Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
3.4.17.1.
Turvakaarte paigaldamine on lubatud. Kõik turvakaarte parameetrid peavad vastama FIA nõuetele.
Et kui tahad paigaldada vaheseina, pead paigaldama turvakaare ja alles selle külge vaheseina?
Kaspar
Turvakaarte paigaldamine on lubatud. Kõik turvakaarte parameetrid peavad vastama FIA nõuetele.
Et kui tahad paigaldada vaheseina, pead paigaldama turvakaare ja alles selle külge vaheseina?
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Ärge ajage asja hulluks,kõikidest autodest siin vastab vb mõni puuri paine FIA nõuetele.
Kui näpuga järge ajada ja tehnilises täiega nu....a ei pääseks ilmselt ükski auto starti.
Siis ajame näpuga veel järge ja hakkavad sõitjad loobuma,kuna paljud peaks uue auto ehitama,selline on hetkeseis meil siin
Kui näpuga järge ajada ja tehnilises täiega nu....a ei pääseks ilmselt ükski auto starti.
Siis ajame näpuga veel järge ja hakkavad sõitjad loobuma,kuna paljud peaks uue auto ehitama,selline on hetkeseis meil siin
Proto
53951597
53951597
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Aga sooviks siis teha ettepaneku TR-1 klassi tehniliste reeglite muudatuseks. Mis peab selle jaoks tegema-kas kirjalik ettepanek või sobib ka tehnikasportlase sooviavaldusest? Oli ju eelmistes tehnilistes nõuetes olemas punkt, mis käsitles lahtise katuse katmist metalliga. Oli täpselt piiritletud materjalid ja nende paksused.(või mäletan ma midagi valesti) Teeks siis ka nüüd seesuguse reglemendi.
Ei taha kiunuda, kuid suhteliselt nõme on sõita kui tolm, pori ja oksad kukalt "silitavad"
Ei taha kiunuda, kuid suhteliselt nõme on sõita kui tolm, pori ja oksad kukalt "silitavad"
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Tr1 ei ole olnud vähemalt viimase 4 aastat pehme katusega autole sõitjate kohale pleki paigaldamine. Küll oli aga vabas, t2 ja tr3.AINIONU kirjutas:Aga sooviks siis teha ettepaneku TR-1 klassi tehniliste reeglite muudatuseks. Mis peab selle jaoks tegema-kas kirjalik ettepanek või sobib ka tehnikasportlase sooviavaldusest? Oli ju eelmistes tehnilistes nõuetes olemas punkt, mis käsitles lahtise katuse katmist metalliga. Oli täpselt piiritletud materjalid ja nende paksused.(või mäletan ma midagi valesti) Teeks siis ka nüüd seesuguse reglemendi.
Ei taha kiunuda, kuid suhteliselt nõme on sõita kui tolm, pori ja oksad kukalt "silitavad"
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Eks näha mis sellest saab, aga mitte ei tahaks seda sealt enam ära võtta. Plaan oli ehitada väljanägemiselt üks tore putukas, sealjuures oleme järginud reegleid koguaeg ja suhelnud igas küsimuses Veikoga.
Kaidar
Kaidar
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Mina Fia lehelt ainuüksi turvakaare joonist küll ei leidnud, olid ainult turvapuuridest.Jünger kirjutas:3.4.17.1.
Turvakaarte paigaldamine on lubatud. Kõik turvakaarte parameetrid peavad vastama FIA nõuetele.
Et kui tahad paigaldada vaheseina, pead paigaldama turvakaare ja alles selle külge vaheseina?
Kaspar
Turvapuur ju ka keelatud Tr1-es, kuna siis ei vasta auto ju Tüv-i nõuetele.
Viimati muutis enx, T Dets 10, 2013 8:36 pm, muudetud 1 kord kokku.
Sämmy Offroad Team
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Samuraiga vähe lihtsam.
On olemas tehase turvakaar ja on ka olemas plastikust vahesein Samuraile.
Selle plastikust vaheseina ju tohib ikka ise teha metallist?
Kuju järgides, ja materjal ju tugevam.
On olemas tehase turvakaar ja on ka olemas plastikust vahesein Samuraile.
Selle plastikust vaheseina ju tohib ikka ise teha metallist?
Kuju järgides, ja materjal ju tugevam.
Sämmy Offroad Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Võistluste ajal ei tohi olla sõiduki küljes isetehtud jäika vaheseina.Selle plastikust vaheseina ju tohib ikka ise teha metallist?
Kuju järgides, ja materjal ju tugevam.
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Aitäh tehniline komision. Seljuhul saan endale ühe tubli jahiauto.
Aga mis saab minu ettepanekust teha muudatusi tehnilistesse reeglitesse? Mil moel ja viisil peaks selle avalduse tegema?
Aga mis saab minu ettepanekust teha muudatusi tehnilistesse reeglitesse? Mil moel ja viisil peaks selle avalduse tegema?
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Kui alakomitee ei ole eelnevat foorumis muudatusettepanekute teemat alustanud, siis
Eesti Autospordi Liidu 4X4 Offroad alakomitee tegeleb offroad teemade käsitlemisega.
http://eal.4x4.ee/index.php
Eesti Autospordi Liidu 4X4 Offroad alakomitee tegeleb offroad teemade käsitlemisega.
http://eal.4x4.ee/index.php
Viimati muutis e.p., K Dets 11, 2013 6:09 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Saatsin kirja Artole, eks jääb ootama pikisilmi mida vastatakse.
