Jää võtab- jää annab
Moderaator: Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
CÄÄRFIILD kirjutas:http://www.ustream.tv/channel/lennuki-päästeopratsioon
Kõigile huvilistele onlainis sündmuskoht, läbi binokkel veebikaamera
Mul ei leid?ud seda lehekülge:(
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
http://www.ustream.tv/discovery/live/al ... &q=lennukiKondimurdja kirjutas:CÄÄRFIILD kirjutas:http://www.ustream.tv/channel/lennuki-päästeopratsioon
Kõigile huvilistele onlainis sündmuskoht, läbi binokkel veebikaamera
Mul ei leid?ud seda lehekülge:(
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/l ... 5&l=fplead
Kas siin on trükiviga või ongi neil nii pisikesed vintsid peal ja siis tellitakse 60 t tõmbejõuga tross .
Ülemiste järve jäässe vajunud transpordilennuki kaldani toimetamiseks toodi kohale kaks universaalset kraana ja vintsiga varustatud 20tonnise tõmbejõuga Saksa päritolu puksiirmasinat Mercedes-Benz Actros 4150.
Järvejäässe vajunud lennuki tõstmiseks tõmbekõrgusele telliti õhuväest spetsiifilised pontoonid. Lisaks tellis päästeamet kohale 60-tonnise tõmbevõimega trossid.
Kas siin on trükiviga või ongi neil nii pisikesed vintsid peal ja siis tellitakse 60 t tõmbejõuga tross .
Ülemiste järve jäässe vajunud transpordilennuki kaldani toimetamiseks toodi kohale kaks universaalset kraana ja vintsiga varustatud 20tonnise tõmbejõuga Saksa päritolu puksiirmasinat Mercedes-Benz Actros 4150.
Järvejäässe vajunud lennuki tõstmiseks tõmbekõrgusele telliti õhuväest spetsiifilised pontoonid. Lisaks tellis päästeamet kohale 60-tonnise tõmbevõimega trossid.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Au ju kuulsus kaitsevägilastele, keslls varsem kaasamine oleks kindlasti asjakohane olnud. Vähemalt üks ametkond kus on nii stateegiline, kui taktikaline mõtemine. Vähemalt ei hädalanud keegi.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
au ja kuulsus?!
pigem peaks kõik asjaga seotud ametkonnad end häbenema sellesama järve/veehoidla muda alla.
arvestades objekti asukohta (järve jääl, olgugi mis olukorras - aga mitte siiski soos/mudas sees vm) ning kergust (vähem kui tank), on viimasel kahel päeval toimunu olnud häbiväärne.
mõeldes kasvõi nendele juhtudele, kui eestimaised sõjaajaloo klubi inimesed on tõmmanud välja tehnikat palju raskematest oludest... või meenutades, kuidas nõukaaegsed melioraatorid pidid tehnikat välja tirima... ei leia mina küll mingeid kiidusõnu, mida öelda. eile lõunast alates on kogu meedias kehtinud keep similing põhimõte ning see totter naeratus on jätkuvalt kõikjal. seles mõttes "riik töötab hästi", ametlik seisukoht kehtib ja kriitikat palju ei kuule.
ning kui veel lennukirisust mööda vaadates meie kaitseväe peale mõelda... mis veel siis saaks, kui TÕESTI midagi juhtuks?
kiitust ütleks kindlasti vaid piloodile.
pigem peaks kõik asjaga seotud ametkonnad end häbenema sellesama järve/veehoidla muda alla.
arvestades objekti asukohta (järve jääl, olgugi mis olukorras - aga mitte siiski soos/mudas sees vm) ning kergust (vähem kui tank), on viimasel kahel päeval toimunu olnud häbiväärne.
mõeldes kasvõi nendele juhtudele, kui eestimaised sõjaajaloo klubi inimesed on tõmmanud välja tehnikat palju raskematest oludest... või meenutades, kuidas nõukaaegsed melioraatorid pidid tehnikat välja tirima... ei leia mina küll mingeid kiidusõnu, mida öelda. eile lõunast alates on kogu meedias kehtinud keep similing põhimõte ning see totter naeratus on jätkuvalt kõikjal. seles mõttes "riik töötab hästi", ametlik seisukoht kehtib ja kriitikat palju ei kuule.
ning kui veel lennukirisust mööda vaadates meie kaitseväe peale mõelda... mis veel siis saaks, kui TÕESTI midagi juhtuks?
kiitust ütleks kindlasti vaid piloodile.
