Tnx Andrus, kindlalt proovin. Kuid sümptomid hakkasid kunagi suvel juba, kui salongis istudes panin tähele, et auto värises (aeg-ajalt) koos mootori vibraga. Algul panustasin kliimatöö peale, kuid mõni aeg suri auto päris välja lambist (tegin ka teema siia mingi aeg) ja siis näitas EGR-i viga. Lasin EGR-i ära puhastada, algul peale puhastamist oli päeva jagu värinat kõvasti vähem (juhus?) ning erksust tuli (p*rse tundega) nagu natuke juurde ja nüüdseks jälle värin tagasi, kuid vigu pole rohkem ajju talletatud ja välja pole surnud. Käidud 2x ka Amservis nõu küsimas - sealne mootorispets pani käe mootori peale, lappas käigud läbi ja ütles - normaalne! Hommikuti kohe liiklusesse tormates on mootoris küll teravam plagin (aga selline hääl on mu mälu järgi koguaeg olnud), kuid soojalt nagu mingeid plaginaid ei tuvasta, ainult värinad ja vibrad. Amserv tahab ööseks masinat enda juurde, et kohe hommikul külma õliga pihustite kompensatsioone kontrollida. Oktoobris, kui natuke rohkem aega, viin neile selle ööseks sinna kah, kas uurivad.Andrus Michelis kirjutas:Tiit, millest sa aru saad, et pihustid võiks pees olla? Mootor lonkab? Retseptiks on, et pane korra 0,5 l kahetaktilise õli täis paagi kütuse hulka ja kui ühe liitrise pudeli oled ära kulutanud on lonkamine pooleks aastaks kuni aastaks unustatud. Ise nii toimetades olen pihustite vahetust juba 3 aastat edasi veeretanud. Retsept pärit kah Amservist.
Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Kahetaktilise õliga küttesüsteemi ei remondi, see on fakt.Andrus Michelis kirjutas:Tiit, millest sa aru saad, et pihustid võiks pees olla? Mootor lonkab? Retseptiks on, et pane korra 0,5 l kahetaktilise õli täis paagi kütuse hulka ja kui ühe liitrise pudeli oled ära kulutanud on lonkamine pooleks aastaks kuni aastaks unustatud. Ise nii toimetades olen pihustite vahetust juba 3 aastat edasi veeretanud. Retsept pärit kah Amservist.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
...kusjuures talitasin Andruse jutu järele (ma pole kunagi uskunud sellesse 2T õliga mässamisse ) ja tänaseks 2x paagitäit tühjaks sõidetud ja 0,5L 2T õli enne täis tankimist sekka valanud ja tõesti tee või tina, no vibra pea kadunud ja mootor käib tunduvalt pehmemalt ...tundub, et hakkan ka edaspidi seda määrivat ollust meie kuiva kütusega kasutama? Nii 0,2..0,3L paagi (80L) peale oleks vist ok?TiitR kirjutas:Tnx Andrus, kindlalt proovin. Kuid sümptomid hakkasid kunagi suvel juba, kui salongis istudes panin tähele, et auto värises (aeg-ajalt) koos mootori vibraga. Algul panustasin kliimatöö peale, kuid mõni aeg suri auto päris välja lambist (tegin ka teema siia mingi aeg) ja siis näitas EGR-i viga. Lasin EGR-i ära puhastada, algul peale puhastamist oli päeva jagu värinat kõvasti vähem (juhus?) ning erksust tuli (p*rse tundega) nagu natuke juurde ja nüüdseks jälle värin tagasi, kuid vigu pole rohkem ajju talletatud ja välja pole surnud. Käidud 2x ka Amservis nõu küsimas - sealne mootorispets pani käe mootori peale, lappas käigud läbi ja ütles - normaalne! Hommikuti kohe liiklusesse tormates on mootoris küll teravam plagin (aga selline hääl on mu mälu järgi koguaeg olnud), kuid soojalt nagu mingeid plaginaid ei tuvasta, ainult värinad ja vibrad. Amserv tahab ööseks masinat enda juurde, et kohe hommikul külma õliga pihustite kompensatsioone kontrollida. Oktoobris, kui natuke rohkem aega, viin neile selle ööseks sinna kah, kas uurivad.Andrus Michelis kirjutas:Tiit, millest sa aru saad, et pihustid võiks pees olla? Mootor lonkab? Retseptiks on, et pane korra 0,5 l kahetaktilise õli täis paagi kütuse hulka ja kui ühe liitrise pudeli oled ära kulutanud on lonkamine pooleks aastaks kuni aastaks unustatud. Ise nii toimetades olen pihustite vahetust juba 3 aastat edasi veeretanud. Retsept pärit kah Amservist.
