Veel kord kiivritest
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Veel kord kiivritest
Plaan järgnevaks, so 2015, hooajaks meeskonna standartvarustusse kiivrid ja suhtlemisvahendid hankida. Kiivrite teemaga aga jäin jänni. Viimane asjalik info kiivrite kohta oli paari aasta tagune. Kas siis võib kasutada kergkiivreid (lumelaud jne) või ei või? Investeering on selline, et tahaks enne teema lõplikult selgeks saada.
Tänan juba ette kui teadjad/otsustajad infot annaksid.
PS Kui kuskil selle kohta juba täpsem info on, siis palun viidake. Lihtsalt ei leidnud värsket infot.
Tänan juba ette kui teadjad/otsustajad infot annaksid.
PS Kui kuskil selle kohta juba täpsem info on, siis palun viidake. Lihtsalt ei leidnud värsket infot.
TR1 - SÖÖRIK
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17367
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Veel kord kiivritest
Lõpliku tõe ütleb sulle ikkagi EAL4x4AK teheniline komisjon.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Veel kord kiivritest
Siin polegi millestki otseselt rääkida, kuna sõite kus kiiver nõutud on vähe, aga side on koguaeg peas. Ühesõnaga At sport pakub hea valiku kiivreid. Varem algasid hinnad 30 eurost. Ise kasutame 1077 nõudele vastavaid kiivreid.
Proto
53951597
53951597
Re: Veel kord kiivritest
Viimased vestlused siin foorumis rääkisid sellest, et ümberkaudsetes riikides on kasutusel kergkiivrid, mis on 12-24 tunnistel sõitudel arusaadavalt normaalsemad kui rallikiivrid. Viimaseid ei saa ilmselt pärast enam peast äragi. Samuti ei ole meie kiirused sellised, et nõuaksid otseselt rallikiivrit. Ehk saab mõni otsustaja ka sõna sekka öelda ja mingi selgus majja.
TR1 - SÖÖRIK
Re: Veel kord kiivritest
Otsustajad ei ütle sulle midagi,läbikäidud teema.Ainuke põhjendus oli neil,et kerge kiiver pidi paremini põlema(naer).
Korraldajad on õnneks tõlgendanud kiivri kasutust teisiti nüüd ja oleme sõitnud kerge kiivriga.
Raske kiivri korral oleks startimine küsitav.
Korraldajad on õnneks tõlgendanud kiivri kasutust teisiti nüüd ja oleme sõitnud kerge kiivriga.
Raske kiivri korral oleks startimine küsitav.
Proto
53951597
53951597
Re: Veel kord kiivritest
Mingi jutt oli kunagi, et kõrvad peavad kaitstud olema. Või mäletan midagi valesti ja oli see lihtsalt kah mingi arutamisel olev teema kiivri nõuetes.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 739
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Veel kord kiivritest
Sellisedhttp://reorg.ee/tootjad/category/48-kiivrid ei kõlba? Ei ole ballistilised, kõrvaklappide kinnitamiseks integreeritud reilid .
Re: Veel kord kiivritest
Samalaadne küsimus teema algatajaga. Nimelt ET1 ja ET2 ja kiivrid, ei leidnud kuskilt mingitki viidet kiivritele, mis tingimustele peavad vastama
Urmas 5026744
Urmas 5026744
SAMRU
5026744
5026744
Re: Veel kord kiivritest
Värsked 2015 reeglid pole veel valmis aga tulevad samad suurtes piirides.samur kirjutas:Samalaadne küsimus teema algatajaga. Nimelt ET1 ja ET2 ja kiivrid, ei leidnud kuskilt mingitki viidet kiivritele, mis tingimustele peavad vastama
http://www.autosport.ee/4x4reg/public/s ... eeglid.pdf
1.8 Kõikides võistlusklassides ja kõikidel võistkonna liikmetel on kohustuslik kasutada auto- või
motokiivrit.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Veel kord kiivritest
Auto- või motokiiver on veidi hägune teema. Hea oleks välja tuua mingi lisatingimus millel see kiiver vastama peab.
Näiteks on saada täiesti legaalseid vastava CE märgistusega motokiivreid, mis on lihtsalt lahtised potid nupu otsas (n.ö. Harley meeste "saksa potid") ning mis ei paku mitte mingit suuremat kaitset kui korralikum vabaaja spordikiiver.
Stiilis:
Näiteks on saada täiesti legaalseid vastava CE märgistusega motokiivreid, mis on lihtsalt lahtised potid nupu otsas (n.ö. Harley meeste "saksa potid") ning mis ei paku mitte mingit suuremat kaitset kui korralikum vabaaja spordikiiver.
Stiilis:
Re: Veel kord kiivritest
Värsked 2015 reeglid pole veel valmis aga tulevad samad suurtes piirides.
http://www.autosport.ee/4x4reg/public/s ... eeglid.pdf
Mis ajaks uued reeglid valmivad ?
Head vana aasta lõppu ja mudasemat UUT
Urmas
http://www.autosport.ee/4x4reg/public/s ... eeglid.pdf
Mis ajaks uued reeglid valmivad ?
Head vana aasta lõppu ja mudasemat UUT
Urmas
SAMRU
5026744
5026744
Re: Veel kord kiivritest
See käis ET kohta, aga kas sarnane asi tuleb TR kohta?Arto kirjutas:Värsked 2015 reeglid pole veel valmis aga tulevad samad suurtes piirides.
http://www.autosport.ee/4x4reg/public/s ... eeglid.pdf
1.8 Kõikides võistlusklassides ja kõikidel võistkonna liikmetel on kohustuslik kasutada auto- või
motokiivrit.
