TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
30+k eur eelarvega TR3 on jõukohane pakutud 5-8 võistlejale.
Palju pakse Bertasid on ? 20+? Lisaks saab neid 5-10 k eelarvega juurde toota.
Pikem teema koos asjalike põhjendustega
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=39&t=63044
Ainus viga on, et see lahendus ei sobi tippudele. TR3B lahendaks selle probleemi.
Palju pakse Bertasid on ? 20+? Lisaks saab neid 5-10 k eelarvega juurde toota.
Pikem teema koos asjalike põhjendustega
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=39&t=63044
Ainus viga on, et see lahendus ei sobi tippudele. TR3B lahendaks selle probleemi.
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Ja palju neid 20+ bertade hulgas on täna neid, kes ei sõida , sest neil on berta? Mehed, käed püsti.
Ma olen pea 10 aastat võidu sõitnud. Järgmisest hooajast hakkame bertaga tr3 sõitma, mitte eriklassi.
Ei näe tõesti mingit eriklassi mõtet. Piirake rehvi kui tahate.
Kaspar.
Ma olen pea 10 aastat võidu sõitnud. Järgmisest hooajast hakkame bertaga tr3 sõitma, mitte eriklassi.
Ei näe tõesti mingit eriklassi mõtet. Piirake rehvi kui tahate.
Kaspar.
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Ilus jutt,Bertad vingusid varem,et Porgand võidab koguaeg.Sai lubatud,et see aasta ei kiusa Bertasi ja las nopivad esikohti.Mitu Bertat rajale tuli?Mitte ühtegi,ringrada suri peaaegu välja jne,edasi mõelge ise
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Pean veel müüti murdma.raulex kirjutas:30+k eur eelarvega TR3 on jõukohane pakutud 5-8 võistlejale.
Palju pakse Bertasid on ? 20+? Lisaks saab neid 5-10 k eelarvega juurde toota.
Pikem teema koos asjalike põhjendustega
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=39&t=63044
Ainus viga on, et see lahendus ei sobi tippudele. TR3B lahendaks selle probleemi.
30k eest ei saa midagi head.Pigem säästuprojekt.
Kestva, kerge, väga raskel maastikul liikuva, ujuva, auto eelarve hakkab pihta 50 k.
Enamus selluseid aparaate läksid kokkuvõttes üle 60k.
Kui oled esimene ja kõik kooliraha ise maksad (teised lihtsalt kopeerivad) siis lisa veel 10 k otsa.
See on reaalsus.
Ja üks oluline asi veel: enamus juhtudel hakkab selline auto ainult siis hästi sõitma kui juht on tehnikaga väga hästi läbisaav ja veel parem kui on selle ka ise ehitanud.
Muidugi on ka erandeid.
Lauri team sõidab ka vana trammiga väga hästi.
Oluline on ennast võistlustel lihtsalt kiiresti liigutada.
Hea auto teeb elu veidi lihtsamaks.
HM Racing Team
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Ma arvan ka, et lisa klassi teha on mõttetu. Sel aastal oli TR3 klassis keskmiselt 6-7 masinat. Sellise arvu pealt pole mõistlik teha mingit lisa klassi. Oleks 30 masinat, siis võiks mõelda. Meil pole siin hälvikute eurovisioon, kus kõik on võitjad. Kõigepealt peaks mingi kriitilise massi kokku saama stabiilselt võistlustel, ning siis ehk keegi hakkab üldse eraldi klassile mõtlema. Eestis ma muidugi sellele vajadust ei näe, siin on rajad suht kõva pinnaga (TR3-ga peab vähem kände jälgima, kui väikese rattaga) ja kerge kaalu eelis pole nii suur.
Lühidalt siis tulge rajale ning nautige sõitu, mis teile korraldatakse.
Lühidalt siis tulge rajale ning nautige sõitu, mis teile korraldatakse.
