Niva käigu skeemid
Moderaatorid: Landy, Moderators
- Kristjan 4x4
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 107
- Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
Niva käigu skeemid
Oskab keegi selgeks teha mida teevad Nival vahekasti kangid, üks ütleb,et esisilla lülitus teine aga, et keskdiferensiaali lülitus.On kellegil skeem.
Re: Niva käigu skeemid
Üks kang lülitab järgi esisilla, teine aeglusti. Kolmas on käigukang ja neljas käsipidur Aeglustit enne sisse ei saa, kui esisild see pole minu mälu järgi.Kristjan 4x4 kirjutas:Oskab keegi selgeks teha mida teevad Nival vahekasti kangid, üks ütleb,et esisilla lülitus teine aga, et keskdiferensiaali lülitus.On kellegil skeem.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Enne kui ma VÄGA vihaseks saan siis olge head ja kasutage enne oma jutu foorumisse postitamist KLEEPSUNA pandud postitusi:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=451
Enam puust ja rohkem punasemsks ei saa!!!
Kogu tehniline info Nivade kohta:
http://www.lahe.net/landy/niva/manuals/manuals.htm
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=451
Enam puust ja rohkem punasemsks ei saa!!!
Kogu tehniline info Nivade kohta:
http://www.lahe.net/landy/niva/manuals/manuals.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
-
- Rookie
- Postitusi: 3
- Liitunud: P Mär 09, 2014 1:35 pm
Re: Niva käigu skeemid
Tere!
Olen värske Niva omanik ja olen lugenud manualid läbi ja ka siinsele foorumile suht tiiru peale teinud.
On ilusti puust ja punaseks tehtud ent on olemas üks loll kes tahaks veel paar küsimust esitada.
Või siis täpsemini nende kangide kohta ikkagi.
Äkki viitsib keegi lahti seletada maakeeli kuidas nende kangidega ümber käia ja millal kasutada.
Selge see, et aeglustit maastikul. Aga mis vahe neutraalil ja kiirel on ? Kummaga on mõtekas sõita asfaldil ja maantee kiirusel? Kiirega eeldan ent küsin siiski igaksjuhuks üle.
Ja see väike kang, lukustav diferentsiaali aga kuidas ma aru saan millal ta sisse läheb või ei - suhteliselt kergelt liigub ja mingit tagasisidet nagu ei saa.
Ja kuidas neid kange sisse lülitada? kas on vaja tagurdada, sidurit vajutada või mõnda muud asja teha.
Lihtsalt igaksjuhuks , et oma lolluse tõttu masinat kohe ära ei rikuks.
Ette tänades,
Asko
Olen värske Niva omanik ja olen lugenud manualid läbi ja ka siinsele foorumile suht tiiru peale teinud.
On ilusti puust ja punaseks tehtud ent on olemas üks loll kes tahaks veel paar küsimust esitada.
Või siis täpsemini nende kangide kohta ikkagi.
Äkki viitsib keegi lahti seletada maakeeli kuidas nende kangidega ümber käia ja millal kasutada.
Selge see, et aeglustit maastikul. Aga mis vahe neutraalil ja kiirel on ? Kummaga on mõtekas sõita asfaldil ja maantee kiirusel? Kiirega eeldan ent küsin siiski igaksjuhuks üle.
Ja see väike kang, lukustav diferentsiaali aga kuidas ma aru saan millal ta sisse läheb või ei - suhteliselt kergelt liigub ja mingit tagasisidet nagu ei saa.
Ja kuidas neid kange sisse lülitada? kas on vaja tagurdada, sidurit vajutada või mõnda muud asja teha.
Lihtsalt igaksjuhuks , et oma lolluse tõttu masinat kohe ära ei rikuks.
Ette tänades,
Asko
Re: Niva käigu skeemid
Mina lülitan aeglustit ja lukku umbes jalakäija või aeglasemal kiirusel. Aeglustit kasutan ainult raskel maastikul kui on vaja aeglast sõitu, et masinat ei lõhuks. Keskdiferentsiaali luku panen harvem sisse kui väga mudane kehv maastik on ja lahtisest keskdifrist ei piisa. Mingeid lisahääli või teist tunnet lukustamisel ei teki, ilmselt on sees küll. Kangid keskele kokku lülitab sisse ja üksteisest eemale lülitavad välja difriluku ja aeglusti. Sidur vajuta alla kui liikumise pealt soovid kange liigutada. Seistes vaba käiguga saab ka ilma sidurita.
-
- Rookie
- Postitusi: 3
- Liitunud: P Mär 09, 2014 1:35 pm
Re: Niva käigu skeemid
Suured tänud!
Aga kas sellel pikal kangil on sisuliset 2 või 3 asendit ?
Kui Neutraal on sisse lülitatud siis auto sõidab või ei ?
Ma ei ole päris kindel kas mul see neutraali või "kiire" peal.
Aga kas sellel pikal kangil on sisuliset 2 või 3 asendit ?
Kui Neutraal on sisse lülitatud siis auto sõidab või ei ?
Ma ei ole päris kindel kas mul see neutraali või "kiire" peal.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Niva käigu skeemid
Kui vene keelega hakkama saad, siis...katuseproff kirjutas:Suured tänud!
Aga kas sellel pikal kangil on sisuliset 2 või 3 asendit ?
Kui Neutraal on sisse lülitatud siis auto sõidab või ei ?
Ma ei ole päris kindel kas mul see neutraali või "kiire" peal.
http://www.awdwiki.com/en/lada/ sealt edasi...
http://www.awdwiki.com/images/lada-niva ... ission.jpg
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Niva käigu skeemid
Asendeid on kolm. Aeg, neutraal ja kiire. Neutraali peal ei sõida, vahekastist jõud kardaanidesse ei eraldu. Aga mine proovi oma niival järgi. Käigukastis sa ka ju kasutad muid käike kui esimene ja tagasi . Torgi kõik läbi ja tunneta tagumikuga. Jõudu.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: Niva käigu skeemid
Minu meelest küll kaks asendit tagumisel kangil. Lükkad ette - aeglusti sees, tõmbad taha, aeglusti väljas. Aga ega ma pole seda neutraali otsinud ka, kogu aeg ette või taha lõpuni ikka.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1289
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Niva käigu skeemid
ega otsima peagi, teinekord saad millegagi kangile pihta, näituseks kirsaga ja siis imestad, miks masin edasi ei lähe ...Sten2121 kirjutas:Minu meelest küll kaks asendit tagumisel kangil. Lükkad ette - aeglusti sees, tõmbad taha, aeglusti väljas. Aga ega ma pole seda neutraali otsinud ka, kogu aeg ette või taha lõpuni ikka.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Niva käigu skeemid
Nagu oli ikka neutraal ka. Proovi jätta kang keskele ja vaata kas veab edasi. Kui mootoriga ei julge lükka käik sees. Väike kang peaks olema nn on-off. Mu niva nägi mind 2007 viimati. Teoreetiliselt ei tohiks sõidu pealt ilma neutraalita saama aeglasele üle minna. Ülekanded on ikka väga erinevad. Aga võin ka praegu räigelt eksida. Proovi.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl