Toyota Hilux 2017
Moderaator: Moderators
Toyota Hilux 2017
Kisub vaikselt sinnapoole, et vaja tarbeautot, kastikat.
Peale pikka vaagimist tundub, et kõige mõistlikum on tutikas Hilux.
Miks? Kõvasti foorumit lugedes tundub, et Hilux peab vastu. Kõigi teiste kastikate kohta paistab murejutte rohkem.
Miks just uus? Järelturg on Hiluxite puhul olematu. Müüakse küll, aga suht kallilt, seega hoiab hästi hinda. Ja no käsi ei tõuse kasutatud 200k sõitnud pilli eest 25k raha välja andma kui tutikas on 35k...
Miks ma siia kirjutan? Ehk saaks kontakti mõne uue Hiluxi omanikuga ja kuulaks veidi juttu ja ehk saaks ka veidi proovisõitu rahulikult teha. Igasugused arvamused on muidugi ka teretulnud.
Tänan tähelepanu eest.
Peale pikka vaagimist tundub, et kõige mõistlikum on tutikas Hilux.
Miks? Kõvasti foorumit lugedes tundub, et Hilux peab vastu. Kõigi teiste kastikate kohta paistab murejutte rohkem.
Miks just uus? Järelturg on Hiluxite puhul olematu. Müüakse küll, aga suht kallilt, seega hoiab hästi hinda. Ja no käsi ei tõuse kasutatud 200k sõitnud pilli eest 25k raha välja andma kui tutikas on 35k...
Miks ma siia kirjutan? Ehk saaks kontakti mõne uue Hiluxi omanikuga ja kuulaks veidi juttu ja ehk saaks ka veidi proovisõitu rahulikult teha. Igasugused arvamused on muidugi ka teretulnud.
Tänan tähelepanu eest.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Toyota Hilux 2017
See 110 kw meile müüdavatel autodel muu maailma 130 kw võrreldes- minu meelest see kõlab nagu koolikiusamine.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: Toyota Hilux 2017
See 130kw muus maailmas peaks olema 2.8 mootoriga ju.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Re: Toyota Hilux 2017
Mina valiks täna võimalikult värske eelmise mudeli 3.0 AT, uue mudeli 110kw on ikka väga lahja. Mujal maailmas pakutakse Hiluxi ka 2.8 mootoriga, mingi hetk meie maa müügimehed väitsid, et siia ametlikult ei tulegi...
Re: Toyota Hilux 2017
Paberite järgi on 3.0 126kw ja väänet 343Nm.karvakera kirjutas:Mina valiks täna võimalikult värske eelmise mudeli 3.0 AT, uue mudeli 110kw on ikka väga lahja. Mujal maailmas pakutakse Hiluxi ka 2.8 mootoriga, mingi hetk meie maa müügimehed väitsid, et siia ametlikult ei tulegi...
Uus on 110kw ja 400Nm.
Müügimees muidugi rääkis jah, et kes 3.0 mootoriga masina pealt on uut proovima tulnud, räägivad et on jube lahja. Väiksel proovisõidul ma muidugi eriti seda võimsust proovida ei saanud ja igapäevaselt 200+kw roolis olles on kõik alla selle lahja
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Re: Toyota Hilux 2017
Mu eelmine tööauto oli 2016a 3.0AT Hilux, lisaks VKMis veidi torgitud (väidetavalt 162kw/480nm). Sellest uude 110kw ümber istumine oli ikka piin ning VKM´il selle jaoks veel abipaketti pole.
Re: Toyota Hilux 2017
Möödunud suvel sai uuritud veidi Hiluxite teemat ning mis pani eriti vanema 3.0 mudeli (tootmine lõppes kas 2015 vist ja 2016 esindused eestis müüsid alega) kasuks otsustama:
värskelt aastaid tagasi turule tulnud uued 1kd-ftv e siis 3.0 mootorid põdesid kolbide purunemist. mingi aja pärast insenerid andsid kolbidele uued dimensioonid, jamad kadusid. Turbotesse sattus jäätükke - purunenud labad jms jama. Ühesõnaga - titehaigused raviti välja ning seepärast sai eelistatud vanematüübilist mootorit. Uuel mudelil jälle omad jamad niikuinii.
