Tahtsin oma masinat veel mõnda aega kalevi all hoida, aga lasin kogemata teise mehe teemas dzinni pudelist välja .
Minu mure on see, et raha on vähe (poodiumimasinate ehitusmaksumus on minu jaoks kolossaalne), aga võistelda tahaks.
Variandid:1. Visata püss põõsasse.
2. Leida sponsorid. Potensiaalsete sponsoritega olen rääkinud, jutt on lihtne, võistle ja näita tulemusi, siis saad raha. Iseenesest loogiline ju.
3. Ehitada võistlussõiduk reeglitele vastavalt, aga oluliselt odavamalt kasutades alternatiivseid lahendusi.
Reaalselt raha auto ehitamiseks on välja käia lisaks toorikule kaks, maksimum kolm tuhat eurot. Kõva häälega naer saalist.
Valisin tee 3. Vaadates võistlusvideoid, siis 66 sildadega pill sõidab päris hästi. See on vist lätlaste oma ?
Reeglid on sadu kordi läbi loetud, aga midagi võib ikka kahe silma vahele jääda.
Mõned küsimused millele ise vastust pole leidnud.
1. Tsitaat Kargaja kuningalt
Kuidas sellega siis on, kas sõiduk võib olla korraga kahes klassis? Või TR 3 masin sobib automaatselt ET 2 klassi?ET2 sõitjad loodetavasti mahuvad samuti TR3 reeglitesse ära.
Kargaja (loodetavasti korraldatakse seda veel) on võistlus, kus kindlasti tahaks võistelda.
2.Autogaas diiselmootoris?
Lubatud, hall ala või keelatud?3.2.4.Kasutada tohib ainult jaemüügi võrgu kaudu turustatavaid sisepõlemismootoritele
mõeldud autokütuseid.
3.Rehvid ET 2-s.
Mina ei leia piirangut max mõõdule. Kas ongi nii, et leian nii suured rattad kui tahan, lõikan mustri offroadiks sobivaks ja kõik on reeglitega kooskõlas kuni 3,5 tonni mass lõhki ei lähe ?3.4.8.1. Kasutada tohib õhkrehve.
3.4.8.2. Minimaalselt lubatud ratta läbimõõt on 815 mm.
3.4.8.3. Rehvide mustri lõikamine on lubatud.
4.Hüdrorooli teema. See ,et roolilt mingit tagasisidet ei tule oli mul teada.Lappamine teeb mind murelikuks.Ka 50 km/h puuse panek ei tundu meeldiva väljavaatena.
See,
ja see,Meil oli esialgu sama värk, et no 60-70jaoks pidid ikka päris hull juba olema, auto tahtis koguaeg lappama minna.
on ju totaalselt erinevad .Tee peal oleme proovinud ka 140 km/h ja on ka juhitav ehkki hirmus hakkab.
Kui läbijooksuga silinder on võluvits, mis lappamise välistab, siis see ka tuleb, aga 66 sillale ei saa seda paigaldada originaal paralleelvarda asemele,reduktor jääb ette.
Roolikäpad tuleb igaljuhul uued teha ja läbijooksusilinder silla ette panna.Vaadata,et rooligeomeetriat väga perse ei keera.See tähendab käändmiku roolikäppade asukoha mitte muutmist.
5.Dosaator.Esimene dosaator oligi pärit võistlusautolt. Balcankari oma, üsna kulunud, aga ometi sellega võisteldi.Praegune on tutikas Belarusi 100 cm3.
Kui russi oma on prügi, siis vahetan selle välja.Pole ka mahavisatud raha ,läheb teisele masinale peale.
Miks ma ei küsi? Foorumit loen, reegleid loen, võistlusi vaatan nii kohapeal kui videotes. Eriku autot olen vaadanud nii alt kui pealt. Heameelega vaataks veel mõnda võistlusmasinat, aga ma arvan, et keegi valmislahendust nagunii ei paku.Liiga palju erineb minu masin teistest.
Küsimusi tuleb veel palju, aga tänaseks vast aitab.