Chero XJ / 4.5" Long Arm projekt
Moderaator: Moderators
Chero XJ / 4.5" Long Arm projekt
Jeep Cherokee XJ 2000a.
mootor: 4.0 (242CID)
rehvid: BFG 31x10.5 R15
esisild: Dana 30
tagasild: Chr 8.25
kastid: AW4 ja NP231
Kaua peas ringlenud plaan cherot pisut maastikusuutlikumaks muuta hakkas viimaks õnneks idanema! Lootus suur on parandada eelkõige juhitavust, sõidumugavust ja natuke sillakäiku juurde ei tee ka paha. Üle 4" siiski ei soovi minna tõstmisega, see mahutab rahulikult 31-32 ära. Üle 33" läheb chero nagunii imelikuks minumeelest... nagu mingi majasuuruste ratastega kandiline karp
Mõnda aega sõitsin 2" tõstega ringi ja juhitavus polnud suurem asi aga sai sõidetud. Umbes kuu aega tagasi peale velje ja rehvivahetust juhtus selline asi, et kiirteel umbes 50mph lõi meeletu võbina rooli (death wobble) ... ja seda 4 realisel kiirteel kus kõik liiguvad 110-120km/h, täiesti kohutav elamus. Nii ma siis veeresin seal ca 60ga kodu poole, paaniliselt tagapeeglit tsekates... endal jalg värisemas. Jube, ei soovita kellegile. Death wobble teatavasti korra tekib, siis tegelikult sellest täielikult vabanemiseks tuleb raudselt rohkem kui üks osa välja vahetada. Ja no lähemalt uurides selguski, et veermik on täiesti läbi, vahetamist vajasid kõik rooliotsad, käändmiku kuultoed, stabika puksid olid haihtunud, roolikarbi võll loksus, õli jooksis sirinal. Silla põikivarras loksus ja oli lisaks ka vale töönurga all... ühesõnaga mõtlesin, et aitab sellest porrist ja teen auto korda. Ja nagu teada on siis siin autoühiskonnas midagi ehitada on ju puhas rõõm
Minu juurest paar ristmikku edasi on nt O'reilly autopood, kust saab kuni 48h laenutada igast tõmmitsaid ja seda täiesti tasuta, ulme. Ma ei saanud alguses kohe aru milles keiss aga 48h jooksul tagasi ei vii, oled tööriista uus õnnelik omanik ja need pole üldse odav lõbu Teine hea asi on see, et nad võtavad vana õli tasuta vastu, väga positiivne minumeelest. Natuke edasi on veel ACE rauapood ja selle suurim pluss on poltide ja mutrite tuba. Suurim miinus on müüjad, kes on küll väga rõõmsalt abivalmid aga tööriistadest ei jaga nad ööd ega mütsi. Ühesõnaga, peaks saama hakkama lahedasti.
Aasta jooksul tegin mõned hooldused, lisasin kerge tõste ja 31 rehvid. Veljed said samuti pisut laiemad ja väljapoole offsetiga, et kohe ära ei kraabiks.
Lisaks potsatas ukse taha siis kauaoodatud 4.5" chero long arm kit:
Eestis oleks vast ikkagi teinud lühikestele originaalvarrastele, sest mudas pole flex ka nüüd nii teab mis oluline, võrreldes kivist radadega.
lisaks tuli muretseda uus roolikarp:
PS! vana roolikarp lekkis kuid töökorras ja kasutasin igapäevaselt. Otsustasin kokkuhoidlik olla ja tellisin remondikomplekti... peale seda aga kui kuulid välja tulid ning minu näpud neid tagasi panna ei osanud siis läksin kergema vastupanu teed ja tõin O'Reillyst värskelt pestud, kustud ja kammitud roolikarbi, garantii ja puha.
vajalik nimekiri tööriistadest. 25/32" (22mm) puuri asendasin augusaega, sest nii väikese istuga polnud saada ja ma ei viitsinud uut ostma hakata.
üks paremaid asju selle komplekti juures, rough country x-flex puksilahendus, mida saab loksude korral vajadusel lihtsalt peale pingutada ja on lisaks ka niplist määritavad.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... QY3lGGXNok
pikkusevahe vana ja uue sillavardaga (lääbad):
rõõmu tegid ka komplektis 2.2 perfomance series amordid, mis peaksid olema piisavalt pehmed ja samas ka piisavalt tugevad. http://www.roughcountry.com/performance_shock.html
Seni olen kuulnud palju head nende kohta, eks näis.
juba külge ehitatud läbilöögipuks ja võrdlus vana amordi kaela jämedusega:
puksid kokku monteeritud ja esisilla osad valmis autole külge minema:
ajutine töölaud
Kokkuvõttes võib Rough Country kvaliteediga rahule jääda... küll aga näiteks uue tala raami poldid oleks võinud mingid paremad olla. Uus tala kinnitub 6 poldiga ja nendest 2 polti failisid kohe alguses ja olin sunnitud kasutama vanu polte mis tundusid tugevamad. Ülejäänud ja ühed kollased lääba poldid tundusid jällegi väga ok.
siin pisut lõikamist relakaga, et vanad kinnitused eest ära ja veits ruumi saada
vana plekist kasti tala ja kõvasti "biifim" uus juba koos kinnitustega:
paigaldus täes hoos:
Kuna mul pole siin veel nii suurt garaazhi kui ma sooviks, siis tuli ehitus ette võtta oma kodu garaazhiukse ees, kaldtee peal. Õnneks eriti praegu vahet pole, toas ja õues on sama temperatuur.
Kui auto on juba täielikult koos, siis garaazis teen veel viimased pingutamised ja reguleerimised enne sillastendi, see on ainus sirge pind pind siin mäe peal, väljaspool garaazhi on kõik kalde all
Motivaatorina töötas hästi meie oma foorum ja lisaks ka mujalt saadud info:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=59&t=37049
http://www.4wheelingplus.com/forum/view ... 4&start=15
varsti siis veel pilte...
mootor: 4.0 (242CID)
rehvid: BFG 31x10.5 R15
esisild: Dana 30
tagasild: Chr 8.25
kastid: AW4 ja NP231
Kaua peas ringlenud plaan cherot pisut maastikusuutlikumaks muuta hakkas viimaks õnneks idanema! Lootus suur on parandada eelkõige juhitavust, sõidumugavust ja natuke sillakäiku juurde ei tee ka paha. Üle 4" siiski ei soovi minna tõstmisega, see mahutab rahulikult 31-32 ära. Üle 33" läheb chero nagunii imelikuks minumeelest... nagu mingi majasuuruste ratastega kandiline karp
Mõnda aega sõitsin 2" tõstega ringi ja juhitavus polnud suurem asi aga sai sõidetud. Umbes kuu aega tagasi peale velje ja rehvivahetust juhtus selline asi, et kiirteel umbes 50mph lõi meeletu võbina rooli (death wobble) ... ja seda 4 realisel kiirteel kus kõik liiguvad 110-120km/h, täiesti kohutav elamus. Nii ma siis veeresin seal ca 60ga kodu poole, paaniliselt tagapeeglit tsekates... endal jalg värisemas. Jube, ei soovita kellegile. Death wobble teatavasti korra tekib, siis tegelikult sellest täielikult vabanemiseks tuleb raudselt rohkem kui üks osa välja vahetada. Ja no lähemalt uurides selguski, et veermik on täiesti läbi, vahetamist vajasid kõik rooliotsad, käändmiku kuultoed, stabika puksid olid haihtunud, roolikarbi võll loksus, õli jooksis sirinal. Silla põikivarras loksus ja oli lisaks ka vale töönurga all... ühesõnaga mõtlesin, et aitab sellest porrist ja teen auto korda. Ja nagu teada on siis siin autoühiskonnas midagi ehitada on ju puhas rõõm
Minu juurest paar ristmikku edasi on nt O'reilly autopood, kust saab kuni 48h laenutada igast tõmmitsaid ja seda täiesti tasuta, ulme. Ma ei saanud alguses kohe aru milles keiss aga 48h jooksul tagasi ei vii, oled tööriista uus õnnelik omanik ja need pole üldse odav lõbu Teine hea asi on see, et nad võtavad vana õli tasuta vastu, väga positiivne minumeelest. Natuke edasi on veel ACE rauapood ja selle suurim pluss on poltide ja mutrite tuba. Suurim miinus on müüjad, kes on küll väga rõõmsalt abivalmid aga tööriistadest ei jaga nad ööd ega mütsi. Ühesõnaga, peaks saama hakkama lahedasti.
Aasta jooksul tegin mõned hooldused, lisasin kerge tõste ja 31 rehvid. Veljed said samuti pisut laiemad ja väljapoole offsetiga, et kohe ära ei kraabiks.
Lisaks potsatas ukse taha siis kauaoodatud 4.5" chero long arm kit:
Eestis oleks vast ikkagi teinud lühikestele originaalvarrastele, sest mudas pole flex ka nüüd nii teab mis oluline, võrreldes kivist radadega.
lisaks tuli muretseda uus roolikarp:
PS! vana roolikarp lekkis kuid töökorras ja kasutasin igapäevaselt. Otsustasin kokkuhoidlik olla ja tellisin remondikomplekti... peale seda aga kui kuulid välja tulid ning minu näpud neid tagasi panna ei osanud siis läksin kergema vastupanu teed ja tõin O'Reillyst värskelt pestud, kustud ja kammitud roolikarbi, garantii ja puha.
vajalik nimekiri tööriistadest. 25/32" (22mm) puuri asendasin augusaega, sest nii väikese istuga polnud saada ja ma ei viitsinud uut ostma hakata.
üks paremaid asju selle komplekti juures, rough country x-flex puksilahendus, mida saab loksude korral vajadusel lihtsalt peale pingutada ja on lisaks ka niplist määritavad.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... QY3lGGXNok
pikkusevahe vana ja uue sillavardaga (lääbad):
rõõmu tegid ka komplektis 2.2 perfomance series amordid, mis peaksid olema piisavalt pehmed ja samas ka piisavalt tugevad. http://www.roughcountry.com/performance_shock.html
Seni olen kuulnud palju head nende kohta, eks näis.
juba külge ehitatud läbilöögipuks ja võrdlus vana amordi kaela jämedusega:
puksid kokku monteeritud ja esisilla osad valmis autole külge minema:
ajutine töölaud
Kokkuvõttes võib Rough Country kvaliteediga rahule jääda... küll aga näiteks uue tala raami poldid oleks võinud mingid paremad olla. Uus tala kinnitub 6 poldiga ja nendest 2 polti failisid kohe alguses ja olin sunnitud kasutama vanu polte mis tundusid tugevamad. Ülejäänud ja ühed kollased lääba poldid tundusid jällegi väga ok.
siin pisut lõikamist relakaga, et vanad kinnitused eest ära ja veits ruumi saada
vana plekist kasti tala ja kõvasti "biifim" uus juba koos kinnitustega:
paigaldus täes hoos:
Kuna mul pole siin veel nii suurt garaazhi kui ma sooviks, siis tuli ehitus ette võtta oma kodu garaazhiukse ees, kaldtee peal. Õnneks eriti praegu vahet pole, toas ja õues on sama temperatuur.
Kui auto on juba täielikult koos, siis garaazis teen veel viimased pingutamised ja reguleerimised enne sillastendi, see on ainus sirge pind pind siin mäe peal, väljaspool garaazhi on kõik kalde all
Motivaatorina töötas hästi meie oma foorum ja lisaks ka mujalt saadud info:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=59&t=37049
http://www.4wheelingplus.com/forum/view ... 4&start=15
varsti siis veel pilte...
Viimati muutis rommi, T Okt 02, 2012 11:00 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Chero XJ / 4.5" Long Arm tõste
Eino väga uhke. Ilmselt kui kunagi Eestisse tagasi tuled, siis sul saab keeruline olema loobuda sellest Cherost
Sämmy Offroad Team
Re: Chero XJ / 4.5" Long Arm tõste
hmm... mis valikuvõimalused on?enx kirjutas:Eino väga uhke. Ilmselt kui kunagi Eestisse tagasi tuled, siis sul saab keeruline olema loobuda sellest Cherost
Re: Chero XJ / 4.5" Long Arm tõste
Polegi valikuid. Lihtsalt tuleb sellega tullarommi kirjutas:hmm... mis valikuvõimalused on?enx kirjutas:Eino väga uhke. Ilmselt kui kunagi Eestisse tagasi tuled, siis sul saab keeruline olema loobuda sellest Cherost
Sämmy Offroad Team
Re: Chero XJ / 4.5" Long Arm tõste
Rommi tuleb sealt ainult jalad eesenx kirjutas:Polegi valikuid. Lihtsalt tuleb sellega tullarommi kirjutas:hmm... mis valikuvõimalused on?enx kirjutas:Eino väga uhke. Ilmselt kui kunagi Eestisse tagasi tuled, siis sul saab keeruline olema loobuda sellest Cherost
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: Chero XJ / 4.5" Long Arm tõste
Kuidas ma seal lennukis siis veel sõidan, pea ees või?!Jünger kirjutas:Rommi tuleb sealt ainult jalad eesenx kirjutas:
Polegi valikuid. Lihtsalt tuleb sellega tulla
Kaspar
Aga ma arvant tegelt et jah kui tuleks siis võtaks kaasa küll. Muide, see Van mis seal esimestel piltidel paistab, läheb oktoobri lõpus eestisse. 86a G20 van ja sõitnud vaid kokku vaid 29K. Kõik elektrilised lisad, pluss veel telekas, külmkapp ja lahtikäiv voodi!
Aga cherost veel niipalju et tagumisele otsale läheb ainult üks lisaleht ja pikemad kiiged. Ma arvan, et need +4" pakid jäävad liiga jäigad. Pealegi läheb mingi hetk tagasild nagunii keerdudele, mõttetu on liigselt investeerida enne. Lehtvedrudega komplekt oli 300$ kallim.
Tagumiste amortide poldid murdusid kõik 4tk sisse ja sain neid rõõmsalt välja puurida. Minumeelest on üldse veits jabur süsteem seal originaalis.
Viimati muutis rommi, K Okt 03, 2012 9:15 am, muudetud 1 kord kokku.
- P6tu
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Chero XJ / 4.5" Long Arm projekt
Ulmeliselt ägedad projektid sul ikka...
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: Chero XJ / 4.5" Long Arm tõste
Pikemad kiiged on ses mõttes hea, et sellise tõstega läheb kardaaninurk liiga järsuks ja murrab risti/kõrvad ära. Kiige lahendab selle koha, kuid teeb samas ka tagaosa vedelamaks, aga mitte masendavalt.rommi kirjutas:Aga cherost veel niipalju et tagumisele otsale läheb ainult üks lisaleht ja pikemad kiiged. Ma arvan, et need +4" pakid jäävad liiga jäigad. Pealegi läheb mingi hetk tagasild nagunii keerdudele, mõttetu on liigselt investeerida enne. Lehtvedrudega komplekt oli 300$ kallim.
Keerdevedru mõte on
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Re: Chero XJ / 4.5" Long Arm projekt
Tervist ka siinsed foorumlased
Kus maal sul projekt on juba
Kus maal sul projekt on juba
Re: Chero XJ / 4.5" Long Arm projekt
Niisiis, paar nädalat on lennates mööda läinud, külas käis meil eestist bänd nimega "Ewert and The Two Dragons" ning Juhan Parts, silicone valleys eesti asja ajamas ning nüüd viimaks õnnestus leida aega cheroga edasi tegeleda
Küljetugevdused. Siin tuli natuke puurimisega jännata. Kokkuvõttes see uus põjaplaat kinnitub siis alt 6 poldiga ja 2 polti (üks hülsiga) külje pealt. Lisaks tuleb kinnitub sinna külge veel üks panser, mis hoiab kaugemalt raamist kinni. See milwaukee saag näris hõlpsast läbi chero õhukese pleki.
Vahepeal pidin bussiga tegelema - Pennzoili jaamades pakutakse sellist teenust, et pannakse masin puhastuskeemia pealt käima ja pestakse autol kogu kütusesüsteem läbi. Maksis 79$ ja 86a vanile andis uue mineku. Plaan on cherole ka see teha.
vahepeal sattusin kokku selle masina omanikuga. Suur toyota fännide foorum usas: http://www.ih8mud.com/ Vahva ländcruiser iseenesest
Järgmisena läks vahetusse track bar... see uus kerekinnitus, mis varrast allapoole toob tundub way liiga nõrk ja seda peaks tuunima ilmselt. kasuks räägib loomulikult see, et ühes otsas on uniball ja teises otsas on polüuretaanpuks mis annavad hulga vabama liikuvuse
võrdlusmoment vana ja uue vedruga:
Roolisüsteemi ei saa sellisena usaldada, murelikuks tegi peamiselt see, et kui sild rippu lasta, siis jäi see sisuliselt roolikäpale toetuma. Rool käis väga raskelt, või põhimõtteliselt oli kinni kiilunud. Mulle ei tundu see kaugeltki normaalsena, mis siis saab kui esiots maast lahti peaks sõidu käigus kerkima... murrab käpa juurest võlli pooleks äkki? Kindlasti peab seda tuunima hakkama... Mingi silla piiraja tuleks nüüd panna, nõme.
tagumiste amortide sissemurdunud poldid said läbi puuritud ning selliselt uute mutriga kinnitatud. Noh... esialgu jäi vast ok aga täielik chero disainiviga.
Kiiged oli mul mul juba varasemast pikemad, nüüd lisasin ühe tõstelehe, mis sellel pakil pisutki kaardu aitab minna.
ma tegin isegi väikese proovi tiiru täna... Üldiselt jäin rahule... natuke peaks veel kokkujooksu timmima. Kuigi mu auto tõste pole nii ekstreemne, siis tuleks lähitulevikus ka veel paigaldada SYE kit ja uus kardaan. Ei vibreerinud otseselt kiirendusel aga mingi imelik müra tekkis tagaosasse jurude.
Garaazhi ette tegevust jälgima oli vahepeal ennast parkinud uus koduloom, harilik ülesöönud ameerika ämblik
Küljetugevdused. Siin tuli natuke puurimisega jännata. Kokkuvõttes see uus põjaplaat kinnitub siis alt 6 poldiga ja 2 polti (üks hülsiga) külje pealt. Lisaks tuleb kinnitub sinna külge veel üks panser, mis hoiab kaugemalt raamist kinni. See milwaukee saag näris hõlpsast läbi chero õhukese pleki.
Vahepeal pidin bussiga tegelema - Pennzoili jaamades pakutakse sellist teenust, et pannakse masin puhastuskeemia pealt käima ja pestakse autol kogu kütusesüsteem läbi. Maksis 79$ ja 86a vanile andis uue mineku. Plaan on cherole ka see teha.
vahepeal sattusin kokku selle masina omanikuga. Suur toyota fännide foorum usas: http://www.ih8mud.com/ Vahva ländcruiser iseenesest
Järgmisena läks vahetusse track bar... see uus kerekinnitus, mis varrast allapoole toob tundub way liiga nõrk ja seda peaks tuunima ilmselt. kasuks räägib loomulikult see, et ühes otsas on uniball ja teises otsas on polüuretaanpuks mis annavad hulga vabama liikuvuse
võrdlusmoment vana ja uue vedruga:
Roolisüsteemi ei saa sellisena usaldada, murelikuks tegi peamiselt see, et kui sild rippu lasta, siis jäi see sisuliselt roolikäpale toetuma. Rool käis väga raskelt, või põhimõtteliselt oli kinni kiilunud. Mulle ei tundu see kaugeltki normaalsena, mis siis saab kui esiots maast lahti peaks sõidu käigus kerkima... murrab käpa juurest võlli pooleks äkki? Kindlasti peab seda tuunima hakkama... Mingi silla piiraja tuleks nüüd panna, nõme.
tagumiste amortide sissemurdunud poldid said läbi puuritud ning selliselt uute mutriga kinnitatud. Noh... esialgu jäi vast ok aga täielik chero disainiviga.
Kiiged oli mul mul juba varasemast pikemad, nüüd lisasin ühe tõstelehe, mis sellel pakil pisutki kaardu aitab minna.
ma tegin isegi väikese proovi tiiru täna... Üldiselt jäin rahule... natuke peaks veel kokkujooksu timmima. Kuigi mu auto tõste pole nii ekstreemne, siis tuleks lähitulevikus ka veel paigaldada SYE kit ja uus kardaan. Ei vibreerinud otseselt kiirendusel aga mingi imelik müra tekkis tagaosasse jurude.
Garaazhi ette tegevust jälgima oli vahepeal ennast parkinud uus koduloom, harilik ülesöönud ameerika ämblik
Viimati muutis rommi, N Okt 18, 2012 11:41 pm, muudetud 2 korda kokku.
Re: Chero XJ / 4.5" Long Arm projekt
Vägev värk
Kas amortidel mingeid tolmukatteid ei olegi? pole vaja?
Kas amortidel mingeid tolmukatteid ei olegi? pole vaja?
Toyota LC HJ61 -89
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.
5230047 Ergo
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.
5230047 Ergo
Re: Chero XJ / 4.5" Long Arm projekt
jõudu ehitusel...kuidas roolivardaga on?
Tervitustega
Tervitustega
Re: Chero XJ / 4.5" Long Arm projekt
Sain oma auto nüüd ka jälle liikuma ja katsun täna-homme posti visata!andrusr kirjutas:jõudu ehitusel...kuidas roolivardaga on?
