G ja kütusekulu
Moderaatorid: hulkur, Moderators
G ja kütusekulu
Sai soetatud lühike 86a G mis oli W123 3L diiselmootori ja manuaalkastiga mille kütusekulu oli ca 16L/100. Edasi soetasin W124 komplektse auto millel ka 3L diisel ja aut kast mille kütusekulu oli ca 8-9L/100 kohta. Nii, paigaldati siis selle W124 mootor ja kast G peale, kütusekulu aga taas 16L/100 kohta .
Küsimus siis targematele, et miks selline kulu ja kuidas seda alla saada. Ise mõtlesin välja järgmised põhjused.
Umbes 400 kg raskem kere
Sildades oluliselt aeglasemad ülekanded
Palju suurem tuuletakistus
Suuremad rattad
Kas see nimekiri aga tõesti 7-8 L sajale km lisab on minujaoks mõistatus või on viga mujal kuid 16L/100 on selle väikese kuudi jaoks ilmselgelt palju
Küsimus siis targematele, et miks selline kulu ja kuidas seda alla saada. Ise mõtlesin välja järgmised põhjused.
Umbes 400 kg raskem kere
Sildades oluliselt aeglasemad ülekanded
Palju suurem tuuletakistus
Suuremad rattad
Kas see nimekiri aga tõesti 7-8 L sajale km lisab on minujaoks mõistatus või on viga mujal kuid 16L/100 on selle väikese kuudi jaoks ilmselgelt palju
Tel 56224693
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ilmselt need loetletud põhjused + pidev nelikvedu. See viimane ei ole mitte väikese mõjuga tegur (2-3 liitrit annab kindlasti juurde 100 km kohta).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
86 aasta pillil pole pidevat nelivedu!tarmo kirjutas:Ilmselt need loetletud põhjused + pidev nelikvedu. See viimane ei ole mitte väikese mõjuga tegur (2-3 liitrit annab kindlasti juurde 100 km kohta).
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Aidata ei oska aga võrdluseks: 3L(OM617A) turbodiisel manuaalkastiga keskmine kütusekulu linnas 13l/100km. Talvel natuke rohkem. Ja seda 35" mudarehviga. Aga maanteel tõuseb kütusekulu jõudsalt kui kiirus üle 70km/h läheb. Sajaga lennates on 16l/100km väga hea.
Igaks juhuks küsiks, mõõtmisviga ei või olla. Ülekanded, rehvi suurus?
Igaks juhuks küsiks, mõõtmisviga ei või olla. Ülekanded, rehvi suurus?
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Seda küll. Aga see, et kogu esisilla sisu ja kardaan ka ainult tagaveoga sõites ringi käib, teeb ilmselt sama välja. Ükskõik ju, kas kardaan veab rattaid ringi või vastupidi, takistab ikka samamoodi.Arto kirjutas:86 aasta pillil pole pidevat nelivedu!tarmo kirjutas:Ilmselt need loetletud põhjused + pidev nelikvedu. See viimane ei ole mitte väikese mõjuga tegur (2-3 liitrit annab kindlasti juurde 100 km kohta).
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
240GD ametlikud andmed on 14.1/11.8 e. mittemidagi märkimisväärselt ökonoomsematCÄÄRFIILD kirjutas:Kõik G Mersud on korralikud kütusetarbijad( v.a G 240 disla oma jõuetu mootoriga).
.
300GD vastavalt 14,6/11,7
Esimene, keda võiks tinglikult nimetada ökonoomseks, on
290GD turbo 12,0/10,0
G320 CDI … 13,4/9,7
Last but not least - täna õnne, et sa omale 55AMG'd ei hankinud (21.4/12,7)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Mul on sama seis 2,3 bensukaga. Seega ma neid paberil olevaid numbreid väga ei usuks. Kui võtab 16L/100 ole rahul ja sõida. Kutuse rohke tarbimise katab vastupidavus.trc kirjutas:CÄÄRFIILD kirjutas:Kõik G Mersud on korralikud kütusetarbijad( v.a G 240 disla oma jõuetu mootoriga).
.
Last but not least - täna õnne, et sa omale 55AMG'd ei hankinud (21.4/12,7)
Priit
QKulgur
Selle vältimiseks võib ju manuaalhubid panna.margus61 kirjutas:Aga see, et kogu esisilla sisu ja kardaan ka ainult tagaveoga sõites ringi käib, teeb ilmselt sama välja. Ükskõik ju, kas kardaan veab rattaid ringi või vastupidi, takistab ikka samamoodi.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kunagi sai küsitud, Marek nagu väitis, et on olemas.hmm kirjutas:Selle vältimiseks võib ju manuaalhubid panna.
Oled sa G manuaalhube näinud?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: G ja kütusekulu
Sattusin siin foorumit sirvides ja lugedes ühele vanale teemale kus arutletakse erinevate G-klassi mudelite küttekulu üle. Ja pani kohe kirjutama sellesse teemasse kuna minu üllatuseks on G500 küttekulu üsna normaalne lugedes siin keskmisi. Kusjuures arvasin, et selline auto on üks suurimaid bensu röövleid. Järeldan siin sellest kõigest, et ju need G-d ongi kõik olenematta mootorist üsna janused. Minult on ikka küsitud küttekulu ja siis ahetavad aga mulle meeldib siis öelda, et bensiini meil ju eestis veel müüakse - järelikult ei näe ma ka probleemi. Eks kui see G-klass niiii hirmsasti meeldib tuleb ka selle küttekuluga arvestada. Lisan siia ka illustreerivaid pilte.
- Manused
-
- 1002.jpg (47.01 KiB) Vaadatud 6046 korda
-
- Pilte 19 028.jpg (43.07 KiB) Vaadatud 6046 korda
-
- Pilte 19 027.jpg (43.39 KiB) Vaadatud 6046 korda