kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
Moderaator: Moderators
kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
Tere
On kellegil hea idee või kogemus kuidas kõige lollikindlam ehk mõistlikum kinnitada autot rendiautoveohaagisele. Mul endal igasugused abivahendid ja piisavalt rihmasid olemas, aga rendin haagist ka välja. Arvestades väljarentimise turuhinda ja koormarihmade hinda, siis üle kahe rihma haagisega kaasa anda ei kannata, sest rihmade lõhkumisi ja isegi võõraste katkiste vastu vahetamist tuleb kohati palju ette. Proovisin vahepeal rihmadele kolmanda konksu kaasa panna, et oleks lihtsam üle ratta kinnitada, aga suht lühikese aja jooksul kadus suurusjärk 5-6 tk ära ja loobusin sellest variandist. Muidugi on alati variant kõik rihmad lisaraha eest kaasa anda, aga näen, et isegi kolmandat rihma ei raatsita tasu(1 eur) eest juurde võtta tavaliselt. Kardan, et sellisel juhul hakatakse suvalise köiega kinnitama kohati. Äkki kellegil mõni hea mõte?
On kellegil hea idee või kogemus kuidas kõige lollikindlam ehk mõistlikum kinnitada autot rendiautoveohaagisele. Mul endal igasugused abivahendid ja piisavalt rihmasid olemas, aga rendin haagist ka välja. Arvestades väljarentimise turuhinda ja koormarihmade hinda, siis üle kahe rihma haagisega kaasa anda ei kannata, sest rihmade lõhkumisi ja isegi võõraste katkiste vastu vahetamist tuleb kohati palju ette. Proovisin vahepeal rihmadele kolmanda konksu kaasa panna, et oleks lihtsam üle ratta kinnitada, aga suht lühikese aja jooksul kadus suurusjärk 5-6 tk ära ja loobusin sellest variandist. Muidugi on alati variant kõik rihmad lisaraha eest kaasa anda, aga näen, et isegi kolmandat rihma ei raatsita tasu(1 eur) eest juurde võtta tavaliselt. Kardan, et sellisel juhul hakatakse suvalise köiega kinnitama kohati. Äkki kellegil mõni hea mõte?
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
Ehk kannatab nared poltidega haagise külge kinnitada ja rihma nö. meetriga kaasa pakkuda. Ühekordselt 4 naret ja mõned aasad, millega saab lindi üle ratta suunata?
Tehtud, mõeldud.
Re: kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
kas rihmasi markeerida ei saa kuidagi?
Re: kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
Kahe rihmaga saab edukalt hakkama.
1 rihm esirattale ja teine risti tagarattale.
Rihma paned nii - aasa kinni ja siis vead rihma ratta küljelt mööda, keerad ratta tagant läbi ja eest kinni pingutiga.
Siiani nii veetud kõike ja pole kuhugi midagi kadunud.
1 rihm esirattale ja teine risti tagarattale.
Rihma paned nii - aasa kinni ja siis vead rihma ratta küljelt mööda, keerad ratta tagant läbi ja eest kinni pingutiga.
Siiani nii veetud kõike ja pole kuhugi midagi kadunud.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2436
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
Ilmselt ei ole veetud halval teel või madalat autot. Raputamisel kipub auto rihma tõmbest veidi nihkuma ja siis on nalja palju. Kolm rihma on miinimum ohutuks transpordiks... Eriti hästi libisevad rihmad paigast SileStone rehvidelt, mida pahatihti autode ajutiseks veeretamiseks alla keeratakse.rmann kirjutas:Kahe rihmaga saab edukalt hakkama.
1 rihm esirattale ja teine risti tagarattale.
Rihma paned nii - aasa kinni ja siis vead rihma ratta küljelt mööda, keerad ratta tagant läbi ja eest kinni pingutiga.
Siiani nii veetud kõike ja pole kuhugi midagi kadunud.