Tervitustega
terv,r.
Re: Chero XJ / 4.5" Long Arm projekt
Loogika ütleb, et peaks panema. Foorumites aga räägitakse jälle vastupidist juttu - sinna kogunev saast rikkuvat rohkem!--kala-- kirjutas:Vägev värk
Kas amortidel mingeid tolmukatteid ei olegi? pole vaja?
Otsustasin jah jätta need tellimata, kui tootja neid kaasa ei pane ju siis pole ka nii karjuv vajadus nende järele
Eks siis paistab kuidas kestavad ilma!
paar telefoniga pilti veel eilsest... üldiselt jäin tulemusega rahule, ninale oleks veel stanget ja vintsi ka vaja:
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Re: Chero XJ / 4.5" Long Arm projekt
Terekest ka sinna poole lompi. Vaatan siin neid lisatud tõstelehti. Lehtedede otstes puudvad need plast liugurid või kuidas neid nüüd nimetada. Oma autul tegin ka väikse tõste sarnaste Skyjackeri lehtedega, neil puudusid samuti need plast liugurid. Ei olnud auke nende paigaldamisekski. Puurisin küll sinna ise augud nagu originaallehtedel ja treial tegi vastavad liugurid. Kartsin, et hakkavad häält tegema. Nüüd sul Cherol hoopis sõjakam väljanägeminerommi kirjutas:Niisiis, paar nädalat on lennates mööda läinud, külas käis meil eestist bänd nimega "Ewert and The Two Dragons" ning Juhan Parts, silicone valleys eesti asja ajamas ning nüüd viimaks õnnestus leida aega cheroga edasi tegeleda
Küljetugevdused. Siin tuli natuke puurimisega jännata. Kokkuvõttes see uus põjaplaat kinnitub siis alt 6 poldiga ja 2 polti (üks hülsiga) külje pealt. Lisaks tuleb kinnitub sinna külge veel üks panser, mis hoiab kaugemalt raamist kinni. See milwaukee saag näris hõlpsast läbi chero õhukese pleki.
Vahepeal pidin bussiga tegelema - Pennzoili jaamades pakutakse sellist teenust, et pannakse masin puhastuskeemia pealt käima ja pestakse autol kogu kütusesüsteem läbi. Maksis 79$ ja 86a vanile andis uue mineku. Plaan on cherole ka see teha.
vahepeal sattusin kokku selle masina omanikuga. Suur toyota fännide foorum usas: http://www.ih8mud.com/ Vahva ländcruiser iseenesest
Järgmisena läks vahetusse track bar... see uus kerekinnitus, mis varrast allapoole toob tundub way liiga nõrk ja seda peaks tuunima ilmselt. kasuks räägib loomulikult see, et ühes otsas on uniball ja teises otsas on polüuretaanpuks mis annavad hulga vabama liikuvuse
võrdlusmoment vana ja uue vedruga:
Roolisüsteemi ei saa sellisena usaldada, murelikuks tegi peamiselt see, et kui sild rippu lasta, siis jäi see sisuliselt roolikäpale toetuma. Rool käis väga raskelt, või põhimõtteliselt oli kinni kiilunud. Mulle ei tundu see kaugeltki normaalsena, mis siis saab kui esiots maast lahti peaks sõidu käigus kerkima... murrab käpa juurest võlli pooleks äkki? Kindlasti peab seda tuunima hakkama... Mingi silla piiraja tuleks nüüd panna, nõme.
tagumiste amortide sissemurdunud poldid said läbi puuritud ning selliselt uute mutriga kinnitatud. Noh... esialgu jäi vast ok aga täielik chero disainiviga.
Kiiged oli mul mul juba varasemast pikemad, nüüd lisasin ühe tõstelehe, mis sellel pakil pisutki kaardu aitab minna.
ma tegin isegi väikese proovi tiiru täna... Üldiselt jäin rahule... natuke peaks veel kokkujooksu timmima. Kuigi mu auto tõste pole nii ekstreemne, siis tuleks lähitulevikus ka veel paigaldada SYE kit ja uus kardaan. Ei vibreerinud otseselt kiirendusel aga mingi imelik müra tekkis tagaosasse jurude.
Garaazhi ette tegevust jälgima oli vahepeal ennast parkinud uus koduloom, harilik ülesöönud ameerika ämblik
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"