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
Keelutsoon, oled Sa ka REAALSELT puutunud kokku päästetöödega, mis on nii mahukad ja sellise tõsidusega? Kuna pole Sind kohanud selliste juures, siis oleks targem suu kinni pidada. Kahjuks. Või vähemalt natuke vaiksem toon võtta.keelutsoon kirjutas:au ja kuulsus?!
pigem peaks kõik asjaga seotud ametkonnad end häbenema sellesama järve/veehoidla muda alla.
arvestades objekti asukohta (järve jääl, olgugi mis olukorras - aga mitte siiski soos/mudas sees vm) ning kergust (vähem kui tank), on viimasel kahel päeval toimunu olnud häbiväärne.
mõeldes kasvõi nendele juhtudele, kui eestimaised sõjaajaloo klubi inimesed on tõmmanud välja tehnikat palju raskematest oludest... või meenutades, kuidas nõukaaegsed melioraatorid pidid tehnikat välja tirima... ei leia mina küll mingeid kiidusõnu, mida öelda. eile lõunast alates on kogu meedias kehtinud keep similing põhimõte ning see totter naeratus on jätkuvalt kõikjal. seles mõttes "riik töötab hästi", ametlik seisukoht kehtib ja kriitikat palju ei kuule.
ning kui veel lennukirisust mööda vaadates meie kaitseväe peale mõelda... mis veel siis saaks, kui TÕESTI midagi juhtuks?
kiitust ütleks kindlasti vaid piloodile.
Disco I ES
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
edastan mitmete lennunduses pikalt olnud inimeste seisukohta, sh mitmekümneaastase kompetentsiga tegelastelt selles vallas, kes palju hullemaid olukordi lahendanud.
kui ikka on sitasti, siis tuleb seda ka tunnistada, sest muidu polegi arengut.
ning - suvaliselt paukumine oli eelkõneleja poolt samas stiilis nagu ülalnimetatud keep smiling järgne seisund, mil järsku öeldakse, et sind on näha, kuigi oma arvates on pea kenasti liiva all peidus.
selles teemas olen kõik öelnud.
kui ikka on sitasti, siis tuleb seda ka tunnistada, sest muidu polegi arengut.
ning - suvaliselt paukumine oli eelkõneleja poolt samas stiilis nagu ülalnimetatud keep smiling järgne seisund, mil järsku öeldakse, et sind on näha, kuigi oma arvates on pea kenasti liiva all peidus.
selles teemas olen kõik öelnud.
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
Pole ise ühelgi "päästmisoperatsioonil" olnud aga ühtin ka nendega, kelle arvates seal jääl toimuv on naljanumber. Inimesed päästeti tegelikult tänu piloodile pääsesid ja jäi ainult see risu kaldale tõmmata. Viimane tegevus küll päästmine ei ole. Seal on/oli ainult kaks operatsiooni - inimeste terviseseisundi kontrollimine ja koristamine.
Aga vaadake aknast välja, kui nii jätkub, siis saab ju varsti muda nautima
Aga vaadake aknast välja, kui nii jätkub, siis saab ju varsti muda nautima
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Lennundus ja taolised tööd on suhteliselt kaugel teineteisest, va lennujaama päästetööd. Ma ei ütelnud, et kõik laabus väga hästi, aga ole mõtet ka hävitavat kriitikat pilduda asjast sisuliselt rääkimata. Sa võid minugipoolest, mis oleks ka väga tore, kirjutada siia välja probleemid, mida need spetsialistid seal nägid, aga lihtsalt kirjutada, et sitalt tehtud asi - pole nagu väga sisukas. Ei ole mõtet võtta isiklikult, Su postitused on väga head lugeda olnud ja kindlasti on ka edaspidi, seetõttu imestangi, miks siis selline..keelutsoon kirjutas:edastan mitmete lennunduses pikalt olnud inimeste seisukohta, sh mitmekümneaastase kompetentsiga tegelastelt selles vallas, kes palju hullemaid olukordi lahendanud.
kui ikka on sitasti, siis tuleb seda ka tunnistada, sest muidu polegi arengut.
ning - suvaliselt paukumine oli eelkõneleja poolt samas stiilis nagu ülalnimetatud keep smiling järgne seisund, mil järsku öeldakse, et sind on näha, kuigi oma arvates on pea kenasti liiva all peidus.
selles teemas olen kõik öelnud.
Kui asi sisuliseks aruteluks ei lähe, siis rohkem siia "tinti ei raiska".
Disco I ES
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Toome näite teisest valdkonnast. Olles ise olnud osaline erinevates aktsioonides, siis päästjate asi oli ainult inimeste elude/tervise päästmine ja selle lennumasina keskkonna ohutuks muutmine. Ülejäänu on juba masina omaniku rida seega mina kui maksuaksja ei pea seda karnevali kinni maksma. Teise seisukoha pealt kuna tegevus toimus lennujaama servas seal, kus olid päästjatel jms lähedal väga palju erinevat tehnikat ja varustust oleks pidanud see kindlasti varem juhtuma.
Kui aga ntx tapa taga metsas jookseks rööbastelt maha kütuserong, mille 1 vagun kaalub 3x rohkem kui see al konservikarp. Ligipääs võib olla oluliselt raskem massid suuremad ülessanee kordades raskem. Mis siis saab? Kunagi oli eesti raudteel pääste esselon, mis sisaldas erinevat nõukogude armeest pärit lolli rasket rauda. Kus on need masinad nüüd? Nähes ise seal olevat tehnikat oles selle an'i välja nokkimine möödaminnes. Kas on härrade poolt tegemist enne vanasse kaevu s...mine? Vanaraud kanti maha aga uut tehnikat veel ei ole.