Samuti ei pruugi madala auto puhul rihm mõistliku nurga all kinnituspunktini ulatuda ilma veetavat kahjustamata.
Kui on restpõrandaga plate, siis saab otse üle ratta tõmmata.
Õigete konksudega on muidugi parem, aga veidi sättides leiab reeglina säärase ava, millest läbi pannes rihm terava serva vastas ei ole . Lauspõranda korral nii paraku ei saa.
Kui veljed kannatavad panna konksu külge, siis otse teljesuunalise tõmbega saab hästi kinni. Samas võib nare liiga pikaks jääda - sõltub kinnituste asetusest kärus.
Päris kavalad on üle ratta käivad aasad - nendega saab kummagi külje rattad sama rihmaga kinni. Profid soovitavad mitte riskida ja kasutada nelja: https://www.youtube.com/watch?v=uvSEi11fVWM. Samas peab ka nende paigaldamisel ette vaatama, et ratta taga miskit teravat või hinnalist rihma alla ei jätaks.
Kui teine tähendab vaid rahalist väljaminekut, siis esimese läbilõigatud rihm võib halbade asjade kokkusattumisel kõrvalise inimese elu nõuda...
Viimati muutis v6sa, R Dets 30, 2016 11:52 am, muudetud 1 kord kokku.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2436
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
Hea näide ebaõnnestunud kaalujaotusest. Veduril on nina päris püsti uhkusest;) 8-10 cm tagasi oleks ilmselt oluliselt parem saanud.rmann kirjutas:https://www.facebook.com/LINNAMEHED/pho ... =3&theater
nagu pildil
Aga karvase rehvi korral püsivad sel viisil risti tõmmatud rihmad küll. Kuna auto on pea kärulaiune, siis on ka rihmad pikisuunas, mitte kõrvale tirimas.
Vihtsist kinnitamisel mõte puudub: tahapoole koorem tavaliikluses reeglina ei liigu. Kui vintsiga tõmmata, siis auto alt käru tagatalasse. Sel juhul töötab vints pidurdamisele vastu. Pidurdamise jõud on kordades suuremad, kui kiirendusel.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
Sinu esimene pilt eeldab spets rihmasid.
Haagise rentimisega alati see teema et ei tea kas saad rihmad tagasi , veelvähem oma rihmad.
Nagu ka teemaalgataja mainis.
Teise pildi juures pole mingit vahet kas selle vaheaasaga rihm või lihtsalt risti tõmmatud koormarihm.
Ega see vaherihm ei hoia ka ju mingil moel sileda rehvi pealt mahatulemist !
Haagise rentimisega alati see teema et ei tea kas saad rihmad tagasi , veelvähem oma rihmad.
Nagu ka teemaalgataja mainis.
Teise pildi juures pole mingit vahet kas selle vaheaasaga rihm või lihtsalt risti tõmmatud koormarihm.
Ega see vaherihm ei hoia ka ju mingil moel sileda rehvi pealt mahatulemist !
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2436
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
Üle ratta saab panna täiesti tavalise koormarihma. Olen seda korduvalt praktiseerinud restpõrandaga haagistel.- Vahel tuleb ainult mitu korda rihma panna, et ei jääks teravale auguservale kandma.rmann kirjutas:Sinu esimene pilt eeldab spets rihmasid.
Haagise rentimisega alati see teema et ei tea kas saad rihmad tagasi , veelvähem oma rihmad.
Nagu ka teemaalgataja mainis.
Teise pildi juures pole mingit vahet kas selle vaheaasaga rihm või lihtsalt risti tõmmatud koormarihm.
Ega see vaherihm ei hoia ka ju mingil moel sileda rehvi pealt mahatulemist !
Rentijate süüdimatus on valus teema, sellega olen nõus. Koduse kasvatuse puudust ei anna varjata.
