Tere Mitsu-omanikud! Paluks teadjamatelt nõu.
Mure põhjustaja Pajero Sport 2004, 85 kW, 2,5 TDI ja probleem ise järgmine. Hommikul käivitub poolest pöördest, soe mootor samuti. Aga kaks-kolm tundi seismist, kus mootor pooleldi veel leige ja vot siis läheb 4-5 sekundit enne, kui lõpuks tuurid üles võtab. Päris valus on kuulata. Käima läheb sel juhul ilma puterdamata, ainult põlemata kütusest käib korraks pahvakas suitsu tagant välja. Aku uus, küünlad samuti. Mis on märkimisväärne kõige selle juures, et küünlad võtab sel juhul ainult sekundiks taha ja kogu lugu. Siit vist siis ka probleem käivitamisega. Hommikul seevastu hoiab küünlad peal ja sestap ka muretu käivitamine. Kas ma olen õigel teel, kui küsin - mis valemiga saab leigel mootoril küünlad kauemaks tööle? Või peab kuskilt mujalt kotermanni otsima hakkama?
Tänud vastajatele!
Pajero Sport 2,5 TDI käivitusmured
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pajero Sport 2,5 TDI käivitusmured
Tasa ja Targu Mudas Edasi
Re: Pajero Sport 2,5 TDI käivitusmured
Pump varasemaks keerata.Peab ka peale paari tundi ilma küünalde rakendumiseta minema.Või siis mootor nii hõre.
olge marurahulikud!
Re: Pajero Sport 2,5 TDI käivitusmured
Kell näitab ~270 000, mis ta tegelikult sõitnud on, seda ei tea keegi. Kuigi visuaalselt tundub, et see võib isegi enam-vähem õige olla. Testriga veel kallal käinud ei ole. Kas asi võib olla näiteks temperatuurianduris, mis eelsüütele valesid signaale edastab - et tegelikult ikka nii soe ei ole, et küünaldele ei peaks valu andma? Või peaks üldse küünlad välja vahetama - kas ja kui palju üldse see võiks protsessi muuta?
Tasa ja Targu Mudas Edasi
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Pajero Sport 2,5 TDI käivitusmured
Küünlad pole siin ilmselt teemaks, kuna väidad, et...vox kirjutas: Või peaks üldse küünlad välja vahetama - kas ja kui palju üldse see võiks protsessi muuta?
vox kirjutas:Hommikul käivitub poolest pöördest,