Küsimus ei ole üldse mingis kiusu või vaenu õhutamises, lihtsalt kui ARK lubab seesugust iseehitatud seina paigaldada oleks tore kui tehniline komision kah seda toetaks.
Küsimus ei ole üldse mingis kiusu või vaenu õhutamises, lihtsalt kui ARK lubab seesugust iseehitatud seina paigaldada oleks tore kui tehniline komision kah seda toetaks.
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
e.p. kirjutas:Võistluste ajal ei tohi olla sõiduki küljes isetehtud jäika vaheseina.Selle plastikust vaheseina ju tohib ikka ise teha metallist?
Kuju järgides, ja materjal ju tugevam.
Et siis originaal vahesein lubatud?
Priit
Priit
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Et siis asjalood sellised:
Kiri EAL 4x4 tehnilisest komisionist-
Tere Ain!
Saime komitee koosoleku peetud ning kahjuks siiski peame Teile vastama, et
selline ümberehitus pole lubatud vastavalt tehniliste reeglite punktile
3.4.11.
Samuti ei näe me põhjust reeglite muutmiseks kuna tolmu, sodi ja
temperatuuri hoidmiseks võib kasutada vähemohtlike pehmeid materjale.
EAL 4x4 komitee nimel
Arto Künnapas
Ühesõnaga ei tohi ja kõik-oleks oodanud kül pisut pikemat põhjendust mis seesuguse otsuseni viis.
Ise oma kehva kütteväärtusega puupeaga nimetaks seda seina, kui "korralikult kinnitatud veos", ent see on vist mu enda soov see sein sinna jätta ja õigustada.
Kiri EAL 4x4 tehnilisest komisionist-
Tere Ain!
Saime komitee koosoleku peetud ning kahjuks siiski peame Teile vastama, et
selline ümberehitus pole lubatud vastavalt tehniliste reeglite punktile
3.4.11.
Samuti ei näe me põhjust reeglite muutmiseks kuna tolmu, sodi ja
temperatuuri hoidmiseks võib kasutada vähemohtlike pehmeid materjale.
EAL 4x4 komitee nimel
Arto Künnapas
Ühesõnaga ei tohi ja kõik-oleks oodanud kül pisut pikemat põhjendust mis seesuguse otsuseni viis.
Ise oma kehva kütteväärtusega puupeaga nimetaks seda seina, kui "korralikult kinnitatud veos", ent see on vist mu enda soov see sein sinna jätta ja õigustada.
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Pikema põhjendusena tooksin siis siinkohal välja soovi hoida TR-1 klass võimalikult originaalilähedastele autodele.AINIONU kirjutas:Ühesõnaga ei tohi ja kõik-oleks oodanud kül pisut pikemat põhjendust mis seesuguse otsuseni viis.
Meil on olemas piisavalt võistlusklasse kus saab teha kõikvõimalikke ümberehitusi ning usun, et kellel on tahtmist leiab just sealt endale võistlusklassi mis vastab tema ümberehituse soovidele.
Toodud ümberehituse teema arutelul jõudsime veel ühe muudatuseni tehnilistes reeglites.
Alates 01.01.2015 on lubatud TR-1 võistlusklassis vintsi paigaldada ainult ettepoole esitelge!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te
Kulla Arto.
Cabrio kerega autole võin katusele metallist katte panna kuid tagaseinale samasugust asja ei tohi.
Seletaksid ehk mis seal vahe ka on?
See tagasein on hästikinnitatud veos, nagu on seda ka tagavararatas, tung, kompressor, jne.
Vaadates eelmise aasta VABA klassi statistikat leidsin tulemuseks täpselt kaks Eesti autot kogu hooaja peale kahel erineval võistlusel-mis VABA klassist siin juttu saab olla? Arto sa ise kah võistlejana peaksid teadma, et 33" rehviga trassil, kust on läbi liikunud 40" rehvi ja portaaliga TR-3 on ikka vägagi kaugel mõtteviisist sõidame ja naudime võistlust.
Kuna VABA klassis on nõutud ka turvapuur, siis auto ei ole ju enam tänavalegaalne-samas on soov autot kasutada ka võistlusväliselt.
Kuna uues teemaalgatuses on keelatud ka tagavints, siis plaan TR-1.s sõita jääb ära.
Cabrio kerega autole võin katusele metallist katte panna kuid tagaseinale samasugust asja ei tohi.
Seletaksid ehk mis seal vahe ka on?
See tagasein on hästikinnitatud veos, nagu on seda ka tagavararatas, tung, kompressor, jne.
Vaadates eelmise aasta VABA klassi statistikat leidsin tulemuseks täpselt kaks Eesti autot kogu hooaja peale kahel erineval võistlusel-mis VABA klassist siin juttu saab olla? Arto sa ise kah võistlejana peaksid teadma, et 33" rehviga trassil, kust on läbi liikunud 40" rehvi ja portaaliga TR-3 on ikka vägagi kaugel mõtteviisist sõidame ja naudime võistlust.
Kuna VABA klassis on nõutud ka turvapuur, siis auto ei ole ju enam tänavalegaalne-samas on soov autot kasutada ka võistlusväliselt.
Kuna uues teemaalgatuses on keelatud ka tagavints, siis plaan TR-1.s sõita jääb ära.