M1028 pidurid
Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators
M1028 pidurid
Uuriks, et kas on häid soovitusi/kogemusi M1028 ja tõenäoliselt ka muude samasse sarja kuuluvate analoogsete isendite pidurite reguleerimisel. Pidurid ise on nii ees kui taga OK aga kui pidurdada siis on tunda, et tagumised pidurdavad varem. Põgusal foorumi sirvimisel selle kohta infot ei leidnud aga igakas juhuks vabandan ette, kui seda teemat siiski kusagil käsitletud on
Re: M1028 pidurid
Tere tulemast esiteks.
Tavaliselt on sellise asja taga regulaator, mis reguleerib tagapidurite jõudu kui koorem peal (kindlalt ei mäleta, kas nii ka sellel autol, kuigi endal ka selline pill). Kus kandis muidu paikned selle autoga?
Tavaliselt on sellise asja taga regulaator, mis reguleerib tagapidurite jõudu kui koorem peal (kindlalt ei mäleta, kas nii ka sellel autol, kuigi endal ka selline pill). Kus kandis muidu paikned selle autoga?
Re: M1028 pidurid
Lääne-Virumaakareelius kirjutas:Tere tulemast esiteks.
Tavaliselt on sellise asja taga regulaator, mis reguleerib tagapidurite jõudu kui koorem peal (kindlalt ei mäleta, kas nii ka sellel autol, kuigi endal ka selline pill). Kus kandis muidu paikned selle autoga?
Re: M1028 pidurid
Teema jätkuks niipalju, et pidurite probleem lahenes iseeneslikult. Voimalik, et tahtis lihtsalt soitmist voi siis mängis rolli vahepeal kasti laotud puukoorem aga igatahes toimivad nüüd pidurid tapselt nii nagu vaja ega bloki enam. Hea, et tosisemalt asja ette ei votnud. Aga noh elame näeme, pikk ja töödtäis suvi ees.
Re: M1028 pidurid
Kui sul on värskelt tehtud ja reguleeritud trumlid taga, siis nad ongi äkilised. Aegamööda kuluvad, klotsid jäävad üha rohkem trumlist eemale ning lõpuks pidurdavad nad kehvasti. Siis on vaja jälle käsitsi peale pingutada, kui automaatpingutus ei tööta.
+372 5028488
Re: M1028 pidurid
Asjalik arvamus ja tänud. Ise ma pidureid ei puutunud, need olid samas seisus nagu EKV oksjonilt tulid, kuid ei saa välistada, et need tõesti värskelt tehtud olid, kuna masin oli erinvalt enamusest vanakraamist äsja hooldatud (mida võis järeldada õlide ja filtrite seisukorrast). Aga need olid ikka nii äkilised, et sisuliselt ükskõik kui õrnalt pidurdada ka ei püüdnud siis tagumised olid hetkega blokis. Muutus tekkis ehk maksimaalselt 300-400 kilomeetri jooksul ja sinna vahele jäigi see metsast puude vedamine. Aga kõige tähtsam, et hetkel toimivad sujuvalt ja loodetavasti jääb olukord kestma.
Ps. Kas keegi on esimesi külgmisi 'side markereid' ka suunda näitadates vilkuma ühendanud nõnda, et sõites põleks? On see nagu ühendamise vaev või peab sinna midagi vahele panema?
Ps. Kas keegi on esimesi külgmisi 'side markereid' ka suunda näitadates vilkuma ühendanud nõnda, et sõites põleks? On see nagu ühendamise vaev või peab sinna midagi vahele panema?