Samas olles näinud KV ametnikke, kes on palgalised autojuhid vahest lihtsalt ei mõista oma tehnika võimeid. Eks isegi näinud, kui pataljon palkas 3 uut autojuhti - endised kalluri/ rekkajuhid. Küsides neilt mis see on ütlesid et see on vints ja sellega tõmmatakse...
Lihtsalt minu mõte
Kui aga ntx tapa taga metsas jookseks rööbastelt maha kütuserong, mille 1 vagun kaalub 3x rohkem kui see al konservikarp. Ligipääs võib olla oluliselt raskem massid suuremad ülessanee kordades raskem. Mis siis saab? Kunagi oli eesti raudteel pääste esselon, mis sisaldas erinevat nõukogude armeest pärit lolli rasket rauda. Kus on need masinad nüüd? Nähes ise seal olevat tehnikat oles selle an'i välja nokkimine möödaminnes. Kas on härrade poolt tegemist enne vanasse kaevu s...mine? Vanaraud kanti maha aga uut tehnikat veel ei ole.
Samas olles näinud KV ametnikke, kes on palgalised autojuhid vahest lihtsalt ei mõista oma tehnika võimeid. Eks isegi näinud, kui pataljon palkas 3 uut autojuhti - endised kalluri/ rekkajuhid. Küsides neilt mis see on ütlesid et see on vints ja sellega tõmmatakse...
Lihtsalt minu mõte
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
Paljudes asjades nõus Taiga, nii mõnigi asi võiks paremini olla.
Lennumasina äravedamine oli osaliselt siiski ka PA rida, sest lennuk oli joogiveereservuaari peal. Palju ajaraisku oleks see maksma läinud, kui lennukompanii või kindlustus oleks ise väljatirijat otsima hakanud?
Mis rahasse puutub, siis jään vastuse võlgu kulude katmise osas - kas kindlustus maksab pärast kinni või mitte.
Lennumasina äravedamine oli osaliselt siiski ka PA rida, sest lennuk oli joogiveereservuaari peal. Palju ajaraisku oleks see maksma läinud, kui lennukompanii või kindlustus oleks ise väljatirijat otsima hakanud?
Mis rahasse puutub, siis jään vastuse võlgu kulude katmise osas - kas kindlustus maksab pärast kinni või mitte.
Disco I ES
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Minu arvamus on kahjuks ka negatiivne. Olnud isegi mitmetes keerulistes abi osutamise situatsioonides ütleks et see mis seal tehti ei ole miskine kangelastegu. Arvestades olukorra lihtsust, kõikide struktuuride võimalusi, oli tegemist lihtsalt vale koordineerimise ja sellest kaasnevalt aja raiskamisega. Tõepoolest, kui peaks juhtuma midagi tõsisemat, kas ka siis toimub midagi sellist? Häbi täiega häbi.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Olles mõned aastad asjast eemal juba olnud, siis ei oska ütelda, kus need kitsaskohad täpselt tekkisid, võin vaid aimata, aga selge on see, et kõik hästi ei läinud, nii üleval kui ka all. Selles süsteemis on väga häid tegijaid ja mõnikord on bürokraatia ja "pea" see, mis pidurid peale paneb ja kaarte segab. On funktsionääre, kes isegi sellises olukorras näpuga paberilt järge veavad, selle asemel et paindlikkust üles näidata ja tegutseda. Ja on uued "põllul" tegijad, kel puudu loomingulisest insenerilähenemisest ja kogemustest.
Härrad vabandavad nüüd ehk diskussioonist eemaldumise pärast, töö ootab.
Härrad vabandavad nüüd ehk diskussioonist eemaldumise pärast, töö ootab.
Disco I ES
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Nomaeitea? Tegelikult läks operatsioon ju normaalselt. Ülemaailmset kiidukoori see üritus kindlasti väärt ei ole aga asi sai (siiani) tehtud. Arvestades lennukite suhtelislt harva pudenemist taevalaotusest, on selge et põhiaeg kulub päästetööde logistikale ja organiseerimisele. Seda et maismaatehnika vahel kinni jääb, teame kõik ja oleme selleks ka valmis. Tõenäosus et mingi AN pudeneb, just aastakümnete lumerohkeimal talvel, joogiveekausi kaanele on vägagi nullilähedane ja nõuda sellise situatsiooni ennetavat läbimängimist, oleks liig. Ja mitu, erinevat, ametkonda peavad siin koostööd tegema? Kohe kui otsene oht inimestele- ja kütuseleke said kõrvaldatud, pidi igaüks neist arvestama teiste huvidega (tõendite säilimine uurimiseks, vee säilimine joomiseks, evakuatsioonitehnika mitteuputamine jne. jne.), seega tuli iga liigutus pressida läbi kooskõlastuste kadalipu. See siis vaid kaugelseisva meediajälgija arvamus. Isiklikult ei tunne ühtegi asjaosalist.
Tehtud, mõeldud.