Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Moderaator: Moderators
Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Tere maasturihuvilised! Mõtlesin, et teen ka siis ükskord teema ära kuna raam sai mootori peale, rattad alla ja enam pole häbenemiseks põhjust
Autoks siis: Isuzu Trooper Ostetud selle aasta kevadel. Autol oli sel hetkel veel kehtiv ülevaatus.
Väljalaskeaasta 1986 ja 230000km läbisõitu.
Mootor 2,2TD
Käigukast manuaal, käike 5
Kere lühike varjant.
Plaanid: Lähiajal ülevaatus ära teha ja autot kasutama hakata otstarbekohaselt.
Kuna raam vajas uut tagumist osa, siis tõstsin kere maha ja keerasin kõik jupid küljest ja nii ta läks.Kui raam valmis sai, siis mõtlesin et : KUIDAS SA PANED SITASE JUPI UUE RAAMI KÜLGE
Kui midagi tegema hakata, tuleb seda teha üks kord ja hästi. Nii mõtlesingi asja tõsiselt teha.
Kõik mis vajas vahetust vahetasin uueks! Nimekiri tuleks pikk.....hmm mootoril saaled,tihendid,jõuülekandes sidur, veermikus amordid jne jne
Et lumi on kohe varsti maas ja kevadel porine siis ostsin korralikud täitsa uued rattad kah alla Veljed minu jaoks liiga bling aga kohe plaanis värvima hakata ei ole. Vaatame kaua nad sellised püsivad.
Trooper enne:
Raam korras! Materjalina kasutasin 60x120x3mm profiili. Tagumised amordid tellisin "pika" Trooperi tagumised millel pikem käik.
Trooper 2 nädalat tagasi...peale pikka käiamist, pritsimist ja viimaseid keevitusi.
Trooper täna... eestpoolt
ja tagantpoolt
Mõned asjad vaja veel puhastada ja värvida, hetkel mõni vidin test-fit jaoks külge kruvitud.
Juhtpult: Ilma naljata! Kuidas muidu õlisurve ülestulekut kontrollida ja käivitushetke sobivust otsustada nii et turbole ja uutele saaledele viga ei tee.
Mootor on raamil ja esimene käivitus ka tehtud. Õlisurve Ok, hääled Ok - Great succsess!
Kiitke või laitke! Jätkub...
Autoks siis: Isuzu Trooper Ostetud selle aasta kevadel. Autol oli sel hetkel veel kehtiv ülevaatus.
Väljalaskeaasta 1986 ja 230000km läbisõitu.
Mootor 2,2TD
Käigukast manuaal, käike 5
Kere lühike varjant.
Plaanid: Lähiajal ülevaatus ära teha ja autot kasutama hakata otstarbekohaselt.
Kuna raam vajas uut tagumist osa, siis tõstsin kere maha ja keerasin kõik jupid küljest ja nii ta läks.Kui raam valmis sai, siis mõtlesin et : KUIDAS SA PANED SITASE JUPI UUE RAAMI KÜLGE
Kui midagi tegema hakata, tuleb seda teha üks kord ja hästi. Nii mõtlesingi asja tõsiselt teha.
Kõik mis vajas vahetust vahetasin uueks! Nimekiri tuleks pikk.....hmm mootoril saaled,tihendid,jõuülekandes sidur, veermikus amordid jne jne
Et lumi on kohe varsti maas ja kevadel porine siis ostsin korralikud täitsa uued rattad kah alla Veljed minu jaoks liiga bling aga kohe plaanis värvima hakata ei ole. Vaatame kaua nad sellised püsivad.
Trooper enne:
Raam korras! Materjalina kasutasin 60x120x3mm profiili. Tagumised amordid tellisin "pika" Trooperi tagumised millel pikem käik.
Trooper 2 nädalat tagasi...peale pikka käiamist, pritsimist ja viimaseid keevitusi.
Trooper täna... eestpoolt
ja tagantpoolt
Mõned asjad vaja veel puhastada ja värvida, hetkel mõni vidin test-fit jaoks külge kruvitud.
Juhtpult: Ilma naljata! Kuidas muidu õlisurve ülestulekut kontrollida ja käivitushetke sobivust otsustada nii et turbole ja uutele saaledele viga ei tee.
Mootor on raamil ja esimene käivitus ka tehtud. Õlisurve Ok, hääled Ok - Great succsess!
Kiitke või laitke! Jätkub...
Sõiduautode ja maasturite keretööd ja värvimine viljandis!
