Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?
Oskab keegi seletada, kuidas töötab, kuhu kui palju vedu annab ja kas mingil hetkel üks sildadest üldse ei vea?
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 738
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?
Põlvkondade kaupa kõik välja toodud http://blogs.youwheel.com/2015/02/14/vo ... ve-review/
Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?
Tänan. Aga väga pinnapealne jutt on seal, jui 2. Generatsiooni kohta lugeda...
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?
Mis mõttes pinnapealne? Seal on ju kogu info olemas.sultan kirjutas:Tänan. Aga väga pinnapealne jutt on seal, jui 2. Generatsiooni kohta lugeda...
Kui sul on "tavaline" 4motion, siis on ainult tsentraalne Torseni Type-C/3 diferentsiaal, mis on seatud 40:60 tagasilla kasuks, ehk siis ei ole kunagi olukorda kus ainult tagasild veab. Tagasillas lukku ei ole, kiiremini pöörlevat ratast "tapetakse" piduriga.
Nüüd kui on see 4Xmotion või meil vist müüdi Terrain Tech nime all, siis sellele on sama süteem mis I põlvkonna Touaregil.
Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?
autolehest:
Kaks Touaregi
N-ö tavalise Touaregi nelikvedu kannab nimetust 4MOTION ja on lahendatud piiratud libisemisega Torseni diferentsiaaliga. Maastikurežiimi valimine muudab ABSi, rattapaaride elektrooniliste diferentsiaalilukustustuste, kaapeväldiku ja automaakäigukasti töörežiimi maastikusõiduks sobilikuks.
4XMOTION Touareg on varustatud lukustatava keskdiferentsiaali ning aeglustiga. Kliirens on ees sentimeeter ja taga poolteist sentimeetrit kõrgem kui tavamudelil (22 cm). Juurde saab tellida ka mehaaniliselt lukustatava tagadiferentsiaali.
Kaks Touaregi
N-ö tavalise Touaregi nelikvedu kannab nimetust 4MOTION ja on lahendatud piiratud libisemisega Torseni diferentsiaaliga. Maastikurežiimi valimine muudab ABSi, rattapaaride elektrooniliste diferentsiaalilukustustuste, kaapeväldiku ja automaakäigukasti töörežiimi maastikusõiduks sobilikuks.
4XMOTION Touareg on varustatud lukustatava keskdiferentsiaali ning aeglustiga. Kliirens on ees sentimeeter ja taga poolteist sentimeetrit kõrgem kui tavamudelil (22 cm). Juurde saab tellida ka mehaaniliselt lukustatava tagadiferentsiaali.
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?
Ega see 4motion quattro ja subaru vastu saa, ammu teada teema.
XC 70
Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?
IRW, Q7-l quattro on tõesti "parju parem" kui selle Touaregi 4motionpuhvel kirjutas:Ega see 4motion quattro ja subaru vastu saa, ammu teada teema.
Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?
Miks jutumärkides "palju parem" ?Maaks kirjutas:IRW, Q7-l quattro on tõesti "parju parem" kui selle Touaregi 4motionpuhvel kirjutas:Ega see 4motion quattro ja subaru vastu saa, ammu teada teema.
Quattrod on ka suudetud uuenduste käigus ilmselt tuksi keerata nagu enamus tänapäeva autotehnikast.
Aga muudkui ihaldame seda "uut" rämpsu
XC 70
Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?
Quattro on kaubamärk(® või ™) ja sama on ka selle 4motion'ga (mis ei väljenda kuidagi kasutatud tehnilist lahendust), nagu "Tere" piim ja "Alma" piim.puhvel kirjutas:Miks jutumärkides "palju parem" ?Maaks kirjutas:IRW, Q7-l quattro on tõesti "parju parem" kui selle Touaregi 4motionpuhvel kirjutas:Ega see 4motion quattro ja subaru vastu saa, ammu teada teema.
Quattrod on ka suudetud uuenduste käigus ilmselt tuksi keerata nagu enamus tänapäeva autotehnikast.
Aga muudkui ihaldame seda "uut" rämpsu
Reaalsus on, et Touaregi ja Q7-e nelivedu on ühesugune, mõlemal keskel seesama Torseni Type-C/3 diffel ja "sildades elektrooniline lukk" (=tapetakse keerlevat ratast piduriga). Aga nagu juba eespool kirjutasin, siis qattro on ikka "palju parem"
Re: Touareg 2011+ nelikveo tööpõhimõte?
Olen omanud Touaregi. Praeguseks sõidukiks on Q7. Mõlemad reguleeritava vedrustusega suurte mootoritega. Audil toimetab see 4x4 süsteem tunduvalt paremini. Mõlemad autod olid ja on täiesti veavabad(ei suutnud isegi Touaregi armatuuri jõulukuuseks muuta)Maaks kirjutas:Quattro on kaubamärk(® või ™) ja sama on ka selle 4motion'ga (mis ei väljenda kuidagi kasutatud tehnilist lahendust), nagu "Tere" piim ja "Alma" piim.puhvel kirjutas:Miks jutumärkides "palju parem" ?Maaks kirjutas: IRW, Q7-l quattro on tõesti "parju parem" kui selle Touaregi 4motion
Quattrod on ka suudetud uuenduste käigus ilmselt tuksi keerata nagu enamus tänapäeva autotehnikast.
Aga muudkui ihaldame seda "uut" rämpsu
Reaalsus on, et Touaregi ja Q7-e nelivedu on ühesugune, mõlemal keskel seesama Torseni Type-C/3 diffel ja "sildades elektrooniline lukk" (=tapetakse keerlevat ratast piduriga). Aga nagu juba eespool kirjutasin, siis qattro on ikka "palju parem"
Touaregi omanikul on siiski traktori järele pikem tee astuda kuna Q7 tuleb ise tagasi sealt kuhu ta on läinud(kui asja mõistlikult ajada)
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+