Kangem sidur patrolile.
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Kangem sidur patrolile.
Tere.
Mul siis selline mure, et oleks vaja leida sidur, mis sobiks 3,0 patroli käigukasti otsa nuutide poolest (24 nuuti), ja mahuks mõõtmetelt sidurikotta ära. Hooratta poolne sobivus ei ole oluline.
Nüüd tähtsam osa, see sidur võiks kannatada vähemalt 500-600 Nm, parem, kui veel rohkem, ise vaatasin TB48 mootoril kasutatava siduri poole, kuna see sobib olemasoleva käigukastiga. Hinnaklass võiks ka mõistlik olla, Austraaliast esialgu tuuningsidurit tellida ei tahaks, kuna see mõrvaks rahakoti.
Kui kellegil on paremaid ideid, või toimivaid lahendusi pakkuda andke teada, võimalusel väldiksin siduriketta südamiku ümbertegemist patroli võllile sobivaks.
Mõne väiksema veoka oma äkki, samas kuskilt ei saa sidurit mõõtmete järgi otsida , kõik tahavad auto marki .
Üks küsimus veel, kui palju see patroli kast ja kogu jõuülekanne-sillad üldse välja kannatab (3,0 diisel Y61), ja mis kõige tõenäolisemalt järele annab, kui asi üle võlli läheb, palju sõltub muidugi kasutajast .
Mul siis selline mure, et oleks vaja leida sidur, mis sobiks 3,0 patroli käigukasti otsa nuutide poolest (24 nuuti), ja mahuks mõõtmetelt sidurikotta ära. Hooratta poolne sobivus ei ole oluline.
Nüüd tähtsam osa, see sidur võiks kannatada vähemalt 500-600 Nm, parem, kui veel rohkem, ise vaatasin TB48 mootoril kasutatava siduri poole, kuna see sobib olemasoleva käigukastiga. Hinnaklass võiks ka mõistlik olla, Austraaliast esialgu tuuningsidurit tellida ei tahaks, kuna see mõrvaks rahakoti.
Kui kellegil on paremaid ideid, või toimivaid lahendusi pakkuda andke teada, võimalusel väldiksin siduriketta südamiku ümbertegemist patroli võllile sobivaks.
Mõne väiksema veoka oma äkki, samas kuskilt ei saa sidurit mõõtmete järgi otsida , kõik tahavad auto marki .
Üks küsimus veel, kui palju see patroli kast ja kogu jõuülekanne-sillad üldse välja kannatab (3,0 diisel Y61), ja mis kõige tõenäolisemalt järele annab, kui asi üle võlli läheb, palju sõltub muidugi kasutajast .
Viimati muutis USSR V4, P Nov 13, 2016 9:07 pm, muudetud 1 kord kokku.
Y60 3,3TD, Y60-160 hübriid 2,8 TD
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Kangem sidur patrolile.
Lihtsalt infoks, momendi kinnihoidmisel teeb põhi töö ära korvi survejõud, ketas on lihtsal kare tööpind. E. otsi oma kettaläbimõõdule sobiv kange korv. Ameeriklaste valikust Centerforce näiteks, neil on kataloogis ketaste läbimöödud olemas.
Ketta sisenuudi vahetamine treimise ja keevitamise näol on ka tegelikult kuki muki. See 5 - 6 sada nm pole ju miski eriline jõud, ainult 50 - 60 kilo, meetrise kangi otsas.
Ketta sisenuudi vahetamine treimise ja keevitamise näol on ka tegelikult kuki muki. See 5 - 6 sada nm pole ju miski eriline jõud, ainult 50 - 60 kilo, meetrise kangi otsas.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Kangem sidur patrolile.
Küsin veel sellist asja, kas keegi oskab Eestis soovitada kohta, kus saaks mõõdulindiga sidurikorve mõõta, ehk siis oleks vaja kohta, kus oleks midagi kohapeal olemas.
Y60 3,3TD, Y60-160 hübriid 2,8 TD
Re: Kangem sidur patrolile.
Mis mõõdus ketas sul hoorattale mahub? Alustaks sellest.
Näiteks Lc 80 oli äkki 280mm(erineva nuudiga), kangem Corvette samuti umbes 280mm(on ka 260mm)jne jne.
Näiteks Lc 80 oli äkki 280mm(erineva nuudiga), kangem Corvette samuti umbes 280mm(on ka 260mm)jne jne.
Proto
53951597
53951597
Re: Kangem sidur patrolile.
Sõltuvalt korvi kinnitamiseks vajaliku ääre laiusest mahub ära ketas läbimõõduga 300-320 mm koja enda sisemõõt on 380mm.
Ise hakkasin ka mõtlema USA raual kasutatavate sidurite poole, nendel mootoritel peaks ju momenti olema.
Ise hakkasin ka mõtlema USA raual kasutatavate sidurite poole, nendel mootoritel peaks ju momenti olema.
Y60 3,3TD, Y60-160 hübriid 2,8 TD
Re: Kangem sidur patrolile.
Mina panin enda länkarile lätlaste keraamilise ketta
http://www.art-perform.eu/
Väga hästi toimetab.
Õnneks on tüübid suht vähenõudlikud, tahavad hammaste arvu, ketta läbimõõtu, klotside arvu ja siis kas vedrudega või ilma.
Tuli kenasti kulleriga koju ja kvaliteet oli tõsiselt üllatavalt hea, minu oma maksis 210 eurot, ma ei tahagi vist teada kui palju aussi ketas oleks maksnud.
ja kui klotsid ära kuluvad, siis saab sealt ka uued katted tellida.... jne jne
jõudu peaks ka kannatama, Kanepis ehitatud ralli evod 500-600hp sõidavad ka nende ketastega...
korvi kohta ei oska aidata
http://www.art-perform.eu/
Väga hästi toimetab.
Õnneks on tüübid suht vähenõudlikud, tahavad hammaste arvu, ketta läbimõõtu, klotside arvu ja siis kas vedrudega või ilma.
Tuli kenasti kulleriga koju ja kvaliteet oli tõsiselt üllatavalt hea, minu oma maksis 210 eurot, ma ei tahagi vist teada kui palju aussi ketas oleks maksnud.
ja kui klotsid ära kuluvad, siis saab sealt ka uued katted tellida.... jne jne
jõudu peaks ka kannatama, Kanepis ehitatud ralli evod 500-600hp sõidavad ka nende ketastega...
korvi kohta ei oska aidata
Toyota Land Cruiser 125
Re: Kangem sidur patrolile.
Tänu info eest, aga praegu tegin nii, et kasutasin TD42 mootori originaal siduriketast, mingi mersu veoka sidurikorvi ja isetehtud hooratast. Kõige suurem kartus on, et siduriketta südamik ei pea vastu, muidu kompott toimib, mootor ja käigukast on ühendatud. Auto peal pole veel proovinud, kuna sellel tuleb kõigepealt teha roosteemaldus.
Y60 3,3TD, Y60-160 hübriid 2,8 TD