Kontakt: 56936509
Kontakt: 56936509
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Vaatan, et suur töö ära tehtud! Kas seda autot ehitati seal Kösti mäe peal töökojas...? Vahest mööda sõites on midagi sellist silma jäänud!:)
Saab kindlasti ilus aparaat,...kuigi- raami risti läbi keevitamine pole just hea asi, siin foorumis päris paljudes teemades seda ka nämmutatud juba..
Jõudu tööle igatahes!
Saab kindlasti ilus aparaat,...kuigi- raami risti läbi keevitamine pole just hea asi, siin foorumis päris paljudes teemades seda ka nämmutatud juba..
Jõudu tööle igatahes!
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Kösti mäe peal jah teeme seda
Selle keevitamise kohta niipalju, et vana ja uue raami ühenduskoht on lisaks kaetud rombikujulise tükiga ning korralikult läbi keevitatud(tegin ka proovitükke veendumaks keevituse kvaliteedis).
Teistmoodi ühendusviisi puhul oleks aega (ja raha) kulunud 10 korda rohkem kogu raami keevitamisega ja poleks talveks valmis saanud kuidagi. Usun, et sai piisavalt tugev võrreldes vanaga, mille tagumist otsa hoidis kere koos (kahjuks pole pilti, milline nägi välja vahetult peale kere mahatõstmist). Aga olgu mainitud, et 2 tonnist järelkäru kannatama pidanud veokonks oli raami(jäänuste) küljes kinni vaid kahe plekiriba abil.
Võistlema pole plaanis minna ja oma tarbeks peaks olema piisavalt tugev, et kolm kergema kaaluga inimest sees reisida saaks oma kodinatega
Kui siiski peaksin kunagi tripil olles poolduma siis annan kindlasti teada.
Ja jõudu läheb alati tarvis, eriti veel vanade autode putitamisel, mille puhul ei tea kunagi, mis järgmisena välja vahetamist või paikamist vajab.
Selle keevitamise kohta niipalju, et vana ja uue raami ühenduskoht on lisaks kaetud rombikujulise tükiga ning korralikult läbi keevitatud(tegin ka proovitükke veendumaks keevituse kvaliteedis).
Teistmoodi ühendusviisi puhul oleks aega (ja raha) kulunud 10 korda rohkem kogu raami keevitamisega ja poleks talveks valmis saanud kuidagi. Usun, et sai piisavalt tugev võrreldes vanaga, mille tagumist otsa hoidis kere koos (kahjuks pole pilti, milline nägi välja vahetult peale kere mahatõstmist). Aga olgu mainitud, et 2 tonnist järelkäru kannatama pidanud veokonks oli raami(jäänuste) küljes kinni vaid kahe plekiriba abil.
Võistlema pole plaanis minna ja oma tarbeks peaks olema piisavalt tugev, et kolm kergema kaaluga inimest sees reisida saaks oma kodinatega
Kui siiski peaksin kunagi tripil olles poolduma siis annan kindlasti teada.
Ja jõudu läheb alati tarvis, eriti veel vanade autode putitamisel, mille puhul ei tea kunagi, mis järgmisena välja vahetamist või paikamist vajab.
Sõiduautode ja maasturite keretööd ja värvimine viljandis!
Kontakt: 56936509
Kontakt: 56936509
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Kas teil seal töökojas liivaprits ka on, mõnikord oleks asjalik teadmine kuna asukoht sobiv...?
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Niipalju siis uudist et homme tõstan kere raamipeale. Täna tegin uue summutijooksu, paigaldasin uued tripid, kinnitasin juhtmestiku ja kütusetorustiku. Kere sai põhjaalla 100% uue kaitsekihi. Põhja lasin harjaga haljaks ja kruntisin happekrundiga, keevituskohad said hermeetikuga silutud. Pildid lisan homme kuna kaamera ununes töökotta
Sõiduautode ja maasturite keretööd ja värvimine viljandis!
Kontakt: 56936509
Kontakt: 56936509
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Nii kere on peale tõstetud!
Raamil viimased jubinad küljes
Summuti tuli välja selline
Padjad olid enamvähem
Laaduriga peale
Et midagi vahele ei jääks...
Kõrgus jäi paras
Üldpilt aiatooliga
Täname proffesionaalset kopameest, kes midagi ära ei lõhkunud!
Kere vajab veel viimaseid keevitustöid Asi areneb iga õhtu ja vaba hetkega.
Praeguseks juba: mootor käib, sidurdab, rool on ratastega ühenduses, raadio mängib ja liiguks teoreetiliselt omal jõul. Aitab tänaseks.
Varsti uued pildid ja tegemised.
Raamil viimased jubinad küljes
Summuti tuli välja selline
Padjad olid enamvähem
Laaduriga peale
Et midagi vahele ei jääks...