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
https://www.youtube.com/watch?v=e2SFj3J ... g&index=34
Vanasti oli selline soo pehme ja raske,siis täna on see kiirtee suhteliselt,selline on tänaste autode vahe!
Mõni nädal tagasi Ladoga-forestil anti õigeid soid maitsta,äge oli,kohati jalgadega põja kätte ei saanud,atv oli tuledeni maas jne (tõmbasime nad välja )
Vanasti oli selline soo pehme ja raske,siis täna on see kiirtee suhteliselt,selline on tänaste autode vahe!
Mõni nädal tagasi Ladoga-forestil anti õigeid soid maitsta,äge oli,kohati jalgadega põja kätte ei saanud,atv oli tuledeni maas jne (tõmbasime nad välja )
Proto
53951597
53951597
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
No vaataks veidi kaugemat tulevikku kui järgmine hooaeg.Tipud jõuavad kõik miinimumkaaluni ja 80+k eelarvega masinateni.
Siis hakkavad nõudma korraldajatelt raskemat rada, kiirtee on ju igav.Kuna tipud osalevad kindlalt kõigil hooaja sõitudel, siis raskem rada ka tehakse.
Bertaga saab siis ainult vintsides punkte koguda.
Tr3B asemel saaks äkki surnud vaba+ klassi Bertadega elustada, kui seal reegleid pisut tuunida.Ehk siis algselt TR3 pakutud seos ratta suuruse ja võistlusmasina kaalu vahel (raskem masin ,suurem ratas) võiks tuua uusi võistlejaid.Ma arvan, et ka Berta ostja või ehitaja tahaks kasvõi teoreetiliselt poodiumile.
Mulle TR3-d meeldivad ja tahaks, et neid osaleks 7 asemel 17 või 27.
Siis hakkavad nõudma korraldajatelt raskemat rada, kiirtee on ju igav.Kuna tipud osalevad kindlalt kõigil hooaja sõitudel, siis raskem rada ka tehakse.
Bertaga saab siis ainult vintsides punkte koguda.
Tr3B asemel saaks äkki surnud vaba+ klassi Bertadega elustada, kui seal reegleid pisut tuunida.Ehk siis algselt TR3 pakutud seos ratta suuruse ja võistlusmasina kaalu vahel (raskem masin ,suurem ratas) võiks tuua uusi võistlejaid.Ma arvan, et ka Berta ostja või ehitaja tahaks kasvõi teoreetiliselt poodiumile.
Mulle TR3-d meeldivad ja tahaks, et neid osaleks 7 asemel 17 või 27.
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Tulevikku vaadates...
Hea, kui meid paari aasta pärast üldse metsa lubatakse. Rabasse, pehmele pinnasele, ei raatsi mina isegi praegu rada teha. Kui veel 27 masinat oleks rivis, siis pärast oleks kindlasti ajalehes ilus artikkel. Pigem näen, et asi suundub just kiiremate radade suunas. Kõigile tr3 meestele meeldis nt Talvesprint, kus me vist ei vintsinudki. Aga põnevust oli piisavalt. Eks raskel rajal ole ka omad võlud aga suund tundub pigem teisele poole minevat.
Hea, kui meid paari aasta pärast üldse metsa lubatakse. Rabasse, pehmele pinnasele, ei raatsi mina isegi praegu rada teha. Kui veel 27 masinat oleks rivis, siis pärast oleks kindlasti ajalehes ilus artikkel. Pigem näen, et asi suundub just kiiremate radade suunas. Kõigile tr3 meestele meeldis nt Talvesprint, kus me vist ei vintsinudki. Aga põnevust oli piisavalt. Eks raskel rajal ole ka omad võlud aga suund tundub pigem teisele poole minevat.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR3 autode ehitamise eelarved ja osade maksumus. Müüdimurdja.
Selleks tulebki piiri taga käia.
Kaua sa selles lepavõsas plagusid ikka pildistada viitsid.
Kaua sa selles lepavõsas plagusid ikka pildistada viitsid.
HM Racing Team