Aasta möödas, 26k ees ning ise olen rahul.
värskelt aastaid tagasi turule tulnud uued 1kd-ftv e siis 3.0 mootorid põdesid kolbide purunemist. mingi aja pärast insenerid andsid kolbidele uued dimensioonid, jamad kadusid. Turbotesse sattus jäätükke - purunenud labad jms jama. Ühesõnaga - titehaigused raviti välja ning seepärast sai eelistatud vanematüübilist mootorit. Uuel mudelil jälle omad jamad niikuinii.
Aasta möödas, 26k ees ning ise olen rahul.
Re: Toyota Hilux 2017
Miks mitte VW?
Mul õnnestus täna kiirem ring uue Amarok 3.0 V6'ga teha.
204hj liigutab päris reipalt ja salong on OK, nahk sisu on sama nagu Superbis, ainukt armatuur on mingist suvalisest plastikust
Sõiduomadused on rohkem nagu SUV omad
Mul õnnestus täna kiirem ring uue Amarok 3.0 V6'ga teha.
204hj liigutab päris reipalt ja salong on OK, nahk sisu on sama nagu Superbis, ainukt armatuur on mingist suvalisest plastikust
Sõiduomadused on rohkem nagu SUV omad
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Re: Toyota Hilux 2017
Ise küll ei tea aga kuulda on,et sidurid neil sitadAsTroSS kirjutas:Miks mitte VW?
Mul õnnestus täna kiirem ring uue Amarok 3.0 V6'ga teha.
204hj liigutab päris reipalt ja salong on OK, nahk sisu on sama nagu Superbis, ainukt armatuur on mingist suvalisest plastikust
Sõiduomadused on rohkem nagu SUV omad
Re: Toyota Hilux 2017
See, millega mina paarutasin oli automaat
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Re: Toyota Hilux 2017
Tere ! Sõidan hiluxiga juba 9 kuud , l.s. On 36000 . Ostsin uuena , olid probleemid taga parkimisanduritega ( märja ilmaga kogu aeg andis signaali ) , see vahetati garantii järgi . Veab 1000 kg vabalt , uksed tegin seest poolt mattidega , muidu on nägu kell ))) . Vahetavad nüüd tagaakna , sest talvel ma avastasin ( ja tegin pildid ) et kaks riba ei soenda , ja seda saab vahetada ainult koos tagaaknaga )))) mingi spetsliimiga )))) .
Aga muidu auto nii väljas kui sees on ilus ja hea !!!
Aga muidu auto nii väljas kui sees on ilus ja hea !!!
Re: Toyota Hilux 2017
Ise küll ei tea aga pole kuulnud sellest midagi. (loe: mis sa kommenteerid, kui midagi ei tea? See uus Amarok on nii uus (ja haruldane), et vaevalt keegi Eestis vastupidavuse kohta mingit adekvaatset infot oskab öelda. )l300 kirjutas:Ise küll ei tea aga kuulda on,et sidurid neil sitadAsTroSS kirjutas:Miks mitte VW?
Mul õnnestus täna kiirem ring uue Amarok 3.0 V6'ga teha.
204hj liigutab päris reipalt ja salong on OK, nahk sisu on sama nagu Superbis, ainukt armatuur on mingist suvalisest plastikust
Sõiduomadused on rohkem nagu SUV omad
Amaroki kahjuks räägib hind. Normi varustusega on hinnavahe Hiluxiga päris suur. Tööloomaks ostes on hind ikka suht oluline. Mõlemad teevad töö ära.
Ma arvan, et Hiluxiga on raske ämbrisse astuda (töö teeb ära, tee peale ei jäta, hinda hoiab hästi, edasi ei liigu, sõidurõõmu ei paku).
Re: Toyota Hilux 2017
Mis mulle veel ei meeldi , see on laakkatte , väha õrn , soovitan kohe kile alla panna .
