VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Ma nagu ei saa aru, et kui on uuendus uuenduse pärast ja tehas nagu ei tunnista inseneri eksimust. Kas nagu seotud silmadega ei peaks mõni neist seina ääres seisma sihukeste jobutise eest? Üks näidispoomine võiks olla, siis ehk jäävad tulevikus ära nagu PD või TSI kõrgsurve pumba käitamine nukkvõllilt sõrmega, millel pole rullikut otsas.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Uus V6, mulin ja muljed.
https://www.youtube.com/watch?v=fNxHdbPyZj8
https://www.youtube.com/watch?v=fNxHdbPyZj8
Y61 GU4 matkakas & TerranoPatrol võistluseks
Vuran Offroad Team - Vuran.ee
Vuran Offroad Team - Vuran.ee
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Sai ka täna ära proovitud siis uus Amarok. Väga käre. Panime minu LC200-ga joonele ka ja länkar sai napilt põske 100ni kiirendades. Eks 800kg kaaluvahet mängib ka veidi rolli.
Võrreldes teiste kastikatega on see vaieldamatult kõige kiirem ja kõige mugavam (USA-kad arvesse ei lähe). Hilux, Navara, Ranger jne selle vastu ei saa. Rangeril vb on mõni lisavidin küljes aga istumisasend ja sõidutunnetus jääb Fordil ikka alla. Kütusekulu poolest ka.
Mis siis erinevat võrreldes vanaga. Mootor nagu öeldud. Chipiga saab kindlasti 200+kw kätte. Lisaks veel istmed. Igatpidi reguleeritavad, reie tugi ja puha. Väga head. Siis veel tagapidurit pole enam trummlid vaid ikka kettad (ma ei saa aru, miks seda trummlisitta üldse veel toodetakse). Pidurid on üldse suuremad, et alla 17" velg alla ei mahu. Navi ja raadio süsteem ka uus, pilt teravam. Ühildub Apple Carplay ja Android Autoga (vist ka mingi Microsofti süsteemiga).
Istmesoojendused olid täitsa olemas. Vihmasensorit polnd. Samuti polnud enam tagumist kastivalgustust.
Väga ahvatlev kastikas igastahes.
Võrreldes teiste kastikatega on see vaieldamatult kõige kiirem ja kõige mugavam (USA-kad arvesse ei lähe). Hilux, Navara, Ranger jne selle vastu ei saa. Rangeril vb on mõni lisavidin küljes aga istumisasend ja sõidutunnetus jääb Fordil ikka alla. Kütusekulu poolest ka.
Mis siis erinevat võrreldes vanaga. Mootor nagu öeldud. Chipiga saab kindlasti 200+kw kätte. Lisaks veel istmed. Igatpidi reguleeritavad, reie tugi ja puha. Väga head. Siis veel tagapidurit pole enam trummlid vaid ikka kettad (ma ei saa aru, miks seda trummlisitta üldse veel toodetakse). Pidurid on üldse suuremad, et alla 17" velg alla ei mahu. Navi ja raadio süsteem ka uus, pilt teravam. Ühildub Apple Carplay ja Android Autoga (vist ka mingi Microsofti süsteemiga).
Istmesoojendused olid täitsa olemas. Vihmasensorit polnd. Samuti polnud enam tagumist kastivalgustust.
Väga ahvatlev kastikas igastahes.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Panid ikka PWR režiimi?LauriJ kirjutas:Sai ka täna ära proovitud siis uus Amarok. Väga käre. Panime minu LC200-ga joonele ka ja länkar sai napilt põske 100ni kiirendades. Eks 800kg kaaluvahet mängib ka veidi rolli.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Panin panin. Kohalt minnes on Toyota uimane. Kui minema sai siis jäi vahe stabiilseks, V8 nina püsis Amarokil kõrvalistuja ukse juures umbes. Linnas on Amarok kindlasti erksam ja teravam. Teistest kastikatest pole mõtet selle kohapeal rääkidagi. Muidugi hind on ka veidi teisest puust. Proovisõidu autol 48k€maksudega. Uus wildtrack on 10k€ odavam.tarmo kirjutas:Panid ikka PWR režiimi?LauriJ kirjutas:Sai ka täna ära proovitud siis uus Amarok. Väga käre. Panime minu LC200-ga joonele ka ja länkar sai napilt põske 100ni kiirendades. Eks 800kg kaaluvahet mängib ka veidi rolli.
Vaatasin V6 chippimist ka. Ainult chipiga peaks ca 200kw ja 600nm saama kenasti.
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Amaroki käimakasti number peaks olema ZF 8HP55 (55 viitab njuutonmeetritele 550nm) mis tähendab, et ma ei julgeks rohkem njuutonmeetrit sinna keerata, sest kui on, siis kipud neid ikka ju kasutama ka. Ma kahjuks ei leia hetkel kust see number pärineb, see käis läbi mingis auto ülevaates kus võrreldi seda Q7 kastiga ja nimetati siis ka kasti mudeli number.
Q7 kohta info siin.
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission
Q7 kohta info siin.
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Nüüd siis mootor remonditud ja vahetusse läks süüdlane õlipump, väntvõll, kepsud, turbo, plokikaas ja nukkvõll.
Läbisõit 112000 km.
Läbisõit 112000 km.
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Nii ruttu ei tohiks nagu lõppeda. 250 on see suremispunkt tavaliselt.R969 kirjutas:Nüüd siis mootor remonditud ja vahetusse läks süüdlane õlipump, väntvõll, kepsud, turbo, plokikaas ja nukkvõll.
Läbisõit 112000 km.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Kelle kulul see remont oli? Omaniku vöi esinduse?
Team saarlased
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Ehk siis see kurikuulus 6kant tihvt, millega aetakse tasakaalustusvõllilt õlipumpa ringi? Tra, annab ikka sellist lollust välja mõelda.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Remont oli omaniku kulul aga läbirääkimistega tehti varuosadele alet 20%
Skoor tuli pisut üle 7800-.
Oleks teadnud et oma kulul tuleb poleks lasknud esindusel majandada.
Tulevikule mõeldes panime õlifiltri jalale lisaanduri ja lambi armatuuri.
Skoor tuli pisut üle 7800-.
Oleks teadnud et oma kulul tuleb poleks lasknud esindusel majandada.
Tulevikule mõeldes panime õlifiltri jalale lisaanduri ja lambi armatuuri.
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Ai. Selles valguses, et nüüd antakse 4 aastat või 120 000km garantii ja see konkreetne viga on otseselt tehnilise disaini raskekujuline rikkumine, oleks võinud tootja ikkagi vähemalt 50% ulatuses ise kulud kanda. Kas masin oli hoolduses käinud ainult esinduses? Kui mitte, siis muidugi arusaadav.
Mul suksu vahetus algaval kevadel ees ja just uut V6 Amaroki kaalun aga sellise info valguses kus nii elementaarse selge tootjapoolse veaga puu taha saadetakse, siis peab vist uuesti alternatiive kaaluma.
Kas puu taha saatis Moller või AastaAutoPluss? Kumba eelistada või parem mõlemast ringiga mööda käia?
Mul suksu vahetus algaval kevadel ees ja just uut V6 Amaroki kaalun aga sellise info valguses kus nii elementaarse selge tootjapoolse veaga puu taha saadetakse, siis peab vist uuesti alternatiive kaaluma.
Kas puu taha saatis Moller või AastaAutoPluss? Kumba eelistada või parem mõlemast ringiga mööda käia?
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Auto ise on ostetud Lätist ja seal ka ainult esinduses käinud et garantii kestaks.
See muidugi pole oluline sest garantiitingimused võiks igal ametlikul esindusel samad olla niipalju kui meie mõlema esindajaga suheldud sai.