Oled vaheaasaga rihma kasutanud, et oskad rääkida? Mina olen - püsis oluliselt paremini kruusateel veetaval sõiduautorattal. Tõenäoliselt on selle põhjsueks oluliselt suurem rehvi vastu hõõruv pind. Samuti see, et rihm tõmmatakse pingule väljaspool ratta tasapinda, mitte ratta sisepinnalt. Mis on antud foorumi mõttes veidi teemaväline jutt: karvase mustriga elektroonikavabade rummudega kõrgekstõstetud maasturid on oluliselt mugavamad kinnitada, kui väikeste ja siledate rataśtega madalapõhjalised sõiduautod... Ning väike rihmakriips karbiserval pole ka teemaks perioodilist oksapesu saaval liikuril, eksole.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
karvase mustriga elektroonikavabade rummudega kõrgekstõstetud maasturid on oluliselt mugavamad kinnitada, kui väikeste ja siledate rataśtega madalapõhjalised sõiduautod... Ning väike rihmakriips karbiserval pole ka teemaks perioodilist oksapesu saaval liikuril, eksole.
Siis meie arvamused ühtuvad.
Siis meie arvamused ühtuvad.
Re: kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
Kinnitamisest ei oska miskit rääkida. Niipalju on kogemust, et madalat autot, ratastest ilma vahekonksudeta on väga s--t kinnitada. Olen pukseerimisaasu ja konksu kasutanud, siiani on alles jäänud. Kas haakele ei anna lisada tõkiskingi, mis perfosse istuksid ja üle mille rihmad jookseks, nagu suurtel treileritel kasutavad?
Et õiged rihmad tagasi saada, on nagu juba juhatatud,üks võimalus markeering. Läbi šablooni omad nimed-logod peale ja konksud-narred aersooliga oma värvidesse. Lepingusse kirja rihmad, konksud jms. Kahe rihmaga on võimalik, aga saab paremini.
Võimalus on eeskuju võtta hotellidest, kus käterätid, seebid jm pudipadi on kaudselt hinnas sees. Nagu üks hotellipidaja ütles: käterätid (lambipirnid, noad kahvlid ) on kulumaterjal, iga kuu tuleb ca 10% uusi osta. Kliendid maksavad...
Et õiged rihmad tagasi saada, on nagu juba juhatatud,üks võimalus markeering. Läbi šablooni omad nimed-logod peale ja konksud-narred aersooliga oma värvidesse. Lepingusse kirja rihmad, konksud jms. Kahe rihmaga on võimalik, aga saab paremini.
Võimalus on eeskuju võtta hotellidest, kus käterätid, seebid jm pudipadi on kaudselt hinnas sees. Nagu üks hotellipidaja ütles: käterätid (lambipirnid, noad kahvlid ) on kulumaterjal, iga kuu tuleb ca 10% uusi osta. Kliendid maksavad...
Re: kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
Kui arvad, et heaperemehlikult käru ja rihmadega ümber ei käida, siis tasu vastavalt ette.ricardo kirjutas:Tere
On kellegil hea idee või kogemus kuidas kõige lollikindlam ehk mõistlikum kinnitada autot rendiautoveohaagisele. Mul endal igasugused abivahendid ja piisavalt rihmasid olemas, aga rendin haagist ka välja. Arvestades väljarentimise turuhinda ja koormarihmade hinda, siis üle kahe rihma haagisega kaasa anda ei kannata, sest rihmade lõhkumisi ja isegi võõraste katkiste vastu vahetamist tuleb kohati palju ette. Proovisin vahepeal rihmadele kolmanda konksu kaasa panna, et oleks lihtsam üle ratta kinnitada, aga suht lühikese aja jooksul kadus suurusjärk 5-6 tk ära ja loobusin sellest variandist. Muidugi on alati variant kõik rihmad lisaraha eest kaasa anda, aga näen, et isegi kolmandat rihma ei raatsita tasu(1 eur) eest juurde võtta tavaliselt. Kardan, et sellisel juhul hakatakse suvalise köiega kinnitama kohati. Äkki kellegil mõni hea mõte?
