TR-1 vints alates 2015

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Movistar »

e.p. kirjutas:pigem ei nõustuta võistlema oma autole vastavas klassis. :)
On avalik saladus ,et siiski on rajal selliseid autosid mis tegelikult ei mahuks kuidagi tr1 reeglitesse aga sellele vaadatakse millegipärast läbi sõrmede .
HM Racing Team
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Jünger »

e.p. kirjutas:Kui vastab reeglitele, siis miks mitte aga kardan, et auto peab kuskilt muuseumist tooma sellisel juhul :)
Nii muuseas. Inseneer vahetas aasta tagasi vintsi välja, pani originaali(fairey winch) toyota asemele et kellegil midagi kobiseda ei oleks. Võib-olla olid ka muud tagamaad, pead ei anna :D


Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas e.p. »

Täna ei ole probleemiks konkreetselt Inseneri auto vaid järeltulev põlvkond, kes soovib autosid juba selliseks ehitada, et oleks keskvints keresse sobitatud.
See ei sobi kokku TR1 võistlusklassi ideoloogiaga.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Landy »

Praks1 kirjutas:Lihtsalt,kui idee välja käia arvab,et sellega kaob Insenerid autolt meh vints,siis ta eksib.
Lihtsalt vints rändab ette (originaal) ja sellega asi lõppeb ning keegi ei võida midagi.
Inseneri auto on tehase SVD modifikatsioon ja seal on vintsi ka taha (kasti) paigaldatud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas e.p. »

Kristjan, saada palun siis Inseneri auto WIN, lasen Landroveri omamehel Joelil tehasest küsida, mis modifikatsioon jne.
Mõned kuud tagasi käisin ka ise Landroveri tehase muuseumis ;)
Veiko väitel ei ole ühtegi kaasaegsemat defenderit meh vintsiga seda enam kastis, mis mõeldud auto vintsimiseks (mitte heinapakkide) toodetud :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
AINIONU
Fitting 38"
Postitusi: 204
Liitunud: N Veebr 15, 2007 10:45 pm

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas AINIONU »

e.p. kirjutas:Täna ei ole probleemiks konkreetselt Inseneri auto vaid järeltulev põlvkond, kes soovib autosid juba selliseks ehitada, et oleks keskvints keresse sobitatud.
See ei sobi kokku TR1 võistlusklassi ideoloogiaga.
Ja siis teemegi nii,et kui keegi uutest järeltulevast põlvkonnast tahaks sarjaga liituda, ajame näpuga reeglites järge.Peedime tühiste ümberehitiste kallal ja oleme edasi mugavas sossus konnatiigis.(Annaks jumal, et keegi midagi ei küsiks, ega paluks põhjendusi ühe või teise reeglipunkti kohta)
Vabandan kui see pisut küüniline tundub :thumb:
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Praks1 »

:D ,vin kood on nüüd tõsine huumor,venemaal saime isegi vennaga tuttavaks,kes toodab kõiksugu pirkasi,et just sõita venemaal 2,8deffeka mootoriga ja vastaks nõuetele,mis muidu on haruldane.
Kas Arvate, et kooskõlastus on mingi takistus, kui huvi on paberil asju ajada?
Minu jutu mõte on selles, et pole mõtet pilli lõhki ajada, eriti kui järje ajamine läheb mõne automargi puhul suht raskeks, või pea võimatuks/kergesti väänatavaks jne.
Proto
53951597
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas e.p. »

Sinu rõõmuks Härra Praks, kes oled väga lähedalt seotud ja võistled TR1-s, tegeleme selle asjaga väga tõsiselt ja süviti edaspidi, et ei tekiks arusaama nagu oleks kogu tehniline reeglistik nali ja väänamiseks misiganes suunas :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Movistar »

Nende reeglitega peaks olema nagu kustutite kontrolliga.
Iga mees vaatab ise oma auto üle ja annab hinnangu kas on korras ja vastav nõuetele või mitte. :D

Aga kui see oleks minu teha siis oleks TR1-s lubatud ainult elektrivints ja 1 tk .
Ühe korra meie lugupeetud AK ja tehniline juba astus sügavasse ämbrisse oma TR2,vaba ja vaba + teemaga.
Teil on selles otsene süü ,et see nii läks .
Proovige seekord seda vältida.
HM Racing Team
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas e.p. »

Muuvi, et sul see saag ka ära ei kulu kuidagi :)
Mitu autot oled juba ehitanud ja mitu veel tuleb ... mis eile oli kuld, see täna muld ja nii aina edasi päevast päeva peab ka reeglitega järgi jooksma arengule.
Nii kõvasi mehi pole isegi F1 sarja meeskonnas, kes inimese fantaasiaid ja saavutusi ette oskaks ennustada ja paberile panna.

Täna on vaja tänavaautode klassi areng kollideks ära piirata.
Kellel häid mõtteid, ettepanekuid, mitte nuttu ja vingumist, võiksid sõna võtta.

Üks elektrivints olekski mõistlik aga kohe tekkis vaidlus asukoha üle ... ette või taha või muudetava asukohaga või keskele (siis vajalik lisamuudatusi sisse viia ja arvestada, mis see edaspidi kaasa tuua võib)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Movistar »

e.p. kirjutas:Muuvi, et sul see saag ka ära ei kulu kuidagi :)
Mitu autot oled juba ehitanud ja mitu veel tuleb ... mis eile oli kuld, see täna muld ja nii aina edasi päevast päeva peab ka reeglitega järgi jooksma arengule.
Nii kõvasi mehi pole isegi F1 sarja meeskonnas, kes inimese fantaasiaid ja saavutusi ette oskaks ennustada ja paberile panna.

Täna on vaja tänavaautode klassi areng kollideks ära piirata.
Kellel häid mõtteid, ettepanekuid, mitte nuttu ja vingumist, võiksid sõna võtta.

Üks elektrivints olekski mõistlik aga kohe tekkis vaidlus asukoha üle ... ette või taha või muudetava asukohaga või keskele (siis vajalik lisamuudatusi sisse viia ja arvestada, mis see edaspidi kaasa tuua võib)
Krt kui aus olla siis juba olen mõelnud uue ehitamise peale :)
Nüüd peaks siis TR1 tegema aga sellega on lihtne kuna ringi teha nagunii suurt midagi ei tohi.
Ainult vintsi asukoht on veel lahtine aga küll te selle selgeks vaidlete varsti :D
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Landy »

e.p. kirjutas: Täna on vaja tänavaautode klassi areng kollideks ära piirata.
Kellel häid mõtteid, ettepanekuid, mitte nuttu ja vingumist, võiksid sõna võtta.
Rasmus Himmaga just arutasime seda teemat ja siin on AK küll lootusetult hijaks jäänud.
Kui soovite TR1 kalssi tänavasõiduatosid,siis tuleb teha kas täileik RESET ja TR1 ümber nimetada TR2-ks (et nad ka edaspidi kusagil võistelda saaks) ning TR1 reeglitega nullist alustada või luua nn. TR0, mis ongi tänavasõiduautode klass kus KÕIK (modifikatsionid) keelatud on.
Lihtsam varainat on lubada mõistlikus koguses nodifikatsioone ning jätkata olemasolevate autodega.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Landy kirjutas:Lihtsam varainat on lubada mõistlikus koguses nodifikatsioone ning jätkata olemasolevate autodega.
Jusi hetk tagasi hakati lubama TR1 mootori vahetust, suva genekate panemist kuhu juhtub ja suvalist arvu jahutusventte :roll:


Isiklikult on mul täitsa ükskõik mitu vintsi on lubatud või millised või kuhu neid panna tohib.
Probleem on tegelikult selles, et mehed kes tahavad võistlema hakata, või on alles sõitma hakanud ehitavad TR1 masinat hullu moodi - no ei ole seda nii hirmsasti vaja - samas klassis saabki sõita normaalselt ka väga tagasihoidliku eelarve ja töömahuga ehitatud masinatega.
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Arto »

Lugesin teema läbi ning ei leidnud peale ühe põhjenduse, loodushoid, miks on paha, et TR-1 klassis oleks lubatud ainult esimene vints?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Arto »

Landy kirjutas:Kui soovite TR-1 klassi tänavasõiduautosid, siis tuleb teha kas täielik RESET ja TR-1 ümber nimetada TR-2-ks (et nad ka edaspidi kusagil võistelda saaks) ning TR-1 reeglitega nullist alustada või luua nn. TR-0, mis ongi tänavasõiduautode klass kus KÕIK (modifikatsioonid) keelatud on.
Lihtsam variant on lubada mõistlikus koguses modifikatsioone ning jätkata olemasolevate autodega.
Äkki seletad seda mõtet väheke lahti, ma nimelt ei saa aru mida ja miks peab ümber nimetama?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”