Probleem pihustiga
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Probleem pihustiga
Tere.
Autoks Jeep wj, 2004, 2.7.
Mure järgmine, et üks pihusti hakkas lekkima, on kuulda ja käega katsudes on tunda kuidas rõhku pressib pihusti vahelt. Kõige suurem probleem on minule järgmine, et olen eestimaalt 1600 kilomeetrit eemal. Kas sellise autoga on "ohutu" koduteed alustada?
Ma olen võhik autode valdkonnas, kirjeldasin enda probleemi parimal viisin.
Aitäh!
Autoks Jeep wj, 2004, 2.7.
Mure järgmine, et üks pihusti hakkas lekkima, on kuulda ja käega katsudes on tunda kuidas rõhku pressib pihusti vahelt. Kõige suurem probleem on minule järgmine, et olen eestimaalt 1600 kilomeetrit eemal. Kas sellise autoga on "ohutu" koduteed alustada?
Ma olen võhik autode valdkonnas, kirjeldasin enda probleemi parimal viisin.
Aitäh!
Re: Probleem pihustiga
Endal kogemus käes.
Kui pihustialune seib hakkab lekkima ning sellega remondiga pikalt venitada, on oht et rikutud saab nii pihusti kui ka pihusti pesa.
Venitasin remondiga umbes 500 km autosõitu. Hiljem oli vaja vahetada pihusti kuna uue vasksebiga ei oleks tõenäoliselt pidama jäänud.
Lekkimine oli uuristanud pihusti tihenduspinnale kanali. Pihusti pesa kaane sees siiski vajadusel mingi eritööriistaga saab üle lõigata.
Kui pihustialune seib hakkab lekkima ning sellega remondiga pikalt venitada, on oht et rikutud saab nii pihusti kui ka pihusti pesa.
Venitasin remondiga umbes 500 km autosõitu. Hiljem oli vaja vahetada pihusti kuna uue vasksebiga ei oleks tõenäoliselt pidama jäänud.
Lekkimine oli uuristanud pihusti tihenduspinnale kanali. Pihusti pesa kaane sees siiski vajadusel mingi eritööriistaga saab üle lõigata.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Probleem pihustiga
Alustada on ohutu. Aga kohalejõudmisel võib arve hinnaliseks kujuneda.RaulP kirjutas: ...
Kas sellise autoga on "ohutu" koduteed alustada?
...
CDI mootori pihustiseibid ja nende vahetus on nii levinud asi, et sellega võiks end viisakaks diislipoeks nimetav töökoda hakkama saada. Iseasi, kuidas motiveerida heaoluriigi kodanikku poolikut remonti teostama... Aga nagu Suured Poisid on rääkinud, on see hea veenmisoskuse korral täiesti tehtav.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Probleem pihustiga
2,7 crd mootori puhul poleks seibi vahetamine ilmselt midagi keerulist, kui probleemne on 1, 2 või 3. silinder.
4. ja 5. silindriga oleks remonttöö tunduvalt keerulisem.
4. ja 5. silindriga oleks remonttöö tunduvalt keerulisem.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Re: Probleem pihustiga
Probleem on "õnneks" esimese pihustiga, pääseb kergelt ligi.
Pühapäeval saan ma vajalikud võtmed ja üritan lahti võtta ning siit, Norra põhjaranniku kalurikülast, uue tihendi muretseda.
Üks küsimus veel, et see kinnituspolt millega pihusti on kinni, kas seda võib uuesti kinnitamisel kasutada?
Või mingid muid näpunäiteid kuidas seda pihustitihendi vahetust kõige parem oleks teha?!
Ma tänan!
Pühapäeval saan ma vajalikud võtmed ja üritan lahti võtta ning siit, Norra põhjaranniku kalurikülast, uue tihendi muretseda.
Üks küsimus veel, et see kinnituspolt millega pihusti on kinni, kas seda võib uuesti kinnitamisel kasutada?
Või mingid muid näpunäiteid kuidas seda pihustitihendi vahetust kõige parem oleks teha?!
Ma tänan!
Re: Probleem pihustiga
Kui kuidagi uut seibi ei leia siis,vana kuumaks ja külma vette.Kannatab koju ära tulla ,kui ei ole juba väga ära põlenud.
olge marurahulikud!
Re: Probleem pihustiga
Täpsusta ikka natuke "Kuumaks" on suhteline mõiste. Osad räägivad, et tuleb punaseks ajada.Uko kirjutas:Kui kuidagi uut seibi ei leia siis,vana kuumaks ja külma vette.Kannatab koju ära tulla ,kui ei ole juba väga ära põlenud.
Re: Probleem pihustiga
diisel on diisel ja jeep on nagu traktor, mina olen traktoritel ajanud seibi punakseks ja siis külma vette, tõmbab pehmeks ja saab hädapärast koju sõita
Re: Probleem pihustiga
Selle pihusti kinnituspoldiga tuleks ettevaatlik olla, hiljuti oli juhus kus see murdus pooleks tagasi keerates.
Alumine pool jäi muidugi sisse ja jama nii, et vähe pole.
Alumine pool jäi muidugi sisse ja jama nii, et vähe pole.
XC 70
Re: Probleem pihustiga
Punaseks ikka jah,aga vaske punaseks ajada on midagi muud kui raua tükki .
olge marurahulikud!
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Probleem pihustiga
See õnnetu polt on ühekordsena mõeldud venima. Teist korda keerates ei toimi enam nõuetekohaselt ja kas katkeb või laseb tihendi lekkima. Sitemal juhul keerab enne katkemist peeti ka plokikaane esimesed keermeniidid.puhvel kirjutas:Selle pihusti kinnituspoldiga tuleks ettevaatlik olla, hiljuti oli juhus kus see murdus pooleks tagasi keerates.
Alumine pool jäi muidugi sisse ja jama nii, et vähe pole.
Kui võimalik, siis kasuta ajutiseks kinnitamiseks keermelatti ja mutrit. Lati keerad korralikult põhjani ja mutri nii 18-20 Nm kinni. Kontreeri teisega.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Probleem pihustiga
Tere jälle.
Sai asi lahti võetud ja ära puhastatud. Tihend oli siis ühest küljest pooleks, õnneks leidsin uue tihendi.
Polti ei olnud kusagilt võtta, läks vanaga kinni.
Sai koju sõidetud, 1800 kilomeetrit. Eile kontrollisin, pihusti on õnneks siiamaani ilusasti puhas, ei leki, väga hea.
Tänud kõigile nõustajatele!
Sai asi lahti võetud ja ära puhastatud. Tihend oli siis ühest küljest pooleks, õnneks leidsin uue tihendi.
Polti ei olnud kusagilt võtta, läks vanaga kinni.
Sai koju sõidetud, 1800 kilomeetrit. Eile kontrollisin, pihusti on õnneks siiamaani ilusasti puhas, ei leki, väga hea.
Tänud kõigile nõustajatele!