Paar sõna kojameeste ja kojameeste mootori kohta.
G- spetsialistid teavad ilmselt niigi, aga kui keegi pole veel neid asju oma G-l teinud siis...
...on võimalik kojameeste hoovastiku parempoolset "munakat" vahetada ilma armatuurlauda eemaldamata. Kui veab, vajab ainult parempool vahetust
Sisse pääseb kindalaeka kaudu. Tuleb sisu välja võtta ja ventava õhuvoolik lahti ühendada. Tõsi, ruumi on vähe ning vaja läheb väga lühikest kruvikeerajat, et seal sees toimetada. Uue "munaka" hoovastiku otsa kinnitamine on kõige ebameeldivam, sest kindalaekas on väga kitsas veenda neid kahte ühilduma. Ettevaatlikult toimetades, vajadusel näpitsatega aidates, saab asja korda. Tahaks veel mainida, et "munakate" otsas kohe kojameeste varte all väljas on väikesed plastikust "mütsid", mis peaksid kaitsma, et vesi väljast "munakasse" võlli vahele ei pääseks. Kuigi uue "munakaga" on kaasas tihend kere ja "munaka" vahele, tuleb need plastikust "mütsid" eraldi tellida. Neid uue munakaga kaasas ei ole! Arvestades uue "munaka" hinda, võiks ju olla see väike vidin ka kaasas. Vana plastikust "mütsi" auk võib eelmise kulunud "munakaga" olla ovaalseks muutunud ja/või plastik pragunenud. Sellist pole mõtet uue "munaka" peale tagasi panna, kuna need ei maksa eriti midagi, tellimise vaev. Esimesed plastikust "mütsid" sobivad ka tagumise kojamehe "munaka" otsa. Vahetamine ei ole ka hiljem raske, lihtsalt kojamehe varred tuleb ära kiskuda ja pärast "mütsi" vahetamist õigesse kohta tagasi panna.
Kojameeste mootorit saab samuti vahetada ilma armatuuri eemaldamata, kuigi hoovastiku kinnitus asub armatuuri taga. Ettevaatlikult eemaldada plastikust mootorikate, elekter, kinnitused ning enne hoovastiku lahtivõtmist ajada mingi traat läbi aukude ning see hoovastik kinnitada kere külge. Ruumi on napilt õhutustorude juurest, aga mootori saab kätte midagi muud eemaldamata! Kui hoovastikku kinni ei seo, kukub see alla kui mootor lahti ühendada ja siis enam kätte ei saa, peab armatuuri lahti võtma. Samuti ei saa uut mootorit kinnitada, kuna hoovastik on vaja sinna otsa suruda ja nihkub eest ära kui kere küljes kinni ei ole.
Kõike seda on hea teha, kui kapott on remondiasendis st kapotiamort alt lahti päästetud ja toetab vastu katuseserva.
Juhendid soovitavad muidugi mõlema asja jaoks armatuur lahti võtta, kuid see algab nagu ikka rooli eemaldamisega...