Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.
totu kirjutas:Nii teoreetiliselt- kui viia generaatorilt laadimisvool akule ja aku ja süsteemi vahele peavoolu katkesti? Peaks ilma lisakontaktita saama. Igaks juhuks võiks generaatori ja aku vahel tummisem diood ka olla.
Sa vist ei jaga seda elektri asja Aga jah huumoriga võttes, diood peaks olema vastavuses generaatori võimsusega. Sellise leiab näit. suurema keevitustrahvo seest. Ilmselt see nõuab see diood ka pidevat jahutamist. Ja isegi teoreetiliselt on see süsteem mõtetu, kuna elektri süsteemist osa ei lülitatagi välja ja tule oht säilib.
Kas sa Cayenne pole mõelnud, et ratsimise ja pornotamise asemel võiks teha kohe õieti?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
totu kirjutas:Nii teoreetiliselt- kui viia generaatorilt laadimisvool akule ja aku ja süsteemi vahele peavoolu katkesti? Peaks ilma lisakontaktita saama. Igaks juhuks võiks generaatori ja aku vahel tummisem diood ka olla.
Sa vist ei jaga seda elektri asja Aga jah huumoriga võttes, diood peaks olema vastavuses generaatori võimsusega. Sellise leiab näit. suurema keevitustrahvo seest. Ilmselt see nõuab see diood ka pidevat jahutamist. Ja isegi teoreetiliselt on see süsteem mõtetu, kuna elektri süsteemist osa ei lülitatagi välja ja tule oht säilib.
Kas sa Cayenne pole mõelnud, et ratsimise ja pornotamise asemel võiks teha kohe õieti?
Kuidas oleks siis õigesti? Mul süsteem juba valmis ja kõik toimib.
Generaatorist tulev vool kaitsmekarbist väljatoodud ja otse akule viidud. Akust juhe lülitisse, lülitist välja 3juhet (vints, kaitsmekarpi, starter).
Kui lüliti välja võtan kaob tervest autost vool ja mootor seiskub (kuna süütest kaob ka + ära koos kogu vooluga).
Massilüliti juhile ja kaassõitjale kinniste turvavöödega kättesaadavaks tegemiseks veel selline võimalus. Mul G-l on massilülija (õigemini plussilülija) pöör toodud läbi tuleseina kaardilugeja jalge ette. Plaan teha originaalse pööra asemele kahe 1/4" tööriistakardaaniga pikendus istmete lähedusse. Teostuseni pole paraku jõudnud...
totu kirjutas:Nii teoreetiliselt- kui viia generaatorilt laadimisvool akule ja aku ja süsteemi vahele peavoolu katkesti? Peaks ilma lisakontaktita saama. Igaks juhuks võiks generaatori ja aku vahel tummisem diood ka olla.
Sa vist ei jaga seda elektri asja Aga jah huumoriga võttes, diood peaks olema vastavuses generaatori võimsusega. Sellise leiab näit. suurema keevitustrahvo seest. Ilmselt see nõuab see diood ka pidevat jahutamist. Ja isegi teoreetiliselt on see süsteem mõtetu, kuna elektri süsteemist osa ei lülitatagi välja ja tule oht säilib.
Kas sa Cayenne pole mõelnud, et ratsimise ja pornotamise asemel võiks teha kohe õieti?
Kuidas oleks siis õigesti? Mul süsteem juba valmis ja kõik toimib.
Generaatorist tulev vool kaitsmekarbist väljatoodud ja otse akule viidud. Akust juhe lülitisse, lülitist välja 3juhet (vints, kaitsmekarpi, starter).
Kui lüliti välja võtan kaob tervest autost vool ja mootor seiskub (kuna süütest kaob ka + ära koos kogu vooluga).
Nii ongi ju su generaatori juhe ja osa selle elektrisüsteemist püsivalt toite all. Et siis see jäme kaabel ja kogu gene ei kujuta tuleohtu?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Ostan kahekontuurilise lüliti.
Selle pistan aku ja praegu akul oleva (+) või (-) kaabli vahele.
Teise e. väiksema kontuuriga tapan ära kas süüte või pumba magnetklapi.
erik kirjutas:
Sa vist ei jaga seda elektri asja Aga jah huumoriga võttes, diood peaks olema vastavuses generaatori võimsusega. Sellise leiab näit. suurema keevitustrahvo seest. Ilmselt see nõuab see diood ka pidevat jahutamist. Ja isegi teoreetiliselt on see süsteem mõtetu, kuna elektri süsteemist osa ei lülitatagi välja ja tule oht säilib.
Kas sa Cayenne pole mõelnud, et ratsimise ja pornotamise asemel võiks teha kohe õieti?
Kuidas oleks siis õigesti? Mul süsteem juba valmis ja kõik toimib.
Generaatorist tulev vool kaitsmekarbist väljatoodud ja otse akule viidud. Akust juhe lülitisse, lülitist välja 3juhet (vints, kaitsmekarpi, starter).
Kui lüliti välja võtan kaob tervest autost vool ja mootor seiskub (kuna süütest kaob ka + ära koos kogu vooluga).
Nii ongi ju su generaatori juhe ja osa selle elektrisüsteemist püsivalt toite all. Et siis see jäme kaabel ja kogu gene ei kujuta tuleohtu?
Nojah seda küll. Eks tuleb siis kahekontuuriliseks ümber ehitada tulevikus....kui võistluseelses ülevaatuses nõutakse. Loodetavasti pigistatakse esimene kord sellekohapealt silm kinni. Võib ju Generaatorit kui vooluallikat lugeda. Egas akust ja peale seda minevast kaablist ka vool ära ei kao.
CayenneTurbo kirjutas:
Kuidas oleks siis õigesti? Mul süsteem juba valmis ja kõik toimib.
Generaatorist tulev vool kaitsmekarbist väljatoodud ja otse akule viidud. Akust juhe lülitisse, lülitist välja 3juhet (vints, kaitsmekarpi, starter).
Kui lüliti välja võtan kaob tervest autost vool ja mootor seiskub (kuna süütest kaob ka + ära koos kogu vooluga).
Ja millise koha peal aku süsteemist (kerest-genekast) lahutatakse?
CayenneTurbo kirjutas:
Kuidas oleks siis õigesti? Mul süsteem juba valmis ja kõik toimib.
Generaatorist tulev vool kaitsmekarbist väljatoodud ja otse akule viidud. Akust juhe lülitisse, lülitist välja 3juhet (vints, kaitsmekarpi, starter).
Kui lüliti välja võtan kaob tervest autost vool ja mootor seiskub (kuna süütest kaob ka + ära koos kogu vooluga).
Ja millise koha peal aku süsteemist (kerest-genekast) lahutatakse?