Ma usun,et just nii see planeeritud ongi.Vastasel juhul poleks asjal jumet.Rajale peaksidki saama kõik need kes muudesse reeglitesse ei mahu,ei taha ja kel puuduvad ka dokumendid.ULME kirjutas:No ja suletud ringradadele võiks lubada osalema ka ilma teh passi ja kindlustuseta autosid. See suurendaks kindlasti osalejate.
Estonian Offroad Racing Series Championship
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Estonian Offroad Racing Series Campionship
HM Racing Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Estonian Offroad Racing Series Campionship
On selles osas mingeid edusamme 2 kuu jooksul tehtud ?tooland kirjutas:Reeglid tulevad võistlussarja peagi valmivale kodulehele. Ka 4x4 EAL lehele. Hetkel pole veel reeglid lõplikult paigas.
HM Racing Team
Re: Estonian Offroad Racing Series Campionship
tooland kirjutas:Reeglid tulevad võistlussarja peagi valmivale kodulehele. Ka 4x4 EAL lehele. Hetkel pole veel reeglid lõplikult paigas.
Kus on?????????????????? mingi sõit juba nädala lõpus ,ei ole teil reegleid ega midagi.Kinumehed ikka küll
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Re: Estonian Offroad Racing Series Championship
Reeglid EAL 4x4. as üleval.
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga
Tel: 517 5852
Tel: 517 5852
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Estonian Offroad Racing Series Championship
Tehniliste tingimuste projetist:
3.5.11.12. Kaitserauad ja täiendavad kaitserauad.
3.5.11.12.1. Igasugused muudatused lubatud. Kui sõidukil ei
kasutata tehases algselt paigaldatud kaitserauda, siis tuleb
jälgida, et kaitseraud oleks võrdne või tugevam tehase poolt
toodetud kaitseraua materjalist ja kaitseraud peab olema
eesmise või tagumise gabariidi välimine osa
Eh siis esimesest kaitserauast eenduvad rullikud, eimesed ja tagumised haakekonksud ja tagauksele kinniatud ning kerest eenduvad varurattad on välistatud?
3.5.11.12. Kaitserauad ja täiendavad kaitserauad.
3.5.11.12.1. Igasugused muudatused lubatud. Kui sõidukil ei
kasutata tehases algselt paigaldatud kaitserauda, siis tuleb
jälgida, et kaitseraud oleks võrdne või tugevam tehase poolt
toodetud kaitseraua materjalist ja kaitseraud peab olema
eesmise või tagumise gabariidi välimine osa
Eh siis esimesest kaitserauast eenduvad rullikud, eimesed ja tagumised haakekonksud ja tagauksele kinniatud ning kerest eenduvad varurattad on välistatud?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Estonian Offroad Racing Series Championship
Küsimus- Kus maalt lõppeb seeriaviisiliselt toodetud autode määratlus - ehk siis milliste kere muudatuste puhul algab juba üksikorras toodetud auto ? See siis 33" rattaga isendite puhul. Ja kas EAL is on võistlusautona selliste nimetustega tehnilised kaardid väljastatavad ? Näiteks lõigata G-mersul nina ja tagumik maha jätta ainult sõitjate ruum 2 kohaline ja nina asemel on toruraam ja taga kaitsekaar koos tugedega , kuid asi on tehtud tehase raamile. Kas see on seeriaviisiliselt toodetud auto ? Muidugi mootori kate ja porilauad on ka olemas aga mitte tehase toodang.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Estonian Offroad Racing Series Championship
Veel reeglitest:
3.7.11.4. Mootoriruumi kate peab olema varustatud väljast
avatavate kinnituselementidega, millised välistavad katte
iseenesliku avanemise. Mootoriruumi katte sõitjateruumist avamine
peab olema eemaldatud, tuuleriivi võib säilitada.
Ebaõnnestunud sõnastus muudab kabiini all asuvate mootoritega autodel sõtjate ruumi kaudu mootorile ligipääsu võimatuks.
3.7.11.4. Mootoriruumi kate peab olema varustatud väljast
avatavate kinnituselementidega, millised välistavad katte
iseenesliku avanemise. Mootoriruumi katte sõitjateruumist avamine
peab olema eemaldatud, tuuleriivi võib säilitada.
Ebaõnnestunud sõnastus muudab kabiini all asuvate mootoritega autodel sõtjate ruumi kaudu mootorile ligipääsu võimatuks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Estonian Offroad Racing Series Championship
Vintsirullikud,varuratas ega haakekonks ei määra auto kabariite. Samuti ei võeta auto laiust auto peeglitest ega kõrgust pakiraamist ega lisatuledest.Landy kirjutas:Tehniliste tingimuste projetist:
3.5.11.12. Kaitserauad ja täiendavad kaitserauad.
3.5.11.12.1. Igasugused muudatused lubatud. Kui sõidukil ei
kasutata tehases algselt paigaldatud kaitserauda, siis tuleb
jälgida, et kaitseraud oleks võrdne või tugevam tehase poolt
toodetud kaitseraua materjalist ja kaitseraud peab olema
eesmise või tagumise gabariidi välimine osa
Eh siis esimesest kaitserauast eenduvad rullikud, eimesed ja tagumised haakekonksud ja tagauksele kinniatud ning kerest eenduvad varurattad on välistatud?
