Kas ja kuidas see igasugu lähinaabritega kooskõlastub ?? - et kas samal ajal ka mujal see punkt sisse tuleb ??Arto kirjutas:Toodud ümberehituse teema arutelul jõudsime veel ühe muudatuseni tehnilistes reeglites.
Alates 01.01.2015 on lubatud TR-1 võistlusklassis vintsi paigaldada ainult ettepoole esitelge!
TR-1 vints alates 2015
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
TR-1 vints alates 2015
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Teeme tööd selle nimel!MahviaDeTyrk kirjutas:Kas ja kuidas see igasugu lähinaabritega kooskõlastub ?? - et kas samal ajal ka mujal see punkt sisse tuleb ??
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Härrased, esimese aprillini on nagu veidi aega!Arto kirjutas: Toodud ümberehituse teema arutelul jõudsime veel ühe muudatuseni tehnilistes reeglites.
Alates 01.01.2015 on lubatud TR-1 võistlusklassis vintsi paigaldada ainult ettepoole esitelge!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Teil on ikka väga igav, et nüüd vintsi asukoht ette jäi,minuarust on see lollus.
Kuna hydro keelamisega oli julm valu taga,siis nüüd tekitasite veelgi suurema ebavõrdsuse,
Õige oleks keelata kõik peale 1 mootoriga elektri ja mitte inimesi n...... da asukohaga,lõptulemusena säästab see loodust,selle mõttega on soomes lubatud taga Vintsid.
Kuna hydro keelamisega oli julm valu taga,siis nüüd tekitasite veelgi suurema ebavõrdsuse,
Õige oleks keelata kõik peale 1 mootoriga elektri ja mitte inimesi n...... da asukohaga,lõptulemusena säästab see loodust,selle mõttega on soomes lubatud taga Vintsid.
Proto
53951597
53951597
Re: TR-1 vints alates 2015
Nõustun Praksiga. Pigem siis juba kõigile elektrivints vabalt valitud kohas. Nagu aru on saada, on tegu klassi võrdsustamisega. Endalgi oli tegelikult plaanis perse peale mehhaaniline panna, aga ilmselt jääb nüüd ära.
Kaspar
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
Kui kehtivaid reegleid lugeda, siis ei tohiks vints salongi ega ka "kasti" paigaldatud olla,
kuna selleks on vaja keresse lõigata avasid, mis ei ole kooskõlas reeglitega. (punkt 3.4.11.1.)
Täna ainuke võimalik paigaldamise koht väljapoole kere ja kui mehhaaniline, siis tohib olla ainult valmistajatehase poolt ettenähtud vints, paigaldatuna tootja poolt ettenähtud kohta (punkt 3.4.16.1.)
Ehk kõik justkui ka täna suht mõistlikult kirjas, kui reegleid lugeda ja järgida.
Lätlastel juba ehitatud suured elektrivintsid salongi tagaosasse. Nii on meil kohe-kohe järgmine "vaba" klass ... kui see on eesmärk, siis miks praegused Vaba klassid tühjad on?
Sellisel juhul tehke korraldalatele ettepanek Vaba rada kokku viia TR1 rajaga ja saavad rahulikult modifitseerimishuvilised omavahel mõõtu võtta.
kuna selleks on vaja keresse lõigata avasid, mis ei ole kooskõlas reeglitega. (punkt 3.4.11.1.)
Täna ainuke võimalik paigaldamise koht väljapoole kere ja kui mehhaaniline, siis tohib olla ainult valmistajatehase poolt ettenähtud vints, paigaldatuna tootja poolt ettenähtud kohta (punkt 3.4.16.1.)
Ehk kõik justkui ka täna suht mõistlikult kirjas, kui reegleid lugeda ja järgida.
Lätlastel juba ehitatud suured elektrivintsid salongi tagaosasse. Nii on meil kohe-kohe järgmine "vaba" klass ... kui see on eesmärk, siis miks praegused Vaba klassid tühjad on?
Sellisel juhul tehke korraldalatele ettepanek Vaba rada kokku viia TR1 rajaga ja saavad rahulikult modifitseerimishuvilised omavahel mõõtu võtta.