Tagant järgi saad tasu kadunud katkistes rihmades.
Soovitan ikka maksimalselt anda rihmasid kaasa, aga sellise tasu eest, et ka rihmad tagasi saad või saad osta vähemalt pooled rihmad uued.
Kui arvad et hakatakse suvalise nööriga kinnitama, siis see kinnitaja mure.
Käru rentija mure oleks kontrollida kas üldse rentijal on vastav kategooria ja sõiduk sellise käru vedamiseks.
Ja omab ka arusaamist kuidas rihmadega autot kinnitada.
Ei ole ma kohanud, et mõni ametlik rendi koht küsiks kas kellelgi on olemas vastav kategooria ja arusaamine.
(üks sugulane ja üks sõber vaid kontrollinud minu lube)
Aga käru rentijale ei tehta vist ka midagi kui peaks keegi vahele jääma vastava kategooria puudumisega või halvasti kinnitatud koormaga.
Rihmade kinnitus viisid on juba eelnevalt välja toodud.
5816nelineli58 Rangelt soovituslik helistada kui üldse, siis peale 15!
Re: kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
Kasutan suht tihti varianti, kus kinnitan kahe rihmaga ja diagonaalis. Üks ette suunas, teine taha suunas. Rihm veljest läbi variant köige kindlam. Kui ei kannata veljest panna, siis kinnitan sildadest, sest need ei vetru. Viimases hädas kinnitan pukseerimisavadest ja haakekonksust.
Pikemad otsad panen 4 rihmaga auto kinni, lühemad otsad 2 diagonaalis.
Rihmade varastamise vastu natuke ehk aitaks rihmade lühemaks tegemine mingi maani...kogu pikkust reeglina vaja pole..
Pikemad otsad panen 4 rihmaga auto kinni, lühemad otsad 2 diagonaalis.
Rihmade varastamise vastu natuke ehk aitaks rihmade lühemaks tegemine mingi maani...kogu pikkust reeglina vaja pole..
Team saarlased
Re: kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
Kui mulle ei meeldiks rentijad, siis kõige lihtsam mitte rendile anda. Näidete mõte oli see, et kallist ja uhkeid kinnitamisvahendeid ei saa kasutada. Palju on ka normaalseid rendile võtjaid ja ma rohkem muretsesingi, et kas saab hakkama vaid kahe rihmaga. Aga siin näited olemas mitmed. Lubade kontrolliga see, et politsei kontroll liikluses nii karmiks läinud, et vaevalt palju rahvast enam ilma vastava kategooriata veab käru. Niipalju kui ise kokku puutunud rentijatega, siis tavaliselt kas sõber või keegi sobivate lubadega punti võetud. Ennast on näiteks jälitatud(kukkus nii anekdootlikult välja) öösel kell 4 politsei poolt ja tahetudki vaid lube näha(ise oleks ikka puhumist ka eeldanud sel kellaajal), sest ei auto ega haagis polnud minu nimel. Olen rohkem kui korra suure haagisega kusagil linnas sõites kogenud seda, et äkki hüppab politseiauto sappa ning tundub et kohe-kohe laksab vilkurid ja siis mingi hetke pärast kaob - ilmselt jõudis andmebaasist ära kontrollida, et kategooriad ja kaalud ok.
Aga enda jaoks küsiks, et kas härra v6sa poolt teisel pildid toodud "lisarihmad" on kusagil Eestis ka saadaval? Need on väga head kui ei taha velgi kahjustada.
Aga enda jaoks küsiks, et kas härra v6sa poolt teisel pildid toodud "lisarihmad" on kusagil Eestis ka saadaval? Need on väga head kui ei taha velgi kahjustada.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: kuidas mõistlikum kinnitada autot rendihaagisele
Need rihmad valmistab sulle iga endast lugu pidav koorma -ja tõsteseadmete müüja.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.