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga
Tel: 517 5852
Tel: 517 5852
Re: Estonian Offroad Racing Series Championship
Sellisega võib sõita, kui reeglite teised punktid on täidetud (kaitserauad). EAL hakkab selliseid võistlusauto kaarte ka sarja jaoks väljastama.Heinza kirjutas:Küsimus- Kus maalt lõppeb seeriaviisiliselt toodetud autode määratlus - ehk siis milliste kere muudatuste puhul algab juba üksikorras toodetud auto ? See siis 33" rattaga isendite puhul. Ja kas EAL is on võistlusautona selliste nimetustega tehnilised kaardid väljastatavad ? Näiteks lõigata G-mersul nina ja tagumik maha jätta ainult sõitjate ruum 2 kohaline ja nina asemel on toruraam ja taga kaitsekaar koos tugedega , kuid asi on tehtud tehase raamile. Kas see on seeriaviisiliselt toodetud auto ? Muidugi mootori kate ja porilauad on ka olemas aga mitte tehase toodang.
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga
Tel: 517 5852
Tel: 517 5852
Re: Estonian Offroad Racing Series Championship
Mõeldud auto esiosas asuvat mootoriruumi katet.Landy kirjutas:Veel reeglitest:
3.7.11.4. Mootoriruumi kate peab olema varustatud väljast
avatavate kinnituselementidega, millised välistavad katte
iseenesliku avanemise. Mootoriruumi katte sõitjateruumist avamine
peab olema eemaldatud, tuuleriivi võib säilitada.
Ebaõnnestunud sõnastus muudab kabiini all asuvate mootoritega autodel sõtjate ruumi kaudu mootorile ligipääsu võimatuks.
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga
Tel: 517 5852
Tel: 517 5852
Re: Estonian Offroad Racing Series Championship
Kas ilma kaitseraudadeta auto ei sobi? Ehk auto algab ja lõppeb ratastega?tooland kirjutas:Sellisega võib sõita, kui reeglite teised punktid on täidetud (kaitserauad). EAL hakkab selliseid võistlusauto kaarte ka sarja jaoks väljastama.Heinza kirjutas:Küsimus- Kus maalt lõppeb seeriaviisiliselt toodetud autode määratlus - ehk siis milliste kere muudatuste puhul algab juba üksikorras toodetud auto ? See siis 33" rattaga isendite puhul. Ja kas EAL is on võistlusautona selliste nimetustega tehnilised kaardid väljastatavad ? Näiteks lõigata G-mersul nina ja tagumik maha jätta ainult sõitjate ruum 2 kohaline ja nina asemel on toruraam ja taga kaitsekaar koos tugedega , kuid asi on tehtud tehase raamile. Kas see on seeriaviisiliselt toodetud auto ? Muidugi mootori kate ja porilauad on ka olemas aga mitte tehase toodang.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Estonian Offroad Racing Series Championship
Näteks Land Rover Defenderil puudub tagumine kaitseraud.heints kirjutas:Kas ilma kaitseraudadeta auto ei sobi? Ehk auto algab ja lõppeb ratastega?tooland kirjutas:Sellisega võib sõita, kui reeglite teised punktid on täidetud (kaitserauad). EAL hakkab selliseid võistlusauto kaarte ka sarja jaoks väljastama.Heinza kirjutas:Küsimus- Kus maalt lõppeb seeriaviisiliselt toodetud autode määratlus - ehk siis milliste kere muudatuste puhul algab juba üksikorras toodetud auto ? See siis 33" rattaga isendite puhul. Ja kas EAL is on võistlusautona selliste nimetustega tehnilised kaardid väljastatavad ? Näiteks lõigata G-mersul nina ja tagumik maha jätta ainult sõitjate ruum 2 kohaline ja nina asemel on toruraam ja taga kaitsekaar koos tugedega , kuid asi on tehtud tehase raamile. Kas see on seeriaviisiliselt toodetud auto ? Muidugi mootori kate ja porilauad on ka olemas aga mitte tehase toodang.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Estonian Offroad Racing Series Championship
Ära muretse Landy, lennukeid õhus ei remondita!Landy kirjutas:Veel reeglitest:
3.7.11.4. Mootoriruumi kate peab olema varustatud väljast
avatavate kinnituselementidega, millised välistavad katte
iseenesliku avanemise. Mootoriruumi katte sõitjateruumist avamine
peab olema eemaldatud, tuuleriivi võib säilitada.
Ebaõnnestunud sõnastus muudab kabiini all asuvate mootoritega autodel sõtjate ruumi kaudu mootorile ligipääsu võimatuks.
Seal kus lõppeb asfalt seal ootan sind kallis.
Vallo 53069913
Vallo 53069913
Re: Estonian Offroad Racing Series Championship
Tere. Vana ja ka kergelt ununenud teema juba. Aga, kas toimub miskit?
Kuu aja pärast peaks olema Jaanikese etapp.
Ootaks juhendit vms. lisainfot, teaks plaane teha, samal ajal Tallinna rattamaraton
Kuu aja pärast peaks olema Jaanikese etapp.
Ootaks juhendit vms. lisainfot, teaks plaane teha, samal ajal Tallinna rattamaraton
t:52 08 203