Re: Toyota Hilux 2017
Kommenteeringi sest ega ka jutud laest ei teki.vag paigaldabki sitta hooratast ja sidurit..uut võibolla jah liikumas vähe aga vaevalt seal tehnikas miskit oluliselt muutunud on kui siis ilmselt veel nõrgemaksLauriJ kirjutas:Ise küll ei tea aga pole kuulnud sellest midagi. (loe: mis sa kommenteerid, kui midagi ei tea? See uus Amarok on nii uus (ja haruldane), et vaevalt keegi Eestis vastupidavuse kohta mingit adekvaatset infot oskab öelda. )l300 kirjutas:Ise küll ei tea aga kuulda on,et sidurid neil sitadAsTroSS kirjutas:Miks mitte VW?
Mul õnnestus täna kiirem ring uue Amarok 3.0 V6'ga teha.
204hj liigutab päris reipalt ja salong on OK, nahk sisu on sama nagu Superbis, ainukt armatuur on mingist suvalisest plastikust
Sõiduomadused on rohkem nagu SUV omad
Amaroki kahjuks räägib hind. Normi varustusega on hinnavahe Hiluxiga päris suur. Tööloomaks ostes on hind ikka suht oluline. Mõlemad teevad töö ära.
Ma arvan, et Hiluxiga on raske ämbrisse astuda (töö teeb ära, tee peale ei jäta, hinda hoiab hästi, edasi ei liigu, sõidurõõmu ei paku).
Re: Toyota Hilux 2017
Mis läbisõidult need probleemid siis tekivad? Mul omal olnd 2 amaroki (automaat kastiga - lõbisõit kuni ca 130kkm), sõbral manuaal lõbisõiduga 140kkm - veab tihti treilerit jne. Pole midagi häda olnud.l300 kirjutas: Kommenteeringi sest ega ka jutud laest ei teki.vag paigaldabki sitta hooratast ja sidurit..uut võibolla jah liikumas vähe aga vaevalt seal tehnikas miskit oluliselt muutunud on kui siis ilmselt veel nõrgemaks
Eelmise gen Hiluxi kohta võiksin ka hakata igast jutte levitama. Ühel firmas oleval Hiluxil (3.0AT) on koguaeg probleemid. Natuke aega tagasi võtsin 16kuu remondi arved välja ning see oli 12k€. Järelikult Hilux ikka ei pea üldse vastu. Samas ise sõitsin 2.5l uuest peast ca 160kkm ja probleeme polnd, kuigi sai ikka väga sihipärast kasutust metsas. Nagu sa isegi oma kommentaaris väitsid, et tegelikult ei tea täpselt. Kui reaalseid fakte pole, siis külajutud ei maksa midagi. Ja mingi arvamus, et vaevalt midagi muutund on ja siis ka veel nõrgem on ikka väga demagoogia.
Pealegi võiks inimesed hakata aru saama, et tänapäeva tarbimisühiskonnas ei tehtagi igikestvaid asju. See kodanik, kes omale esindusest uue auto ostab ning sellega seal hoolduses käib, sõidab tavaliselt liisingu lõpuni ning peale seda läheb ja võtab uue masina salongist. Tal on savi, mis järgmine omanik sellega teeb. Samamoodi on tehasel suva. See teise ringi pill raha enam sisse ei too - hoolduses käiakse kuskil nurga taga ning kasutatakse B-juppe. Lisaks on autodel järjest karmimad nõuded - nii keskkonna kui kasutajate pooldsed nõudmised. Insenerid disanivad tehnika täpselt piiri peale - mootorist võetakse viimast (siin foorumis keegi juba mainis Amaroki 2.0 132kw mootori kohta, et on üleforseeritud ja kindlasti ei kesta). Hooldusvälbad on pikad (Amarokil 40kkm, uutel Fordidel lausa 50kkm). Sama on igalpool mujal. Metsatehnikaga ka, need kes poest tutikad pillid (olgu nendeks siis harvester, forwarder, metsaveo auto jne) võtavad, vahetavad max 3-4 aasta pärast tehnika välja, kuna hakkab lagunema (masin oma oma kasumi ära teening ning aeg uus võtta). Teise ringi pill jääb siis mingile külamehele hobikorras töötegemiseks. Selline see tänapäeva elu on.