plokikaan koos kõige muuga, vanal oli pragu, lisaks veel keretööd. Autost üldiselt- kiirendab natuke, kütust võtab rohkem, kui natuke ning läbivus on palju rohkem, kui natuke. Kõige rohkem meeldib aga sõiduasend ja see mõnus talasildadest tulev õõtsumine.
Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!
Vahepeal lugemata, aga 2.8 vist ikka 2003 aasta patrolit edasi ei vea. 2.8 ongi hea mootor, kuid küsimus käib ju ikkagi järgmise põlvkonna patrolite kohta(ja nendest omakorda juba natuke uuendatud variant?). Pepusse läksid esimese põlvkonna ehk 2000-2002 aasta 3.0-id. Ehe näide, alguses läks karterisse 6 liitrit kopikatega õli. Kui aga hakkasid mootorid kokkku jooksma, kutsuti teenindusse tagasi ja lõigati mõõtevarras väheke lühemaks, ehk norm vist oli kuskil 8 liitri kandis
Patrol y61 pikk 33" mudakas (granaat lõhkes)
59007666
59007666