Garantiiremondist keelduti viidates kasutusjuhendi käsule kohe seisma jätta kui õlirõhk kaob.
Väideti, et neil pumba ikaldumisel läheb ainult turbo laiali enne õlitule süttimist ja see oleks vahetatud.
Aga kuna mootor kinni jooksis pole see heaperemehelik kasutamine ja tagantjärgi ei tõesta ka ära et tuli ei süttinudki.
Mul aga pole kahtlust et inimene meelega õlirõhuta sõitis sest ta on alati oma autode eest hästi hoolitsenud.
Näiteks iga 12000 tagant mootoriõli ja omal algatusel ka kastis-sildades õli vahetanud ning ka roostetõrjet teha lasknud esimeste roostetäppide ilmumisel kastil ja raamil.
See muidugi pole oluline sest garantiitingimused võiks igal ametlikul esindusel samad olla niipalju kui meie mõlema esindajaga suheldud sai.
Garantiiremondist keelduti viidates kasutusjuhendi käsule kohe seisma jätta kui õlirõhk kaob.
Väideti, et neil pumba ikaldumisel läheb ainult turbo laiali enne õlitule süttimist ja see oleks vahetatud.
Aga kuna mootor kinni jooksis pole see heaperemehelik kasutamine ja tagantjärgi ei tõesta ka ära et tuli ei süttinudki.
Mul aga pole kahtlust et inimene meelega õlirõhuta sõitis sest ta on alati oma autode eest hästi hoolitsenud.
Näiteks iga 12000 tagant mootoriõli ja omal algatusel ka kastis-sildades õli vahetanud ning ka roostetõrjet teha lasknud esimeste roostetäppide ilmumisel kastil ja raamil.
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Pole vahet, keegi ei taha omakulul seda remontida. Tegelt on vist kindlam panna üks rõhuandur, kohe selline seieri ja punase tule ning lisaks veel lärmi ka tegev näidik juurde. Rallimeestelt on neid võimalik hankida, on erinevaid lahendusi. Ikka odavam kui pool mootorit uut panna. Ma kusjuures endaomale plaanin seda päris tõsiselt, ilmselt käin aasta algul rallimeeste garagest läbi ja vaatan vähe ringi mis nad seal toimetavad.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Re: VW Amarok lihtsalt mulin ja muljed
Huvitav kas Eestis on keegi V6 Amaroki juba kätte ka saanud? Kuidas igapäeva sõidukina tundub, kas on seda raha väärt?
Kas keegi palun kommenteeriks, kas näiteks selline kastikate on veekindel, kas jääb sisu kuivaks?
http://www.extensa.ee/index.php?route=p ... duct_id=87
Või peaks eelistama hoopis suurt kuuti, midagi sellist, kuigi suurte asjade vedamiseks on haagis olemas ja kuudi aken vähendab turvalisust, või siis peab aknad seest kinni katma.
http://www.extensa.ee/index.php?route=p ... duct_id=91
Või millise firma kastikatteid peaks üldse vaatama ja millistest ringiga eemale hoidma?
Siinsetel kasutajatel on kindlasti kuudikatete kogemus olemas, ei leidnud sellist arutelu otsinguga.
Kas keegi palun kommenteeriks, kas näiteks selline kastikate on veekindel, kas jääb sisu kuivaks?
http://www.extensa.ee/index.php?route=p ... duct_id=87
Või peaks eelistama hoopis suurt kuuti, midagi sellist, kuigi suurte asjade vedamiseks on haagis olemas ja kuudi aken vähendab turvalisust, või siis peab aknad seest kinni katma.
http://www.extensa.ee/index.php?route=p ... duct_id=91
Või millise firma kastikatteid peaks üldse vaatama ja millistest ringiga eemale hoidma?
Siinsetel kasutajatel on kindlasti kuudikatete kogemus olemas, ei leidnud sellist arutelu otsinguga.