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
0,5l santa fe paagi peale olen pannud tavaliselt, see aitab aga ei paranda probleemi täielikult ja kohe on külmad ka tulemas siis hakkavad juba käivitamise jamad ka pihta
Sonim XP1300/XP3300/XP5300 ja muid mobiiltelefone küsi minult, remondime mobiile ka ootetööna, soovi korral kliendile asendustelefon
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Fakt....kusjuures talitasin Andruse jutu järele (ma pole kunagi uskunud sellesse 2T õliga mässamisse ) ja tänaseks 2x paagitäit tühjaks sõidetud ja 0,5L 2T õli enne täis tankimist sekka valanud ja tõesti tee või tina, no vibra pea kadunud ja mootor käib tunduvalt pehmemalt ...tundub, et hakkan ka edaspidi seda määrivat ollust meie kuiva kütusega kasutama? Nii 0,2..0,3L paagi (80L) peale oleks vist ok?
---------------
0.3/ 80 ok.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
kas teab äkki keegi kedagi, kes teab kedagi, kes teab kedagi, kellel oleks Tartu kandis 2,0 CRDI mootoriga Hunday või Kia, millel peal boschi reili andur? oleks vaja katseeksituse meetodil see korraks ära vahetada, sest reili anduri tellimine Soomest(Eestis polevat seda kellegil laos) tähendab automaatselt selle ostmise kohustust
Kokkuvõtvalt, aastate pikkune saaga jätkub , väga külmade ilmadega auto 3nädalat seisis ja nüüd -5 -8 kraadiga ei lähe ikkagi käima, samas kui tõmmata siis läheb kohe käima, kui starterit käiata siis ei tule tagant mitte tossu sarnast asjagi
Kokkuvõtvalt, aastate pikkune saaga jätkub , väga külmade ilmadega auto 3nädalat seisis ja nüüd -5 -8 kraadiga ei lähe ikkagi käima, samas kui tõmmata siis läheb kohe käima, kui starterit käiata siis ei tule tagant mitte tossu sarnast asjagi
Sonim XP1300/XP3300/XP5300 ja muid mobiiltelefone küsi minult, remondime mobiile ka ootetööna, soovi korral kliendile asendustelefon
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Sai paar päeva loetud ValgeVene ja Vene Santa-Fe Fun-Clubide foorumeid (kus 10 korda rohkem juttu kui englishi keeles), sarnase veaga CRDi mootoriga probleeme tundus olevat päris palju. Peale ValgeVene keele kiirkursust* ja enda CRDi alast harimist*, ühel kaunil talvehommikul, panin 12Eurose soojapuhuri Common Reili lõpus asuva rõhklapi(Клапан регулировки давления) suunas( vene foorumites vihjati parafiinile mis seal sees väidetavalt ära hangub), peale 10-15minutilist soojendamist läks auto paari sekundiga käima. Tundus et probleem hakkab lahenema, järgmine päev rõhuandur maha ja 15-ks minutiks pesuvanni( ultraheli laadsesse). Suruõhuga puhtaks ja järgmist hommikut ootama. Hommikul oli temperatuur umbes 0*C piires, starter vedas jõudsalt aga käivitamisest oli asi kaugel. soojapuhur jälle 10ks minutiks peale ja auto käivitus 2 sekundiga. Kuna 99% tundus, et viga on selles rõhuklapis, mis väidetavalt laseb rõhu maha ja selle pärast pihustid ei avane. Sai siis tellitud boshi orginaal rõhuklapp ( tehase tootekood 0281002445), klapp jõudis saksamaalt 1 päevaga kohale, vahetasime klapi ära ja jäin järgmist hommikut ootama , hommikul täpselt sama jama, starter tõmbab nii mis müdiseb aga auto isegi ei luba, kui jälle soojapuhur 10-ks minutiks peale panna käivitub paari sekundiga!!! Nüüd on küll juba mõistus "koos" mida asja see soojapuhur seal soojendab?
On äkki keegi kes CDRi "hingeelu" paremini tunneb? Tegelikult peaksin teema pealkirja ka ära muutma, nimelt nüüd ei käivitu auto ka +kraadidega, kui on pikalt seisnud( näiteks öö otsa)
Tegin miskise pildi ka:
On äkki keegi kes CDRi "hingeelu" paremini tunneb? Tegelikult peaksin teema pealkirja ka ära muutma, nimelt nüüd ei käivitu auto ka +kraadidega, kui on pikalt seisnud( näiteks öö otsa)
Tegin miskise pildi ka:
Sonim XP1300/XP3300/XP5300 ja muid mobiiltelefone küsi minult, remondime mobiile ka ootetööna, soovi korral kliendile asendustelefon
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Pildil olev jublakas on rõhu andur. Kas Common Raili lati teises otsas pole tagasivoolu rõhu klappi? Pakun, et fööniga soojendades paisub kütus torus ja tekitab n.ö. õigema rõhu.
Tavaliselt, kui tagasivoolu rõhuklapp näkku paneb siis lasebki rõhu maha ja ei käivitu masin.
