Roomik
Moderaator: Moderators
Roomik
Mõtlesin, et jagaks enda ehitatava masina kohta ka pisut infot. Pole küll ratastel masin, aga maastikusuutlikkus peaks tulema piisavalt hea .
Ehitan seda siis koos sõbraga kooli lõputöö jaoks.
Sisust ka pisut: pikkus tuleb 4m juurde, laiust 2m, lindi laius 60 cm. Mootoriks on bemmi 2.4 td 85 kW, bemmi aut.kast ja volvo manuaalkast. Sillaks tuleb volvo 240 talasild.
Masina keeramise lahendame difri ja piduritega, mis on kõige lihtsam ja odavam.
Lindid teen ise transportöörlindist ja sinna peale metalllatid, mille tagant tähik siis vedama hakkab.
Plaanitu kohaselt hakkab see masin ka ujuma
Mõned pildid ka siis mõningatest siiamaani tehtud töödest.
Ehitan seda siis koos sõbraga kooli lõputöö jaoks.
Sisust ka pisut: pikkus tuleb 4m juurde, laiust 2m, lindi laius 60 cm. Mootoriks on bemmi 2.4 td 85 kW, bemmi aut.kast ja volvo manuaalkast. Sillaks tuleb volvo 240 talasild.
Masina keeramise lahendame difri ja piduritega, mis on kõige lihtsam ja odavam.
Lindid teen ise transportöörlindist ja sinna peale metalllatid, mille tagant tähik siis vedama hakkab.
Plaanitu kohaselt hakkab see masin ka ujuma
Mõned pildid ka siis mõningatest siiamaani tehtud töödest.
Mis ülesanne nendel valgetel plastist ratastel on, tundub, et ei ole laagrite peal...?
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Vaadates, kuidas need paigutatud on, siis peaks olema tegu lindi tugiratastega, ehk siis nendega hakkab kogu masin toetuma lintidele, mis omakorda maapinnale.
Autod:
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
Ma panustaks ka ühe korra ja korralikult tegemisse, see plastmass saab liiva ja pori sees üsna ruttu otsa ma kardan. Talvel lumes vast veel kestaks natuke..
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
- carpets
- Rock Crawler
- Postitusi: 831
- Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
- Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe
Ise kasutaks neid täiskummist rattaid või paadikärudele mõeldud täiskummist rullikuid millele siis tuleks ise laagrid ja simmerid sisse panna. Need valged rattad võivad talvel külmaga rabedaks minna.
http://www.facebook.com/pages/Kuusalu-4 ... 61?fref=ts
Pets 53916966
Pets 53916966
Külmataluvus on nendel ratastel kuni -70 C, kui mul õigesti meeles on. Enne nende ostu sai kõikvõimalikud kohad läbi käidud ja läbi vaadatud. Ainuke variant see õige saada ongi ise teha. Seetõttu saigi need välja valitud, kuna neid rattaid on võimalik modifitseerida.
Samuti määras ostu ka hind, kuna rattaid läheb tarvis 24 tk.
Materjal iseenesest on üpris hea, aga eks kõik tuleb oma perse peal läbi elada
Ps. Sai ka uuritud, et täiskummist rattad ei pidavat eriti kiirust kannatama.
Samuti määras ostu ka hind, kuna rattaid läheb tarvis 24 tk.
Materjal iseenesest on üpris hea, aga eks kõik tuleb oma perse peal läbi elada
Ps. Sai ka uuritud, et täiskummist rattad ei pidavat eriti kiirust kannatama.
Tere!
Neist laagritel ratastest.
Mina tegin täpselt aasta tagasi päringu sellisesse firmasse nagu Artium, Tartus. Suhtumine oli väga hea. Küsisin 125mm läbimõõdus erineviad rattaid. Koguseks oli 40 tk, hinnaks tuli kolmel erineval rattal keskeltläbi ca 200.- EEK tk (+km). Mina soovisin kiiruseks saada u. 60km/h, nende rataste max 25 km/h. (Ratasteks olid SE 125/20K; POEV 125/20K; ALEV 127/20K, kel huvi , saab vaadata). Minu eeliseks oleks olnud kulumiskindla uretaankattega rattad. Soov oli küll teha maasturile igale rattale lindid, aga teatud ajalistel jne pöhjustel jäi see poolikuks.
Lugupidamisega, saarlane.
Neist laagritel ratastest.
Mina tegin täpselt aasta tagasi päringu sellisesse firmasse nagu Artium, Tartus. Suhtumine oli väga hea. Küsisin 125mm läbimõõdus erineviad rattaid. Koguseks oli 40 tk, hinnaks tuli kolmel erineval rattal keskeltläbi ca 200.- EEK tk (+km). Mina soovisin kiiruseks saada u. 60km/h, nende rataste max 25 km/h. (Ratasteks olid SE 125/20K; POEV 125/20K; ALEV 127/20K, kel huvi , saab vaadata). Minu eeliseks oleks olnud kulumiskindla uretaankattega rattad. Soov oli küll teha maasturile igale rattale lindid, aga teatud ajalistel jne pöhjustel jäi see poolikuks.
Lugupidamisega, saarlane.
http://www.youtube.com/watch?v=RQItACC9 ... re=related Plaan siis midagisellist, kui vaatata tugirataste ehitust
Autod:
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
Kas lihtsam ei oleks 12"(võimalik et need isegi väiksemad) jaapani autode "varurattad" asetada sama süsteemiga igaüks pika amordi käiguga telje otsa, üksteise sõltumatud. Pm sama sama süteemiga teliku otsas nagu sul neli väikest, oleks üks suurem. Eeelis on, et toetab ka ülemist lindi osa, vastupidavus, hind ja saadavus ka ok.
http://www.youtube.com/watch?v=DotV3yMfIpA
Tugirataste vahetus oluliselt lihtsam kui hunnik väikeseid vahetada, ja silla otsa saad ehitada tähiku ka samasugusest veljest.
Need on enda ideed mida kunagi tulevikus plaan proovida.
Edu ja jõudu ehitamisel ja jään huviga ootama uusi poste.
http://www.youtube.com/watch?v=DotV3yMfIpA
Tugirataste vahetus oluliselt lihtsam kui hunnik väikeseid vahetada, ja silla otsa saad ehitada tähiku ka samasugusest veljest.
Need on enda ideed mida kunagi tulevikus plaan proovida.
Edu ja jõudu ehitamisel ja jään huviga ootama uusi poste.
Uaz 3303 diisel
Lc Hj60 4.0TD
LC Hj61 4.0D
Lc Hj60 4.0TD
LC Hj61 4.0D
http://www.forumsforums.com/3_9/forumdisplay.php?f=66 siit foorumist peaks leidma ka nii mõnegi vastuse...
http://forum.lunohodov.net/viewtopic.ph ... &start=210
Igal juhul, kogun ise asju,et ka roomikt ehtama hakata... Seega äkki on ka teil sellest veel abi.
Üks küsimus veel, mis materjalist kere teete ja mis on umbes arvutuslik kaal?
http://forum.lunohodov.net/viewtopic.ph ... &start=210
Igal juhul, kogun ise asju,et ka roomikt ehtama hakata... Seega äkki on ka teil sellest veel abi.
Üks küsimus veel, mis materjalist kere teete ja mis on umbes arvutuslik kaal?
Autod:
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)