Kõrgus jäi paras
Üldpilt aiatooliga
Täname proffesionaalset kopameest, kes midagi ära ei lõhkunud!
Kere vajab veel viimaseid keevitustöid Asi areneb iga õhtu ja vaba hetkega.
Praeguseks juba: mootor käib, sidurdab, rool on ratastega ühenduses, raadio mängib ja liiguks teoreetiliselt omal jõul. Aitab tänaseks.
Varsti uued pildid ja tegemised.
Sõiduautode ja maasturite keretööd ja värvimine viljandis!
Kontakt: 56936509
Kontakt: 56936509
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Väga asised veljed. Mingid "billet-alu" veljed? Kena projekt.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
küsiks veel, et sul esisild ka alt ära. kuidas sisemised veovõlli otsad sillast eemaldada?
tulevad need sama lihtsalt välja nagu sõidukal või miskit muud moodi ja on need sama
lühidalt silla sees või teine teisest pikem?
tulevad need sama lihtsalt välja nagu sõidukal või miskit muud moodi ja on need sama
lühidalt silla sees või teine teisest pikem?
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Veljed on Mickey Thompson classic II seeriast Pooltelgedega see asi, et kui neid vaja täies komplektsuses välja võtta siis tuleb toimetada nagu tagumistega ehk diffrist õli välja, 4 polti lahti ja tulevad koos laagriga tõmmates välja( trooperi puhul siis vaja esisillakorpus alla lasta). Kui niisama vaja eemaldada ilma diffrist õli laskmata, siis soovitaks sisemised poolteljekummid maha võtta stopper-rõngas seest välja ja tulevad välimised otsad palju väiksema vaevaga ära. Poolteljed on erinevate pikkustega e vasak pikem ja parem lühem. Üldiselt ei näe mõtet neid välja kakkuda täies koosseisus enne , kui pooltelje otsalaagrid ära ei ole, tihendid lekivad või pooltelg sootuks katki läinud. Aga vaevalt, kuna tegemist siiski part-time 4wd süsteemiga.
Sõiduautode ja maasturite keretööd ja värvimine viljandis!
Kontakt: 56936509
Kontakt: 56936509
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Sain üle pika aja ka oma autot värvida. Esiosa plekk puhastatud ja värvitud
Ja vahepeal kruntisin mõlemad uued Tong-Yangi esitiivad ära.
Ega see lihtne ei olnud. Tänud äiale, kes F1 reklaamipauside ajal võileiva asemel keevituse kätte võttis
Ja vahepeal kruntisin mõlemad uued Tong-Yangi esitiivad ära.
Ega see lihtne ei olnud. Tänud äiale, kes F1 reklaamipauside ajal võileiva asemel keevituse kätte võttis
Sõiduautode ja maasturite keretööd ja värvimine viljandis!
Kontakt: 56936509
Kontakt: 56936509
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Väga kõva ettevõtmine...meeletult pooldan selliseid projekte kus tehakse vanu masinad korda mis muidu mõne arvates ehk vanaraua kaup. Supper...
Jõud ja jaksu, mida veel oskaks soovida...
Jõud ja jaksu, mida veel oskaks soovida...
566kuus üheksa995
tauris.vijar@gmail.com
tauris.vijar@gmail.com
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
uskumattu, nina on kapotialt nagu uus. oli see sul väga ussitanud. eest vaatan, et oled selle alumise kaare kenasti ära taastanud. mul sama koht jumala pude.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Noh ikka oli mäda aga sai asja nagu näha. Alumine kaar on jah uus tehtud. Ussitab see kaar sellepärast, et seal ei ole vee väljavoolamise auke tehtud ja kogub niiskust.
Sõiduautode ja maasturite keretööd ja värvimine viljandis!
Kontakt: 56936509
Kontakt: 56936509
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Peaks oma isuzu nina ka postituviga sinu kätte saatma äkki? Mitte et minust omast tegijat ei ole vaid sul see erakordselt hästi välja kukkunud. nali. eks ma ikka ise teen. Aga nagu eespool mainiti hea vaadata kohe kui vana ja hapu asi uue kuue saab
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Vahepeal niipalju muutunud ,et korraliku kütusepaagi otsingud lõppesid. Leidsin Frontera paagi, mis plastikust ja enam ära ei mädane!
Kui trooperile paaki vaja, siis leiab selle frontera alt.
Kui trooperile paaki vaja, siis leiab selle frontera alt.
Sõiduautode ja maasturite keretööd ja värvimine viljandis!
Kontakt: 56936509
Kontakt: 56936509