TR1 - SÖÖRIK
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Veel kord kiivritest
Kas see kiivrite asi ikka veel käärib ja järjekordselt on oodata uusi reegleid kus üritatakse need paksud junnid ametlikult pähe suruda ?Arto kirjutas: Värsked 2015 reeglid pole veel valmis aga tulevad samad suurtes piirides.
http://www.autosport.ee/4x4reg/public/s ... eeglid.pdf
1.8 Kõikides võistlusklassides ja kõikidel võistkonna liikmetel on kohustuslik kasutada auto- või
motokiivrit.
HM Racing Team
Re: Veel kord kiivritest
Kiivrite asi ei kääri, ühtegi uut reeglit pole tehtud ega pole lähiajal plaanis teha.Movistar kirjutas:Kas see kiivrite asi ikka veel käärib ja järjekordselt on oodata uusi reegleid kus üritatakse need paksud junnid ametlikult pähe suruda ?
Auto-, motokiiver vastab E-reegli nr 22 nõuetele.
Toodud teemat on lahatud päris põhjalikult juba teemas http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=39&t=41339
Karikavõistlustel sätestab kiivri vajalikuse iga etapi korraldaja vastavalt vajadusele ja raja omadustele võistlusjuhendiga.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Veel kord kiivritest
Antsumäel tehnilises kontrollis öeldi, et järgmisel aastal on plaanis ikka sisse viia see auto-moto kiivri teema ja praeguste spordikiivritega enam rajale ei lasta?
Saan aru, et turvalisust peaks tõstma võistlustel aga praegu suunatakse see pingutus minuarust küll valesse kohta. Kas meil on juhtunud mõni õnnetus, kus on tekkinud peavigastus ja motokiiver oleks selle ära hoidnud?
Jahutakse kiivrite teemal aga minuarust palju ohtlikum on praegune massiline ilma turvavööta sõitmine. Olen siin paari võistlejaga veel rääkinud ja ka nemad leiavad selles olevat palju suurema probleemi. Eelmisel aastal Klaperjahil läks finsihi tõusul üks võistkond ümber (nimesi nimetamata) ja kuna turvavööd polnud peal, siis tekkis ühele võistkonnaliikmele päris tõsine tervisekahjustus (tegelikult võib nimetada seda õnnelikuks õnnetuseks, tagajärjed oleksid võinud palju hullemad olla). Samamoodi selle aasta Klaperjahil läks laskumisel üks auto ümber (jälle ei hakka nimesi nimetama) aga turvavööd polnd kaardilugejal peal ning seal läks õnnelikult, et võistlejad terveks jäid. Üle-eelmisel aastal oli näiteks Suvesõidu proloogil õnnetus, kus üks võistleja (jällegi ei hakka nimesi nimetama) liiga entusiastlikult tahtis kannakat teha oma autoga aga see ümber läks (samuti polnd turvavööd peal, jalad käisid auto aknast korra välja aga keegi jällegi õnneks viga ei saanud). Aga ükskord läheb sitasti ning keegi saab veel tõsisemalt viga.
Neid näiteid on kindlasti veel aga kui reeglites on sellise elementaarse turvavarustuse kasutamine kohustuslikuks tehtud, siis peaks seda ka jälgima. Arvestades veel seda, et autod on läinud päris kiireteks ja võimsateks. Minuarust peaks hoopis selle turvavööde mitte kasutamise probleemiga tegelema, mitte kiivrite pärast mandrossima.
Saan aru, et turvalisust peaks tõstma võistlustel aga praegu suunatakse see pingutus minuarust küll valesse kohta. Kas meil on juhtunud mõni õnnetus, kus on tekkinud peavigastus ja motokiiver oleks selle ära hoidnud?
Jahutakse kiivrite teemal aga minuarust palju ohtlikum on praegune massiline ilma turvavööta sõitmine. Olen siin paari võistlejaga veel rääkinud ja ka nemad leiavad selles olevat palju suurema probleemi. Eelmisel aastal Klaperjahil läks finsihi tõusul üks võistkond ümber (nimesi nimetamata) ja kuna turvavööd polnud peal, siis tekkis ühele võistkonnaliikmele päris tõsine tervisekahjustus (tegelikult võib nimetada seda õnnelikuks õnnetuseks, tagajärjed oleksid võinud palju hullemad olla). Samamoodi selle aasta Klaperjahil läks laskumisel üks auto ümber (jälle ei hakka nimesi nimetama) aga turvavööd polnd kaardilugejal peal ning seal läks õnnelikult, et võistlejad terveks jäid. Üle-eelmisel aastal oli näiteks Suvesõidu proloogil õnnetus, kus üks võistleja (jällegi ei hakka nimesi nimetama) liiga entusiastlikult tahtis kannakat teha oma autoga aga see ümber läks (samuti polnd turvavööd peal, jalad käisid auto aknast korra välja aga keegi jällegi õnneks viga ei saanud). Aga ükskord läheb sitasti ning keegi saab veel tõsisemalt viga.
Neid näiteid on kindlasti veel aga kui reeglites on sellise elementaarse turvavarustuse kasutamine kohustuslikuks tehtud, siis peaks seda ka jälgima. Arvestades veel seda, et autod on läinud päris kiireteks ja võimsateks. Minuarust peaks hoopis selle turvavööde mitte kasutamise probleemiga tegelema, mitte kiivrite pärast mandrossima.