Tavaliselt, kui tagasivoolu rõhuklapp näkku paneb siis lasebki rõhu maha ja ei käivitu masin.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Meil kah, ei käivitunud see disla Santa fe. Uuriti puuriti- eelsüüteküünalde kaitse maha põlend. Kaitse vahetatud masin korras. 2 päeva jälle sama jama. Selge, ju mõni küünal lühises. Hakatis siis küünlaid maha katkuma ja leiti miski polt mis küünalde peal ringi hüppas ja vahelduvaid lühiseid tekitas. Peale poldi oma kohale kruvimist masin pidevalt korras. Varem oli kõik nagu ok a käia või aku tühjaks käima ei lähe.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Common raili teises otsas pole peale torx võtmega keeratava poldi mitte midagi aga lati keskel on mingisugune värgens kuhu läheb juhe külge, tegin pildi ka, kuidas seda jublakat testida?Ax kirjutas:Pildil olev jublakas on rõhu andur. Kas Common Raili lati teises otsas pole tagasivoolu rõhu klappi? Pakun, et fööniga soojendades paisub kütus torus ja tekitab n.ö. õigema rõhu.
Tavaliselt, kui tagasivoolu rõhuklapp näkku paneb siis lasebki rõhu maha ja ei käivitu masin.
Sonim XP1300/XP3300/XP5300 ja muid mobiiltelefone küsi minult, remondime mobiile ka ootetööna, soovi korral kliendile asendustelefon
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Nüüd panin suure hurraaga ise puusse. Esimesel pildil olev jublakas on tagasivooluklapp koos anduriga.
Teisel pildil olev jublakas on Common Rail'i rõhuandur.
Tänasest päevast on endalgi kogemus olemas: kui pihusti on peetis siis võib arvuti näitada viga nagu oleks Common Rail'is rõhk madal või tagasivooluklapp lekiks.
Kas tõesti mittetöötamise korral arvuti vigu ei näita?
Teisel pildil olev jublakas on Common Rail'i rõhuandur.
Tänasest päevast on endalgi kogemus olemas: kui pihusti on peetis siis võib arvuti näitada viga nagu oleks Common Rail'is rõhk madal või tagasivooluklapp lekiks.
Kas tõesti mittetöötamise korral arvuti vigu ei näita?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Siin olnud palju juttu mitte millestki. Tahaks teada konkreetseid numbreid.
Kui palju on raili surve käivitades . Palju surve töötava mootoriga? kohapeal töötades gaas peal. Seda võimalik diagnostis mõõta.
Küsimus muidugi kuidas töötab surve andur?
Tagasivoolud pihustitel?
Jne.
Kui vaja testida siis number allpool.
Kui palju on raili surve käivitades . Palju surve töötava mootoriga? kohapeal töötades gaas peal. Seda võimalik diagnostis mõõta.
Küsimus muidugi kuidas töötab surve andur?
Tagasivoolud pihustitel?
Jne.
Kui vaja testida siis number allpool.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Pihustite ülevool oli võrdne, ehk üks pits minuti jooksul, õpetused igasugusteks mõõtmisteks sain siit http://www.common-rail.ru/download.php failidest Инструкция для NCT 6000 ja Инструкция для CIT 3000
Osad kõikvõimalikud testid on tõesti tegemata aga fakt on see et soojapuhur common reilile 10-ks minutiks ja auto käivitub! Ainult aru ei saa miks
Osad kõikvõimalikud testid on tõesti tegemata aga fakt on see et soojapuhur common reilile 10-ks minutiks ja auto käivitub! Ainult aru ei saa miks
Sonim XP1300/XP3300/XP5300 ja muid mobiiltelefone küsi minult, remondime mobiile ka ootetööna, soovi korral kliendile asendustelefon
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
GSM: +37251 75555
http://www.germandia.ee
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
Tundub kuidagi kõrgsurvepumba moodi viga
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(
GERMANDIA kirjutas: Tegin miskise pildi ka:
Vahemärkusena mainiks, et ega see lekkiv pump - nagu mulle vähemalt sellelt pildilt paistab - asjale hästi ei mõju. Igatahes kahtlaselt tatine on pumba alumine osa ja see otse vastu vaatav kaas.
Hetkel mul endal täpselt sama auto (Santa Fe 2003a. 2,0 crdi) analoogse sümptomiga Tallinnas diislifirmas testimisel. Sõidan selle autoga juba 7. aasta.
Pihustid pidavat enamvähem olema, neist kaks on remonditud, kaks ei vajavat (veel) remonti. Küünlad kontrollitud, pumbal kaks kaant vahetatud, kuna hakkasid kordamööda lekkima. EGRi kaks korda puhastatud. Kõik need tööd tehtud viimase talve jooksul.
Ja mingi 12 soojakraadiga õues oli näiteks nii, et starter veab ludinal ja ei käivitu.
Kui kasutan eelsoojendit, siis käivitub nagu miška. Nagu nüüd loen, ilmselt piisaks ka ainult raili soojendamisest.
Proovin veel seda 2-taktilise õli nippi.
Päikest,
Sven