Re: TR-1 vints alates 2015
Ei tea ühtegi tr -i millel poleks kere lõigatud vähemal,või rohkemal määral,aga eks targemad teavad mis teevad.
Vabade kohta rääkisin kohe, et läheb p..... e, kui tuleb 37 ratas, kuna autosid on vähe mis seda kannatavad jne.
Vabade kohta rääkisin kohe, et läheb p..... e, kui tuleb 37 ratas, kuna autosid on vähe mis seda kannatavad jne.
Proto
53951597
53951597
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
vabas kuni 840mm (33) rehv lubatud.
Need vähem või rohkem lõigatud autod peakski vabas sõitma mitte TR1-s
Need vähem või rohkem lõigatud autod peakski vabas sõitma mitte TR1-s
Re: TR-1 vints alates 2015
Võin ju vintsi tagastangesse samamoodi paigaldada (kerismisuunaga ette) ilma, et keres auke poleks.e.p. kirjutas:Kui kehtivaid reegleid lugeda, siis ei tohiks vints salongi ega ka "kasti" paigaldatud olla,
kuna selleks on vaja keresse lõigata avasid, mis ei ole kooskõlas reeglitega. (punkt 3.4.11.1.)
Täna ainuke võimalik paigaldamise koht väljapoole kere ja kui mehhaaniline, siis tohib olla ainult valmistajatehase poolt ettenähtud vints, paigaldatuna tootja poolt ettenähtud kohta (punkt 3.4.16.1.)
Ehk kõik justkui ka täna suht mõistlikult kirjas, kui reegleid lugeda ja järgida.
Lätlastel juba ehitatud suured elektrivintsid salongi tagaosasse. Nii on meil kohe-kohe järgmine "vaba" klass ... kui see on eesmärk, siis miks praegused Vaba klassid tühjad on?
Sellisel juhul tehke korraldalatele ettepanek Vaba rada kokku viia TR1 rajaga ja saavad rahulikult modifitseerimishuvilised omavahel mõõtu võtta.
Stanget lõigun ainullt samapalju kui ees. Ei ole ju tänaste reeglitega see vastuolus.
Seega, võiks olla lubatud vints ees või taga, aga mitte siis kõhu all ja avade lõikumisega keresse.
Sämmy Offroad Team
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1959
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
Võin julgelt oma Toyotat näidata, vintsi kohal on plekil väike tükk välja lõigatud ja tiiva nurgas snorkli toru auk, see on kõik mis on kere juures lõigatud.Praks1 kirjutas:Ei tea ühtegi tr -i millel poleks kere lõigatud vähemal,või rohkemal määral
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: TR-1 vints alates 2015
Praks pidas silmas ilmselt vaba+e.p. kirjutas:vabas kuni 840mm (33) rehv lubatud.
Need vähem või rohkem lõigatud autod peakski vabas sõitma mitte TR1-s
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
Varsti kägistate oma pidevate uute reeglitega ka TR1 ära .
Vabadest pole vist mõtet enam rääkida.See peaks olema ajalugu .
Vabadest pole vist mõtet enam rääkida.See peaks olema ajalugu .
HM Racing Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
oli aeg, kus ka TR3 oli "surnud"
aga kägistamas pole keegi kedagi, pigem ei nõustuta võistlema oma autole vastavas klassis.
Ideed ja ettepanekud muideks tulevad klassi võistlejatelt.
... pagan jälle kustutasin pool a4 ära
aga kägistamas pole keegi kedagi, pigem ei nõustuta võistlema oma autole vastavas klassis.
Ideed ja ettepanekud muideks tulevad klassi võistlejatelt.
... pagan jälle kustutasin pool a4 ära
Re: TR-1 vints alates 2015
Lihtsalt,kui idee välja käia arvab,et sellega kaob Insenerid autolt meh vints,siis ta eksib.
Lihtsalt vints rändab ette (originaal) ja sellega asi lõppeb ning keegi ei võida midagi.
Lihtsalt vints rändab ette (originaal) ja sellega asi lõppeb ning keegi ei võida midagi.
Proto
53951597
53951597
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
Kui vastab reeglitele, siis miks mitte aga kardan, et auto peab kuskilt muuseumist tooma sellisel juhul