Erinevad klassid...

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: erik, Veiko, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
GodSpeed
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: E Sept 29, 2014 10:42 pm
Asukoht: Tallinn

Erinevad klassid...

PostitusPostitas GodSpeed » R Veebr 27, 2015 4:35 pm

Tere

Kas keegi oskaks lahti seletada mida need TR1, TR2 ja TR3 täpsemalt tähendavad. Ise saan aru, et mida suurem number seda rohkem modifitseeritud masin. Aga on seal mingid määrajad, vahemikud, näitajad mis mingi klasssi kohta käivad?
Nissan Patrol GR, 2002a
Y61, 3.0L, 116kW
Tel:viis kuus kuus kaks kolm kolm null neli
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15952
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Erinevad klassid...

PostitusPostitas Landy » R Veebr 27, 2015 4:40 pm

Siin kõik erinevused puust ja punaseks:
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... Itemid=148
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist